BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Utrecht - Ajax (zondag 23 december 2018, 12:15); 1 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 25 december 2018 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2018 - 12:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat wil je dat ik benoem ? hij gaat het niveau van zijn eerste wedstrijden onder bosz niet meer halen, ik DENK dat hij toen boven zijn kunnen speelde, tevens kende niemand hem en wist niemand hoe je hem het beste kon verdedigen, hoe verder we in de competitie kwamen hoe minder je hem zag.. heeft zkr wel talent, alleen DENK ik dat het een gevalletje word zoals zoveel denen hadden bij ajax, niet de juiste instelling.. eriksen een uitzondering natuurlijk..
Hij speelde afgelopen pot gewoon gelijkwaardig aan zijn eerste seizoen. Dat zou er ook op kunnen duiden dat ie toch weer naar dat niveau groeit.
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 december 2018 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2018 - 15:25 schreef Loetje het volgende:
Iedereen kan 1 of 2 wedstrijden boven zijn kunnen spelen in zijn carrière, geen 3 kwart jaar lang!
fisscher elghazi bazoer riedewald en zo nog een aantal "top" talenten
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 december 2018 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2018 - 20:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij speelde afgelopen pot gewoon gelijkwaardig aan zijn eerste seizoen. Dat zou er ook op kunnen duiden dat ie toch weer naar dat niveau groeit.
vond je ? daarbij probeerde utrecht het ook voetballend, dus meer ruimte.. geen ruimte en je hebt bar weinig aan hem.. maar we gaan het zien.. en tuurlijk hoop ik dat ik er compleet naast zit, begrijp me niet verkeerd.. des te beter voor ons..
remco k
 remco k - donderdag 27 december 2018 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2018 - 08:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vond je ? daarbij probeerde utrecht het ook voetballend, dus meer ruimte.. geen ruimte en je hebt bar weinig aan hem.. maar we gaan het zien.. en tuurlijk hoop ik dat ik er compleet naast zit, begrijp me niet verkeerd.. des te beter voor ons..
Zo komt het totaal niet over.
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 december 2018 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2018 - 10:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo komt het totaal niet over.
tuurlijk wel, maar vind niet dat hij voor nu de voorkeur hoord te krijgen.. maar laten we eerlijk zijn, als hij wel het niveau haald wat hij zou kunnen halen wat jij zegt, zou toch goed zijn voor ajax..
Loetje
 Loetje - donderdag 27 december 2018 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2018 - 08:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

fisscher elghazi bazoer riedewald en zo nog een aantal "top" talenten
El Ghazi is nooit constant geweest en doet het Nu fantastisch bij Villa trouwens in een competitie die zwaarder is dan de onze.

Bazoer was gewoon terug op niveau gekomen, eerste seizoen was gewoon zwaar maar wilde weg. Riedewald was nooit constant. Tete geldt hetzelfde als voor Bazoer.

Fischer is altijd heel wispelturig geweest. Dolberg speelde gewoon 3 kwart jaar uitstekend en wordt gewoon veel fitter nu. Je moet wel de feiten gaan kennen gap!

Daarbij speelde Dolberg destijds met een andere aanvoer als nu.
Loetje
 Loetje - donderdag 27 december 2018 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2018 - 12:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tuurlijk wel, maar vind niet dat hij voor nu de voorkeur hoord te krijgen.. maar laten we eerlijk zijn, als hij wel het niveau haald wat hij zou kunnen halen wat jij zegt, zou toch goed zijn voor ajax..
Nogmaals, beiden komen momenteel veel en veel te kort want ze bakken er allebei geen ruk aan. De ene scoort voor je, de ander houdt soms een bal vast en scoort niet.

Ik hoop echt op Bande, want anders hebben we een probleem.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 27 december 2018 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2018 - 14:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

El Ghazi is nooit constant geweest en doet het Nu fantastisch bij Villa trouwens in een competitie die zwaarder is dan de onze.

Bazoer was gewoon terug op niveau gekomen, eerste seizoen was gewoon zwaar maar wilde weg. Riedewald was nooit constant. Tete geldt hetzelfde als voor Bazoer.

