BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 30 januari 2019, 14:30);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - zondag 27 januari 2019 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 17:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En nergens lees ik iets over de trage Blind die overal te laat kwam. Maar ja, zogenaamd een echte Ajacied! Lik me reet, die gozer moet je zo snel mogelijk weer dumpen!
Blind is nu eenmaal geen LB en dan staat ie weer centraal en dan weer back. Daarom had je Wöber moeten verkopen.
Loetje
 Loetje - zondag 27 januari 2019 - 18:11   quote  deeplink  
Opstelling helemaal omflikkeren en Veltman gewoon de eerste stand in laten worden. Hoe erg die ook uitgelachen is, ik zie hem liever als dat andere zooitje achterin. Middenveld in balans. Voorhoede moet veel meer rust aan de bal hebben om maar te zwijgen over het collectief aanvallen en verdedigen. Totaal geen team meer.
nummer10
 nummer10 - zondag 27 januari 2019 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 17:15 schreef Brandje het volgende:
Tsja de bewierookte Marcie heeft wederom een selectie die totaal niet balans is. Verkoopt in de winterstop zijn enige back up voor LCV en LB. Maar ja, we hebben we drie miljoen winst gemaakt was de term die je vaak hoorde.
Ik blijf de woorden herhalen. Met Schone op je middenveld zal je NOOIT kampioen worden. Vrije trap was prima maar verder was het lachwekkend. Frenkie die al met zijn kop bij Barcelona is en geen duel meer aan durft te gaan. TH die wederom Sinkgraven als LB laat spelen. Het klopt van geen kant wat er allemaal gebeurd. Maar ja, we zijn wel de rijkste maar ook het lachertje van nederland
hoor je niet over dolberg.. schone heeft tevens meer goed gedaan dan lamme tak dejong die bang is voor zijn voetjes.. deligt geeft nu ook anderen op de schuld maar laat ook al 2 wedstrijden heel makkelijk zijn man lopen.. en ga het niet eens weer hebben over dolberg.. blijf erbij

neres tadic ziyech.. beste pot wat we hebben gespeelt tegen bayern, maar in de eredivisie niet gebruiken ? en we hebben gewoon een nigel dejong type nodig jongens, zeg ik al zolang.. haal enoh anders maar weer op :P
nummer10
 nummer10 - zondag 27 januari 2019 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 18:11 schreef Loetje het volgende:
Opstelling helemaal omflikkeren en Veltman gewoon de eerste stand in laten worden. Hoe erg die ook uitgelachen is, ik zie hem liever als dat andere zooitje achterin. Middenveld in balans. Voorhoede moet veel meer rust aan de bal hebben om maar te zwijgen over het collectief aanvallen en verdedigen. Totaal geen team meer.
en hoe komt dit... teveel met de kop bij transfers ?
Loetje
 Loetje - zondag 27 januari 2019 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 18:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en hoe komt dit... teveel met de kop bij transfers ?
Het was in ieder geval in de winterstop al te zien. Dus uit het niets komt het niet. Daarbij kreeg Ajax voor de winterstop al makkelijker goals en kansen tegen
Hummel10
 Hummel10 - zondag 27 januari 2019 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 18:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het was in ieder geval in de winterstop al te zien. Dus uit het niets komt het niet. Daarbij kreeg Ajax voor de winterstop al makkelijker goals en kansen tegen
Dat wel maar eerste helft 8 of 9 tegen en nu ook al in 2 wedstrijden zelfde aantal is gewoon waardeloos. Heerenveen was ik al ziek van omdat het onnodig was maar vandaag was gewoon triest.
Loetje
 Loetje - zondag 27 januari 2019 - 18:41   quote  deeplink  
Je moet je eens vragen wat het effect van een trainer in de rust is, als het ervoor al bijna niet slechter kan...
Hummel10
 Hummel10 - zondag 27 januari 2019 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 18:41 schreef Loetje het volgende:
Je moet je eens vragen wat het effect van een trainer in de rust is, als het ervoor al bijna niet slechter kan...
Zo zie je maar weer hoe kwetsbaar is als bepaalde spelers er niet zijn. Tagliafico ook duidelijk gemist afgelopen wedstrijden.
remco k
 remco k - zondag 27 januari 2019 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 16:27 schreef Loetje het volgende:
Maar waarom breng je Sinkgraven? Goed of niet goed, je maakt je speler kapot
Sowieso. Een back brengen om aanvallend iets te forceren.
remco k
 remco k - zondag 27 januari 2019 - 19:02   quote  deeplink  
Overigens opvallend. Ten Hag, Vd beek, de ligt en de jong geven allemaal aan dat deze sief de genaakte afspraken in vroeg stadium al noet werden nagekomen. Na Heerenveen ging het er ook over.

