BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: (Bijna) RIP Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 10 augustus 2018 - 19:05   quote  deeplink  
Hoge pieken lage dalen, dat is Feyenoord.
kenny
 kenny - vrijdag 10 augustus 2018 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2018 - 15:53 schreef MMM het volgende:

[..]

Onder Gio te vaak door de ondergrens. 7 keer op rij verloren, vorig seizoen 6x op rij niet gewonnen. Spelers worden niet beter.

Van Geel heeft miljoenen over de balk gesmeten voor nietsnutten met 0 voetballend vermogen.

Jan de Jong profileert zich als een man zonder kennis. Bij elk contact met de media komt niemand meer bij van de stommiteiten die hij verspreid.
100% mee eens
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zaterdag 11 augustus 2018 - 06:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2018 - 17:57 schreef igor korneev het volgende:

[..]

daarom is de spirit, wat er tussen de oren van de spelers gebeurd zo belangrijk.
Een team met de juiste spirit kan een 100x zo rijk elftal verslaan die juist in een dip zit.
Dat kan ik Gio gisteren ook kwalijk nemen.
maar bij thuis wedstrijden en andere, ook hier op Forums, mag er wmb best wat positiever gesproken worden en een beetje spelers supporten. Het is allemaal kommer en kwel, het lijkt 2010 wel!
maar goed, na deze schandalige wedstrijd gaan jullie je gang maar.
Maar vrees dat dit niet bijft bij 3 dagen rouw. Er word namelijk nu nog zelfs gepiekerd over 7 verlies partijen op rij van een paar jaar geleden.
Goede dingen worden genegeerd en onder gesneeuwd met kritiek, 1 x kampioen en we zijn gelijk verwend kennelijk

Koop wat mij betreft voor 2 miljoen de hele selectie van trencin.
Als wij alleen maar op ze zeiken, al op de dag van aankoop, zakken hun ook keihard door de mand. Mijn punt is, dat als je spelers niet de juiste spirit hebben, ze meer nodig hebben dan oppeppers van een trainer die je al jaren kent, namelijk het galmen van een gevuld stadion, waar het verlangen en energie vanaf spat.

Trencin deed het gisteren overigens geheel op eigen spirit.
Ze zitten in een goede bedrijfs cultuur en sfeer daar dat is duidelijk, maar let dat gaan ook zij niet blijven vasthouden.
Ik begrijp die `mantel der liefde` instelling niet.
Waarom zou een supporter zijn ongenoegen niet kunnen uiten als zijn of haar trots zichzelf zo te kijk zet.
Als de tegenstander echt beter is heb je als supporter, hoewel met pijn in het hart, daar nog enigszins begrip voor.
Veel supporters zetten alles opzij om hun team te kunnen steunen en dan krijg je dit voorgeschoteld.
Zou je dan niet je ongenoegen mogen uiten?

En ja we hebben 5 prijzen gepakt in 3 seizoenen, zijn we ook trots op, maar om dan 5 dagen nadat je het PSV zo moeilijk hebt gemaakt je zo te kijk zet valt niet te verklaren.

Ik vraag me al jaren af wat er mis is met de instelling van de spelers van Feyenoord, na het winnen van een grote wedstrijd/ een prijs, kakt het helemaal in
Dat is niet alleen nu maar een aantal decennia het geval.
Winnen van een top team en de week erna klop krijgen van een degradatiekandidaat.
dat kan je toch niet verklaren

Ik begrijp heus wel dat je niet ieder wedstrijd kan winnen, maar laat als spelersgroep in ieder geval zien dat je er alles aan doet om niet te verliezen.

Die pijnlijke gebeurtenissen uit het verleden die vergeet men niet zo gauw, verliezen van degradatie kandidaten, 7 keer op rij verlies en dergelijke.
Doe je dat niet sta je heel dichtbij 020 en PSV.

Feyenoord heeft een spelersgroep die allemaal goed kunnen voetballen, maar laten het alleen te sporadisch zien.
En daarbij heb ik het idee dat eer gevoel ontbreekt bij een hoop spelers. als je bv het jaar er voor bij een kleine tegenstander verliest, dan zou ik het gevoel krijgen dit jaar laten we je alle hoeken van het veld zien.

