BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tijd voor bezinning bij het legioen.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 01 maart 2019 - 14:48   quote  deeplink  
Streven naar het beste mag, kritiek hebben mag.
Maar wat ik al sinds tijdens het kampioensjaar meemaak bij Feyenoord, breekt mijn Feyenoord hart.

Er word sindsdien buitensporig kritisch gedaan.
Iets wat vroeger juist het onderscheid maakte tussen 010 en 020.
pas als er dikke financiele problemen kwamen, of we op een schandelijk tiende plaats stonden, was het tijd voor actie.

Nu met geringe, maar ook geen bizar slechte resultaten krijgt iedereen ervan langs.
Van schijnheilige dominee opa Kuit, watje Gio, tot grindtegel Martin, ze moeten allemaal oprotten en de klanken zijn zelfs in het stadion te horen.
Is dit dan het legioen van tegenwoordig?
In het verledenstonden we regelmatig nog lager, maar ging de kuip er gewoon achter staan. ook tegen clubs als nec of vvv. Nu is het maar stil, behalve bij toppers.

De oude mentaliteit van de supporters was DE rede om van deze club te houden. hand in hand, in voor en tegenspoed.

Nu schaam ik mij kapot dat Feyenoord helden en medewerkers, die het beste voor hebben, ongeacht hun prestaties , zo de pest pleuris toegewenst krijgen.
Blij als dat volk weg is.
Word desnoods maar de komende 5 jaar weer 8e, om er van af te komen.
Hopelijk fluiten we degene die feyenoorders de KK toewensen
gewoon de kuip uit.

Voor de gene die nu denken dat ik geen ruimte heb voor kritiek, zie regel 1.

Laten we weer meer broeders worden en ook weer meer 1 worden met het team.

edit: zojuist in een ander topic door vvout opgemerkt: vroeger gebeurde er ook van alles.
dat klopt,wel incidenten geweest, maar ik ervaar nu een andere mentaliteit
maar nu is de sfeer al jaren negatiever, al is er gelukkig wel minder geweld.
(Moet het nog wel zien als Ajax weer langs mag komen.)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 maart 2019 door igor korneev --
VVout
 VVout - vrijdag 01 maart 2019 - 14:51   quote  deeplink  
EXIT, de Kuip staat in Zuid en daar heeft nu eenmaal een deel van het volk een tering bel naast de deur hangen. Je kan het natuurlijk ook letterlijk opvatten.
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 01 maart 2019 - 14:57   quote  deeplink  
haha, ja klopt, er zijn buurten waar t allemaal normaal is.
Al lijkt het een beetje toon aangevend te worden nu.
R()b
 R()b - vrijdag 01 maart 2019 - 15:11   quote  deeplink  
Het is gewoon een feit dat door selecteren en verkoop had moeten gebeuren na het kampioenschap.
Daar praten we hier al tijden over op het forum.
Ik vindt dat Feyenoord die fout keer op keer maakt in de geschiedenis.
Terwijl het eigenlijk vrij normaal is.

Zoals al vaker gezegd: Na grote Feyenoord jaren, komen verschrikkelijke kut jaren en dat had makkelijk voorkomen kunnen worden.
Vandaar de kritische noot.
Be ready..
MMM
 MMM - vrijdag 01 maart 2019 - 15:16   quote  deeplink  
Martin EXIT
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 01 maart 2019 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2019 - 15:11 schreef R()b het volgende:
Het is gewoon een feit dat door selecteren en verkoop had moeten gebeuren na het kampioenschap.
Daar praten we hier al tijden over op het forum.
Ik vindt dat Feyenoord die fout keer op keer maakt in de geschiedenis.
Terwijl het eigenlijk vrij normaal is.