Het zit hem volgens hun dus waarschijnlijk in het collectieve druk zetten. Dit gebeurt naar mijn ieder door alle linies verschillend. Dit zei ik ook voor de winterstop al een aantal maal.

Dit zit hem echt niet in een bepaalde speler.
remco k
 remco k - zondag 27 januari 2019 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 18:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het was in ieder geval in de winterstop al te zien. Dus uit het niets komt het niet. Daarbij kreeg Ajax voor de winterstop al makkelijker goals en kansen tegen
Ik vond voor de winter mazraoui al veel minder en minder op de back positie. Tegen Heerenveen vond ik hem samen met de jong gewoon erg goed voor de defensie. Het begon ook toen erg slecht nadat hij gewisseld werd vanaf die plek.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 27 januari 2019 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 19:02 schreef remco k het volgende:
Overigens opvallend. Ten Hag, Vd beek, de ligt en de jong geven allemaal aan dat deze sief de genaakte afspraken in vroeg stadium al noet werden nagekomen. Na Heerenveen ging het er ook over.

Het zit hem volgens hun dus waarschijnlijk in het collectieve druk zetten. Dit gebeurt naar mijn ieder door alle linies verschillend. Dit zei ik ook voor de winterstop al een aantal maal.

Dit zit hem echt niet in een bepaalde speler.
Er zijn er teveel die lopen te sloffen. Je mist power op dit moment. En een aanjager bv. Huntelaar ipv Dolberg vandaag had de ploeg kunnen helpen denk ik. Ook Nico mis je nu valt Tadic verdedigend gelijk door de mand.
Loetje
 Loetje - zondag 27 januari 2019 - 19:07   quote  deeplink  
Maar kijk eens, Magallan spreekt nog amper Engels en is een echte verdediger van zichzelf. Hoe kun je dan iemand zoveel meegeven qua opbouw, hou het dan simpel en dit os slechts een voorbeeld hoor.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 27 januari 2019 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 19:07 schreef Loetje het volgende:
Maar kijk eens, Magallan spreekt nog amper Engels en is een echte verdediger van zichzelf. Hoe kun je dan iemand zoveel meegeven qua opbouw, hou het dan simpel en dit os slechts een voorbeeld hoor.
Die verzuipt vandaag daarom scoort Feyenoord ook zo makkelijk
Loetje
 Loetje - zondag 27 januari 2019 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 19:10 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Die verzuipt vandaag daarom scoort Feyenoord ook zo makkelijk
Correctie, Ajax laat hem verzuipen. Dat is wat ik bedoel
Hummel10
 Hummel10 - zondag 27 januari 2019 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 19:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Correctie, Ajax laat hem verzuipen. Dat is wat ik bedoel
Indd ik ook
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 januari 2019 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 18:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

