|
|
MMM
|
|
|
FC Groningen - Feyenoord (zondag 17 februari 2019, 14:30 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 17 februari 2019, 14:30 uur Locatie: Noordlease Stadion, Groningen Scheidsrechter: Makkelie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Winst voor
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon winnen,op gras, geen excuus om te verliezen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Aankomende 2 wedstrijden 1 punt... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als we op 27 februari tijdens de bekerwedstrijd maar een hoop regen en wind krijgen. Verders voor zondag 0 - 3 |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
we doen het in groningen de laatste jaren redelijk dus deze winnen we hopelijk al weet je het tegenwoordig niet meer met dit feyenoord het is zo wisselvallig ik zeg 2-3. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je kijkt er niet gek van op als deze weer verloren word, dus dat scheelt tegenwoordig wel |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Da fuck, er mot gewonnen worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Peppi en Kokkie komen nu ook in Duitsland, wist je dat al ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hou op hé, alleen dat deuntje al. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:
Nee geef mij dan ook maar liever onze 2 Vlaardingse vrienden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De ploeg is getergd om te winnen morgen, en niet weer een winstpartij af te wisselen met een slechte prestatie. Aldus Gio.
Oftewel, bereidt je maar voor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Peppi und Kokkie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 februari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag.......ja toch? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 - 08:02 schreef MightyAce het volgende:De ploeg is getergd om te winnen morgen, en niet weer een winstpartij af te wisselen met een slechte prestatie. Aldus Gio. Oftewel, bereidt je maar voor. Leuk hoor, Gio verdient bij als clubwatcher. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nu kunnen we Martina goed bekijken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: De VAR corrigeert: is het hier herkenbaar de trainer die spreekt? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat een voorpret heben we hier weer.. 2-3 na een compleet bloedbad :) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vandaag een kleine zege geen kaarten op lopen volgende week enkele spelers sparen en dan op de 27e weer toeslaan succes allemaal ik ben er bij |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ga er een Fox dagje van maken. Hopelijk geen commentaar door Leo Driessen!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoop t wel. Beter dan die andere zure lul |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2019 - 09:05 schreef piet de paler het volgende:Ga er een Fox dagje van maken. Hopelijk geen commentaar door Leo Driessen!!!!!!!!!!!!!!!!!! ga je niet naar Groningen je bent toch een Feyenoorder dan moet je er toch bij zijn |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zit effe met de hond, vriendin even terug naar Frankrijk. Zit nu lekker achter het glas met een lekker bakje koffie. Life is good. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Kort
|
|
|
Heren, hopelijk een mooie pot straks. Weet iemand een goede livestream? Zit in het buitenland en wil natuurlijk die heerlijke overwinning niet missen. Alvast bedankt! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2019 - 11:09 schreef Kort het volgende:Heren, hopelijk een mooie pot straks. Weet iemand een goede livestream? Zit in het buitenland en wil natuurlijk die heerlijke overwinning niet missen. Alvast bedankt! Ik denk dat je aan een samenvatting meer dan genoeg hebt |
|
|
|
|
Kort
|
|
|
Waarschijnlijk scheelt dat wat frustratie, maar mocht iemand toch een livestream weten zou ik bijzonder dankbaar zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2019 - 11:16 schreef Kort het volgende:Waarschijnlijk scheelt dat wat frustratie, maar mocht iemand toch een livestream weten zou ik bijzonder dankbaar zijn. Youtube livestream pakken rond die tijd |
|
|
|
|
Kort
|
|
|
quote: Dank je, zal eens kijken of dat hier ook gaat. Fijne wedstrijd straks! |
|
|
|