Zoals al vaker gezegd: Na grote Feyenoord jaren, komen verschrikkelijke kut jaren en dat had makkelijk voorkomen kunnen worden.
Vandaar de kritische noot.
Be ready..
Dit is kritiek die je mag hebben.
Of het feiten zijn, kan alleen Jomanda weten.
Wat wel een feit is, is dat we tot 5 jaar geleden, nooit zo lang durig kritisch waren geweest op de plaatsen die we juist afgelopen 5 jaar hebben bereikt.
zelfs dit seizoen is tot nu gewoon rond het gemiddelde. iets waar we vroeger ons gewoon in schikte. ach volgend seizoen beter..
Iedereen weet het beter, maar als ze weg zijn en er een nieuwe komt, mag die tegenwoordig van geluk spreken als hij t seizoen kan afmaken, zonder schlemiel te zijn.
eigenlijk is jouw antwoord de realiteit , die elke dag herhaalt word.
naar mijn mening onterecht en zo frequent (samen met een hoop anderen) uiteindelijk schadelijk voor de ziel van het legioen.
Het maakt het slechter dan het is en de vraag is groter of Feyenoord met andere mensen wel zoveel meer kan bereiken.
R()b
 R()b - vrijdag 01 maart 2019 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2019 - 15:18 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Dit is kritiek die je mag hebben.
Of het feiten zijn, kan alleen Jomanda weten.
Wat wel een feit is, is dat we tot 5 jaar geleden, nooit zo lang durig kritisch waren geweest op de plaatsen die we juist afgelopen 5 jaar hebben bereikt.
zelfs dit seizoen is tot nu gewoon rond het gemiddelde. iets waar we vroeger ons gewoon in schikte. ach volgend seizoen beter..
Iedereen weet het beter, maar als ze weg zijn en er een nieuwe komt, mag die tegenwoordig van geluk spreken als hij t seizoen kan afmaken, zonder schlemiel te zijn.
eigenlijk is jouw antwoord de realiteit , die elke dag herhaalt word.
naar mijn mening onterecht en zo frequent (samen met een hoop anderen) uiteindelijk schadelijk voor de ziel van het legioen.
Het maakt het slechter dan het is en de vraag is groter of Feyenoord met andere mensen wel zoveel meer kan bereiken.
Dat is mooi dank je wel.

Voor dat wij deze prijzen pakten, kwamen wij ook niet uit een al te beste periode.
Spelers verkopen aan subtoppers, wat eigenlijk gewoon concurrenten waren.

Voor de rest snap ik je reactie daarna niet echt.
Ik neem aan dat iedereen iets post, uit het goede van zijn persoon voor Feyenoord.
Kritisch of niet.
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 01 maart 2019 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2019 - 15:34 schreef R()b het volgende:

[..]

Dat is mooi dank je wel.

Voor dat wij deze prijzen pakten, kwamen wij ook niet uit een al te beste periode.
Spelers verkopen aan subtoppers, wat eigenlijk gewoon concurrenten waren.

Voor de rest snap ik je reactie daarna niet echt.
Ik neem aan dat iedereen iets post, uit het goede van zijn persoon voor Feyenoord.
Kritisch of niet.
Ik snap dan op mijn beurt weer niet dat als je zegt uit welke periode we komen (eentje van een paar decenia) en je vervolgens wel weer wat beter preseteerd met 1 kampioenschap, dat je dan niet juist meer dankbaar bent voor de mensen die in deze tijden er werken, dat je wel weet dat 1 zwaluw geen zomer maakt, zeker niet bij Feyenoord.

Gezien de huidige sitatie: Feyenoord is weer een gezond genoeg bedrijf (nee, nog steeds niet rijk, al sinds eind jaren 70 niet meer) maar kan op eigen poten staan.
Een TD aan het roer die voorzichtig is, geen peter bosz die in 1 keer alles uitgeeft, waar de missers tien keer zo hard aankomen.
De TD nu, heeft met weinig budget naast vele missers ook uitblinkers gevonden, voor heel weinig, die andere concurenten ook wel hadden willen hebben.
Het moeiste is, dat er, of ze nu falen of niet, geen verliezen worden geleden.
Geen 1 boekjaar onder van Geel is Feyenoord er op achteruit gegaan.
En de ranglijst standen zijn ook nog niet schandelijk geweest, nee eerder positiever.