Blind is nu eenmaal geen LB en dan staat ie weer centraal en dan weer back. Daarom had je Wöber moeten verkopen.
En dat verwijt ik TH en Overmars. Ik ben met beide dingen die jij benoemd het eens. Wöber had moeten blijven, maar ach ze hadden hem niet meer nodig zeiden ze.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 januari 2019 door Ajax Warrior --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 27 januari 2019 - 19:48   quote  deeplink  
een aantal weken geleden was het allemaal te gek, op hier en daar een andere mening van sommigen, maar wat mij ook op viel is dat Ziyech zijn man niet voorbij kwam en amper speelbare ballen afgaf, evenals Tadic. Tadic lijkt er voorbij en kan een voorzet geven, maar kapt dan toch weer terug.....
Neemt niet weg dat het vamdaag collectief slecht was....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 januari 2019 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 19:48 schreef Ronald 1960 het volgende:
een aantal weken geleden was het allemaal te gek, op hier en daar een andere mening van sommigen, maar wat mij ook op viel is dat Ziyech zijn man niet voorbij kwam en amper speelbare ballen afgaf, evenals Tadic. Tadic lijkt er voorbij en kan een voorzet geven, maar kapt dan toch weer terug.....
Neemt niet weg dat het vamdaag collectief slecht was....
Het is allemaal veel te aanvallend, met teveel raspaardjes die inderdaad nog een aantal keren willen kappen voordat ze een beslissende pass geven!! En in de tegenstoot ben je gewoon continu te kwetsbaar door trage slakken!! Kappen met al dat spectaculaire en gewoon eens eerst normaal doen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 januari 2019 - 20:14   quote  deeplink  
Ben bang dat de boosheid volgende week nog niet over is!
p111
 p111 - zondag 27 januari 2019 - 20:20   quote  deeplink  
We zijn overlopen op het middenveld en onze rechtsback was aanvallend prima,maar heeft mij verdedigend al maanden niet kunnen bekoren.Hij let alleen maar op de bal en hij MIST de felheid van Nico.En met Schone en de Jong heb je nou niet bepaald de lopers die het middenveld van feyenoord kan tegen houden.Donny speelt alleen maar voor de bal dus ben je afhankelijk van de Jong en Schone das prima in balbezit maar als bal afpakkers of in de fysieke duels worden hun overlopen.Dit beste vrienden is het probleem,op rechts moeten wij een tweede Nico hebben,en voor Schone een technische power jongen.
Loetje
 Loetje - zondag 27 januari 2019 - 20:21   quote  deeplink  
Al win je met 9-0 van VVV en met 6-0 bij Heracles, deze zit erin en blijft hangen. Ben zo ontzettend boos.
remco k
 remco k - zondag 27 januari 2019 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 19:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dat verwijt ik TH en Overmars. Ik ben met beide dingen die jij benoemd het eens. Wöber had moeten blijven, maar ach ze hadden hem niet meer nodig zeiden ze.
Eens. Hier verlies je volgens mij gewoon de punten door.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 27 januari 2019 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 20:20 schreef p111 het volgende:
We zijn overlopen op het middenveld en onze rechtsback was aanvallend prima,maar heeft mij verdedigend al maanden niet kunnen bekoren.Hij let alleen maar op de bal en hij MIST de felheid van Nico.En met Schone en de Jong heb je nou niet bepaald de lopers die het middenveld van feyenoord kan tegen houden.Donny speelt alleen maar voor de bal dus ben je afhankelijk van de Jong en Schone das prima in balbezit maar als bal afpakkers of in de fysieke duels worden hun overlopen.Dit beste vrienden is het probleem,op rechts moeten wij een tweede Nico hebben,en voor Schone een technische power jongen.
