BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Sjaak Troost topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - donderdag 20 juni 2019 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 17:06 schreef RenatoBos het volgende:
Troostprijs..
hahahaha
moa
 moa - donderdag 20 juni 2019 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 15:43 schreef Milo het volgende:

[..]

Had je beter delle kunnen behouden.
Die is toch ook van KKD niveau, het maakt niet zo verrekte veel uit wie de derde of vierde keeper is, van mij mogen ze dat sowieso wel opvullen met jeugd. We hebben toch geen geld om 3 top keepers te contracteren én tevreden te houden.
moa
 moa - donderdag 20 juni 2019 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 18:43 schreef van geil het volgende:
Dan trek ik zijn kop eraf Frstu
Haha, Clasie straks voor 9 miljoen van Southampton naar Feyenoord xD
moa
 moa - donderdag 20 juni 2019 - 19:43   quote  deeplink  
Vind de eerste verkoop van Troost wel een voorzichtig complimentje waard, 9 miljoen voor Vilhena is keurig. Een vervanger hebben we denk ik niet eens nodig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 juni 2019 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 19:43 schreef moa het volgende:
Vind de eerste verkoop van Troost wel een voorzichtig complimentje waard, 9 miljoen voor Vilhena is keurig. Een vervanger hebben we denk ik niet eens nodig.
'Feyenoord jaagt op transfermarkt naar middenvelder'

 donderdag 20 juni 2019  19:36  10.155 keer bekeken  126 reacties  Pro Shots

Feyenoord ziet met Tonny Vilhena opnieuw een middenvelder vertrekken uit De Kuip. De 24-jarige Feyenoorder gaat volgende week definitief een contract tekenen bij FK Krasnodar. De Rotterdammers houden negen miljoen euro over aan de transfer en gaan nu de markt op om zich te versterken.

Dit meldt het Algemeen Dagblad. Feyenoord heeft financiële ruimte gecreëerd met de transfer van Vilhena. De Rotterdammers gaan vanwege het vertrek van Jordy Clasie, Robin van Persie en Tonny Vilhena als eerste de selectie versterken met een middenvelder.

Feyenoord heeft eerder de contracten van Jens Toornstra en Nicolai Jørgensen weten te verlengen. Steven Berghuis is de volgende speler die de Rotterdammers langer willen binden. De club heeft aan RTV Rijnmond laten weten goede hoop te hebben op een contractverlenging van Berghuis, die in de belangstelling staat van PSV.
ar
 ar - donderdag 20 juni 2019 - 20:03   quote  deeplink  
Het zal mij verrassen als hij bijtekent
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 juni 2019 - 20:09   quote  deeplink  
Mij ook
van geil
 van geil - donderdag 20 juni 2019 - 20:24   quote  deeplink  
Cashen , 25 miljoen.
Positivo
 Positivo - donderdag 20 juni 2019 - 20:25   quote  deeplink  
Welke middenvelder in Nederland is er niets ook Flappie niet.
moa
 moa - donderdag 20 juni 2019 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 20:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

'Feyenoord jaagt op transfermarkt naar middenvelder'

 donderdag 20 juni 2019  19:36  10.155 keer bekeken  126 reacties  Pro Shots

Feyenoord ziet met Tonny Vilhena opnieuw een middenvelder vertrekken uit De Kuip. De 24-jarige Feyenoorder gaat volgende week definitief een contract tekenen bij FK Krasnodar. De Rotterdammers houden negen miljoen euro over aan de transfer en gaan nu de markt op om zich te versterken.

Dit meldt het Algemeen Dagblad. Feyenoord heeft financiële ruimte gecreëerd met de transfer van Vilhena. De Rotterdammers gaan vanwege het vertrek van Jordy Clasie, Robin van Persie en Tonny Vilhena als eerste de selectie versterken met een middenvelder.

