|
|
de kromme2
|
|
|
Als Feyenoord verder alles wint en Ajax-PSV wordt een gelijkspelletje, dan moeten zowel Ajax als PSV nog 2 wedstrijden verliezen (of drie gelijkspelen).
Als ze beiden hun huidige lijn doortrekken ....
Dit weekend wordt heel bepalend. Geloof mij. Ik lach me een krul in mijn lul als ze dit weekend allebei punten laten liggen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Morgen Excelsior om mee te beginnen.Daarna kunnen wij weer naar de volgende wedstrijd toeleven. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2019 - 18:22 schreef Leon FR1908 het volgende:Morgen Excelsior om mee te beginnen.Daarna kunnen wij weer naar de volgende wedstrijd toeleven. Keihard gelijkspelen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Met de nodige mazzel |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2019 - 17:47 schreef de kromme2 het volgende:Als Feyenoord verder alles wint en Ajax-PSV wordt een gelijkspelletje, dan moeten zowel Ajax als PSV nog 2 wedstrijden verliezen (of drie gelijkspelen). Als ze beiden hun huidige lijn doortrekken .... Dit weekend wordt heel bepalend. Geloof mij. Ik lach me een krul in mijn lul als ze dit weekend allebei punten laten liggen. Niets is onmogelijk denk ik dan maar...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 februari 2019 door R()b -- |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Tweede worden zou eventueel nog kunnen, alhoewel onwaarschijnlijk. Eerste lijkt mij uitgesloten. We staan 13 punter achter op psv. Als die gelijk spelen tegen ajax, dan moeten die daarnaast ook nog eens 4 wedstrijden verliezen. En wij dus alles winnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2019 - 17:47 schreef de kromme2 het volgende:Als Feyenoord verder alles wint en Ajax-PSV wordt een gelijkspelletje, dan moeten zowel Ajax als PSV nog 2 wedstrijden verliezen (of drie gelijkspelen). Als ze beiden hun huidige lijn doortrekken .... Dit weekend wordt heel bepalend. Geloof mij. Ik lach me een krul in mijn lul als ze dit weekend allebei punten laten liggen. Goed spul |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De grote schoonmaak, maar geloof er niet in. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote: Dat kun je wel zeggen zeg. TERING !!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar dromen is niet verboden kromme. Maar zoals Marco B al zong , (de meeste dromen zijn bedrog) |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
ja inderdaad, deze droom ook... Wat ben ik daar weer ziek van. Als ik die St Juste weer terug zie wandelen bij die tweede kool, word ik werkelijk he-le-maal achterlijk... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2019 - 15:18 schreef de kromme2 het volgende:ja inderdaad, deze droom ook... Wat ben ik daar weer ziek van. Als ik die St Juste weer terug zie wandelen bij die tweede kool, word ik werkelijk he-le-maal achterlijk... Zijn prestaties kan je halen uit zijn coup. Wekelijks een nieuwe coup.. Die rooie kroeskop was hij afwisselnd in zijn prestaties Die mooie kroeskop van vorige week was gewoon het beste . Nu heeft hij vlechtjes en je kan zien dat dat m niet gaat worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 februari 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2019 - 15:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zijn prestaties kan je halen uit zijn coup. Wekelijks een nieuwe coup.. Die rooie kroeskop was hij afwisselnd in zijn prestaties Die mooie kroeskop van vorige week was gewoon het beste . Nu heeft hij vlechtjes en je kan zien dat dat m niet gaat worden. Kale kip |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En toch ben ik overtuigd dat deze jongen een goede voetballer is. Ik ben echt benieuwd naar volgend seizoen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik geloof er niet zo in met hem. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik wel maar heeft een blindegeleidehond nodig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha, wel met een kort riempje! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha ik zat te denken aan zo'n Romeins paardekarretje |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha zo'n kransje op zijn hoofd en gaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker dan , Ceasar kroop overal op en in. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Z'n moeder schaars gekleed op de 1e ring.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Heb jij ooit de wedstrijd thuis tegen Monaco meegemaakt ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Winkels zijn nog open, snel een kratje halen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Vergeet de zwarte kip niet ! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hilarisch , prinses Stephanie op de 1e ring. Een deel van het legioen zong hoe ze Stephanie anaal uit elkaar zouden trekken. De prinses hoorde steeds haar naam , stond op, en zwaaide vriendelijk rond.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 februari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 februari 2019 - 19:20 schreef van geil het volgende:[..] Hilarisch , prinses Stephanie op de 1e ring. Een deel van het legioen zong hoe ze Stephanie anaal uit elkaar zouden trekken. De prinses hoorde steeds haar naam , stond op, en zwaaide vriendelijk rond. Hahaha.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|