BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - De Graafschap (zondag 16 december 2018, 14:30) ; 8 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 december 2018 - 16:42   quote  deeplink  
Hahaha superboertje dat dacht bijdehand te wezen. Na wat lieve woordjes was hij weer stil.
nummer10
 nummer10 - zondag 16 december 2018 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2018 - 16:35 schreef Eide het volgende:
Prima pot denk ik. Mooie uitslag, mooie goals en zelfs Onana nog twee keer knap in action gezien. Alleen Dolberg nauwelijks gezien, maar die speelde dan ook wel tussen 3 man in.
dat is niet zo gek net 11 man achter de bal.. vind dat ook absoluut geen excuus, dit was zijn geluk in zijn begin periode, beetje verdediging en dolberg zie je niet weer.. en vind hem er ook absoluut niks voor doen... slappehap
Enigma
 Enigma - zondag 16 december 2018 - 17:13   quote  deeplink  
Op zich uitstekende wedstrijd. Met een paar die motm mochten zijn vandaag maar zyech was erg bepalend deze wedstrijd. En vooral heel relaxed i.p.v. dat geforceerde.

Vind Frenkie toch behoorlijk terug vallen de laatste weken en Dolberg is geen pijl op te trekken. Als je met 8-0 wint en je als spits zijnde niet op de lijst staat van doelpuntmakers, geeft dat te denken. Jammer maar het is niet anders. Blijf dus bij mijn mening dat Ajax gewoon een echte spits moet kopen want dit gaat je opbreken.

Doelsaldo gelijk, mooi. Maar..... waarom drukt men niet door voor meer goals? Dat is al vaker niet gedaan en dat kan dit seizoen allesbepalend zijn. Stel Ajax wint niet bij Utrecht of verliest. Is niet ondenkbaar gezien de historie. Feijenoord speelt gelijk tegen PSV uit..Ajax wint van PSV. Dan staan ze gelijk en dan gaat het doelsaldo bepalen. Mag iedereen mij een zeikerd noemen maar dit is waar ik voor vrees en ook verwacht dat gaat gebeuren. Dan ben je dus de lul vooral omdat er te vaak, te weinig is gescoord. Zou vreselijk zijn.

Uiteraard genoten vandaag van de mooie combinaties en passes van mn zyech. Blind sterk. Eigenlijk iedereen op dolberg en de jong na. Kun je nagaan als beiden of 1 wel scherp was. Nu Roda winnen en dan de zwaarste en lastigste. Wint Ajax daar wel dan denk ik toch dat Ajax de meeste kans maakt op de titel. Heracles thuis, blijft zo jammer en dom.
Eide
 Eide - zondag 16 december 2018 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2018 - 17:13 schreef Enigma het volgende:
Doelsaldo gelijk, mooi. Maar..... waarom drukt men niet door voor meer goals?
Ik denk dat de boys echt de hele wedstrijd wel doorgedrukt hebben hoor. Alleen een zwakke periode na rust en voor rust een De Graafschap wat nog redelijk stand hield. Ik weet niet waar Ajax, behalve 10 minuten na rust, echt steken heeft laten vallen.
benjamin25
 benjamin25 - zondag 16 december 2018 - 17:42   quote  deeplink  
Ik denk dat als je met 8-0 wint over de mooie momenten moet praten. Kritiek is op dit moment misplaatst.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 16 december 2018 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2018 - 17:13 schreef Enigma het volgende:

..........Stel Ajax wint niet bij Utrecht of verliest. Is niet ondenkbaar gezien de historie.......
Ook van Utrecht gaan we nu gewoon winnen. Geen gezeur, ik noem je ook geen zeikerd. Dat doe je zelf al ;-)

Je zal zien dat ook deze wedstrijd reltief makkelijk wordt gewonnen....
p111
 p111 - zondag 16 december 2018 - 17:51   quote  deeplink  
fuck ik had 8-1 inplaats van 8-0 dom dom
benjamin25
 benjamin25 - zondag 16 december 2018 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2018 - 17:44 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ook van Utrecht gaan we nu gewoon winnen. Geen gezeur, ik noem je ook geen zeikerd. Dat doe je zelf al ;-)