In makkelijkere potjes lukt het prima met dit team alleen vandaag inderdaad te traag en te beroerd om te werken. Totale off day hoop dat het nog goedkomt dit seizoen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 januari 2019 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 21:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens. Hier verlies je volgens mij gewoon de punten door.
Zelfde met Lamprou. Ooit weggestuurd bij ajax vanwege zijn lengte. Voor het seizoen was hij 3e keeper. Vervolgens gepromoveerd naar 2e keeper en kon Van Leer ineens vertrekken. En ineens halen ze een nieuwe 2e keeper omdat ze er vorige week achter kwamen dat de lengte van Lamprou best beroerd is. Zelfde met Dolberg. Komt terug van blessure, terwijl zijn wedstrijden voor zijn blessure al niet denderend waren. Vervolgens maanden moeten doen met Huntelaar. Die veel kansen nodig had, maar wel altijd scoorde. Ineens weer bankzitter omdat Dolberg terug kwam en week in week uit laat zien klaar te zijn bij Ajax. Maar een nieuwe spits kopen?? Ho maar! En dan haal je dus Magallan voor het centrum en je verkoopt vervolgens Wöber die eigenlijk de beste stand-inn was op links ten gunste van Sinkgraven. Terwijl je die weer beter had kunnen verhuren om hem spelritme te geven na zijn blessure. En dan hebben we Blind, die je eigenlijk als logische vervanger had voor Schöne. Die je dan vervolgens centraal achterin en op linksachter poseert terwijl dit niet de plekken zijn waar Blind zijn beste spel ligt. En om over Mazraoui maar te zwijgen. Veel te veel in aanvallend opzicht bezig, terwijl je hem als verdediger eigenlijk amper iets goeds zie doen.
hjf
 hjf - zondag 27 januari 2019 - 21:32   quote  deeplink  
Kan het zijn dat ik de analyse van Eide heb gemist?
hjf
 hjf - zondag 27 januari 2019 - 21:36   quote  deeplink  
Er zijn naar mening teveel spelers er niet met hun hoofd bij het voetbal maar met transferzaken. Ik kan het niet anders zien. En voor de rest kan mij verenigen met de meeste reacties van jullie kant. Lijkt mij een slimme zet als de spelers morgenochtend zonder TH en trainer met elkaar in gesprek gaan en eens gaan bespreken wat er moet gaan gebeuren om het tij te keren. Hebben de spelers nog welvertrouwen in Ten Hag bijvoorbeeld. Afwachten. Er moet een reactie komen vanuit de spelersgroep.
remco k
 remco k - zondag 27 januari 2019 - 21:54   quote  deeplink  
Laat dit de wake up call zijn richting de rest van het seizoen. Helaas niet meer in eigen hand. Maar ook psv is slecht beginnen na de winter. Gespeeld is het echt nog niet.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 27 januari 2019 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 21:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zelfde met Lamprou. Ooit weggestuurd bij ajax vanwege zijn lengte. Voor het seizoen was hij 3e keeper. Vervolgens gepromoveerd naar 2e keeper en kon Van Leer ineens vertrekken. En ineens halen ze een nieuwe 2e keeper omdat ze er vorige week achter kwamen dat de lengte van Lamprou best beroerd is. Zelfde met Dolberg. Komt terug van blessure, terwijl zijn wedstrijden voor zijn blessure al niet denderend waren. Vervolgens maanden moeten doen met Huntelaar. Die veel kansen nodig had, maar wel altijd scoorde. Ineens weer bankzitter omdat Dolberg terug kwam en week in week uit laat zien klaar te zijn bij Ajax. Maar een nieuwe spits kopen?? Ho maar! En dan haal je dus Magallan voor het centrum en je verkoopt vervolgens Wöber die eigenlijk de beste stand-inn was op links ten gunste van Sinkgraven. Terwijl je die weer beter had kunnen verhuren om hem spelritme te geven na zijn blessure. En dan hebben we Blind, die je eigenlijk als logische vervanger had voor Schöne. Die je dan vervolgens centraal achterin en op linksachter poseert terwijl dit niet de plekken zijn waar Blind zijn beste spel ligt. En om over Mazraoui maar te zwijgen. Veel te veel in aanvallend opzicht bezig, terwijl je hem als verdediger eigenlijk amper iets goeds zie doen.
