BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Feyenoord. Voor jou tien anderen. Eredivisie speelronde 7

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 29 september 2018 - 08:37   quote  deeplink  
Ook in Nederland dringen corpsballen door tot de hoogste regionen van de samenleving net als in de good old U S of A. Ontluisterend is het wel en geeft voeding aan waardeloos beleid en onrust.

Onze trainer Gio is een nette vent die in de beker een sterk signaal gaf aan Feyenoord1: voor jullie 10 anderen. In Trencin ging de 50/50 formule de mist in dus de trainersstaf moet gedacht hebben dat het anders kan en moet. Op het kunstgras van Helmond Sport werd rommelig maar kundig afgerekend met de mannen van VV Gemert die naar ik me van de uitzending herrinner allemaal hetzelfde kapsel hadden. Niet omdat het moet maar omdat het kan naar dezelfde kapper.

In de keukenkampioendivisie raakt de voormalige Feyenoord en Real Madrid ster Drenthe inmiddels aardig op schot. Hij wordt er alleen niet slanker op.

Alvorens de toto prognoses te geven, en een overlevingsrecept, eerst aandacht voor het goede, het slechte en het lelijke van en voor ons geliefde Feyenoord

Het goede:
Het was rommelig in Helmond maar er is voldoende talent aanwezig om mee te spelen om de prijzen. De komst van Sol bij een vertrek van Jorgensen lijkt mij goede handel, maar met Vente en RVP niet strikt noodzakelijk. Het is goed dat Vente er voor kiest te rijpen onder de ogen van RVP en MacKaay.

Het slechte:
Jan de Jong lijkt niet in staat Feyenoord uit de wurggreep van de stadionproblematiek te komen. Ik zeg en ik zal het herhalen: Wouter Bos moet dit gaan regelen.

Het lelijke
Het feit dat Jong Feyenoord nog niet is ingestroomd in de voetbalpyramide.

Onder de zegen van de apostel Jacobus en Jantje van Leijden hier de prognose voor de volgende speelronde van de eredivisie. Lieve lezers de uitslagen zijn gebaseerd op hoop, clubliefde en gevoel.


NAC Breda - PSV
2-2

Een ouderwets avondje NAC breekt de titelrace weer open.

SC Heerenveen - ADO Den Haag 3-5
Dit is een uitslag waar Heerenveen patent op heeft. Hattrick Beugelsdijk.

Fortuna Sittard - Ajax 3-3
Er zat na de 3-0 van Fortuna niets anders op voor Ten Haggelaar Perr Schuurs in te brengen.

Excelsior - VVV Venlo 3-1
Kan Excelsior een vroege voorsprong vasthouden?

Heracles - FC Emmen 2-2
De verrassing van het weekeinde.

AZ - PEC Zwolle 2-2
Nog een verrassing

FC Groningen - FC Utrecht 3-1
Mag ik zeggen dat ik Advocaat een aardige man vind maar geen toptrainer?

De Graafschap - Willem II 2-2
Transferperikelen en een zwangere vrouw kunnen Sol niet stoppen.

Feyenoord - Vitesse 6-2
De nul houden wordt lastig maar voorin stond opeens iedereen op scherp. Hattrick Messi aan de Maas.

Het recept

Hutspot met klapstuk

hutspot-klapstuk-500.jpg


4 personen

INGREDIËNTEN
400 g klapstuk
1¼ kg winterwortelen, geschrapt en gesneden
1½ kg aardappelen, geschild
400 g uien, fijngesnipperd
80-100 g boter
75 ml melk (desgewenst)

BEREIDEN
Zet het vlees op met 300 ml kokend water en zout en laat het ca. 1 uur koken. Voeg vervolgens aardappelen, winterwortelen en uien toe. Breng het geheel opnieuw aan de kook en laat alles ca. 30 minuten doorkoken.

Neem het vlees uit de pan en houd het warm. Giet het kookvocht af en bewaar het. Stamp aardappelen, uien en winterwortelen fijn en meng alles goed. Roer het kookvocht, de boter en desgewenst hete melk door de stamppot. Serveer het vlees erbij.

Lekker met een stevige Trappist


jacobsschelp-outline.jpg

[b" target="_blank" class="quote_link" rel=nofollow>Disclaimer:

Sportdwaas is linksbenig, gescheiden, steunde Feyenoord als kameraadje. En we gaan met RVP, Tapia, Samba Sam, het hondstrouwe legioen en onder de zegen van de Apostel Jacobus de Meerdere voor de triple. Het wordt weer een mooi seizoen.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 september 2018 door sportdwaas --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Feyenoord. Voor jou tien anderen. Eredivisie speelronde 7









0.0068590