Feyenoord heeft eerder de contracten van Jens Toornstra en Nicolai Jørgensen weten te verlengen. Steven Berghuis is de volgende speler die de Rotterdammers langer willen binden. De club heeft aan RTV Rijnmond laten weten goede hoop te hebben op een contractverlenging van Berghuis, die in de belangstelling staat van PSV.
We hebben er nog steeds zat toch? Ayoub, Tapia, Kokcu, Toornstra, Nieuwkoop, Bouchatoui, Burger, Wehrmann. Zat jongens die eindelijk wel eens een kans verdienen.

Liever een goede rechts back, dan hoeven we daar dit seizoen een keer geen middenvelder neer te zetten.
Positivo
 Positivo - donderdag 20 juni 2019 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 20:49 schreef moa het volgende:

[..]

We hebben er nog steeds zat toch? Ayoub, Tapia, Kokcu, Toornstra, Nieuwkoop, Bouchatoui, Burger, Wehrmann. Zat jongens die eindelijk wel eens een kans verdienen.

Liever een goede rechts back, dan hoeven we daar dit seizoen een keer geen middenvelder neer te zetten.
Middenveld is je belangrijkste linie. Alles wat je opnoemt is ongeschikt of te slecht voor de positie als controleur. Al denk ik dat of Tapia of Burger het morgen uitvechten helaas.
van geil
 van geil - donderdag 20 juni 2019 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 20:55 schreef Positivo het volgende:

[..]

Middenveld is je belangrijkste linie. Alles wat je opnoemt is ongeschikt of te slecht voor de positie als controleur. Al denk ik dat of Tapia of Burger het morgen uitvechten helaas.
Wehrmann toch ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2019 door van geil --
van geil
 van geil - donderdag 20 juni 2019 - 21:04   quote  deeplink  
Overigens zou ik gelijk maximaal aflossen op de hypotheken .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 juni 2019 - 21:08   quote  deeplink  
'Feyenoord moet groot gedeelte transfersom afstaan'

20 juni 2019 20:57 Bron: Twitter.com1 reactieFoto: Pro Shots

Deel

Tweet

Deel

Vandaag werd bekend dat Tonny Vilhena zijn voetbalcarrière in Rusland zal vervolgen. De berichtgeving zoals deze er nu uit ziet doet vermoeden dat er circa 8 à 9 miljoen naar Feyenoord wordt overgemaakt. Zowel het Algemeen Dagblad als RTV Rijnmond meldden dit in eerdere berichtgeving. Toch lijkt Feyenoord een groot gedeelte van deze transfersom niet zelf te incasseren. In een discussie die is ontstaan op Twitter met journalist Mikos Gouka lijkt de Feyenoord-watcher aan te geven dat een fors gedeelte van deze transfersom naar Vilhena zelf gaat.

De geruchten gingen al langer dat Vilhena voor een zacht prijsje zou mogen vertrekken. Deze geruchten konden nooit helemaal bevestigd of ontkracht te worden. Nu de deal met FK Krasnodar rond is, lijkt eindelijk aan het licht te komen wat er precies is afgesproken tussen beide partijen. Gouka reageert op de vraag wat Feyenoord aan deze transfer over houdt met: “Dat wordt rekenen, maar zeker niet alles. Zeker niet.” Het is dus nog even afwachten wat Feyenoord precies ontvangt, maar de eerder genoemde 8 à 9 miljoen kan men dus niet direct voor een versterking aanwenden.
Positivo
 Positivo - donderdag 20 juni 2019 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 21:04 schreef van geil het volgende:
Overigens zou ik gelijk maximaal aflossen op de hypotheken .
Tapia en een aankoop wordt het. Kokcu heeft wel twee ervaren controleurs nodig om optimaal te renderen. Misschien probeert Stam Toornstra uit op de positie van controleur? Aflossen zou ik niet doen kapitaal op het veld en voor de supporters will me niet elke wedstrijden kapot irriteren.
van geil
 van geil - donderdag 20 juni 2019 - 21:12   quote  deeplink  
Er was gewoon een deal met v Geel denk ik, en Sjaak heeft het zo opgelost met Vilhena , lijkt me prima , houden we toch wat meer over.
@Leon.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2019 door van geil --
van geil
 van geil - donderdag 20 juni 2019 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 21:12 schreef Positivo het volgende:

[..]