Bijzonder toch hoe ze dit soort zaken bedenken. Dolberg vandaag weer niet gezien terwijl Huntelaar nuttiger kan zijn door zijn ervaring. Sleurt en werkt ook veel harder. Dolberg kun je beter paar wedstrijdjes met Jong mee laten doen voor wedstrijdritme. Schöne in toppers oom altijd tegenvallen komt gewoon loopvermogen te kort. Blind is denk ik slimmer in positie kiezen op die plek. Mallagan ook lastig is er pas net kun je niks van verwachten. Sinkgraven geen ritme en originele back. Zoals je zelf zegt inderdaad rare denkwijze houden ze erop na.
Handelen vaak uit paniek heb ik het idee.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 27 januari 2019 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 21:54 schreef remco k het volgende:
Laat dit de wake up call zijn richting de rest van het seizoen. Helaas niet meer in eigen hand. Maar ook psv is slecht beginnen na de winter. Gespeeld is het echt nog niet.
Met 5 punten en je krijgt PSV ook nog thuis is er inderdaad niets gespeeld hebben vaker achter gestaan. Ben wel benieuwd of ze nu wakker zijn.
nummer10
 nummer10 - zondag 27 januari 2019 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 22:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Met 5 punten en je krijgt PSV ook nog thuis is er inderdaad niets gespeeld hebben vaker achter gestaan. Ben wel benieuwd of ze nu wakker zijn.
na herenveen had dit al gemoeten.. over het paard getilde ventjes zijn het met de kop in de wolken dat ze al top zijn.. dolberg, deligt, dejong met name.. want vond ik veruit de slechtaten vandaag, en dat moeten de zogenaamde top talenten zijn.. nou nee.. capsones na een paar leuke potjes
nummer10
 nummer10 - zondag 27 januari 2019 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 22:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bijzonder toch hoe ze dit soort zaken bedenken. Dolberg vandaag weer niet gezien terwijl Huntelaar nuttiger kan zijn door zijn ervaring. Sleurt en werkt ook veel harder. Dolberg kun je beter paar wedstrijdjes met Jong mee laten doen voor wedstrijdritme. Schöne in toppers oom altijd tegenvallen komt gewoon loopvermogen te kort. Blind is denk ik slimmer in positie kiezen op die plek. Mallagan ook lastig is er pas net kun je niks van verwachten. Sinkgraven geen ritme en originele back. Zoals je zelf zegt inderdaad rare denkwijze houden ze erop na.
Handelen vaak uit paniek heb ik het idee.
hoeveel wedstrijd ritme wil je hebben met dolberg ? gewoon boven zijn kunnen gespeelt paar maandjes.. is niet wat, word niet wat.. snel banken, huntelaar of neres erin... liefst neres weer vertrouwen geven.. en schone weet je, dus geef je hem een andere rol want hij blijft altijd gevaarlijk in standaard situaties.. verder heb je daar niemand voor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 januari 2019 door nummer10 --
remco k
 remco k - maandag 28 januari 2019 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 23:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoeveel wedstrijd ritme wil je hebben met dolberg ? gewoon boven zijn kunnen gespeelt paar maandjes.. is niet wat, word niet wat.. snel banken, huntelaar of neres erin... liefst neres weer vertrouwen geven.. en schone weet je, dus geef je hem een andere rol want hij blijft altijd gevaarlijk in standaard situaties.. verder heb je daar niemand voor
Cijfers van hem wijzen toch echt anders uit, en nee daarmee zeg ik totaal niet dat het een geweldenaar is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 januari 2019 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 januari 2019 - 08:31   quote  deeplink  
Ben nog steeds pissed off!!

