BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AEK - Ajax (Dinsdag 27 november 2018, 18:55); 0 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - dinsdag 27 november 2018 - 20:50   quote  deeplink  
Mooi resultaat. Nederland heeft de vaste CL plek nu eigenlijk vrijwel zeker weer terug, met dank aan Ajax.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 november 2018 - 20:58   quote  deeplink  
De Ligt te hard met zijn kop op de grond gekomen?? Hopelijk reageert hij straks, na het zien van alle beelden, even met een verontschuldiging richting de fans!
remco k
 remco k - dinsdag 27 november 2018 - 20:59   quote  deeplink  
Gewoon na 5 wedstrijden ongeslagen eerste in de poule tot zover. Pfff. Gaaf hoor.
Litmanen
 Litmanen - dinsdag 27 november 2018 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2018 - 20:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij had Vd beek juist die kaart moeten laten pakken

Begint ie weer schoon in het nieuwe jaar. Nu is het iedere keer billen knijpen.
Maar tegen Bayern spelen we voor plek 1! We kunnen hem goed gebruiken!
Tegen City niveau loten of tegen Roma niveau is een groot verschil, nog een hoop voor om te spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 november 2018 door Litmanen --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 27 november 2018 - 21:26   quote  deeplink  
hoelang zou dolberg nog de voorkeur krijgen ?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 27 november 2018 - 21:26   quote  deeplink  
gefeliciteerd mede ajacieden !
Loetje
 Loetje - dinsdag 27 november 2018 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2018 - 20:59 schreef remco k het volgende:
Gewoon na 5 wedstrijden ongeslagen eerste in de poule tot zover. Pfff. Gaaf hoor.
En 11 wedstrijden in totaal
Litmanen
 Litmanen - dinsdag 27 november 2018 - 21:38   quote  deeplink  
2de ronde sportief succes
Aanzien
Spelers meer waard
60+ miljoen erbij
Extra punten co efficiënt
Aantrekkelijker voor spelers om te komen
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 27 november 2018 - 21:59   quote  deeplink  
Gaat helemaal los hiero nu
Eide
 Eide - dinsdag 27 november 2018 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2018 - 21:59 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Gaat helemaal los hiero nu
Kijk goed uit ouwe. Je hebt er niets aan als je wat overkomt.
AkaS
 AkaS - woensdag 28 november 2018 - 00:15   quote  deeplink  
Wat een verrassing... Ajax overwinterd in de CL... Wie had dat gedacht...

Overigens als de wissel Huntelaar voor Dolberg er niet had gekomen zou ik zweren dat Ajax niet speelde voor de winst.

Gelukkig pakte dit uiteindelijk goed uit, al was dit AEK op een paar momentjes na nooit een bedreiging.

En nu nog een stuntje tegen Bayern
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 28 november 2018 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2018 - 21:59 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Gaat helemaal los hiero nu
Stuur mij even een pb ouwe!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 28 november 2018 - 09:14   quote  deeplink  
Tadic begreep hoe hij moest reageren na aanleiding van de ongeregeldheden. De Ligt daarentegen had gestuurd moeten worden door de persvoorlichter. Nu doet die jongen een domme uitspraak, die gezien de situatie slecht valt bij de aanwezige supporters in het vak.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 28 november 2018 - 09:14   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 november 2018 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - woensdag 28 november 2018 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2018 - 09:14 schreef Ajax Warrior het volgende:
Tadic begreep hoe hij moest reageren na aanleiding van de ongeregeldheden. De Ligt daarentegen had gestuurd moeten worden door de persvoorlichter. Nu doet die jongen een domme uitspraak, die gezien de situatie slecht valt bij de aanwezige supporters in het vak.
doelde hij niet op de rellen voorafgaand ? als hij doelde op wat erin het stadion is gebeurt snap ik zijn uitspraken totaal niet..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 28 november 2018 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2018 - 09:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

doelde hij niet op de rellen voorafgaand ? als hij doelde op wat erin het stadion is gebeurt snap ik zijn uitspraken totaal niet..
Hij doelde op de rellen die tijdens de warming up gebeurden en waarbij fans werden aangevallen met molotovcocktails, vuurwerkbommen en fakkels. De rellen waarbij hij dus richting het vak liep. Jammer genoeg wil de media natuurlijk iets uit iemands mond horen en De Ligt reageerde hier helaas op kort na de wedstrijd. Alleen wist hij toen nog niet wat er werkelijk was gebeurd. In dit geval had hij zich moeten onthouden van commentaar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 28 november 2018 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2018 - 09:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