Tapia en een aankoop wordt het. Kokcu heeft wel twee ervaren controleurs nodig om optimaal te renderen. Misschien probeert Stam Toornstra uit op de positie van controleur? Aflossen zou ik niet doen kapitaal op het veld en voor de supporters will me niet elke wedstrijden kapot irriteren.
Je mag maar maximaal 10 procent aflossen, dus dat is maximaal 2 miljoen.
Positivo
 Positivo - donderdag 20 juni 2019 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 21:08 schreef Leon FR1908 het volgende:
'Feyenoord moet groot gedeelte transfersom afstaan'

20 juni 2019 20:57 Bron: Twitter.com1 reactieFoto: Pro Shots

Deel

Tweet

Deel

Vandaag werd bekend dat Tonny Vilhena zijn voetbalcarrière in Rusland zal vervolgen. De berichtgeving zoals deze er nu uit ziet doet vermoeden dat er circa 8 à 9 miljoen naar Feyenoord wordt overgemaakt. Zowel het Algemeen Dagblad als RTV Rijnmond meldden dit in eerdere berichtgeving. Toch lijkt Feyenoord een groot gedeelte van deze transfersom niet zelf te incasseren. In een discussie die is ontstaan op Twitter met journalist Mikos Gouka lijkt de Feyenoord-watcher aan te geven dat een fors gedeelte van deze transfersom naar Vilhena zelf gaat.

De geruchten gingen al langer dat Vilhena voor een zacht prijsje zou mogen vertrekken. Deze geruchten konden nooit helemaal bevestigd of ontkracht te worden. Nu de deal met FK Krasnodar rond is, lijkt eindelijk aan het licht te komen wat er precies is afgesproken tussen beide partijen. Gouka reageert op de vraag wat Feyenoord aan deze transfer over houdt met: “Dat wordt rekenen, maar zeker niet alles. Zeker niet.” Het is dus nog even afwachten wat Feyenoord precies ontvangt, maar de eerder genoemde 8 à 9 miljoen kan men dus niet direct voor een versterking aanwenden.
Alles komt binnen een uur na buiten wie is de Mol in het Maasgebouw pfff
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 juni 2019 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 21:13 schreef Positivo het volgende:

[..]

Alles komt binnen een uur na buiten wie is de Mol in het Maasgebouw pfff
Die Mol zit al meer dan 10 jaar stevig in het zadel.
De vraag is wanneer zijn contract eens afloopt?
Positivo
 Positivo - donderdag 20 juni 2019 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 21:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Die Mol zit al meer dan 10 jaar stevig in het zadel.
De vraag is wanneer zijn contract eens afloopt?
:-) Idd
van geil
 van geil - donderdag 20 juni 2019 - 21:50   quote  deeplink  
Gok meer op mollen.
Of mis ik iets ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2019 door van geil --
moa
 moa - donderdag 20 juni 2019 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 20:55 schreef Positivo het volgende:

[..]

Middenveld is je belangrijkste linie. Alles wat je opnoemt is ongeschikt of te slecht voor de positie als controleur. Al denk ik dat of Tapia of Burger het morgen uitvechten helaas.
Spelen we zonder controleur toch :)

Beetje meer voetbal op het middenveld kan geen kwaad, zowel Vilhena als Clasie creëerden zeer weinig. Denk dat Ayoub of Tapia prima kan controleren Kokcu moet ook gewoon minuten makbr en dan heb er je nog zat achter de hand.
moa
 moa - donderdag 20 juni 2019 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 21:12 schreef Positivo het volgende:

[..]