DAt jij/jullie toch liever iemand anders willen, mij best.
maar kom niet aan met club kapot maken en wanbeleid en oprotten etc, daar heeft deze man, hater of niet, gewoon teveel voor de club betekend.
Idem voor Gio en elke andere die zn best gedaan heeft
R()b
 R()b - vrijdag 01 maart 2019 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2019 - 15:49 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Ik snap dan op mijn beurt weer niet dat als je zegt uit welke periode we komen (eentje van een paar decenia) en je vervolgens wel weer wat beter preseteerd met 1 kampioenschap, dat je dan niet juist meer dankbaar bent voor de mensen die in deze tijden er werken, dat je wel weet dat 1 zwaluw geen zomer maakt, zeker niet bij Feyenoord.

Gezien de huidige sitatie: Feyenoord is weer een gezond genoeg bedrijf (nee, nog steeds niet rijk, al sinds eind jaren 70 niet meer) maar kan op eigen poten staan.
Een TD aan het roer die voorzichtig is, geen peter bosz die in 1 keer alles uitgeeft, waar de missers tien keer zo hard aankomen.
De TD nu, heeft met weinig budget naast vele missers ook uitblinkers gevonden, voor heel weinig, die andere concurenten ook wel hadden willen hebben.
Het moeiste is, dat er, of ze nu falen of niet, geen verliezen worden geleden.
Geen 1 boekjaar onder van Geel is Feyenoord er op achteruit gegaan.
En de ranglijst standen zijn ook nog niet schandelijk geweest, nee eerder positiever.

DAt jij/jullie toch liever iemand anders willen, mij best.
maar kom niet aan met club kapot maken en wanbeleid en oprotten etc, daar heeft deze man, hater of niet, gewoon teveel voor de club betekend.
Idem voor Gio en elke andere die zn best gedaan heeft
Volgens mij heb jij de verkeerde paddenstoelen geplukt onderweg naar huis.
Ik heb nergens gezegd dat Gio of van Geel weg moest.
Gebruik de zoekfunctie anders even.
Misschien over van Geel een grapje, die je niet serieus moet nemen.

Over Gio heb ik gezegd, dat je als trainer moet leren van bepaalde zaken in je trainersvak. Dat kan bij Feyenoord of ergens anders.

Over van Geel, als je die vervangt, moet het beter zijn dan wat je nu hebt.

Ik roep (met nog wel veel meer mensen) al 1,5 jaar dat Feyenoord had moeten verkopen na het kampioenschap. Wat logisch is aangezien de bekende iconen het nu ook ineens schreeuwen. Maar zo is voetbal eigenlijk heel simpel.

Dus ga lekker iemand anders persoonlijk aanvallen, tenzij je het over transfers wilt hebben en de logica en simpelheid van voetbal.
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 01 maart 2019 - 16:07   quote  deeplink  
Als het niet duidelijk is, is jij/jullie niet alleen aan jou gericht.
Het is voortbouwing in de discussie met een standpunt die ik voor meerdere mensen bedoel. en alleen voor degene die zich er "schuldig" aan maken.
Omdat ik jouw posts verder minder goed ken, wist ik ook niet dat je er zo in staat.
In dat geval hoef je het niet persoonlijk aan te trekken.(wat sws anders ook niet hoeft ;)

p.s. weinige hier vonden destijds dat Jorgenson in de winter voor 20 miljoen moest gaan. achteraf wouden we t allemaal.
achteraf bekeken is altijd t best

maar fijn dat je zo naar de situatie kijkt iig

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 maart 2019 door igor korneev --
Leuv
 Leuv - vrijdag 01 maart 2019 - 16:27   quote  deeplink  
Leuk verhaal zeg. Leuke Topic maar volgens mijn beperkte mening wordt hier de plank volledig misgeslagen.