doelde hij niet op de rellen voorafgaand ? als hij doelde op wat erin het stadion is gebeurt snap ik zijn uitspraken totaal niet..
En ik stond dus echt met mijn bek vol tanden te luisteren naar wat hij kort na de wedstrijd vertelde voor de televisie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 november 2018 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - woensdag 28 november 2018 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2018 - 09:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij doelde op de rellen die tijdens de warming up gebeurden en waarbij fans werden aangevallen met molotovcocktails, vuurwerkbommen en fakkels. De rellen waarbij hij dus richting het vak liep. Jammer genoeg wil de media natuurlijk iets uit iemands mond horen en De Ligt reageerde hier helaas op kort na de wedstrijd. Alleen wist hij toen nog niet wat er werkelijk was gebeurd. In dit geval had hij zich moeten onthouden van commentaar.
Als we aan het geweld niet zo zwaar moeten tillen, dan moeten we de uitspraken van zon jongen ook in het juiste licht zetten.

Niet overdrijven dus en door met het leven is mijn mening..
Eide
 Eide - woensdag 28 november 2018 - 13:29   quote  deeplink  
Van der Sar baalt: Griekse fans hadden vrij spel

Edwin van der Sar baalt van het optreden van de Griekse politie en veiligheidsmensen rond het duel tussen AEK Athene en Ajax in de Champions League. Volgens de algemeen directeur van Ajax was het nooit zo uit de hand gelopen als er tijdig en vakkundig was ingegrepen.

Beelden van zware vuurbommen met metershoge vlammen gingen de wereld over omdat hooligans van AEK Athene alle gelegenheid kregen de meegereisde fans van de Amsterdamse ploeg voortdurend te bekogelen. De politie geep wel hard in toen er vanuit het bezoekersvak agressief werd gereageerd op de aanval. Ook bleek tot onvrede van Ajax dat er fans zonder kaartje en bevriende Poolse hooligans in het vak voor de Amsterdamse supporters zaten.

,,Wij hebben vooraf onze zorgen reeds geuit bij de UEFA en de veiligheidsorganisatie van AEK", vertelt Van der Sar aan het ANP. ,,En erop aangedrongen streng te fouilleren en een zorgvuldige kaartcontrole te doen. Maar bij de instroom van onze fans bleek daar nauwelijks sprake van te zijn. Zodoende kwamen er ook lieden in ons vak die wij daar niet hadden willen hebben.” ,,De politie stond toe dat ons vak meerdere keren werd aangevallen door bewapende Griekse fans", vervolgt de algemeen directeur. ,

,,Iedereen heeft kunnen zien dat zij vrij spel hadden om vuurwerk en andere projectielen ons vak in te gooien. De politie richtte zich alleen op onze fans en nauwelijks op de Grieken. Charges uitvoeren in een vol vak is levensgevaarlijk, maar toch werd het gedaan.”

De ongeregeldheden komen Ajax extra slecht uit omdat de club afgelopen week een voorwaardelijke straf kreeg voor een Europese uitwedstrijd zonder publiek voor ongeregeldheden tijdens het uitduel met Benfica. Voor Ajax dreigt nu een uitduel in de achtste finales van de Champions League zonder eigen fans.

,,Wij hebben tijdens en na de wedstrijd onze bevindingen gedeeld met de UEFA en dit na afloop nog formeel aan ze gerapporteerd. Hun veiligheidsmensen hebben met eigen ogen kunnen aanschouwen wat er is gebeurd en hetzelfde geconstateerd als wij. Ik zeg niet dat de 1200 meegereisde fans allemaal lieverdjes zijn, maar zij zijn schandalig behandeld", meldt Van der Sar.

,,Gelukkig heeft onze spelersgroep na de wedstrijd nog feest kunnen vieren met het uitvak. En ze kunnen bedanken voor hun steun. Want het is duidelijk dat er, met name bij de Europese duels, een fantastische wisselwerking is tussen spelers en supporters. En dat moet de boventoon voeren, net als het bereiken van de volgende ronde in de Champions League.¨

Bron

Goede reactie van Van der Sar die hiermee pal voor de eigen supporters gaat staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 november 2018 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 28 november 2018 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2018 - 12:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Als we aan het geweld niet zo zwaar moeten tillen, dan moeten we de uitspraken van zon jongen ook in het juiste licht zetten.

