BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heerenveen (KNVB beker: donderdag 24 januari 2018, 20:45); 3 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 25 januari 2019 - 05:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2019 - 22:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat dit weer eerder komt door verkeerde keuzes van de trainer. Onana vandaag ook geen reet te doen gehad hè. Magalan had afgelopen week gewoon moeten spelen.
Nou. De keuzes van de trainer doen er altijd toe, maar de spelers waren toch echt verantwoordelijk voor die 4-4. Het had afgelopen zondag bij rust al 4-1 moeten zijn. Als de ploeg dan geconcentreerd uit de kleedkamer was gekomen en niet meteen 2 goals had weggegeven was er helemaal niets aan de hand geweest. Het was meer concentratie van de spelers dan tactische keuzes van Ten Hag vond ik.
Eide
 Eide - vrijdag 25 januari 2019 - 07:50   quote  deeplink  
Gisteren trouwens ook een matige 2e helft. De eerste helft was ijzersterk. Heerenveen liep 45 minuten lang rond in een rondo op de eigen helft. De 2e helft begon dan nog aardig maar het tempo zakte er helemaal uit en dan krijg je plots toch nog gevaarlijke situaties.
p111
 p111 - vrijdag 25 januari 2019 - 08:25   quote  deeplink  
Ze hebben ook nog Bakker als lb die is echt niet slecht!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heerenveen (KNVB beker: donderdag 24 januari 2018, 20:45); 3 - 1









0.0073208