BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe nu verder ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Milo
 Milo - maandag 20 augustus 2018 - 12:18   quote  deeplink  
Als je uit 50 miljoen schuld kan komen, kan je die ook in de plus staan. 020 heeft ook geen sjeik nodig....
van geil
 van geil - maandag 20 augustus 2018 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2018 - 12:18 schreef Milo het volgende:
Als je uit 50 miljoen schuld kan komen, kan je die ook in de plus staan. 020 heeft ook geen sjeik nodig....
We hebben nog ongeveer 41 miljoen schuld
van geil
 van geil - maandag 20 augustus 2018 - 12:29   quote  deeplink  
En 020 heeft een beursgang gedaan .
Milo
 Milo - maandag 20 augustus 2018 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2018 - 12:26 schreef van geil het volgende:

[..]

We hebben nog ongeveer 41 miljoen schuld
Dat is niet waar, zij hebben aandelen gekregen.

Ik had 50 schuld van derden
Milo
 Milo - maandag 20 augustus 2018 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2018 - 12:29 schreef van geil het volgende:
En 020 heeft een beursgang gedaan .
Zonder geld kan je ook geen beursgang maken....
Milo
 Milo - maandag 20 augustus 2018 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2018 - 12:26 schreef van geil het volgende:

[..]

We hebben nog ongeveer 41 miljoen schuld
Mocht het misgaan dan verkoop je het trainingscomplex en de club en de aandeelhouders hebben hun geld weer terug....
van geil
 van geil - maandag 20 augustus 2018 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2018 - 12:33 schreef Milo het volgende:

[..]

Dat is niet waar, zij hebben aandelen gekregen.

Ik had 50 schuld van derden
28 miljoen die links of rechts terugbetaald moeten worden
en ongeveer 13 miljoen aan vreemd vermogen wat misschien in september nog hoger gaat worden
Milo
 Milo - maandag 20 augustus 2018 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2018 - 12:37 schreef van geil het volgende:

[..]

28 miljoen die links of rechts terugbetaald moeten worden
en ongeveer 13 miljoen aan vreemd vermogen wat misschien in september nog hoger gaat worden
Vreemd vermogen kan ook iets positiefs zijn he ;) bekijk het eens wat positiever en haal die dildo uit je reet ;)
van geil
 van geil - maandag 20 augustus 2018 - 13:39   quote  deeplink  
Haha
igor korneev
 igor korneev - maandag 20 augustus 2018 - 15:10   quote  deeplink  
a net een topic voor aangemaakt, hier al discussie over zie ik.

Vind het mooier om een team te supporten op eigen kracht, dan een machester city.
Ook al zijn de resultaten dan minder
van geil
 van geil - maandag 20 augustus 2018 - 15:45   quote  deeplink  
Dan moet je wel beseffen dat het over is
igor korneev
 igor korneev - maandag 20 augustus 2018 - 17:17   quote  deeplink  
misschien voorbarig, maar ik denk dat het voor mij dan over is.
Betekend dan een stuk minder voor me de naam Feyenoord.
Maar ja, dat zeg ik nu, als ze het nieuwe real madrid worden en elke prijs winnen, dan zou ik misschien stiekem toch weer gaan kijken.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 augustus 2018 - 18:26   quote  deeplink  
Dat is het rare dillema.
Willem Vissers sprak gister over behoud clubcultuur.
City supporters hoor je er niet meer over: er zijn nu successen.
igor korneev
 igor korneev - maandag 20 augustus 2018 - 18:53   quote  deeplink  
maar zijn inderdaad wel vervangen door ander publiek.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 augustus 2018 - 19:24   quote  deeplink  
Omschrijf ander publiek?
van geil
 van geil - maandag 20 augustus 2018 - 19:26   quote  deeplink  
Aangeplakte baarden ?
igor korneev
 igor korneev - maandag 20 augustus 2018 - 19:56   quote  deeplink  
mensen die er voorheen niet kwamen.

maarten van Rossum bv.
van geil
 van geil - maandag 20 augustus 2018 - 20:23   quote  deeplink  
Zou die van Hooijdonk mijn posts hebben gelezen ?
van geil
 van geil - maandag 20 augustus 2018 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2018 - 19:56 schreef igor korneev het volgende:
mensen die er voorheen niet kwamen.