Die spirit ontbreekt bij Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 augustus 2018 door RedWhiteBlack --
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 11 augustus 2018 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2018 - 18:17 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Toch blijft die nasmaak maar lang hangen.
Ik heb ze ook ergens weg gemoffeld, maar als ik naar de prijzenkast kijk sinds Gio en terug denk aan het bijna faillissement van 2010, ben ik echt trots op Feyenoord.
Dingen haperen en stotteren weleens, maar dit zinkende schip heeft inmiddels wel zijn lek boven en licht inmiddels aan wal voor een grondige restauratie.
En wat van Geel betreft, als die weggestuurd word, heeft hij banen voor het oprapen.
Gelukkig iemand die er verstand van heeft
MMM
 MMM - zaterdag 11 augustus 2018 - 10:14   quote  deeplink  
Omdat je het met iemand oneens bent, heeft die persoon er geen verstand van.

Niveau'tje hoor pff

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 augustus 2018 door MMM --
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 11 augustus 2018 - 10:19   quote  deeplink  
De laatste wedstrijd was bar slecht, maar werd wel gespeeld door ons B-team. Minimaal 5 basisspelers ontbraken en dan ook nog eens 5 van onze beste basisspelers. Als al deze spelers aanwezig waren geweest, dan hadden we waarschijnlijk gewoon gewonnen. Feit blijft, dat we met ons B-team hebben verloren van een C-team. En dat is uiterst zorgelijk. Het lijkt trouwens wel een soort van Feyenoord-ziekte te zijn, dat zodra enkele basisspelers ontbreken, het niveau gelijk een aantal levels naar beneden zakt. Dat is al jarenlang zo. Het leek er op alsof dit met een aantal breedte-aankopen redelijk was opgelost, maar ik moet constateren dat dit absoluut nog niet het geval is.

Wellicht dat het een fout is geweest om RvP thuis te laten. Ik kan me voorstellen dat hij vanaf de bank en de kleedkamer toch nog een belangrijke rol had kunnen vervullen.
Milo
 Milo - zaterdag 11 augustus 2018 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2018 - 18:53 schreef RenatoBos het volgende:
Jezus wat een topic is dit zeg..
1908% mee eens! Ja het was een wanprestatie en ja een collectief falen! Maar 5 prijzen in 4 jaar, vorige week wonnen we nog een prijs! uit de schuld,en koopt Feijenoord aandelen terug. Maar ooooow wat gaat het slecht! Flikker op!! Dit is echt snavel gedrag!
Milo
 Milo - zaterdag 11 augustus 2018 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2018 - 18:17 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Toch blijft die nasmaak maar lang hangen.
Ik heb ze ook ergens weg gemoffeld, maar als ik naar de prijzenkast kijk sinds Gio en terug denk aan het bijna faillissement van 2010, ben ik echt trots op Feyenoord.
Dingen haperen en stotteren weleens, maar dit zinkende schip heeft inmiddels wel zijn lek boven en licht inmiddels aan wal voor een grondige restauratie.
En wat van Geel betreft, als die weggestuurd word, heeft hij banen voor het oprapen.
Klopt als een bus! Het grote issue is nu het nieuwe stadion.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 augustus 2018 - 10:28   quote  deeplink  
Heel simpel, betere verdediging neerzetten en uit de verdediging gaan spelen. Voorin Latson in vrije rol hoe hij speelde bij Heerenveen Jorgensen in de spits Rvp erachter, opvullen met Clasie en andere spelers uirt de selectie en alles komt goed in de competitie.
Milo
 Milo - zaterdag 11 augustus 2018 - 10:29   quote  deeplink  
We zijn de enige club van NL die zo veel prijzen heeft gepakt de afgelopen 4 jaar.
Milo
 Milo - zaterdag 11 augustus 2018 - 10:32   quote  deeplink  
De basis is prima alleen met alle respect. Vente is niet voor niks 3e spits. Bijlow maakt zijn eerste blunder. Maar dat mag volgens vele hier! Wat hij is jong en van onze jeugd!
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 11 augustus 2018 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 10:32 schreef Milo het volgende:
De basis is prima alleen met alle respect. Vente is niet voor niks 3e spits. Bijlow maakt zijn eerste blunder. Maar dat mag volgens vele hier! Wat hij is jong en van onze jeugd!
Daar komt bij dat keepen meer is dan alleen ballen tegen houden.
Een goede keeper hoort ook zijn verdediging te coachen. Van een afstand valt dat als toeschouwer moeilijk te zien, maar als de verdediging zo`n zootje is als afgelopen donderdag, ga je je toch afvragen of Bijlow hier niet (nog) in te kort komt. Zeker bij een zo`n onervaren verdediging als dat er donderdag op het veld stond.
Milo
 Milo - zaterdag 11 augustus 2018 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 11:23 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Daar komt bij dat keepen meer is dan alleen ballen tegen houden.
Een goede keeper hoort ook zijn verdediging te coachen. Van een afstand valt dat als toeschouwer moeilijk te zien, maar als de verdediging zo`n zootje is als afgelopen donderdag, ga je je toch afvragen of Bijlow hier niet (nog) in te kort komt. Zeker bij een zo`n onervaren verdediging als dat er donderdag op het veld stond.
Helemaal mee eens!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 augustus 2018 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 10:24 schreef Milo het volgende:

[..]

1908% mee eens! Ja het was een wanprestatie en ja een collectief falen! Maar 5 prijzen in 4 jaar, vorige week wonnen we nog een prijs! uit de schuld,en koopt Feijenoord aandelen terug. Maar ooooow wat gaat het slecht! Flikker op!! Dit is echt snavel gedrag!
De messen zijn al geslepen. Let maar op, t geteisem komt binnenkort weer met kartonnen dozen
Milo
 Milo - zaterdag 11 augustus 2018 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 12:26 schreef Stylzz het volgende:

[..]

De messen zijn al geslepen. Let maar op, t geteisem komt binnenkort weer met kartonnen dozen
Indirect doe jij daar aan mee, om dit topic te openen. Ik doe er aan mee omdat ik reageer!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 augustus 2018 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 12:34 schreef Milo het volgende:

[..]

Indirect doe jij daar aan mee, om dit topic te openen. Ik doe er aan mee omdat ik reageer!
Ik constateer slechts. Maar misschien.
Overigens vind ik t ook een puinhoop. ;)
van geil
 van geil - zaterdag 11 augustus 2018 - 12:47   quote  deeplink  
Uit de schuld Milo ? leg dat eens uit ?
De schuld is inmiddels weer toegenomen ondanks de fooi aan de vrienden van .
Of heb je de hypotheek en de berekening stadion gemist ?
Verder zitten we weer volledig in een transfer spagaat , de potjes zijn leeg.
En er wordt weer ruimte gezocht in het salaris budget .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 augustus 2018 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 12:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik constateer slechts. Maar misschien.
Overigens vind ik t ook een puinhoop. ;)
Ik ben het met jou eens.

De realiteit is 5 prijzen in een paar jaar.
Dat is alles behalve slecht ,maar het doorpakken lijkt te zijn mislukt
door naar het lijkt achteroverleuntaktiek.