Niet overdrijven dus en door met het leven is mijn mening..
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 november 2018 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 28 november 2018 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2018 - 13:29 schreef Eide het volgende:
Van der Sar baalt: Griekse fans hadden vrij spel

Edwin van der Sar baalt van het optreden van de Griekse politie en veiligheidsmensen rond het duel tussen AEK Athene en Ajax in de Champions League. Volgens de algemeen directeur van Ajax was het nooit zo uit de hand gelopen als er tijdig en vakkundig was ingegrepen.

Beelden van zware vuurbommen met metershoge vlammen gingen de wereld over omdat hooligans van AEK Athene alle gelegenheid kregen de meegereisde fans van de Amsterdamse ploeg voortdurend te bekogelen. De politie geep wel hard in toen er vanuit het bezoekersvak agressief werd gereageerd op de aanval. Ook bleek tot onvrede van Ajax dat er fans zonder kaartje en bevriende Poolse hooligans in het vak voor de Amsterdamse supporters zaten.

,,Wij hebben vooraf onze zorgen reeds geuit bij de UEFA en de veiligheidsorganisatie van AEK", vertelt Van der Sar aan het ANP. ,,En erop aangedrongen streng te fouilleren en een zorgvuldige kaartcontrole te doen. Maar bij de instroom van onze fans bleek daar nauwelijks sprake van te zijn. Zodoende kwamen er ook lieden in ons vak die wij daar niet hadden willen hebben.” ,,De politie stond toe dat ons vak meerdere keren werd aangevallen door bewapende Griekse fans", vervolgt de algemeen directeur. ,

,,Iedereen heeft kunnen zien dat zij vrij spel hadden om vuurwerk en andere projectielen ons vak in te gooien. De politie richtte zich alleen op onze fans en nauwelijks op de Grieken. Charges uitvoeren in een vol vak is levensgevaarlijk, maar toch werd het gedaan.”

De ongeregeldheden komen Ajax extra slecht uit omdat de club afgelopen week een voorwaardelijke straf kreeg voor een Europese uitwedstrijd zonder publiek voor ongeregeldheden tijdens het uitduel met Benfica. Voor Ajax dreigt nu een uitduel in de achtste finales van de Champions League zonder eigen fans.

,,Wij hebben tijdens en na de wedstrijd onze bevindingen gedeeld met de UEFA en dit na afloop nog formeel aan ze gerapporteerd. Hun veiligheidsmensen hebben met eigen ogen kunnen aanschouwen wat er is gebeurd en hetzelfde geconstateerd als wij. Ik zeg niet dat de 1200 meegereisde fans allemaal lieverdjes zijn, maar zij zijn schandalig behandeld", meldt Van der Sar.

,,Gelukkig heeft onze spelersgroep na de wedstrijd nog feest kunnen vieren met het uitvak. En ze kunnen bedanken voor hun steun. Want het is duidelijk dat er, met name bij de Europese duels, een fantastische wisselwerking is tussen spelers en supporters. En dat moet de boventoon voeren, net als het bereiken van de volgende ronde in de Champions League.¨

Bron

Goede reactie van Van der Sar die hiermee pal voor de eigen supporters gaat staan.
Dat is eindelijk eens goed om te horen!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 28 november 2018 - 16:59   quote  deeplink  
Opzich niet verkeerd om tijdens de warming up even naar de fans te gaan en hun tot bedaren te brengen. Je hebt er namelijk niks aan als ze reageren op die grieken.

Wees gewoon de slimste

Het is natuurlijk schandalig dat Ajax supporters werd gekogeld.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 28 november 2018 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2018 - 16:59 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Opzich niet verkeerd om tijdens de warming up even naar de fans te gaan en hun tot bedaren te brengen. Je hebt er namelijk niks aan als ze reageren op die grieken.

Wees gewoon de slimste

Het is natuurlijk schandalig dat Ajax supporters werd gekogeld.
Ja tuurlijk, blijf jullie ogen gesloten houden!
Loetje
 Loetje - woensdag 28 november 2018 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2018 - 16:59 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Opzich niet verkeerd om tijdens de warming up even naar de fans te gaan en hun tot bedaren te brengen. Je hebt er namelijk niks aan als ze reageren op die grieken.