maarten van Rossum bv.
Als we n ander stadion krijgen gebeurt dat ook.
Is geen argument dus.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 augustus 2018 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2018 - 19:26 schreef van geil het volgende:
Aangeplakte baarden ?
Monty Python.
van geil
 van geil - maandag 20 augustus 2018 - 21:07   quote  deeplink  
humor bovenste plank , met een boodschap
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 augustus 2018 - 21:37   quote  deeplink  
Vooraan staan als je een vent kan stenigen.
Onbetaalbaar.
ar
 ar - maandag 20 augustus 2018 - 21:40   quote  deeplink  
Hehehe
van geil
 van geil - maandag 20 augustus 2018 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2018 - 21:40 schreef ar het volgende:
Hehehe
Ja Ar , in die tijd hadden ze nog geen dikke dildo's met wat droog zand erop.
ar
 ar - maandag 20 augustus 2018 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2018 - 21:42 schreef van geil het volgende:

[..]

Ja Ar , in die tijd hadden ze nog geen dikke dildo's met wat droog zand erop.
Jawel hoor
Ze waren alleen gemaakt van geschaafd essenhout.
Een erg luxe variant
van geil
 van geil - maandag 20 augustus 2018 - 22:08   quote  deeplink  
Oh :)
ar
 ar - maandag 20 augustus 2018 - 22:11   quote  deeplink  
Haha
van geil
 van geil - maandag 20 augustus 2018 - 22:13   quote  deeplink  
En dan zo'n venijnige splinter er aan laten zitten, smullen.
MMM
 MMM - woensdag 23 januari 2019 - 14:49   quote  deeplink  
Eigenlijk blijft deze vraag nog steeds door mijn hoofd spelen.

Hoe nu verder? Zeker als er uiteindelijk niets veranderd aan de trainer en TD..
igor korneev
 igor korneev - woensdag 23 januari 2019 - 14:52   quote  deeplink  
nieuwe feyenoord liedjes oefenen en uitvoeren, witte zakdoeken opbergen
en de club suporten
van geil
 van geil - woensdag 23 januari 2019 - 14:53   quote  deeplink  
RUSTAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
MightyAce
 MightyAce - woensdag 23 januari 2019 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2019 - 14:52 schreef igor korneev het volgende:
nieuwe feyenoord liedjes oefenen en uitvoeren, witte zakdoeken opbergen
en de club suporten
WTF
igor korneev
 igor korneev - woensdag 23 januari 2019 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2019 - 14:54 schreef MightyAce het volgende:

[..]

WTF
Een nieuwe song? Winning Team Feyenoord
MMM
 MMM - woensdag 23 januari 2019 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2019 - 14:52 schreef igor korneev het volgende:
nieuwe feyenoord liedjes oefenen en uitvoeren, witte zakdoeken opbergen
en de club suporten
Witte zakdoeken heb ik nog nooit gezien? Plus support geven de mensen ook wel.

Dat er een hoop, waaronder ikzelf, vanavond niet gaan.. Tsja, ik spreek voor mezelf en ben het gewoon zat. We mogen diepere dalen meegemaakt hebben dan dat we nu hebben maar het had nu zo anders kunnen zijn.
van geil
 van geil - woensdag 23 januari 2019 - 15:24   quote  deeplink  
Igor is een grote joint.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 23 januari 2019 - 15:30   quote  deeplink  
Ik vind het echt vies tegen vallen, zelfs al na het kampioensjaar is het publiek niet meer wat het al de decenia ervoor was.
ook tegen Fortuna,pec of nec was het niet stil.
Dit is de hoofdreden van minder vuur in het team.
de mentale coach de 12e man is in zijn reces.
Mijn hele leven is het al goede tijden slechte tijden, heb ik altijd al mijn bedenkingen gehad met aankopen, technisch beleid, maar vooral spelers die maar niet alles willen geven.