Je zal zien dat ook deze wedstrijd reltief makkelijk wordt gewonnen....
Ik denk het ook De top 2 is gewoonweg veel te sterk voor alles wat daaronder zit.
benjamin25
 benjamin25 - zondag 16 december 2018 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2018 - 17:51 schreef p111 het volgende:
fuck ik had 8-1 inplaats van 8-0 dom dom
Pech man, wat ben je misgelopen.
Eide
 Eide - zondag 16 december 2018 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2018 - 16:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Da's inderdaad mooi gemiddelde.
Ajax en PSV liggen op koers voor een doelsaldo van 121 voor en 15 tegen als je het huidige doelsaldo doorrekent. Het Eredivisierecord is 122 goals voor voor Ajax in het seizoen 1966/67 en 13 tegen voor Twente in het seizoen 1971/72. Een potentieel positief doelsaldo van +106 zou ruimschoots een record opleveren en zou een enorme verbetering zijn van de +90 van Ajax in 1997/98. Zelfs het puntenrecord van 93 punten over een heel seizoen is nog binnen bereik.
Enigma
 Enigma - zondag 16 december 2018 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2018 - 17:44 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ook van Utrecht gaan we nu gewoon winnen. Geen gezeur, ik noem je ook geen zeikerd. Dat doe je zelf al ;-)

Je zal zien dat ook deze wedstrijd reltief makkelijk wordt gewonnen....
Ik hoop van ganser harte dat jij helemaal gelijk krijgt. Ik heb echter te vaak een Utrecht Ajax en andersom meegemaakt waarbij de stinkdieren uit Utrecht Ajax te kakken zette. Die rat met zijn baard en labyad bijvoorbeeld. Net als die wedstrijd op een knollenveld vorig jaar. Maar goed, laat jij maar gelijk krijgen!

Zeikerd :)
remco k
 remco k - zondag 16 december 2018 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2018 - 16:04 schreef Eide het volgende:

[..]

7 / 1 in de competitie 2017/18
5 / 1 in de CL 2018/19
8 / 1 in de competitie 2018/19
1 / 0 in de beker 2018/19

24 officiële thuisduels, 21 keer winst, 3 gelijke spelen. Aardig jaar zo.
Een volledig eerste jaar ten Hag
remco k
 remco k - zondag 16 december 2018 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2018 - 17:13 schreef Enigma het volgende:
Op zich uitstekende wedstrijd. Met een paar die motm mochten zijn vandaag maar zyech was erg bepalend deze wedstrijd. En vooral heel relaxed i.p.v. dat geforceerde.

Vind Frenkie toch behoorlijk terug vallen de laatste weken en Dolberg is geen pijl op te trekken. Als je met 8-0 wint en je als spits zijnde niet op de lijst staat van doelpuntmakers, geeft dat te denken. Jammer maar het is niet anders. Blijf dus bij mijn mening dat Ajax gewoon een echte spits moet kopen want dit gaat je opbreken.

Doelsaldo gelijk, mooi. Maar..... waarom drukt men niet door voor meer goals? Dat is al vaker niet gedaan en dat kan dit seizoen allesbepalend zijn. Stel Ajax wint niet bij Utrecht of verliest. Is niet ondenkbaar gezien de historie. Feijenoord speelt gelijk tegen PSV uit..Ajax wint van PSV. Dan staan ze gelijk en dan gaat het doelsaldo bepalen. Mag iedereen mij een zeikerd noemen maar dit is waar ik voor vrees en ook verwacht dat gaat gebeuren. Dan ben je dus de lul vooral omdat er te vaak, te weinig is gescoord. Zou vreselijk zijn.

