BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Said Bakkati topic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 mei 2020 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2020 - 23:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Sarcasme of een serieuze vraag?
Serieuze vraag.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 mei 2020 - 03:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2020 - 23:30 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Serieuze vraag.
Doelde op de ons kent ons cultuur. Breder gezegd, het conservatie element binnen Feyenoord.

Nu bijvoorbeeld met Kuyt. Ik word moe van al die berichten dat hij de droomkandidaat is als volgende trainer. Ik hoop van harte natuurlijk dat ie een goede trainer bij ons wordt. Maar laat hij het maar bewijzen. Wat hij bij onder 19 liet zien was nog niet echt heel hoopgevend.

En zie ook Bakkati. Iedereen binnen Feyenoord was enorm over hem te spreken, hij wilde ook graag blijven, maar als hij vraagt naar een lange termijn plan, dan is dat er niet. Dan moet er blijkbaar ruimte gemaakt worden voor Kuyt en assistenten. Er van uit gaande dat de verhalen kloppen natuurlijk.

En deze geluiden zijn niet nieuw. In de jeugdopleiding komt er eens in de zoveel tijd een vergelijkbaar verhaal naar buiten.

Een andere uitingen van deze cultuur is de zgn boord op schoot scouting (en aanverwante zaken) die vaak gelinkt wordt met Van Geel, maar dat breder ligt dan alleen hij. Van de zomer nog werd er blijkbaar weer dikke salarissen uitgedeeld aan reserves, wat Feyenoord nu blijkbaar ook nog eens dwars zit bij nieuwe onderhandelingen.

Natuurlijk is een deel hearsay maar er zijn teveel voorbeelden om te negeren. Ik hoopte en hoop nog steeds dat Arnesen een en ander kon bijstellen. Richting een 'topsportklimaat' om die term er maar eens in te gooien. Maar ik moet nog zien in hoeverre dat kan/gaat gebeuren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 mei 2020 door T-FeYeN00rD --
MMM
 MMM - dinsdag 26 mei 2020 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2020 - 03:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Doelde op de ons kent ons cultuur. Breder gezegd, het conservatie element binnen Feyenoord.

Nu bijvoorbeeld met Kuyt. Ik word moe van al die berichten dat hij de droomkandidaat is als volgende trainer. Ik hoop van harte natuurlijk dat ie een goede trainer bij ons wordt. Maar laat hij het maar bewijzen. Wat hij bij onder 19 liet zien was nog niet echt heel hoopgevend.

En zie ook Bakkati. Iedereen binnen Feyenoord was enorm over hem te spreken, hij wilde ook graag blijven, maar als hij vraagt naar een lange termijn plan, dan is dat er niet. Dan moet er blijkbaar ruimte gemaakt worden voor Kuyt en assistenten. Er van uit gaande dat de verhalen kloppen natuurlijk.

En deze geluiden zijn niet nieuw. In de jeugdopleiding komt er eens in de zoveel tijd een vergelijkbaar verhaal naar buiten.

Een andere uitingen van deze cultuur is de zgn boord op schoot scouting (en aanverwante zaken) die vaak gelinkt wordt met Van Geel, maar dat breder ligt dan alleen hij. Van de zomer nog werd er blijkbaar weer dikke salarissen uitgedeeld aan reserves, wat Feyenoord nu blijkbaar ook nog eens dwars zit bij nieuwe onderhandelingen.

Natuurlijk is een deel hearsay maar er zijn teveel voorbeelden om te negeren. Ik hoopte en hoop nog steeds dat Arnesen een en ander kon bijstellen. Richting een 'topsportklimaat' om die term er maar eens in te gooien. Maar ik moet nog zien in hoeverre dat kan/gaat gebeuren.
+1
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 mei 2020 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2020 - 03:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Doelde op de ons kent ons cultuur. Breder gezegd, het conservatie element binnen Feyenoord.

Nu bijvoorbeeld met Kuyt. Ik word moe van al die berichten dat hij de droomkandidaat is als volgende trainer. Ik hoop van harte natuurlijk dat ie een goede trainer bij ons wordt. Maar laat hij het maar bewijzen. Wat hij bij onder 19 liet zien was nog niet echt heel hoopgevend.