Fischer is altijd heel wispelturig geweest. Dolberg speelde gewoon 3 kwart jaar uitstekend en wordt gewoon veel fitter nu. Je moet wel de feiten gaan kennen gap!

Daarbij speelde Dolberg destijds met een andere aanvoer als nu.
LINK

Ik vond bovenstaand stukje van De Boer wel interessant. Voor Tete, Bazoer en Riedewald zijn er kennelijk verschillende redenen dat ze niet geslaagd zijn bij Ajax. Maar lijkt het vooral een mentale kwestie te zijn. Deze jongens zie ik ook niet snel terugkeren in de Eredivisie.

Fisscher is na zijn blessure nooit meer de oude geworden.
Eide
 Eide - donderdag 27 december 2018 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2018 - 15:20 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

LINK

Ik vond bovenstaand stukje van De Boer wel interessant. Voor Tete, Bazoer en Riedewald zijn er kennelijk verschillende redenen dat ze niet geslaagd zijn bij Ajax. Maar lijkt het vooral een mentale kwestie te zijn. Deze jongens zie ik ook niet snel terugkeren in de Eredivisie.

Fisscher is na zijn blessure nooit meer de oude geworden.
Het is wel lastig er zo achteraf iets van te vinden als buitenstaander. Vooral het volledig wegvallen van Bazoer vond ik bizar. Die gozer heeft alles maar het kwam er niet uit. Idem Riedewald trouwens, want een combinatie De Ligt/Riedewald zou op papier smullen moeten zijn.
Loetje
 Loetje - donderdag 27 december 2018 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2018 - 17:44 schreef Eide het volgende:

[..]

Het is wel lastig er zo achteraf iets van te vinden als buitenstaander. Vooral het volledig wegvallen van Bazoer vond ik bizar. Die gozer heeft alles maar het kwam er niet uit. Idem Riedewald trouwens, want een combinatie De Ligt/Riedewald zou op papier smullen moeten zijn.
Bazoer kwam eruit, maar moest een keer op de bank en meteen uit beeld.

Neemt niet weg dat hij meer geduld had kunnen hebben. Blijf de situaties per persoon toch anders vinden.
p111
 p111 - donderdag 27 december 2018 - 20:22   quote  deeplink  
Het zelfde geld voor Denswil,geen geduld en naar Belgie gegaan. Hij had zeker wel in Ajax 1 gekomen,en dat is nog altijd een stuk hoger als Brugge.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 27 december 2018 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2018 - 10:56 schreef Eide het volgende:
Dolberg en Schone gister toch wel de besten voor mij. Dolberg met iets meer ruimte is ook meteen actief en gevaarlijk.
Dat is het verschuil tussen Dolberg en Huntelaar. Dolberg heeft iets meer ruimte nodig en is dan dodelijk, HUntelaar is toch iemand die je goed kan gebruiken als het druk is in het strafschopgebied
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 december 2018 - 00:42   quote  deeplink  
Ik vond bazoer niet zoveel, in ieder geval niet zo goed als hij zich zelf vond.
Hij had een grootheidswaanzin waar van gaal en mourinho samen nog niet eens in de buurt komen.
Wat kon hij lopen met de bal, hij ging ze letterlijk brengen, daarmee vertraagde hij het spel enorm.
Ik heb hem ook wel eens mee zien verdedigen en dat was echt om te huilen, liet redelijk vaak zijn man lopen, in de eredivisie kan dat opzich nog wel als je bij Ajax speelt.

Als hij er zin in had dan kon hij geweldig spelen. Hij is snel en fysiek beresterk, maar ik heb het gevoel dat hij er gewoon geen zin in had. Alsof hij niet de eer kreeg die hij vond dat hij die moest krijgen en daardoor geen zin meer in had, maar ja hij vond dus blijkbaar dat hij iets had gepresteerd?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 december 2018 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2018 - 14:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

El Ghazi is nooit constant geweest en doet het Nu fantastisch bij Villa trouwens in een competitie die zwaarder is dan de onze.