Maar even een vraag aan jullie. Wie voelt ook dat dit verlies pijnlijker is dan het verlies vorig jaar tegen psv in hun kampioenswedstrijd?
remco k
 remco k - maandag 28 januari 2019 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 23:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

na herenveen had dit al gemoeten.. over het paard getilde ventjes zijn het met de kop in de wolken dat ze al top zijn.. dolberg, deligt, dejong met name.. want vond ik veruit de slechtaten vandaag, en dat moeten de zogenaamde top talenten zijn.. nou nee.. capsones na een paar leuke potjes
Heeft daar niets mee te maken. Die jongens willen echt wel winnen hoor, vaak zit het hem in hele kleine dingen..
nummer10
 nummer10 - maandag 28 januari 2019 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2019 - 08:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Cijfers van hem wijzen toch echt anders uit, en nee daarmee zeg ik totaal niet dat het een geweldenaar is.
achhhh komop man hahaha jij en cijfers... 85 min met 10 man spelen en perongeluk een intikkertje erin schieten.. dat is dolberg.. nee dankje doe mij maar wat anders... en schone moet eruit volgens jou terwijl zijn cijfers ook prima zijn qua onderscheppingen etc

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 januari 2019 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - maandag 28 januari 2019 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2019 - 08:31 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ben nog steeds pissed off!!

Maar even een vraag aan jullie. Wie voelt ook dat dit verlies pijnlijker is dan het verlies vorig jaar tegen psv in hun kampioenswedstrijd?
nee geen last van eigenlijk aangezien we het nu nog inkunnen halen
remco k
 remco k - maandag 28 januari 2019 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2019 - 08:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

achhhh komop man hahaha jij en cijfers... 85 min met 10 man spelen en perongeluk een intikkertje erin schieten.. dat is dolberg.. nee dankje doe mij maar wat anders... en schone moet eruit volgens jou terwijl zijn cijfers ook prima zijn qua onderscheppingen etc..
Lees nou eens man.
remco k
 remco k - maandag 28 januari 2019 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2019 - 08:31 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ben nog steeds pissed off!!

Maar even een vraag aan jullie. Wie voelt ook dat dit verlies pijnlijker is dan het verlies vorig jaar tegen psv in hun kampioenswedstrijd?
Nee totaal niet.

Feyenoord boeit me namelijk niet meer, voor mij een potje als ieder ander, Feyenoord is namelijk geen topploeg meer, maar een club net zoals Utrecht die zich juist tegen Ajax verschrikkelijk kunnen opladen. de titel is ook nog totaal niet beslist, we krijgen ze zelf nog en als die gewonnen wordt heb je maar 1 maal puntverlies van PSV nodig.

Ik heb eigenlijk na gisteren ook gewoon medelijden met Feyenoord.
Hoe blij ben je na een gewonnen wedstrijd, meer is het namelijk niet he, ze vieren het alsof ze blijer zijn dan met de titel. Clasie die roept dat het op deze momenten geweldig is om voetballer te zijn, heeft die beste man ook naar de ranglijst gekeken? Clubs misgunnen Ajax liever iets dan dat ze zelf iets winnen, dat is in Nederland de laatste jaren alleen maar sterker geworden.

En dit zeg ik niet juist omdat we nu zo zwaar aan de kloten hebben gekregen, ik roep al jaren dat de klassieker geen klassieker meer is en dat de echte topper in Nederland Ajax PSV en andersom is.
remco k
 remco k - maandag 28 januari 2019 - 08:53   quote  deeplink  
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=345580

En Real gaat beter en beter draaien.
remco k
 remco k - maandag 28 januari 2019 - 09:04   quote  deeplink  
Ach ja, misschien een voordeel, clubs denken dat er nu weer wat te halen valt tegen Ajax en zullen misschien weer durven voetballen, dat zal ons meer ruimte geven.
remco k
 remco k - maandag 28 januari 2019 - 09:15   quote  deeplink  
Feyenoord gister trouwens ook tactisch gewoon beter dan Ajax, voetballen onder het drukzetten van Ajax had geen zin, daarom veel vallende ballen op van Persie.

Werkelijk het enige wat ten Hag daar had moeten doen, was magalan voor van Persie laten spelen, zoals de Boer dat vaak deed tegen de Jong en Pele.