En zie ook Bakkati. Iedereen binnen Feyenoord was enorm over hem te spreken, hij wilde ook graag blijven, maar als hij vraagt naar een lange termijn plan, dan is dat er niet. Dan moet er blijkbaar ruimte gemaakt worden voor Kuyt en assistenten. Er van uit gaande dat de verhalen kloppen natuurlijk.

En deze geluiden zijn niet nieuw. In de jeugdopleiding komt er eens in de zoveel tijd een vergelijkbaar verhaal naar buiten.

Een andere uitingen van deze cultuur is de zgn boord op schoot scouting (en aanverwante zaken) die vaak gelinkt wordt met Van Geel, maar dat breder ligt dan alleen hij. Van de zomer nog werd er blijkbaar weer dikke salarissen uitgedeeld aan reserves, wat Feyenoord nu blijkbaar ook nog eens dwars zit bij nieuwe onderhandelingen.

Natuurlijk is een deel hearsay maar er zijn teveel voorbeelden om te negeren. Ik hoopte en hoop nog steeds dat Arnesen een en ander kon bijstellen. Richting een 'topsportklimaat' om die term er maar eens in te gooien. Maar ik moet nog zien in hoeverre dat kan/gaat gebeuren.
Dank voor de toelichting.
Of het een vriendjescultuur is kun je enerzijds beamen, anderzijds werd met de komst van Stam een geheel nieuwe staf neergezet. Er zijn teveel wisselingen in het bestuur en staf om dit als duidelijke en heersende orde te kenschetsen.
En is het waar inderdaad. Is dit wat ook Arnesen beoogt? Of is er een voetbalvisie leidraad? Kuijt en de Wolf bijvoorbeeld: exponenten van het werkvoetbal, buffelen, vertalers van wat het Legioen wil zien: werken voor je geld.
Kortom: ook dat zou een leidende visie kunnen zijn.

Maarrrr...Het karakter Kuijt. Als voetballer ontiegelijke drive. Geweldig.
Als mens, trainer voorzie ik een dominant kereltje, met veel taal en dwingend in discipline.
Dat kan een selectie killen.
Advocaat en de Wolf voelen aan waar en wanneer spelers adem nodig hebben, laten spelers ook ruimte, zijn in staat om die gasten zich lekker te laten voelen. Met resultaat dus. Berghuis heeft bv. genoeg signalen gegeven: Advocaat vs. zijn voorgangers (ook Gio dus).

Ik heb Kuijt te zelden op zelfinzicht kunnen betrappen. Ik vrees dat Dirk een Verbeek 2 gaat zijn.
kenny
 kenny - dinsdag 26 mei 2020 - 10:01   quote  deeplink  
kuyt als trainer gaat niet werken , het is intussen geen geheim meer dat de spelers in het kampioensjaar helemaal klaar waren met zijn praatjes , vervolgens steekt opperbaas kuyt nog vrolijk een dolk in de rug na van v bronkhorst in zijn boek
dezelfde geluiden hoor je ook op varkenoord bij het o19 elftal , het enge van die kuyt is dat hij heel feyenoord naar zijn hand probeert te zetten en dat de amateurs in het maasgebouw er vrolijk achter aan huppelen met sintsjaak voorop
MMM
 MMM - dinsdag 26 mei 2020 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2020 - 10:01 schreef kenny het volgende:
kuyt als trainer gaat niet werken , het is intussen geen geheim meer dat de spelers in het kampioensjaar helemaal klaar waren met zijn praatjes , vervolgens steekt opperbaas kuyt nog vrolijk een dolk in de rug na van v bronkhorst in zijn boek
dezelfde geluiden hoor je ook op varkenoord bij het o19 elftal , het enge van die kuyt is dat hij heel feyenoord naar zijn hand probeert te zetten en dat de amateurs in het maasgebouw er vrolijk achter aan huppelen met sintsjaak voorop
Nooit iets van gelezen? El Ahmadi was zelfs nog lovend over hem na de titel.
VVout
 VVout - dinsdag 26 mei 2020 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2020 - 22:02 schreef van geil het volgende:
Staf staat al tijden vast .
Bron VI
Kuijt Groenendijk Larsson en de Wolf.
Waar dan, bij de Telegraf en het Algemeen Drama? Hoop toch dat we bij Feyenoord eindelijk op basis van resultaat gaan handelen.
kenny
 kenny - dinsdag 26 mei 2020 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2020 - 10:02 schreef MMM het volgende:

[..]

