BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV Barcelona

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 28 november 2018 - 14:00   quote  deeplink  
Ajax wint van een café elftal. Nu tijd voor het echte werk. PSV kan theoretisch nog doorkomen.
Litmanen
 Litmanen - donderdag 29 november 2018 - 04:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2018 - 14:00 schreef patrickpsv15 het volgende:
Ajax wint van een café elftal. Nu tijd voor het echte werk. PSV kan theoretisch nog doorkomen.
Het ligt altijd aan de tegenstander he als Ajax wint;)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 29 november 2018 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2018 - 04:39 schreef Litmanen het volgende:

[..]

Het ligt altijd aan de tegenstander he als Ajax wint;)
Haha ja.. al vond ik dat wat ze uit bij Bayern deden wel knap hoor :)
Litmanen
 Litmanen - donderdag 29 november 2018 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2018 - 09:10 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Haha ja.. al vond ik dat wat ze uit bij Bayern deden wel knap hoor :)
3 voorrondes doorkomen vond ik ook goed, de staat van het Nederlands voetbal is nou niet zo dat dat vanzelfsprekend is. Tegen Benfica waren beide ploegen aan elkaar gewaagd waren spannende wedstrijden. Tegen AEK uit was waar het moest, en ze paste aan Ajax aan eerste helft kansen creëren was moeilijk, maar vond dat Ajax het wel volwassen deed we gaven zowat niks weg en als je dan door blijft gaan komen de kansen wel. Voor Psv was het leerzaam, ook teveel kansen gemist je speelt dan tegen teams die minder kansen nodig hebben, in de Eredivisie is het andersom bijvb PEC, Fortuna die veel kansen miste tegen Psv, maar dan heeft Psv op Eredivisie niveau niet veel kansen nodig om toch nog te scoren op het eind, zoals Barca op CL niveau niet veel kansen nodig heeft.
Hopelijk pakt Psv nog punten tegen Inter, zou wel lekker zijn voor de co efficiënt
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 30 november 2018 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2018 - 15:49 schreef Litmanen het volgende:

[..]

3 voorrondes doorkomen vond ik ook goed, de staat van het Nederlands voetbal is nou niet zo dat dat vanzelfsprekend is. Tegen Benfica waren beide ploegen aan elkaar gewaagd waren spannende wedstrijden. Tegen AEK uit was waar het moest, en ze paste aan Ajax aan eerste helft kansen creëren was moeilijk, maar vond dat Ajax het wel volwassen deed we gaven zowat niks weg en als je dan door blijft gaan komen de kansen wel. Voor Psv was het leerzaam, ook teveel kansen gemist je speelt dan tegen teams die minder kansen nodig hebben, in de Eredivisie is het andersom bijvb PEC, Fortuna die veel kansen miste tegen Psv, maar dan heeft Psv op Eredivisie niveau niet veel kansen nodig om toch nog te scoren op het eind, zoals Barca op CL niveau niet veel kansen nodig heeft.
Hopelijk pakt Psv nog punten tegen Inter, zou wel lekker zijn voor de co efficiënt
Klopt. Ik hou alleen niet zo van het woord "leerzaam". Want de spelers die hier van leren zijn binnen 1 of 2 jaar weg. Al heb je er wel in de eredivisie profijt van. Ik ben zeer benieuwd wat Ajax doet als ze een echte topper loten. Klinkt gek. Maar ik zie Ajax EN PSV op de moment winnen van real Madrid. ÁLs Ajax PSG Barcelona City of Juventus loot is het echt voorbij.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV Barcelona









0.0061850