Tapia en een aankoop wordt het. Kokcu heeft wel twee ervaren controleurs nodig om optimaal te renderen. Misschien probeert Stam Toornstra uit op de positie van controleur? Aflossen zou ik niet doen kapitaal op het veld en voor de supporters will me niet elke wedstrijden kapot irriteren.
Twee controleurs moet je niet willen, je speelt in een competitie met 15 ploegen die kwalitatief veel minder zijn. Dan moet je druk kunnen zetten, kansen creëren, creativiteit en voetbal zijn nodig. Dat balletje breed heb ik nu nog kromme tenen van.
Positivo
 Positivo - donderdag 20 juni 2019 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 22:34 schreef moa het volgende:

[..]

Spelen we zonder controleur toch :)

Beetje meer voetbal op het middenveld kan geen kwaad, zowel Vilhena als Clasie creëerden zeer weinig. Denk dat Ayoub of Tapia prima kan controleren Kokcu moet ook gewoon minuten makbr en dan heb er je nog zat achter de hand.
Groot risico we moeten ook Europees voetbal halen. Zeker ook voor het toekomstig stadion en de plannen we gaan zien hoe stam het oplost :-)
moa
 moa - donderdag 20 juni 2019 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 21:50 schreef van geil het volgende:
Gok meer op mollen.
Of mis ik iets ?
Je hebt toch geen mol nodig om dit soort onzin nieuws te kunnen brengen. De krantjes en websites moeten gevuld. Het is hoewel ik het onnodig vind een inkoppertje om nu een artikeltje te schrijven over dat Feyenoord een middenvelder gaat zoeken.

Dat Vilhena een deel van de som krijgt en elke andere speler die een transfer maakt ook is een gegeven, geen nieuws. Voor dat soort "journalistiek" heb je geen inside info nodig.
Positivo
 Positivo - donderdag 20 juni 2019 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 22:39 schreef moa het volgende:

[..]

Je hebt toch geen mol nodig om dit soort onzin nieuws te kunnen brengen. De krantjes en websites moeten gevuld. Het is hoewel ik het onnodig vind een inkoppertje om nu een artikeltje te schrijven over dat Feyenoord een middenvelder gaat zoeken.

Dat Vilhena een deel van de som krijgt en elke andere speler die een transfer maakt ook is een gegeven, geen nieuws. Voor dat soort "journalistiek" heb je geen inside info nodig.
Bij andere clubs wordt dit niet als nieuws gebracht denk dat de Feyenoord watchers ons graag negatief willen afschilderen. Krabbekut er is niets mogelijk, jeugd loopt massaal weg, stadion is niets, Trroost belachelijk etc etc werkt hij voor iemand met Gouka?
moa
 moa - donderdag 20 juni 2019 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 22:45 schreef Positivo het volgende:

[..]

Bij andere clubs wordt dit niet als nieuws gebracht denk dat de Feyenoord watchers ons graag negatief willen afschilderen. Krabbekut er is niets mogelijk, jeugd loopt massaal weg, stadion is niets, Trroost belachelijk etc etc werkt hij voor iemand met Gouka?
Dat is mij ook vaker opgevallen, als het lekker gaat zie je die zogenaamde watchers niet, meer een Feyenoord hater
Positivo
 Positivo - donderdag 20 juni 2019 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 22:36 schreef moa het volgende:

[..]

Twee controleurs moet je niet willen, je speelt in een competitie met 15 ploegen die kwalitatief veel minder zijn. Dan moet je druk kunnen zetten, kansen creëren, creativiteit en voetbal zijn nodig. Dat balletje breed heb ik nu nog kromme tenen van.
Ajaks, PSV, Utrecht, AZ, Vitesse en Europees moet je echt aan de bak
moa
 moa - donderdag 20 juni 2019 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 22:47 schreef Positivo het volgende:

[..]