Nooit iets van gelezen? El Ahmadi was zelfs nog lovend over hem na de titel.
ga het weer niet opzoeken voor je , ga zelf maar ff terug zoeken
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 mei 2020 - 11:07   quote  deeplink  
Ik vind het altijd mooi dat we mensen die veel betekent hebben voor de club, hun hoofd boven het maaiveld uit durven te steken voor de club, gewoon keihard volledig affikken.\

Mooi man.
VVout
 VVout - dinsdag 26 mei 2020 - 11:13   quote  deeplink  
Vind je niet dat er op basis van ervaring en resultaat gehandeld moet worden dan? Afkicken is natuurlijk raar, zo ga je niet om met helden van je club.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 mei 2020 - 11:20   quote  deeplink  
Ik vind dat lastig. Aan de ene kant is ervaring en resultaat natuurlijk belangrijk maar geen garantie. Kennis van de organisatie en de structuur in een club is ook belangrijk, maar kan ook tegen je werken.

Je kunt voorbeelden van beide kanten vinden wat wel of niet goed werkt.
VVout
 VVout - dinsdag 26 mei 2020 - 11:31   quote  deeplink  
Ik ook wel, maar vind zijn start in het trainersvak tot nu toe niet bemoedigend om door te gaan met het 1e.

Alfons wind ik al helemaal een greep uit de lucht, net of dat je een memory spel pakt en je je vergist dat de plaatjes wel heel erg op elkaar lijken.
kenny
 kenny - dinsdag 26 mei 2020 - 11:45   quote  deeplink  
op basis wat hij gepresteerd heeft bij o19 vind ik het bepaald geen graadmeter om hem trainer van het eerste te maken
waarom zou je een risico gaan nemen in een miljoenen bedrijf ?? natuurlijk bied geen enkele trainer de garantie tot succes maar een trainer met enige ervaring is toch een heel stuk minder risicovol
en zou het voor kuyt zelf ook niet beter zijn om zijn carriere op te bouwen en te beginnen bij een lagere club waar beginnersfouten maken niet zo'n probleem is
kenny
 kenny - dinsdag 26 mei 2020 - 11:48   quote  deeplink  
ik vind het een zeer slechte keus om hem trainer te maken voor 2021 laat hem ergens anders maar ervaring opdoen en/om te kijken of hij wel die veelbelovende trainer is , daarbij vind ik die groendijk totaal niet passen bij onze club
VVout
 VVout - dinsdag 26 mei 2020 - 12:29   quote  deeplink  
Als we Kuyt in 2021 als trainer zouden willen moet hij nu inspringen voor Bakkati. Advokaat, de Wolf, Kuyt, Koevermans en Arnesen kunnen dan met zijn vijven de zaak evalueren na volgende winterstop of het een kans mag hebben en anders heb je nog een half jaar voor een andere oplossing te zoeken.

Op basis van die evaluatie moeten dan Koevermans en Arnesen een besluit vormen en niet eerder en ook geen externe bemoeials die dit anders zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 mei 2020 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 mei 2020 - 12:54   quote  deeplink  
Wat is er mis met Groenendijk?
Ik vind die altijd wel zinnige dingen zeggen.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 26 mei 2020 - 13:11   quote  deeplink  
Larsson (was de naam van mijn hond in die tijd overigens):

Tegen Aftonbladet reageert Larsson, die sinds zijn vertrek in 2019 als trainer van Helsingborg geen werk meer heeft, op de geruchten.