Overigens ook geen enkele speler die daar zelf ingrijpt, geen speler die het zelf om durft te zetten in het veld, en dat mag je van een aantal toch wel verwachten.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 28 januari 2019 - 10:51   quote  deeplink  
Elk nadeel heb z'n voordeel.....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 28 januari 2019 - 10:53   quote  deeplink  
We staan weer met beide pootjes op de grond!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 28 januari 2019 - 10:54   quote  deeplink  
Nu mag deze selectie werkelijk laten zien waar toe ze in staat zijn!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 28 januari 2019 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2019 - 09:15 schreef remco k het volgende:
Feyenoord gister trouwens ook tactisch gewoon beter dan Ajax, voetballen onder het drukzetten van Ajax had geen zin, daarom veel vallende ballen op van Persie.

Werkelijk het enige wat ten Hag daar had moeten doen, was magalan voor van Persie laten spelen, zoals de Boer dat vaak deed tegen de Jong en Pele.

Overigens ook geen enkele speler die daar zelf ingrijpt, geen speler die het zelf om durft te zetten in het veld, en dat mag je van een aantal toch wel verwachten.
Als trainer kun je het nog zo goed bedacht hebben maar als er een aantal de gemaakte afspraken niet nakomen sta je in je hemd(hoor ik veel terug in de media ook van de Ligt).

Zag er teveel sjokken en hun man laten lopen. Daardoor kwam Feyenoord in de wedstrijd terwijl ze in het begin erg onzeker leken.
aaadjuh
 aaadjuh - maandag 28 januari 2019 - 14:06   quote  deeplink  
Eigenlijk speelde Feyenoord gisteren met van Persie een beetje hetzelfde als PSV (0-3) . Met hoge ballen op Luc de Jong en dan aansluiten.
wvb
 wvb - maandag 28 januari 2019 - 14:14   quote  deeplink  
Een aantal spelers functioneren ondermaats, zijn teveel opgehemeld of staan op verkeerde posities, gebrek aan inzet, verder Ten Hag pleegt voortdurend domme, weinig taktische en zeer eigenzinnige wissels, dat gaat hem de kop misschien wel kosten.
Dit heb ik nu al een keer of 10 geconstateerd.
Een spits zoals bij PSV wel ronddartelt heeft Ajax niet. Dolberg komt te kort, te grillig. Huntelaar sleurt nog aardig, doet alleszins zijn best, maar is minder productief als vroeger. Verder geen echte spits op de bank.
Misschien wil van Persie nog een jaartje Ajax doen, geslepen is hij wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 januari 2019 door wvb --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 28 januari 2019 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2019 - 14:14 schreef wvb het volgende:
Een aantal spelers functioneren ondermaats, zijn teveel opgehemeld of staan op verkeerde posities, gebrek aan inzet, verder Ten Hag pleegt voortdurend domme, weinig taktische en zeer eigenzinnige wissels, dat gaat hem de kop misschien wel kosten.
Dit heb ik nu al een keer of 10 geconstateerd.
Een spits zoals bij PSV wel ronddartelt heeft Ajax niet. Dolberg komt te kort, te grillig. Huntelaar sleurt nog aardig, doet alleszins zijn best, maar is minder productief als vroeger. Verder geen echte spits op de bank.
Misschien wil van Persie nog een jaartje Ajax doen, geslepen is hij wel.
En toch denk ik dat je aan Huntelaar in zulke potjes veel meer heb dan de onzichtbare Dolberg. Deze jongen heeft geen karakter loopt er maar een beetje bij. Huntelaar sleurt tenminste had het misschien nog kunnen overbrengen op de rest.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 28 januari 2019 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2019 - 14:06 schreef aaadjuh het volgende:
Eigenlijk speelde Feyenoord gisteren met van Persie een beetje hetzelfde als PSV (0-3) . Met hoge ballen op Luc de Jong en dan aansluiten.
Van Persie was alleen maar zo goed omdat er bij Ajax geen rest van klopte. Geef hem zoveel ruimte als gisteren en hij schittert weer. Twee man stonden te dekken op 5 meter van hem Mallagan 5 ervoor en de Ligt 5 meter erachter ja dan is hij dodelijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 30 januari 2019, 14:30);









0.0107259