Wees gewoon de slimste

Het is natuurlijk schandalig dat Ajax supporters werd gekogeld.
Eerst de feiten kennen,dan erover posten. Gister de filmpjes gezien en tevens de berichtgeving van de Griekse politie gelezen. Zelfs de dag eerder is het niet eens bewezen dat het Ajax fans waren, alleen van Panathinaikos en Craiova.

Als jij molotovcocktails naar je heen gegooid krijgt, is gedrag ineens heel anders te noemen

Eerst feiten, dan posten.
Eide
 Eide - woensdag 28 november 2018 - 17:50   quote  deeplink  
De Griekse politie heeft verklaard dat er geen Nederlandse fans betrokken waren bij een ongeregeldheden buiten het stadion. Dit was een onderonsje tussen Panathinaikos en AEK hooligans. Doordat een lid van de F-side het filmpje deelde waren er plotseling ook Ajax fans bij betrokken.

Binnen het stadion heb je het liefst dat niemand reageerd op provocaties. Tegelijkertijd kregen AEK hooligans de vrije hand terwijl je in zo'n vak als ratten in de val zit. Je kan geen kant op. Dat er een impuls is te reageren snap ik dan echt wel.

Ik keur daarmee niets goed. Ik keuralleen ook niets af. Ik sta volledig achter de verklaring van Edwin van der Sar en ik hoop dat de UEFA AEK nadrukkelijk aan zal pakken en Ajax hiervoor niet bestraft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 november 2018 door Eide --
p111
 p111 - woensdag 28 november 2018 - 18:11   quote  deeplink  
Het zou van de zotte zijn dat die problemen in het stadion Ajax een boete/straf zou opleveren.
hjf
 hjf - woensdag 28 november 2018 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2018 - 00:15 schreef AkaS het volgende:
Wat een verrassing... Ajax overwinterd in de CL... Wie had dat gedacht...

Ik. Je kunt het checken, nadat de loting van de poules bekend waren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 28 november 2018 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2018 - 17:50 schreef Eide het volgende:
De Griekse politie heeft verklaard dat er geen Nederlandse fans betrokken waren bij een ongeregeldheden buiten het stadion. Dit was een onderonsje tussen Panathinaikos en AEK hooligans. Doordat een lid van de F-side het filmpje deelde waren er plotseling ook Ajax fans bij betrokken.

Binnen het stadion heb je het liefst dat niemand reageerd op provocaties. Tegelijkertijd kregen AEK hooligans de vrije hand terwijl je in zo'n vak als ratten in de val zit. Je kan geen kant op. Dat er een impuls is te reageren snap ik dan echt wel.

Ik keur daarmee niets goed. Ik keuralleen ook niets af. Ik sta volledig achter de verklaring van Edwin van der Sar en ik hoop dat de UEFA AEK nadrukkelijk aan zal pakken en Ajax hiervoor niet bestraft.
In deze reactie kan ik mij volledig vinden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 28 november 2018 - 19:35   quote  deeplink  
De beelden blijven binnenstromen. Dat de ME er niet voor kiest om de uitsupporters te beschermen door de sintelbaan en de gracht schoon te vegen is nog steeds een vraag die onbeantwoord blijft. Misschien dat het te wijten is aan de angst voor de aanhang van AEK en de kans dat de rellen dan waren uitgebreid.

Dat deze rellen hebben plaatsgevonden is sowieso al geen verrassing. Het Griekse voetbal wordt al langere tijd geteisterd door flinke supportersrellen. Ook de politie moet het daar tijdens wedstrijden vaak ontgelden en molotovcocktails zijn de supporters niet vreemd.

Ook de FIFA heeft het land al een tijd op de korrel en voor de bekerfinale van 2018 werd er zelfs gedreigd met uitsluiting van de internationale kalender als de bekerfinale uit de hand zou lopen.

De controles buiten het stadion zijn al langer een groot probleem daar. Dit komt mede doordat de beveiliging vaak gedaan wordt door jongens die zelf bij de fanatieke aanhang horen. Vaak doen die tijdens rellen zelfs mee.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 29 november 2018 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2018 - 17:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eerst de feiten kennen,dan erover posten. Gister de filmpjes gezien en tevens de berichtgeving van de Griekse politie gelezen. Zelfs de dag eerder is het niet eens bewezen dat het Ajax fans waren, alleen van Panathinaikos en Craiova.

