BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wanneer zeggen we openlijk, Gio bedankt

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 09 oktober 2018 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2018 - 23:10 schreef Heel oude fan het volgende:
Weg met: van B., van G. en de J. Nu meteen.
Bilal is al weg, van geil hoort nou eenmaal bij het forum en de Japanners kunnen er niet zo veel aan doen...
van geil
 van geil - dinsdag 09 oktober 2018 - 21:25   quote  deeplink  
:)
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 oktober 2018 - 09:02   quote  deeplink  
Op naar de volgende nederlaag dan maar, en daarna de afdroging door 020 .
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 14 oktober 2018 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 oktober 2018 - 17:16 schreef piet de paler het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet. Dat het bestuur niet op een nette wijze afscheid neemt van Gio.
Vroeg of laat lopen we tegen een venedering aan.
Of zijn wij de enige die het zien?
De succesvolste coach in onze clubhistorie gaat nooit ontslagen worden. Bovendien is het de vraag of er veel beter voor handen is op dit moment. Ik lees veelal de naam van Peter Bosz op diverse sites, maar men lijkt soms nogal snel te vergeten dat die vrij specifiek spelersmateriaal nodig heeft. Je kunt met Botteghin en van der Heijden niet volop druk gaan zetten met 40 meter ruimte tussen hen en de keeper in. Dan word je weggecounterd. Er zal een vernieuwede selectie moeten komen wil je met Bosz gaan werken. Bovendien gaat RvP ook niet 90 minuten druk zetten. Moet je ook niet van hem willen vragen, is per slot van rekening veruit je beste speler. Maar ja, wie zou het dan moeten overnemen midden in het seizoen?

Feit is gewoon dat Giovanni van Bronckhorst niet weggestuurd gaat worden. Iets waar ik op zich niet op tegen ben. Gezien het spel was het wel beter geweest om in goed overleg afscheid te nemen afgelopen zomer. Dat is niet gebeurd en gezien het spel, de selectie van ons en die van onze concurrenten, mag Gio van mij het seizoen afmaken. Ik geloof eerlijk gezegd niet dat we met een andere coach wel ineens kampioen worden dit jaar. Een nieuwe coach heeft ook tijd nodig. Laat ons clubicoon, die zoveel prijzen voor ons gewonnen heeft, ons na 18 jaar weer kampioen gemaakt heeft, toch met een beetje waardigheid afscheid nemen. Dat doe je niet door hem te ontslaan. En maak je geen zorgen, einde van het seizoen zal hij echt wel weggaan bij Feyenoord. Hij zal naar het buitenland willen. Geniet dit seizoen van RvP. Wees Gio dankbaar voor wat hij gebracht heeft. Volgend seizoen zullen we een volgende stap zetten met een andere coach.

En zeg uiteindelijk nou zelf; toen Gio instapte.. toen hadden we toch met zijn allen blindelings getekend voor een verloop zoals het nu gegaan is. 5 prijzen, waaronder een kampioenschap, het was echt ondenkbaar op dat moment.
Dirk1
 Dirk1 - woensdag 17 oktober 2018 - 17:50   quote  deeplink  
ja maar zo doorgaan kan ook niet we worden nu zeker het lachertje van het jaar 2018 je schaamt je om te zeggen dat je supporter bent van deze ploeg op dit moment en het ergste moet nog komen voor de winterstop op een kansloze achterstand van minstens10 a 15 punten daar word je echt niet vrolijk van maar ja blijf maar lekker door etteren het mag allemaal van deze Directie.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 17 oktober 2018 - 17:54   quote  deeplink  
Helemaal eens Feyenoord!!

en Gio bedankt sws. hopelijk kun je ons dit jaar toch nog verrassen.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 17 oktober 2018 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 oktober 2018 - 17:50 schreef Dirk1 het volgende:
ja maar zo doorgaan kan ook niet we worden nu zeker het lachertje van het jaar 2018 je schaamt je om te zeggen dat je supporter bent van deze ploeg op dit moment en het ergste moet nog komen voor de winterstop op een kansloze achterstand van minstens10 a 15 punten daar word je echt niet vrolijk van maar ja blijf maar lekker door etteren het mag allemaal van deze Directie.
Een leesteken is een teken dat in tekst gebruikt wordt om de leesbaarheid te verbeteren. Soms geeft een leesteken ook aanwijzingen over de betekenis en uitspraak van de zin. De verzameling en het gebruik van leestekens heet interpunctie.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 17 oktober 2018 - 20:07   quote  deeplink  
Buiten dat vond ik directie met een hoofdletter dan weer overdreven.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 oktober 2018 - 06:38   quote  deeplink  
We gaan zondag maar weer eens kijken, tja telkens weer hoop je dat er ineens een beter systeem wordt gespeeld.
En da Gio de tijd heeft gehad zijn systeem over te brengen ???? Aan de spelers.
Zucht ik zie het wel Gio, maar heb er geen vertrouwen in
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 oktober 2018 - 08:22   quote  deeplink  
Bedankt.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 oktober 2018 - 17:48   quote  deeplink  
Geen dank
igor korneev
 igor korneev - woensdag 24 oktober 2018 - 18:47   quote  deeplink  
nogmaals dank