Feyenoord is arbeidersvolk en harde werkers en wanneer men bespeurt dat er met de pet naar gegooid wordt dan wordt dit ook gewoon gezegd.
Goed de straattaal is dan misschien iets harder geworden maar de boodschap is niet gewijzigd. Hij moet zijn best doen voor het geld dat hij verdient!! Dat wordt gemist. De ene week presteren en paar dagen erna weer flateren. De haartjes, telefoons, auto's ,.... etc is belangrijker dan presteren voor de club. Dat kan gewoon niet meer ! Beleidsmatig is het ook een zooitje en dat voor 800K€ per jaar. Sorry hoor Igor je zal waarschijnlijk wel een aardige jongen zijn maar ik heb dan liever af en toe een beetje straattaal wat me verteld waar ik me persoonlijk ook aan erger. Werken voor je geld en altijd 110% voor onze club je stinkende best doen. Ook jij MvG !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 maart 2019 door Leuv --
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 01 maart 2019 - 18:00   quote  deeplink  
Dat klopt leuv, dat is echt al twintig jaar bezig bij vooral de spelers. En ze hebben bij alle clubs hetzelfde probleem. Overbetaalde individualisten. Geen td die dat lukt om te wijzigen ben ik bang

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 maart 2019 door igor korneev --
Leuv
 Leuv - zaterdag 02 maart 2019 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2019 - 18:00 schreef igor korneev het volgende:
Dat klopt leuv, dat is echt al twintig jaar bezig bij vooral de spelers. En ze hebben bij alle clubs hetzelfde probleem. Overbetaalde individualisten. Geen td die dat lukt om te wijzigen ben ik bang
Ik zou niet weten waarom dat niet kan. 40 urige werkweek invoeren voor die stumpers met inleveren van telefoon, telefoon etc.....
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 02 maart 2019 - 09:23   quote  deeplink  
Een jeugd speler moet zich bewijzen, en kun je wisselen. Nu een paar mensen die hopelijk nog wat geld kunnen opleveren, en die je niet durft te wisselen. Vilhena, Berghuis, en dan de huurling Clasie waar gepraat wordt om hem te contracteren.
Ik weet niet of er wel ingegrepen wordt ik denk het niet. De heren in het pluche zitten toch lekker. Loekie de Leeuw hoor je niet. v Geel geeft zichzelf opslag, de hulptrainers verschuilen zich achter de rokken van Gio, het stadion komt tot niets geen besluit nieuwbouw of verbouw ( dat laatste is mijn favoriet maar dat ter zijde) maar we dure commissies daar op zetten, met bekende namen die nog even willen afvullen. Een nieuw sponsor voor 6 milj ....................kortom we gaan nu in een roetsjbaan naar beneden. Mits er geen sterke man komt. Koop Eenhoorn weg en geef hem even de tijd om orde op zaken te stellen. Maar wel even met de absolute macht!
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 02 maart 2019 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 maart 2019 - 08:06 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom dat niet kan. 40 urige werkweek invoeren voor die stumpers met inleveren van telefoon, telefoon etc.....
Met die voorwaarden zal elke speler, die ook maar een beetje in de markt ligt willen vertrekken. Hooguit Toornstra die t pikt.
Ik snap je idee, maar de tijd dat je voetballers kon opvoeden is lang voorbij
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 02 maart 2019 - 11:33   quote  deeplink  
Welke wijsheid en geluk brengt eenhoorn dan met zich mee?
R()b
 R()b - zaterdag 02 maart 2019 - 12:03   quote  deeplink  
Misschien de prestatiebonus eens tegen het licht houden.
tomson
 tomson - zaterdag 02 maart 2019 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 maart 2019 - 08:06 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom dat niet kan. 40 urige werkweek invoeren voor die stumpers met inleveren van telefoon, telefoon etc.....
Hahaha heel realistisch..
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 02 maart 2019 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 maart 2019 - 12:03 schreef R()b het volgende:
Misschien de prestatiebonus eens tegen het licht houden.
Dat is een idee.
Alleen hoe hou je dan de bank tevreden?
En op basis van wat beloon je? hoe beloon je bv je verdediger die geen assists of goals maakt.

