BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wanneer verwijst Van Bommel Hendrix naar de bank?

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Pieter08
 Pieter08 - zondag 24 februari 2019 - 16:34   quote  deeplink  
Jorrit Hendrix ontwikkelt zilch niet door. Hij speelt week in week uit onder het niveau van PSV. Echt een zwakke schakel. Veel foute passes en de passes die wel aankomen zijn achteruit. Hierdoor vertraagt hij de opbouw bij PSV. Ihattaren of Guti zijn veel betere opties. De vraag is echter, hoelang houdt Van Bommel nog vast aan drama Hendrix?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 februari 2019 - 16:40   quote  deeplink  
Gutierrez fijner ja.. Hendrix was goed in 2015/2016. Maar laten we niet alles naar Hendrix toeschuiven. Ik vond Bergeijn en Lozano ook super slecht vandaag. Drama.
Cabriolet
 Cabriolet - donderdag 04 juli 2019 - 21:36   quote  deeplink  
Het is altijd makkelijk een speler af te branden. Hendrix heeft wat mindere periodes, maar in doorsnee is hij hardwerkend en betrouwbaar.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 18 juli 2019 - 15:10   quote  deeplink  
Bologna heeft interesse in Hendrix => DOEN!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 juli 2019 - 13:28   quote  deeplink  
Jullie snappen er werkelijk niks van.
De punten gingen na de winterstop verloren omdat Hendrix naar de bank verwezen werd.
Je kan beter om een nieuwe trainer gaan schreeuwen ,want van Bommel zijn arrogantie is jullie grootste hindernis.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 31 juli 2019 - 15:17   quote  deeplink  
Voeg daar Basel ook maar bij.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 19 oktober 2019 - 22:32   quote  deeplink  
Schandalige overtreding van Hendrix door frustratie. Zeer terechte rode kaart. Hij doet hiermee PSV de das om. Ik hoop dat PSV hem schorst voor de rest van het seizoen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wanneer verwijst Van Bommel Hendrix naar de bank?









0.0108528