Bazoer was gewoon terug op niveau gekomen, eerste seizoen was gewoon zwaar maar wilde weg. Riedewald was nooit constant. Tete geldt hetzelfde als voor Bazoer.

Fischer is altijd heel wispelturig geweest. Dolberg speelde gewoon 3 kwart jaar uitstekend en wordt gewoon veel fitter nu. Je moet wel de feiten gaan kennen gap!

Daarbij speelde Dolberg destijds met een andere aanvoer als nu.
maar ook in dat jaar vond ik hem niet veel kerel.. dat was misschien smaak, maar geef mij maar voor nu huntelaar, of nog liever neres ziyech tadic..
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 december 2018 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2018 - 11:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

maar ook in dat jaar vond ik hem niet veel kerel.. dat was misschien smaak, maar geef mij maar voor nu huntelaar, of nog liever neres ziyech tadic..
Enige waar ik gewoon ontzettend moeite mee heb is niet dat je een voorkeur hebt, maar de andere wat die ook doet, gewoon structureel niets goeds meer doet. Speelt die wel goed, speelt die voor jou nog niet goed of hij speelt goed met een maar. En dat deed je destijds ook bij Keizer door hem met alles aan Bosz te linken.

Voorkeur is nooit iets mis mee, maar het kan ook heel erg subjectief gaan worden.

Ik vind ze beiden geen ruk meer waard en vooral niet functionerend, maar beiden kunnen op oprechte complimenten van mij rekenen als ze het echt goed doen.
Eide
 Eide - vrijdag 28 december 2018 - 12:20   quote  deeplink  
Eens Loetje. Er hoeft niet altijd een mits of een maar aan een uitspraak te zitten en spelers die je wel op niet bekoren kunnen gewoon goed of slecht spelen zonder dat daar meteen diezelfde mitsen en maren aan verbonden hoeven te worden.
remco k
 remco k - vrijdag 28 december 2018 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2018 - 12:20 schreef Eide het volgende:
Eens Loetje. Er hoeft niet altijd een mits of een maar aan een uitspraak te zitten en spelers die je wel op niet bekoren kunnen gewoon goed of slecht spelen zonder dat daar meteen diezelfde mitsen en maren aan verbonden hoeven te worden.
Eens.

Ik heb het met schone. Ik zie hem als de perfecte twaalfde man en heb me vaak gestoord aan hem en denk nog steeds dat we met andere spelers beter af zouden zijn. Maar ook nu weer gewoon in de basis geknokt.

En eerlijk is eerlijk. Tegen Utrecht misschien wel de beste Ajacied. Goed is goed. Slecht is slecht onafhankelijk van voorkeur.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 december 2018 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2018 - 13:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens.

Ik heb het met schone. Ik zie hem als de perfecte twaalfde man en heb me vaak gestoord aan hem en denk nog steeds dat we met andere spelers beter af zouden zijn. Maar ook nu weer gewoon in de basis geknokt.

En eerlijk is eerlijk. Tegen Utrecht misschien wel de beste Ajacied. Goed is goed. Slecht is slecht onafhankelijk van voorkeur.
als die goed speelt 90 min lang zal ik het toegeven, vond hem tegen utrecht ook gewoon niet echt goed.. wel iets beter maar gewoon nog niet goe ik een spits graag zou zien bij ajax..

PS van keizer was niet perse naar keizer, dat was nogmaals slechts een poppetje die deed wat hem werd opgedragen door spijkerman en bergkamp.. na hun vertrek zie je wat eris gebeurd, en kijk waar we nu zijn..
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 december 2018 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2018 - 15:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als die goed speelt 90 min lang zal ik het toegeven, vond hem tegen utrecht ook gewoon niet echt goed.. wel iets beter maar gewoon nog niet goe ik een spits graag zou zien bij ajax..

PS van keizer was niet perse naar keizer, dat was nogmaals slechts een poppetje die deed wat hem werd opgedragen door spijkerman en bergkamp.. na hun vertrek zie je wat eris gebeurd, en kijk waar we nu zijn..
Ik antwoord alleen even je eerste regel...