Als jij molotovcocktails naar je heen gegooid krijgt, is gedrag ineens heel anders te noemen

Eerst feiten, dan posten.
Alsof ik de feiten niet lees wil je zeggen?

1ste feit: AEK supporter loopt op de sintelbaan
2de feit: Diezelfde supporter gooit een molotovcocktail naar het vak van Ajax supporters
3de feit: ME doet niets tegen AEK supporters maar valt Ajax supporters aan.
4de feit: De Ligt gaat naar Ajax supporters toe om hun tot rust te dwingen.

Dat AEK supporters en ME dingen doen die niet mogen, dat geeft geen vrij brief om diezelfde dingen ook te doen.
De Ligt zegt Doe geen domme dingen! Dat vind ik prima!

Dat laatste is geen feit! Ieder ander mens reageert anders als ze in zo'n situatie bevindt.
remco k
 remco k - donderdag 29 november 2018 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2018 - 19:35 schreef Ajax Warrior het volgende:
De beelden blijven binnenstromen. Dat de ME er niet voor kiest om de uitsupporters te beschermen door de sintelbaan en de gracht schoon te vegen is nog steeds een vraag die onbeantwoord blijft. Misschien dat het te wijten is aan de angst voor de aanhang van AEK en de kans dat de rellen dan waren uitgebreid.

Dat deze rellen hebben plaatsgevonden is sowieso al geen verrassing. Het Griekse voetbal wordt al langere tijd geteisterd door flinke supportersrellen. Ook de politie moet het daar tijdens wedstrijden vaak ontgelden en molotovcocktails zijn de supporters niet vreemd.

Ook de FIFA heeft het land al een tijd op de korrel en voor de bekerfinale van 2018 werd er zelfs gedreigd met uitsluiting van de internationale kalender als de bekerfinale uit de hand zou lopen.

De controles buiten het stadion zijn al langer een groot probleem daar. Dit komt mede doordat de beveiliging vaak gedaan wordt door jongens die zelf bij de fanatieke aanhang horen. Vaak doen die tijdens rellen zelfs mee.
Ik las zelfs een verhaal dat een van de AEK hooligans op de sintelbaan was voorzien van een perskaart.. Hoe bizar is dat?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 november 2018 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2018 - 08:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Alsof ik de feiten niet lees wil je zeggen?

1ste feit: AEK supporter loopt op de sintelbaan
2de feit: Diezelfde supporter gooit een molotovcocktail naar het vak van Ajax supporters
3de feit: ME doet niets tegen AEK supporters maar valt Ajax supporters aan.
4de feit: De Ligt gaat naar Ajax supporters toe om hun tot rust te dwingen.

Dat AEK supporters en ME dingen doen die niet mogen, dat geeft geen vrij brief om diezelfde dingen ook te doen.
De Ligt zegt Doe geen domme dingen! Dat vind ik prima!

Dat laatste is geen feit! Ieder ander mens reageert anders als ze in zo'n situatie bevindt.
Het gaat ook niet om wat De Ligt deed voor de wedstrijd, wel op wat hij achteraf hierop reageerde. Hij veroordeelde de supporters zonder te weten wat er had plaatsgevonden. Daar ging mijn reactie over in eerste instantie.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 november 2018 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2018 - 09:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik las zelfs een verhaal dat een van de AEK hooligans op de sintelbaan was voorzien van een perskaart.. Hoe bizar is dat?
Dat is ook niet vreemd en komt eigenlijk overeen met de stewards die daar in de stadions staan en vaak ook hooligans zijn. Ik zou je aanraden eens YouTube erbij te pakken en een aantal filmpjes van rellen binnen de stadionmuren in Griekenland te bekijken. Denk dat je jezelf dan nog weleens verbaasd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 november 2018 door Ajax Warrior --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 29 november 2018 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2018 - 11:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om wat De Ligt deed voor de wedstrijd, wel op wat hij achteraf hierop reageerde. Hij veroordeelde de supporters zonder te weten wat er had plaatsgevonden. Daar ging mijn reactie over in eerste instantie.
Maar het is toch niet zo dat Ajax supporters niks hebben gedaan?