Ajaks, PSV, Utrecht, AZ, Vitesse en Europees moet je echt aan de bak
AZ Utrecht Vitesse moet je gewoon van het veld blazen.

Ons grootste probleem is dat we 25 punten per seizoen verliezen tegen uiterst matige ploegen. Dat is gewoon 1 op de 3 wedstrijden dat er geen discipline opgebracht kan worden, er geen creativiteit is om de boel open te breken, en we domweg 90 minuten lang tenenkrommend kut voetbal spelen zonder snelheid of techniek en zonder dat we iets creëeren. (afgelopen seizoen een stuk of 30 van die zaad potten)

Dat ga je niet keren door opnieuw 3 postbodes op het middenveld te zetten die niks anders doen dan balletje breed en vertragen.
van geil
 van geil - donderdag 20 juni 2019 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 22:56 schreef moa het volgende:

[..]

AZ Utrecht Vitesse moet je gewoon van het veld blazen.

Ons grootste probleem is dat we 25 punten per seizoen verliezen tegen uiterst matige ploegen. Dat is gewoon 1 op de 3 wedstrijden dat er geen discipline opgebracht kan worden, er geen creativiteit is om de boel open te breken, en we domweg 90 minuten lang tenenkrommend kut voetbal spelen zonder snelheid of techniek en zonder dat we iets creëeren. (afgelopen seizoen een stuk of 30 van die zaad potten)

Dat ga je niet keren door opnieuw 3 postbodes op het middenveld te zetten die niks anders doen dan balletje breed en vertragen.
Eens hoor, daar ligt het probleem , dan kun je incidenteel een keer toppen tegen PSV en Ajax, maar we moeten voetballers hebben.
VVout
 VVout - donderdag 20 juni 2019 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 22:45 schreef Positivo het volgende:

[..]

Bij andere clubs wordt dit niet als nieuws gebracht denk dat de Feyenoord watchers ons graag negatief willen afschilderen. Krabbekut er is niets mogelijk, jeugd loopt massaal weg, stadion is niets, Trroost belachelijk etc etc werkt hij voor iemand met Gouka?
Destabilisatie van de sfeer, alles om Feyenoord te dwarsbomen of zo?
van geil
 van geil - donderdag 20 juni 2019 - 23:30   quote  deeplink  
Voorlopig klopt het bijna altijd.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 20 juni 2019 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 21:12 schreef van geil het volgende:
Er was gewoon een deal met v Geel denk ik, en Sjaak heeft het zo opgelost met Vilhena , lijkt me prima , houden we toch wat meer over.
@Leon.
Dit is, zoals zo veel media berichten speculatief.
Zijn er wel afspraken gemaakt? En wie weet heeft van geel deze transfer nog geregeld.of samen met troost.
VVout
 VVout - donderdag 20 juni 2019 - 23:33   quote  deeplink  
Ja maar das toch normaal dat Vilhena een paar procentjes meepikt, alleen gaat hij of Sjaak echt niet aan onze neus hangen hoeveel. Dat is iets waar je over kan speculeren en die lullo’s dan maar al te graag aandikken.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 juni 2019 - 07:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 23:26 schreef VVout het volgende:

[..]

Destabilisatie van de sfeer, alles om Feyenoord te dwarsbomen of zo?
Nieuws maakt nieuws
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 juni 2019 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2019 - 07:10 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nieuws maakt nieuws
Voorbeeld:
Vilhena wil weg
Vilhena heeft clausule
Vilhena levert maar 1,5 miljoen op
Keabbendam: Krasnodar verlost Vilhena van Feyenoord (wtf)
Vilhena levert 9 miljoen op
Gouka: Ja maar Feyenoord krijgt zeker niet alles, hoeveel weet ik niet, maar Vilhena krijgt ook en Feyenoord zeker niet alles!
Nieuws: Feyenoord houdt nauwelijks iets over aan Vilhena