Misschien iedereen het zelfde basis contract geven en als je op het veld minuten maakt
krijg je een premie per minuut erbij.

Dan moet het wel een goede premie zijn en een redelijk basis inkomen anders komt er geen hond spelen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 maart 2019 - 12:24   quote  deeplink  
Tijd voor bezinning.
Tja wat moeten we anders nog dan?
Feyenoord hoeft van mij echt niet 5 keer achter elkaar kampioen te worden.
Maar gewoon kansloos worden al helemaal niet.
En dat na een geweldige periode kan je niks anders concluderen dat er grove fouten gemaakt zijn.
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 02 maart 2019 - 12:31   quote  deeplink  
Er zijn fouten gemaakt, zeker de jaren dat de jeugd niet in een goede competitie kon deelnemen.
Voor de rest vind ik er geen buitensporige missers bij zitten, ook niet qua speler/budget verhouding. achteraf bekeken vallen er een aantal door de mand, die vooraf geschikt geweest zouden zijn. dat gebeurd overal.

Ik vind toch dat die geweldige periode heel constant is geweest, al sinds koeman.
En vind ik het kampioenschap een grotere uitzondering op de regel dan de plaats waar we nu staan. In dat geval spelen we nu dusop of ietsjes onder het niveau en 2017 ver boven. Puur omdat we lekker begonnen dat seizoen, het publiek er achter ging staan en de drive van dirk kuyt die spelers een tandje harder liet gaan.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 maart 2019 - 13:00   quote  deeplink  
Lijkt me nooit verstandig een td zo lang op die plek te houden. Van Geel heeft het voldoende gedaan in die jaren, laatste 2 jaar uiteindelijk minder gelukkig.
Langer op een plek blijven kan mits iemand zichzelf kan vernieuwen met nieuwe inzichten en andere, frisse aanpak.
Dat lijkt bij Martin helaas niet het geval. Ook daarom: tijd om naar een opvolger te speuren met de contouren van een nieuwe visie in de hand.

Wel van belang: een correct,want verdiend, afscheid, waaraan hij -dus- zelf meewerkt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 maart 2019 door FR-Henk --
R()b
 R()b - zaterdag 02 maart 2019 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 maart 2019 - 12:19 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Dat is een idee.
Alleen hoe hou je dan de bank tevreden?
En op basis van wat beloon je? hoe beloon je bv je verdediger die geen assists of goals maakt.

Misschien iedereen het zelfde basis contract geven en als je op het veld minuten maakt
krijg je een premie per minuut erbij.

Dan moet het wel een goede premie zijn en een redelijk basis inkomen anders komt er geen hond spelen.
Het kan op verschillende manieren, en zelfs ludiek wat het groepsproces iets omhoog krikt.

Wat we allemaal kennen:
- Keepers en verdedigers op basis van de 0 houden.
- Middenvelders de assist bonus
- Vleugelaanvallers de assist bonus
- Spitsen de goal bonus

Andere vorm
- Wie een gemiddelde van 7,5 haalt per seizoen, krijgt een aantal % shirt inkomsten.
- Eredivisie winst, plek 2 en plek 3 bonus (eredivisiewinst zwaar verhogen)
- Bekerwinst = prijzengeld van de finale verdelen
- Eigen goal bonus Sven van Beek :)
- Tegen kleine clubs, de goal en assist bonus verhogen
- Talentenbonus (minuten garantie)

Veel bonussen werken we vast al mee.
Alleen ik krijg het gevoel dat het bij ons iets anders ligt.

Dus als je Zondag met 3-0 voorstaat voor rust, dan moet je als speler niet denken oké prima zo lekker terug zakken.
Door de bonus toe te voegen of te verhogen, krijg je misschien een iets ander jacht instinct in het veld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tijd voor bezinning bij het legioen.









0.0073509