Niemand gaat weg ,totdat er weer mafkezen t maasgebouw bestormen.
Word lichtelijk tijd voor een vergadering in de raad.
van geil
 van geil - zaterdag 11 augustus 2018 - 12:51   quote  deeplink  
28 plus 8 plus 5 (pak ik de helft van het complex) maakt 41 miljoen schuld.
van geil
 van geil - zaterdag 11 augustus 2018 - 12:51   quote  deeplink  
28 plus 8 plus 5 (pak ik de helft van het complex) maakt 41 miljoen schuld.
Dat is 10 miljoen meer dan het jaren geweest is.
En dat met ongekende inkomsten .(CL)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 augustus 2018 door van geil --
MMM
 MMM - zaterdag 11 augustus 2018 - 12:52   quote  deeplink  
We zijn achteruit gegaan na de titel ipv vooruit Milo
van geil
 van geil - zaterdag 11 augustus 2018 - 12:52   quote  deeplink  
Precies , op alle fronten.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 11 augustus 2018 - 18:58   quote  deeplink  
Ben net op vakantie en dan wordt er zo,n fantastisch topic geopend. Ik kan mij wel vinden in de stelling. Het is wat mij betreft simpel. Het voetbal is speltechnisch de afgelopen 3 jaar onder de maat. Of dat door de spelers komt (lees Van Geel) of door de trainer, dat is een discussie op zich. Maar de consequenties zullen we gaan meemaken. Ondanks de prijzen (waar we trots op zijn) kan een neerwaartse spiraal niet uitblijven
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 11 augustus 2018 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 11:23 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Daar komt bij dat keepen meer is dan alleen ballen tegen houden.
Een goede keeper hoort ook zijn verdediging te coachen. Van een afstand valt dat als toeschouwer moeilijk te zien, maar als de verdediging zo`n zootje is als afgelopen donderdag, ga je je toch afvragen of Bijlow hier niet (nog) in te kort komt. Zeker bij een zo`n onervaren verdediging als dat er donderdag op het veld stond.
Beek en scharie zou ik niet onervaren willen noemen, die brengen veel te weinig.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 augustus 2018 - 20:15   quote  deeplink  
Scharie is geen verdediger maar een middenvelder, wij kopen mensen en zetten die op een andere positie.Larsson was een zwervende speler op en rond het starfschop gebied maar die zetten we op links, zo kun je doorgaan kijk maar eens na .
Milo
 Milo - zaterdag 11 augustus 2018 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 12:47 schreef van geil het volgende:
Uit de schuld Milo ? leg dat eens uit ?
De schuld is inmiddels weer toegenomen ondanks de fooi aan de vrienden van .
Of heb je de hypotheek en de berekening stadion gemist ?
Verder zitten we weer volledig in een transfer spagaat , de potjes zijn leeg.
En er wordt weer ruimte gezocht in het salaris budget .
Jongens we hebben een netto winst gedraaid van 8 miljoen. Maar goed jullie hebben alle wijsheid inpacht.
Milo
 Milo - zaterdag 11 augustus 2018 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 12:52 schreef van geil het volgende:
Precies , op alle fronten.
Gvd we hadden 18 jaar geen titel gepakt! Nu pakken we elk jaar een prijs! Achter uit he?
Milo
 Milo - zaterdag 11 augustus 2018 - 23:31   quote  deeplink  
Jullie vertonen snavel gedrag!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 12 augustus 2018 - 00:30   quote  deeplink  
Jullie is jodenvolk.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 augustus 2018 - 06:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 23:31 schreef Milo het volgende:
Jullie vertonen snavel gedrag!
Echt he..d-(
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 augustus 2018 - 07:20   quote  deeplink  
Hebben ze een steward t ziekenhuis in gemept?
piet de paler
 piet de paler - zondag 12 augustus 2018 - 09:45   quote  deeplink  
Ik weet niet welke supporter van 020 f Heracles

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2018 door piet de paler --
Fart
 Fart - zondag 12 augustus 2018 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2018 - 07:20 schreef Stylzz het volgende:
Hebben ze een steward t ziekenhuis in gemept?
Volgens de supporters wel ja (gewurgd bij een opstootje in het vak)
Maar niet bevestigd.
"Met zefstandige hartslag naar het ziekenhuis afgevoerd"

Het siezoen is weer begonnen!
Milo
 Milo - zondag 12 augustus 2018 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2018 - 06:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Echt he..d-(
Ik weiger mee te doen aan een hetze. Nogmaals zo lang ik me kan heugen, sinds 1982/83....is het elk jaar raak. Er is sinds dien nooit wat veranderd aan de club. We zitten 10 jaar op fucking forum! Niks veranderd....ik ben eigenlijk net zo triest als de rest.
tomson
 tomson - zondag 12 augustus 2018 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2018 - 17:27 schreef FR-Henk het volgende:
Waar is Lijdensweg?
Als hij een comeback zou maken, dit is een mooi moment :D
tomson
 tomson - zondag 12 augustus 2018 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 12:47 schreef van geil het volgende:
Uit de schuld Milo ? leg dat eens uit ?
De schuld is inmiddels weer toegenomen ondanks de fooi aan de vrienden van .
Of heb je de hypotheek en de berekening stadion gemist ?
Verder zitten we weer volledig in een transfer spagaat , de potjes zijn leeg.
En er wordt weer ruimte gezocht in het salaris budget .
Ze moeten de bloemetjes op Varkenoord eens wat beter water geven ipv te laten verdorren.
Daar mis je de inkomsten die je in 14/15 boekte na een paar jaar uit noodzaak talenten opstellen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 augustus 2018 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2018 - 12:11 schreef tomson het volgende:

[..]

