|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vorige week maakte Feyenoord bekend dat de kaartverkoop voor de bekerklassieker met Ajax start op 6 februari (6-2). Het is een steek onder water richting de Amsterdammers, die enkele dagen daarvoor met diezelfde cijfers onderuit gingen in De Kuip.
Volgens Jens Toornstra zorgt alleen maar voor een extra prikkel bij Ajax, die azen op revanche. "Ik zou het niet zo doen, denk ik", zegt de middenvelder, die in de Klassieker goed was voor één treffer en drie assists, tegenover De Telegraaf.
Desondanks begrijpt ook Toornstra dat hij hier geen invloed op heeft. "Dat is niet mijn afdeling", besluit hij bescheiden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeker Jens ik was ook blij met deze overwinning. Stuurde gelijk mijn schoonpa een berichtje met de tekst ..Ik hoop niet dat we de verkeerde klassieker hebben gewonnen..ivm de halve finale 27
Heel veel Feyenoorders gingen dagen erna nog los. Wat doet Feyenoord ,die gaan de kaartverkoop starten op 6 - 2 Oliedom |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zelfde minuut ook :,) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wiens beslissing is dit ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maak niet uit ,in t maasgebouw vinden ze het geweldig. Als je iemand wil tergen dan doe je dat op zijn zwakke punten. En de meeste die getergd zijn komen sterker terug..De wet van Bassie |
|
|
|