Ik begreep er ook niets van als Igor steeds scoorde, maar zelden eens mee mocht voetballen. Toch bleef ik er achter staan.
Pas toen er gedroomd werd ten tijde van de HErik en Bosz om Feyenoord even een top club te maken en de ene na de andere koekebakker werd gehaald met een fors salaris en de club rap naar de achtergrond verdween had ik het zwaar om te supporten.
1 keer kampioen na al die ellende kan toch nog geen ene zier verschil maken!
Moet je blij mee zijn dat dat wonder mogelijk was.
Zo anders kunnen zijn? dat we geen kampioen waren geworden was waarschijnlijker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 januari 2019 door igor korneev --
MMM
 MMM - woensdag 23 januari 2019 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2019 - 15:30 schreef igor korneev het volgende:
Ik vind het echt vies tegen vallen, zelfs al na het kampioensjaar is het publiek niet meer wat het al de decenia ervoor was.
ook tegen Fortuna,pec of nec was het niet stil.
Dit is de hoofdreden van minder vuur in het team.
de mentale coach de 12e man is in zijn reces.
Mijn hele leven is het al goede tijden slechte tijden, heb ik altijd al mijn bedenkingen gehad met aankopen, technisch beleid, maar vooral spelers die maar niet alles willen geven.

Ik begreep er ook niets van als Igor steeds scoorde, maar zelden eens mee mocht voetballen. Toch bleef ik er achter staan.
Pas toen er gedroomd werd ten tijde van de HErik en Bosz om Feyenoord even een top club te maken en de ene na de andere koekebakker werd gehaald met een fors salaris en de club rap naar de achtergrond verdween had ik het zwaar om te supporten.
1 keer kampioen na al die ellende kan toch nog geen ene zier verschil maken!
Moet je blij mee zijn dat dat wonder mogelijk was.
Zo anders kunnen zijn? dat we geen kampioen waren geworden was waarschijnlijker.
Weet niet of je ook actief ben op Twitter bijv? Het gaat de mensen niet om succes anders had er al tig jaar niemand meer gezeten maar wel om een normale houding van Feyenoord. De club lijkt afstand te nemen van de aanhang, Feyenoord City is natuurlijk een lachwekkend project dat al jaren speelt en waarbij supporters geen inspraak in hebben gehad.

Het houd een keer op

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 januari 2019 door MMM --
igor korneev
 igor korneev - donderdag 24 januari 2019 - 15:08   quote  deeplink  
Vreemd, er staan 1.000.000 stuur mannen aan wal waarvan alle neuzen de zelfde kant op wijzen?
Denk t niet, het is lachwekkend dat er publiek is dat geen geduld meer heeft in jaren van minder progressie, of een minder seizoen.
Volgens mij hebben we 18 jaar zo geleefd. En ik geloof niet in mensen die beweren dat je na het kampioenschap die lijn even doortrekt. eerder andersom, dankbaar voor het wonder wat er is gebeurd.
kenny
 kenny - donderdag 24 januari 2019 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2019 - 15:08 schreef igor korneev het volgende:
Vreemd, er staan 1.000.000 stuur mannen aan wal waarvan alle neuzen de zelfde kant op wijzen?
Denk t niet, het is lachwekkend dat er publiek is dat geen geduld meer heeft in jaren van minder progressie, of een minder seizoen.
Volgens mij hebben we 18 jaar zo geleefd. En ik geloof niet in mensen die beweren dat je na het kampioenschap die lijn even doortrekt. eerder andersom, dankbaar voor het wonder wat er is gebeurd.
wat een gelul , omdat we het al 18 jaar zo doen mogen we niks verwachten en moeten we maar hopen dat we in de komende 18 jaar misschien weer kampioen worden ???
de afgelopen 18 jaar was een ramp , bijna bestond onze club niet meer dan mag je toch wel verwachten dat ze van de fouten leren en het beter gaan doen , jammer genoeg staan we bijna stil in deze ontwikkeling , dat nieuwe stadion is een soap serie , finacieel staan we weer op 0,0 , waarde op het veld is er bijna ook niet meer , de grote talenten die bijv 020 , psv en az wel voort brengen zie ik ook niet komen , dan lijkt het mij normaal als je om feyenoord geeft kritisch mag zijn om de huidige situatie
igor korneev
 igor korneev - donderdag 24 januari 2019 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2019 - 15:24 schreef kenny het volgende:

[..]