Ze moeten de bloemetjes op Varkenoord eens wat beter water geven ipv te laten verdorren.
Daar mis je de inkomsten die je in 14/15 boekte na een paar jaar uit noodzaak talenten opstellen.
+1
Milo
 Milo - zondag 12 augustus 2018 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2018 - 12:11 schreef tomson het volgende:

[..]

Ze moeten de bloemetjes op Varkenoord eens wat beter water geven ipv te laten verdorren.
Daar mis je de inkomsten die je in 14/15 boekte na een paar jaar uit noodzaak talenten opstellen.
Ze hebben geen groene vingers....
tomson
 tomson - zondag 12 augustus 2018 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2018 - 13:06 schreef Milo het volgende:

[..]

Ze hebben geen groene vingers....
Ik ben er ook bang voor
piet de paler
 piet de paler - zondag 12 augustus 2018 - 14:10   quote  deeplink  
Laten we dadelijk kijken of het lijk feyenoord opstaat of dat we definitief kunnen zeggen ......ach vul maar in
Fart
 Fart - zondag 12 augustus 2018 - 14:13   quote  deeplink  
Welnee.
Gewoon winnen en dan kunnen er weer topics geopend worden dat de reus terug is opgestaan, wakker geschud, het lek boven is enz enz enz.
De waan van de dag.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 augustus 2018 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2018 - 11:58 schreef Milo het volgende:

[..]

Ik weiger mee te doen aan een hetze. Nogmaals zo lang ik me kan heugen, sinds 1982/83....is het elk jaar raak. Er is sinds dien nooit wat veranderd aan de club. We zitten 10 jaar op fucking forum! Niks veranderd....ik ben eigenlijk net zo triest als de rest.
Dit soort dingen is voor mij de reden geweest dat ik een tijdje weg ben geweest, alles zo negatief. Kost me nu ook weer moeite om te komen.
Zie Feyenoord als je grootste liefde toch net als je vrouw. Als je dan zo negatief bent over Je liefde tyf je haar toch de deur uit.
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 augustus 2018 - 14:39   quote  deeplink  
Ach, t is negatief over de randzaken.
Ik juich voor t shirt. Niet voor de spelers, bestuur of stadion.
Fart
 Fart - zondag 12 augustus 2018 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2018 - 14:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]
Kost me nu ook weer moeite om te komen
Misschien dat een bepaald topic daarmee ken helpen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 augustus 2018 - 15:26   quote  deeplink  
Haha ja dat vergoed wel,veel inderdaad, stylzz ga eens aan het werk..d:-))
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 augustus 2018 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2018 - 15:26 schreef RenatoBos het volgende:
Haha ja dat vergoed wel,veel inderdaad, stylzz ga eens aan het werk..d:-))
hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 augustus 2018 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2018 - 14:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dit soort dingen is voor mij de reden geweest dat ik een tijdje weg ben geweest, alles zo negatief. Kost me nu ook weer moeite om te komen.
Zie Feyenoord als je grootste liefde toch net als je vrouw. Als je dan zo negatief bent over Je liefde tyf je haar toch de deur uit.
Uitgeschakeld in de EL ,en op achterstand tegen een laagvlieger in de eerste competitiewedstrijd.
Geen versterkingen gekomen en je begint met 6 geblesseerde.
Met een beetje pech is het seizoen al verloren voor t begonnen is ...
Een beetje realativeren zou wel op z'n plaats zijn ,want dan kunnen mensen ook
wel schrijven dat t jou niks doet dat het minder gaat.
Je bent oud genoeg om te weten dat voetbal emotie is en passie.

Overigens welkom terug maat ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2018 door Leon FR1908 --
igor korneev
 igor korneev - zondag 12 augustus 2018 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 06:23 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Ik begrijp die `mantel der liefde` instelling niet.
Waarom zou een supporter zijn ongenoegen niet kunnen uiten als zijn of haar trots zichzelf zo te kijk zet.
Als de tegenstander echt beter is heb je als supporter, hoewel met pijn in het hart, daar nog enigszins begrip voor.
Veel supporters zetten alles opzij om hun team te kunnen steunen en dan krijg je dit voorgeschoteld.
Zou je dan niet je ongenoegen mogen uiten?