Er loopt wel een onderzoek erna. Ook wat betreft wat Ajax supporters gedaan hebben?
Het lijstje van de Uefa is voor AEK een stuk langer dan die van Ajax supporters.
https://www.ajaxlife.nl/2018/11/29/uefa-start-onderzoek-naar-ongeregeldheden-in-aek-stadion/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Dan mag de aanvoerder er niks over zeggen dat hij wel gezien zou hebben?
p111
 p111 - donderdag 29 november 2018 - 16:57   quote  deeplink  
Ik ga mijn vakantie naar die kut grieken annuleren
hjf
 hjf - donderdag 29 november 2018 - 21:40   quote  deeplink  
Het valt mij op, dat het nu alleen maar over de randzaken gaat en niet meer over het voetbal en de prestatie die we geleverd hebben. Laten we het daar maar weer over hebben en de UEFA zijn werk laten doen (AEK zwaar straffen).
AkaS
 AkaS - donderdag 29 november 2018 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2018 - 19:09 schreef hjf het volgende:
quote:
Op woensdag 28 november 2018 - 00:15 schreef AkaS het volgende:
Wat een verrassing... Ajax overwinterd in de CL... Wie had dat gedacht...

Ik. Je kunt het checken, nadat de loting van de poules bekend waren.
Hahahaha ik geloof je man! Ondanks dat ik het predicaat negatief heb te zijn, was ik ook die beweerde dat het nog altijd mogelijk zou zijn en dat Ajax daar de lat moest leggen.

Tegelijkertijd moet ik ook heel eerlijk zijn, dat ik dit resultaat met deze selectie en trainer niet had verwacht.

Inmiddels ben ik bijgedraaid al blijf ik wel van mening dat met een andere / betere trainer en wat kleine aanpassingen we nog beter kunnen zijn :-)

Verder kan ik mij herinneren dat er meerdere actieve leden mij voor gek versleten en dat dit nimmer meer voor Ajax haalbaar zou zijn....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 november 2018 door AkaS --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 november 2018 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2018 - 12:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Maar het is toch niet zo dat Ajax supporters niks hebben gedaan?

Er loopt wel een onderzoek erna. Ook wat betreft wat Ajax supporters gedaan hebben?
Het lijstje van de Uefa is voor AEK een stuk langer dan die van Ajax supporters.
https://www.ajaxlife.nl/2018/11/29/uefa-start-onderzoek-naar-ongeregeldheden-in-aek-stadion/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Dan mag de aanvoerder er niks over zeggen dat hij wel gezien zou hebben?
Echt gozer, ik kap met op jou reageren. Je wilt niet lezen wat er geschreven wordt en komt met allerlei kulargumenten.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 29 november 2018 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2018 - 22:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Echt gozer, ik kap met op jou reageren. Je wilt niet lezen wat er geschreven wordt en komt met allerlei kulargumenten.
Het gaat toch om dat De Ligt met verwijten gooide naar de supporters van Ajax?

Of beter gezegd dat De Ligt de supporters aansprak op hun gedrag?
Dat het lijkt dat hij dacht dat Ajax supporters er achter zat?
benjamin25
 benjamin25 - donderdag 29 november 2018 - 22:50   quote  deeplink  
Of de ligt nu iets fout zegt of niet. Hij heeft beste voor met Ajax en de supporters en die schijt intervieuwers zie ik liever vragen stellen over de wedstrijd.
hjf
 hjf - vrijdag 30 november 2018 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2018 - 21:45 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahahaha ik geloof je man! Ondanks dat ik het predicaat negatief heb te zijn, was ik ook die beweerde dat het nog altijd mogelijk zou zijn en dat Ajax daar de lat moest leggen.

Tegelijkertijd moet ik ook heel eerlijk zijn, dat ik dit resultaat met deze selectie en trainer niet had verwacht.

Inmiddels ben ik bijgedraaid al blijf ik wel van mening dat met een andere / betere trainer en wat kleine aanpassingen we nog beter kunnen zijn :-)

Verder kan ik mij herinneren dat er meerdere actieve leden mij voor gek versleten en dat dit nimmer meer voor Ajax haalbaar zou zijn....
Je blijft gewoon bij jezelf en dat respecteer ik in het bijzonder gap. Ga zo door!
p111
 p111 - vrijdag 30 november 2018 - 09:02   quote  deeplink  
Inderdaad het gaat weer alleen over randzaken helaas,trots op mijn cluppie ze hebben het prima gedaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5913
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AEK - Ajax (Dinsdag 27 november 2018, 18:55); 0 - 2









0.0102801