Degene die jij als goed bestempeld, spelen stuk voor stuk nooit 90 minuten goed. Dus neem aan dat je de rest ook uit vind?
Eide
 Eide - vrijdag 28 december 2018 - 17:59   quote  deeplink  
De man die die vuurwerkbom naar Onana gooide heeft de kerst doorgebracht bij de Politie Utrecht. Hij is gisteren vrij gekomen na 3 dagen voorarrest maar moet zich woensdag 2 januari melden bij de rechter. De aanklacht luidt poging tot zware mishandeling.
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 december 2018 - 18:49   quote  deeplink  
Ik denk dat dat niets teveel is en volkomen terecht. Paar maanden zitten zou ik niet meer dan normaal vinden.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 december 2018 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2018 - 17:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik antwoord alleen even je eerste regel...

Degene die jij als goed bestempeld, spelen stuk voor stuk nooit 90 minuten goed. Dus neem aan dat je de rest ook uit vind?
als je niet in de wedstrijd zit of kut speelt kan je nog werken voor je team, iets wat ik heel erg mis bij dolberg
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 december 2018 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2018 - 19:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als je niet in de wedstrijd zit of kut speelt kan je nog werken voor je team, iets wat ik heel erg mis bij dolberg
Laat ik je dan eens en altijd iets duidelijk maken over jou Huntelaar...

Roda - Ajax gezien? Het enige wat Huntelaar vanaf de 15e heeft staan doen, is schelden en tieren tegen medespelers en werkelijk geen ene centimeter willen lopen voor je ploeg. Ondanks er meerdere daar kut speelden, is dit dus waar jij op doelt met hard werken.

Dolberg speelde een fantastische eerste helft, maar heeft de hele 2e helft staan sleuren, ondanks dat Ziyech en Tadic hem continu weigerden aan te spelen. Hij maakte constant de ruimte. Dat is werken waar jij Dolberg op beoordeeld.

En dan kan je doen alsof jij de ene vind werken, maar dit zijn glasharde feiten en is niet eens een mening. En als je dat wel denkt, kijk beide potjes even 120 en 90 minuten terug.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 december 2018 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2018 - 21:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Laat ik je dan eens en altijd iets duidelijk maken over jou Huntelaar...

Roda - Ajax gezien? Het enige wat Huntelaar vanaf de 15e heeft staan doen, is schelden en tieren tegen medespelers en werkelijk geen ene centimeter willen lopen voor je ploeg. Ondanks er meerdere daar kut speelden, is dit dus waar jij op doelt met hard werken.

Dolberg speelde een fantastische eerste helft, maar heeft de hele 2e helft staan sleuren, ondanks dat Ziyech en Tadic hem continu weigerden aan te spelen. Hij maakte constant de ruimte. Dat is werken waar jij Dolberg op beoordeeld.

En dan kan je doen alsof jij de ene vind werken, maar dit zijn glasharde feiten en is niet eens een mening. En als je dat wel denkt, kijk beide potjes even 120 en 90 minuten terug.
heb het niet over 1 pot.. meerdere potten is dolberg gewoon een luiespits die daarna ook nog eens vaak verkeerd staat/loopt.. dat tadic en ziyech en meer spelers hem niet of amper inspelen zal vast een oorzaak hebben denk je niet ? anyway als hij zo blijft strijden zoals utrecht dikke prima, maar denk het niet aangezien ik DENK dat dit niet in hem zit
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 december 2018 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2018 - 22:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heb het niet over 1 pot.. meerdere potten is dolberg gewoon een luiespits die daarna ook nog eens vaak verkeerd staat/loopt.. dat tadic en ziyech en meer spelers hem niet of amper inspelen zal vast een oorzaak hebben denk je niet ? anyway als hij zo blijft strijden zoals utrecht dikke prima, maar denk het niet aangezien ik DENK dat dit niet in hem zit
Je hebt het wel over een pot want Dolberg was Utrecht uit bij jou niet goed omdat die geen 90 minuten werkte. Het zijn jou woorden hoor, niet de mijne.