En ja we hebben 5 prijzen gepakt in 3 seizoenen, zijn we ook trots op, maar om dan 5 dagen nadat je het PSV zo moeilijk hebt gemaakt je zo te kijk zet valt niet te verklaren.

Ik vraag me al jaren af wat er mis is met de instelling van de spelers van Feyenoord, na het winnen van een grote wedstrijd/ een prijs, kakt het helemaal in
Dat is niet alleen nu maar een aantal decennia het geval.
Winnen van een top team en de week erna klop krijgen van een degradatiekandidaat.
dat kan je toch niet verklaren

Ik begrijp heus wel dat je niet ieder wedstrijd kan winnen, maar laat als spelersgroep in ieder geval zien dat je er alles aan doet om niet te verliezen.

Die pijnlijke gebeurtenissen uit het verleden die vergeet men niet zo gauw, verliezen van degradatie kandidaten, 7 keer op rij verlies en dergelijke.
Doe je dat niet sta je heel dichtbij 020 en PSV.

Feyenoord heeft een spelersgroep die allemaal goed kunnen voetballen, maar laten het alleen te sporadisch zien.
En daarbij heb ik het idee dat eer gevoel ontbreekt bij een hoop spelers. als je bv het jaar er voor bij een kleine tegenstander verliest, dan zou ik het gevoel krijgen dit jaar laten we je alle hoeken van het veld zien.

Die spirit ontbreekt bij Feyenoord.
wat de spirit betreft ben ik het wel met je eens.
maar dat is iets wat in heel nederland lijkt te gebeuren, zou het iets te maken hebben met het individualisme? laatste keer dat ik echt spirit zag is de fas jaren 60-eind jaren 90. over mijn lijk mentaliteit tot hier en niet verder, zie je nog af en toe. Dirk Kuyt was de laatste individu bij Feyenoord. Maar moest weg omdat ook hier een groot deel van de achterban uitzonderlijk negatief over Dirk deed, al bij zijn aankomst bij Feyenoord, maar vooral in het kampioensjaar. Zoals Milo zegt, snavel gedrag, Verdiende Kuyt niet.
maar goed dat is weer een ander verhaal.

Bedenk je maar dit: de grootste spirit werd door Feyenoord gegeven door het publiek.
De kuip heksen ketel.
Iets wat ontzettend belangrijk is en de laatste jaren is het publiek ook ver onder de maat. Dit komt door onze verharde zeik mentaliteit en er vooral in blijven hangen.
Zelfs in het kampioensjaar lees je hier vooral ellende.

Tot slot ben ik overtuigd van het feit dat een zeik cultuur/negatieve sfeer het team alleen maar slechter laat spelen.
Slik af en toe wat en moedig vol overgave aan en je bent veel verder.
Ga pas zeiken als ze langduriger (2010) hun kop laten hangen, al helemaal als ze dat doen terwijl het publiek ze keihard steunt.
De laatste jaren geven wat mij betreft nog voldoende garantie voor support.

En nu weer verder naar de stroeve graafschap wedstrijd.
Als dit zo doorgaat weer wat vies te slikken straks.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 augustus 2018 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2018 - 15:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Uitgeschakeld in de EL ,en op achterstand tegen een laagvlieger in de eerste competitiewedstrijd.
Geen versterkingen gekomen en je begint met 6 geblesseerde.
Met een beetje pech is het seizoen al verloren voor t begonnen is ...
Een beetje realativeren zou wel op z'n plaats zijn ,want dan kunnen mensen ook
wel schrijven dat t jou niks doet dat het minder gaat.
Je bent oud genoeg om te weten dat voetbal emotie is en passie.

Overigens welkom terug maat ;-)
Lul..

Thanx maatje d:-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 augustus 2018 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2018 - 15:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Lul..

Thanx maatje d:-)
Maar we gaan nog wel winnen nu hahaha :*

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3169
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: (Bijna) RIP Feyenoord









0.0086548