wat een gelul , omdat we het al 18 jaar zo doen mogen we niks verwachten en moeten we maar hopen dat we in de komende 18 jaar misschien weer kampioen worden ???
de afgelopen 18 jaar was een ramp , bijna bestond onze club niet meer dan mag je toch wel verwachten dat ze van de fouten leren en het beter gaan doen , jammer genoeg staan we bijna stil in deze ontwikkeling , dat nieuwe stadion is een soap serie , finacieel staan we weer op 0,0 , waarde op het veld is er bijna ook niet meer , de grote talenten die bijv 020 , psv en az wel voort brengen zie ik ook niet komen , dan lijkt het mij normaal als je om feyenoord geeft kritisch mag zijn om de huidige situatie
Prima,
Ik geef je de kans voor de zomer 400 miljoen bij elkaar te crowd funden, mag je de gehele technische staf ontslaan en er neerzetten wie je wilt.
Als het zo makkelijk gaat.
Denk nou eens na, 1 keer kampioen veranderd helemaal NIETS!!!!!!!! aan de situatie
En dat gezeik om Az? was alleen vorig jaar, nu zitten de az "fans" ook al te morren om de trainer en td.
zelfde ongeduldige succes support

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 januari 2019 door igor korneev --
kenny
 kenny - donderdag 24 januari 2019 - 15:40   quote  deeplink  
dat kampioenschap is leuk maar is niet verplicht om elk jaar te worden wat mij betreft , wat ik wel verwacht dat er een visie wordt neergezet door onze martin dat er goede spelers worden aangetrokken en dan zal er heus wel eens 1 of 2 missers tussen zitten dat hebben alle clubs , ja hoor ik je dan zeggen maar we hebben minder te besteden dan die andere 2 ja dat klopt dan wel maar waarom trekt martin een buslading spelers aan die het niet zijn of worden hou dan dat kleine beetje geld wat er is in je zak en ga dan met de jeugd aan de slag en creer je weer waarde op het veld zoals koeman dat deed
kenny
 kenny - donderdag 24 januari 2019 - 15:42   quote  deeplink  
het gaat niet om ongeduldigheid ,maar om de constatering dat we stil staan als club op meerdere vlakken en dat is achteruitgang

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 januari 2019 door kenny --
igor korneev
 igor korneev - donderdag 24 januari 2019 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2019 - 15:40 schreef kenny het volgende:
dat kampioenschap is leuk maar is niet verplicht om elk jaar te worden wat mij betreft , wat ik wel verwacht dat er een visie wordt neergezet door onze martin dat er goede spelers worden aangetrokken en dan zal er heus wel eens 1 of 2 missers tussen zitten dat hebben alle clubs , ja hoor ik je dan zeggen maar we hebben minder te besteden dan die andere 2 ja dat klopt dan wel maar waarom trekt martin een buslading spelers aan die het niet zijn of worden hou dan dat kleine beetje geld wat er is in je zak en ga dan met de jeugd aan de slag en creer je weer waarde op het veld zoals koeman dat deed
er staat toch een hoop jeugd regelmatig in de basis? soms zelfs 8 stuks.
Er moet ook gepresteerd worden.
Malacia heeft goede en slechte tijden, bijlow,vente etc. Ze moeten nog wel getriggered blijven en ze in mindere fases geen basis plek geven lijkt mij een goed trigger.
Je kunt bij alle clubs in de eredivisie zien, tot feyenoords budget dat het lang niet elk seizoen lukt met de nieuwe spelers.
Ik denk dat het niet veel uitmaakt qua slagings kans of je een speler van 3 miljoen haalt of een van 6 miljoen.
Het zijn ook sws allemaal egotjes wat net goed moet vallen.