Dan oordeel je dus wel degelijk op een pot en dan moet je net als dat gezever van jou toen met Keizer jezelf niet weer gaan tegenspreken!

En in jou redenering speelde Huntelaar dus zwaar kut tegen Roda.

Of moet ik alles weer gaan aanhalen waar je dat gezegd hebt?

En Dolberg verkeerd lopen? Dat is juist iets wat die goed doet. Waar Huntelaar aan de bal beter is, maakt Dolberg veel en veel meer ruimte voor andere en dat kan alleen maar door goed lopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 december 2018 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 december 2018 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 december 2018 - 00:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je hebt het wel over een pot want Dolberg was Utrecht uit bij jou niet goed omdat die geen 90 minuten werkte. Het zijn jou woorden hoor, niet de mijne.

Dan oordeel je dus wel degelijk op een pot en dan moet je net als dat gezever van jou toen met Keizer jezelf niet weer gaan tegenspreken!

En in jou redenering speelde Huntelaar dus zwaar kut tegen Roda.

Of moet ik alles weer gaan aanhalen waar je dat gezegd hebt?

En Dolberg verkeerd lopen? Dat is juist iets wat die goed doet. Waar Huntelaar aan de bal beter is, maakt Dolberg veel en veel meer ruimte voor andere en dat kan alleen maar door goed lopen
hoevaak heb ik aangegeven dat ik het team beter vind met huntelaar ? dat een tadic en ziyech beter functioneren met huntelaar ? gewoon ook een feit.. want wat zijn tadic en ziyech nog zins dolberg basis is ? vrij weinig.. en keizer tjah.. vaak genoeg over gehad toch.. heeft geen zin
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 29 december 2018 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2018 - 17:59 schreef Eide het volgende:
De man die die vuurwerkbom naar Onana gooide heeft de kerst doorgebracht bij de Politie Utrecht. Hij is gisteren vrij gekomen na 3 dagen voorarrest maar moet zich woensdag 2 januari melden bij de rechter. De aanklacht luidt poging tot zware mishandeling.
Kan ook gezellig zijn. Lekker aanschuiven bij de kerstmaaltijd van de Chinees om de hoek!! ;-)
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 december 2018 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 december 2018 - 01:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoevaak heb ik aangegeven dat ik het team beter vind met huntelaar ? dat een tadic en ziyech beter functioneren met huntelaar ? gewoon ook een feit.. want wat zijn tadic en ziyech nog zins dolberg basis is ? vrij weinig.. en keizer tjah.. vaak genoeg over gehad toch.. heeft geen zin
Je maakt er weer eens een andere discussie van. Dus nee, het gaat over op basis van wat jij beoordeeld en dat klopt dus niet.

Daarbij, kijk even hoeveel goals Ajax gemaakt heeft met Dolberg in de basis.... Dus ook de discussie die je nu weer op aan het starten bent, klopt niet.
remco k
 remco k - zaterdag 29 december 2018 - 20:09   quote  deeplink  
Als ik het goed heb nagekeken. Maakt zowel Ziyech als Tadic ongeveer een gelijkwaardig aantal goals en assists bij Huntelaar en Dolberg.

Deze is dan weer wel opvallend. Neres is bij 14 goals betrokken dit seizoen. Vrijwel allemaal in de laatste toen wedstrijden. Eigenlijk sinds Dolberg weer basis is
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 december 2018 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 december 2018 - 20:09 schreef remco k het volgende:
Als ik het goed heb nagekeken. Maakt zowel Ziyech als Tadic ongeveer een gelijkwaardig aantal goals en assists bij Huntelaar en Dolberg.

Deze is dan weer wel opvallend. Neres is bij 14 goals betrokken dit seizoen. Vrijwel allemaal in de laatste toen wedstrijden. Eigenlijk sinds Dolberg weer basis is
Jep, had het gezien. Maar kijk eens hoeveel Ajax scoort de laatste 7/8 wedstrijden... Wie er scoort, maakt mij vrij weinig uit

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Utrecht - Ajax (zondag 23 december 2018, 12:15); 1 - 3









0.0115790