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 oktober 2018 door igor korneev --
Dirk1
 Dirk1 - donderdag 25 oktober 2018 - 07:16   quote  deeplink  
waarvoor dank.??
Dirk1
 Dirk1 - donderdag 25 oktober 2018 - 07:16   quote  deeplink  
waarvoor dank.??
de bluffer
 de bluffer - donderdag 25 oktober 2018 - 10:47   quote  deeplink  
Wie moet er dan komen als het aan de trainer ligt
En volgens mij hij niet alleen
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 oktober 2018 - 10:55   quote  deeplink  
Ik ken er zo een stuk of tien, misschien wel meer, spelers, technische staf en etc. waar je zo afscheid van kunt nemen en vervangen kunt door een lappenpop en merk je geen verschil.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 25 oktober 2018 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2018 - 10:55 schreef Stylzz het volgende:
Ik ken er zo een stuk of tien, misschien wel meer, spelers, technische staf en etc. waar je zo afscheid van kunt nemen en vervangen kunt door een lappenpop en merk je geen verschil.
Dan moeten er wel weer betere spelers en een goeie TS komen om weer mee te doen om de prijzen, graag namen
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 oktober 2018 - 11:07   quote  deeplink  
Er zijn zat namen, maar weinig haalbaar of beschikbaar
de bluffer
 de bluffer - donderdag 25 oktober 2018 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2018 - 11:07 schreef Stylzz het volgende:
Er zijn zat namen, maar weinig haalbaar of beschikbaar
hier heb je niks aan
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 oktober 2018 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2018 - 11:14 schreef de bluffer het volgende:

[..]

hier heb je niks aan
Klopt!
ar
 ar - donderdag 25 oktober 2018 - 18:51   quote  deeplink  
Samen met van Persie gaan golfen eind van het seizoen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 25 oktober 2018 - 20:02   quote  deeplink  
Of vrouwenteam trainen.
ar
 ar - donderdag 25 oktober 2018 - 20:10   quote  deeplink  
Ook niet onbelangrijk.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 25 oktober 2018 - 20:14   quote  deeplink  
Hoef je niet boos te worden.
Lekker vrijen en aflebberen.
ar
 ar - donderdag 25 oktober 2018 - 20:18   quote  deeplink  
Ja, de besloten trainingen zullen dan wel toenemen vermoed ik.
van geil
 van geil - donderdag 25 oktober 2018 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2018 - 10:55 schreef Stylzz het volgende:
Ik ken er zo een stuk of tien, misschien wel meer, spelers, technische staf en etc. waar je zo afscheid van kunt nemen en vervangen kunt door een lappenpop en merk je geen verschil.
`Dan kun je toch onmogelijk het werk van onze TD waarderen .
Je noemt spelers, technische staf en etc.
Etc weet ik niet wat je bedoelt, maar de eerste 2 zijn de verantwoordelijkheid van The Yellow Man, Martin Middelmaat.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 oktober 2018 - 22:15   quote  deeplink  
Klopt. Laatste twee jaar zijn vooral ruk. Qua aankopen en uitblijvende verkopen .
Feyenoord-city
 Feyenoord-city - donderdag 25 oktober 2018 - 23:29   quote  deeplink  
Dat roep ik al sinds hij 3 maanden in dienst was !!! Toen zag ik al dat ie niks zou toevoegen aan de selectie
kenny
 kenny - vrijdag 26 oktober 2018 - 10:09   quote  deeplink  
feyenoord staat gewoon stil en stilstaan is achteruit gaan , dit is aan te rekenen door v geel en gio , b geel heeft alleen maar busladingen net niet spelers binnen gehaald , en ja dan hoor ik sommigen hier zeggen dat hij goed gehandeld heeft omdat er geen geld was , maar haal dan niets en laat de jeugd doorstromen nu sla je de plank 2x mis 1 omdat de net niet aankopen het niveau niet aan kunnen dus zit je ermee opgescheept en 2 je blokkeert zo de doorstroming van de jeugd
en dan heb je gio die een hele aardige gozer is maar totaal (nog) ongeschikt als coach , het elftal maakt in de loop der jaren totaal geen voorruit gang zit totaal geen idee achter wat ze doen tijdens de wedstrijden , positiespel is zwaar slecht en er is geen enkele speler beter geworden
ik weet niet hoe lang dit aanrotzooien van deze 2 nog gesteunt wordt maar mijns inzien moet je zo vlug mogelijk af van deze 2 om de weg omhoog weer in te zetten
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 oktober 2018 - 00:42   quote  deeplink  
Niet onbelangrijk: wie moet er dan komen?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 oktober 2018 - 08:08   quote  deeplink  
Ik, van vreugde
Milo
 Milo - zaterdag 27 oktober 2018 - 10:18   quote  deeplink  
Stadion, stadion.....soms weet ik het ook niet meer. Maar gio heeft de meeste prijzen gepakt als trainer......
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 27 oktober 2018 - 18:59   quote  deeplink  
+1

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wanneer zeggen we openlijk, Gio bedankt









0.0061089