Uiteraard genoten vandaag van de mooie combinaties en passes van mn zyech. Blind sterk. Eigenlijk iedereen op dolberg en de jong na. Kun je nagaan als beiden of 1 wel scherp was. Nu Roda winnen en dan de zwaarste en lastigste. Wint Ajax daar wel dan denk ik toch dat Ajax de meeste kans maakt op de titel. Heracles thuis, blijft zo jammer en dom.
Grappig.

Het was een tijdje terug dat ik een wedstrijdje in het stadion had gezien. Maar ik vond Frenkie in allles de echte baas van het elftal. Coachend, wijzend, dirigerend en aan de bal vrijwel geen verkeerde keuzes vandaag. Ik vond hem echt goed spelen.
Hij zorgde ervoor dat de andere mooie voetballers hun eigen ding konden doen. Zelfs Schone vond ik vandaag erg goed spelen.

Dolberg was vandaag te weinig betrokken bij het spel en je mag bij deze aantallen gewoon verwachten dat ie er minimaal eentje maakt. Toch heeft ten Hag gelijk in wat ie zegt over een spits in zon wedstrijd als deze. Eigenlijk geen ruimtes en de twee CBS letten eigenlijk alleen maar op onze 9. Hij trok een paar keer prima ruimtes waar de goals ook vielen en dat is toch echt Tete belangrijk. Maar je mag meer verwachten van een Ajax spits.
Eide
 Eide - zondag 16 december 2018 - 20:27   quote  deeplink  
De Graafschap trainer Henk de Jong achteraf:

quote:
“We wisten dat we het lastig zouden krijgen. Iedere ploeg die bij Ajax op bezoek gaat krijgt met 4-0, 5-1 op de kloten. Wij hebben het slechtste team… Nee wacht, dat zeg ik verkeerd… Wij hebben het echt moeilijk in de eredivisie. Dan weet je dat je hier dikke klappen kunt oplopen. Na de eerste helft hoop je dat het 5-0 wordt, maar het werd 8-0. Daar viel niets op af te dingen en geflatteerd was het ook niet.”

“De komende week hoeven we in ieder geval niet in rondo’s te trainen, want we stonden de hele wedstrijd in een rondo. Daar kunnen we zielig over doen, maar iedereen verliest hier dik. Laten we vooral blij zijn dat Ajax zo goed is. Dan hebben we als Nederland weer eens wat te juichen in Europa. Nogmaals, gefeliciteerd Erik. Het was wel terecht.”
remco k
 remco k - zondag 16 december 2018 - 20:55   quote  deeplink  
Mooie woorden
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 16 december 2018 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2018 - 19:40 schreef Enigma het volgende:

[..]

Ik hoop van ganser harte dat jij helemaal gelijk krijgt. Ik heb echter te vaak een Utrecht Ajax en andersom meegemaakt waarbij de stinkdieren uit Utrecht Ajax te kakken zette. Die rat met zijn baard en labyad bijvoorbeeld. Net als die wedstrijd op een knollenveld vorig jaar. Maar goed, laat jij maar gelijk krijgen!

Zeikerd :)
Dank je ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 16 december 2018 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2018 - 19:40 schreef Enigma het volgende:

[..]

Ik hoop van ganser harte dat jij helemaal gelijk krijgt. Ik heb echter te vaak een Utrecht Ajax en andersom meegemaakt waarbij de stinkdieren uit Utrecht Ajax te kakken zette. Die rat met zijn baard en labyad bijvoorbeeld. Net als die wedstrijd op een knollenveld vorig jaar. Maar goed, laat jij maar gelijk krijgen!

Zeikerd :)
Je hebt natuurlijk ook enigzins gelijk, maar wij zijn in vergelijking met voorgaande seizoenen nu echt een stuk sterker. Kijk bv naar Vitesse uit. psv uit was een fout van Ten Hag, heeft hij min of meer ook toegegeven. Nee hoor, ik ben eigenlijk overtuigd dat we dus ook in en van Utrecht gaan winnen :-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - De Graafschap (zondag 16 december 2018, 14:30) ; 8 - 0









0.0072078