Je zal nog verbaasd staan te kijken als Feyenoord van de zomer al van geels aankopen zou verkopen hoeveel er nog bij komen, meer miljoenen bij dan is uitgegeven.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 24 januari 2019 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2019 - 15:42 schreef kenny het volgende:
het gaat niet om ongeduldigheid ,maar om de constatering dat we stil staan als club op meerdere vlakken en dat is achteruitgang
de ambitie om meer te willen is gezond, maar als je sterke concurrenten hebt, moet je een marge hebben. daardoor kun je het beste over meer jaren kijken en pas ingrijpen als er geen verliezen zijn,of sportief slecht gaat.
Nu is het even stilstand, maar dat is nog geen reden tot paniek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 januari 2019 door igor korneev --
CobusIII
 CobusIII - donderdag 24 januari 2019 - 16:46   quote  deeplink  
het is wel grappig hoe de discussie gaat en hoe er op individuele spelers wordt ingehakt. Het zijn allemaal punt-oplossingen, terwijl je veel meer naar het geheel moet kijken. individuele spelers afbranden heeft geen zin. nagenoeg alle spelers hebben in het verleden aangetoond dat ze een bepaald niveau aankunnen. het kan niet zo zijn dat bijvoorbeeld Amrabat, tapia, Ayoub, Clasie, Larsson, Vermeer (nou vooruit) Botteghin St Juste etc er geen reet van kunnen. het gaat er om of je het als team kan laten functioneren via een bepaalde spelstijl. Daar is een trainer verantwoordelijk voor. De TD is verantwoordelijk om de juiste spelers aan te trekken die bij dat systeem passen en de juiste balans daar in te vinden. Dat is de laatste jaren onvoldoende gebeurd. Toch zijn er 3 prijzen gepakt en dat is knap. maar als je eerlijk bent had dat meer te maken met de mentaliteit en een dosis geluk (Kuijt en de reeks thuis lotingen in de beker). Conclusie is dat de TD en trainer weg moeten. De trainer is weg, nu de TD nog.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 24 januari 2019 - 17:59   quote  deeplink  
Ho s dat zo.......ik denk dat hoe je selectie er ook uit ziet, je moet een systeem uitzoeken wat bij hun past.
Kijk naar Fortuna individueel minder als Feyenoord maar er zit een systeem in. Bij ons niet even het beeld schetsen:
Bal van keeper naar verdedigers effe rondtikken opening naar rechts daar verliest berghuis de bal .bal terug naar keeper bal naar links na eerst nog even tikkie takkie achterin bal naar Links enzv balletje hoog voor en mist alles en iedereen.
Corner bal te hoog of te laag...............er is geen plan b of c
Wisselbeleid: laffe wissels en Toornstra is altijd de man van de rekening. Jeugd brengt hij niet in. Laat mensen warmlopen tot de 80ste minuut.

Hoe nu verder Gio bedankt en verder met het zgn genie Landzaat, geef elke speler weer een kans en kijk niet naar de mannetjes slecht spelen is wisselen.

Of zit ik er nu erg naast?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 januari 2019 - 18:24   quote  deeplink  
Eens.
Als je het wilt zien.
van geil
 van geil - donderdag 24 januari 2019 - 18:29   quote  deeplink  
Bloedmaan
Milo
 Milo - donderdag 24 januari 2019 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2019 - 17:59 schreef piet de paler het volgende:
Ho s dat zo.......ik denk dat hoe je selectie er ook uit ziet, je moet een systeem uitzoeken wat bij hun past.
Kijk naar Fortuna individueel minder als Feyenoord maar er zit een systeem in. Bij ons niet even het beeld schetsen:
Bal van keeper naar verdedigers effe rondtikken opening naar rechts daar verliest berghuis de bal .bal terug naar keeper bal naar links na eerst nog even tikkie takkie achterin bal naar Links enzv balletje hoog voor en mist alles en iedereen.
Corner bal te hoog of te laag...............er is geen plan b of c
Wisselbeleid: laffe wissels en Toornstra is altijd de man van de rekening. Jeugd brengt hij niet in. Laat mensen warmlopen tot de 80ste minuut.

Hoe nu verder Gio bedankt en verder met het zgn genie Landzaat, geef elke speler weer een kans en kijk niet naar de mannetjes slecht spelen is wisselen.

Of zit ik er nu erg naast?
Ja
piet de paler
 piet de paler - donderdag 24 januari 2019 - 19:06   quote  deeplink  
Ben je gisteravond geweest ? En kom op nu zie jij enige lijn in het spel ?
Ik zeg niet dat Gio al de schuld heeft en zij staat v dienst is geweldig. Zie jij een eerlijk wisselbeleid bij hem alleen Toornstra durft hij te wisselen. Maar gisteren had hij Berghuis moeten wisselen, en een Vilhena durft hij ook niet te wisselen.
Maar ja Milo zegt dat ik het verkeerd zie ;) ach

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe nu verder ?









0.0082859