BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Tussenstanden binnen- en buitenland. Voor mensen met passie voor voetbal.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 15 mei 2019 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2019 - 09:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Pietertje kan niet tellen? Hebben 4 lange jaren moeten wachten en het 5e jaar pakken we de dubbel!
Dan zal er wel een hoop frustratie uitkomen vanavond na 4 prijsloze jaren.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 mei 2019 - 15:35   quote  deeplink  
Boerenverstand he..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 15 mei 2019 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2019 - 12:46 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Dan zal er wel een hoop frustratie uitkomen vanavond na 4 prijsloze jaren.
Vooral genieten, maar dat snappen boertjes niet!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 04 juni 2019 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2019 - 22:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vooral genieten, maar dat snappen boertjes niet!
Haha dit soort opmerkingen moet ik eens op het 020 forum maken. Dan krijg ik meteen prive berichten van Boudewijn en is het arrogante ajakkesvolk op hun tenen getrapt. Ajaxfans zijn net als Nazi's. Wat zij doen mag. Als anderen het doen mag het niet.
VVout
 VVout - dinsdag 04 juni 2019 - 19:09   quote  deeplink  
Dat ken ik, als je voor Kramer opkomt omdat die die irritante Veltman op zijn plaats zet krijg je daar een op slinkse wijze een mes in je rug ipv gewoon een conversatie frontaal aan te gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 juni 2019 door VVout --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 06 juni 2019 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juni 2019 - 09:41 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Haha dit soort opmerkingen moet ik eens op het 020 forum maken. Dan krijg ik meteen prive berichten van Boudewijn en is het arrogante ajakkesvolk op hun tenen getrapt. Ajaxfans zijn net als Nazi's. Wat zij doen mag. Als anderen het doen mag het niet.
Hoort hier, een calimero in optima forma. Je kan zo solliciteren bij je cluppie man. Ze zoeken nog meer van die eierdoppies daar!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 06 juni 2019 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juni 2019 - 19:09 schreef VVout het volgende:
Dat ken ik, als je voor Kramer opkomt omdat die die irritante Veltman op zijn plaats zet krijg je daar een op slinkse wijze een mes in je rug ipv gewoon een conversatie frontaal aan te gaan.
Maar Kramer is ook een idioot. Dat er nog steeds clubs zijn in Nederland die deze idioot überhaupt een contract geven. Dan zie ik 30x liever die Guidetti. Die had wel maniertjes maar deed het tenminste in de wedstrijden tegen Ajax ook gewoon waar maken. Kramer is enkel een blaaskaak die zijn tekortkomingen oplost door anderen te schoppen of te slaan.
VVout
 VVout - maandag 10 juni 2019 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juni 2019 - 09:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar Kramer is ook een idioot. Dat er nog steeds clubs zijn in Nederland die deze idioot überhaupt een contract geven. Dan zie ik 30x liever die Guidetti. Die had wel maniertjes maar deed het tenminste in de wedstrijden tegen Ajax ook gewoon waar maken. Kramer is enkel een blaaskaak die zijn tekortkomingen oplost door anderen te schoppen of te slaan.
Ben ook nooit een grote fan geweest van Kramer, maar de discussie uit de weg gaan door een ban uit te dagen minabel. Gewoon de reden waarom er geen klassieker met uit publiek meer is, omdat er een waas ontstaat bij sommige supporters en grenzen vervagen.
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 14 december 2019 - 15:24   quote  deeplink  
Hoeveel staat het bij onder 19 Gloeilampen-Feyenoord
tomson
 tomson - zondag 15 december 2019 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2019 - 15:24 schreef de bluffer het volgende:
Hoeveel staat het bij onder 19 Gloeilampen-Feyenoord
Nou bluf hoeveel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Tussenstanden binnen- en buitenland. Voor mensen met passie voor voetbal.









0.0086121