Die zogenaamde watchers zijn soms echt vreselijk
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 21 juni 2019 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2019 - 07:13 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Voorbeeld:
Vilhena wil weg
Vilhena heeft clausule
Vilhena levert maar 1,5 miljoen op
Keabbendam: Krasnodar verlost Vilhena van Feyenoord (wtf)
Vilhena levert 9 miljoen op
Gouka: Ja maar Feyenoord krijgt zeker niet alles, hoeveel weet ik niet, maar Vilhena krijgt ook en Feyenoord zeker niet alles!
Nieuws: Feyenoord houdt nauwelijks iets over aan Vilhena

Die zogenaamde watchers zijn soms echt vreselijk
Sensatie zoekers
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 21 juni 2019 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2019 - 07:13 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Voorbeeld:
Vilhena wil weg
Vilhena heeft clausule
Vilhena levert maar 1,5 miljoen op
Keabbendam: Krasnodar verlost Vilhena van Feyenoord (wtf)
Vilhena levert 9 miljoen op
Gouka: Ja maar Feyenoord krijgt zeker niet alles, hoeveel weet ik niet, maar Vilhena krijgt ook en Feyenoord zeker niet alles!
Nieuws: Feyenoord houdt nauwelijks iets over aan Vilhena

Die zogenaamde watchers zijn soms echt vreselijk
En de reacties die het dan losmaakt onder supporters.
Feyenoord laat zich weer piepelen, spelers brengen niets op, etc etc.
Feyenoord is bijna failliet...Jaja..
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 21 juni 2019 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2019 - 07:59 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En de reacties die het dan losmaakt onder supporters.
Feyenoord laat zich weer piepelen, spelers brengen niets op, etc etc.
Feyenoord is bijna failliet...Jaja..
Je vergeet...."het is de schuld van vGeel..."
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 21 juni 2019 - 08:02   quote  deeplink  
Ach, ik wilde niet al te lullig doen.
VVout
 VVout - vrijdag 21 juni 2019 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2019 - 07:10 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nieuws maakt nieuws
Wat die gast schrijft is Leningrad niets bij, moet daar gaan solliciteren.
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 21 juni 2019 - 11:04   quote  deeplink  
1 van de redenen dat ik altijd wacht op intern Clubnieuws.
80% van headliner is speculatief en vaak negatief.
Hierdoor krijgen fans zwarte gespreksstof voorgeschoteld op forums
VVout
 VVout - vrijdag 21 juni 2019 - 11:07   quote  deeplink  
Als je een beetje tegengas geeft zit je gelijk aan de absinth en ben je van het pad af.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juni 2019 door VVout --
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 21 juni 2019 - 11:10   quote  deeplink  
Hahaha idd, ja uiteindelijk werken we er zelf aan mee en wint de sensatie journalistiek
van geil
 van geil - vrijdag 21 juni 2019 - 11:14   quote  deeplink  
Sjaak troost ons allemaal.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 21 juni 2019 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2019 - 11:14 schreef van geil het volgende:
Sjaak troost ons allemaal.
Gefeliciteerd! Dit was het 10.000ste woordgrapje over Sjaak. Je wint een vrachtwagen vol rijstwafels.
van geil
 van geil - vrijdag 21 juni 2019 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2019 - 11:16 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Dit was het 10.000ste woordgrapje over Sjaak. Je wint een vrachtwagen vol rijstwafels.
Lekker hoor!
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 21 juni 2019 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2019 - 11:17 schreef van geil het volgende:

[..]

Lekker hoor!
Wel zouteloze natuurlijk
van geil
 van geil - vrijdag 21 juni 2019 - 11:18   quote  deeplink  
Zout is slecht voor je.
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 21 juni 2019 - 11:29   quote  deeplink  
Gewoon dopen in azijn of absint is ook goed

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Sjaak Troost topic









0.0091018