"Ik heb geen idee of dit waar is. Maar als dat zo is, zou ik dat natuurlijk een heel interessante optie vinden", aldus de oud-Feyenoorder, die de club 23 jaar geleden verliet voor Celtic. "Op dit moment weet ik niet meer dan jij. We zullen zien wat de toekomst brengt."

Maar ja, als Valentijn het zegt... Die zit er gelukkig nooit naast (ahum)
VVout
 VVout - dinsdag 26 mei 2020 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2020 - 12:54 schreef Stylzz het volgende:
Wat is er mis met Groenendijk?
Ik vind die altijd wel zinnige dingen zeggen.
Als je zijn loopbaan bekijkt op zich aardig wat ervaring, maar het pakt me niet qua resultaat. Hij zou hier natuurlijk met Feyenoord verandering in kunnen brengen. Hij is gelouterd genoeg dit hier nu waar te maken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 mei 2020 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2020 - 12:54 schreef Stylzz het volgende:
Wat is er mis met Groenendijk?
Ik vind die altijd wel zinnige dingen zeggen.
Ado draaide goed onder zijn trainerschap .
Excelsior ook overigens.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 mei 2020 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2020 - 08:30 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dank voor de toelichting.
Of het een vriendjescultuur is kun je enerzijds beamen, anderzijds werd met de komst van Stam een geheel nieuwe staf neergezet. Er zijn teveel wisselingen in het bestuur en staf om dit als duidelijke en heersende orde te kenschetsen.
Met de komst van Stam, of juist na het vertrek van Stam? Toen Van Gastel, Makaay en Landzaat vertrokken?

quote:

En is het waar inderdaad. Is dit wat ook Arnesen beoogt? Of is er een voetbalvisie leidraad? Kuijt en de Wolf bijvoorbeeld: exponenten van het werkvoetbal, buffelen, vertalers van wat het Legioen wil zien: werken voor je geld.
Kortom: ook dat zou een leidende visie kunnen zijn.
Dat kan en zal altijd een onderdeel van het Feyenoord dna zijn. Dat wil ik ook niet helemaal weghebben. Maar alles met mate. Als je op een gegeven moment bij Immers uitkmomt, dan weet dat je bent doorgeslagen!

quote:

Maarrrr...Het karakter Kuijt. Als voetballer ontiegelijke drive. Geweldig.
Als mens, trainer voorzie ik een dominant kereltje, met veel taal en dwingend in discipline.
Dat kan een selectie killen.
Advocaat en de Wolf voelen aan waar en wanneer spelers adem nodig hebben, laten spelers ook ruimte, zijn in staat om die gasten zich lekker te laten voelen. Met resultaat dus. Berghuis heeft bv. genoeg signalen gegeven: Advocaat vs. zijn voorgangers (ook Gio dus).

Ik heb Kuijt te zelden op zelfinzicht kunnen betrappen. Ik vrees dat Dirk een Verbeek 2 gaat zijn.
Er zijn inderdaad de nodige signalen dat het niet gaat werken. Maar ik zie het echt niet alleen maar negatief rondom Kuyt. Ik gun hem best de kans zich te bewijzen. Maar om hem blind hoofdtrainer te maken en een carte blanche te geven gaat mij erg ver. Laat hij maar hetzelfde traject doorlopen als bijvoorbeeld een Gio gedaan heeft. Ervaring opdoen als assistent trainer. Bij ons. Bij Oranje. Of misschien een tijdje bij Excelsior of wat dan ook. En dan kijken we verder of hij hoofdtrainer bij Feyenoord 1 kan worden. Dan kan hij alsnog in de voetsporen van Gio treden. En anderen maken nooit die laatste stap. Zoals Van Gastel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 mei 2020 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 mei 2020 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2020 - 11:07 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind het altijd mooi dat we mensen die veel betekent hebben voor de club, hun hoofd boven het maaiveld uit durven te steken voor de club, gewoon keihard volledig affikken.\

Mooi man.
Ik gun hem en onszelf het beste als hij hoofdtrainer bij ons wordt. Maar een goed paard maakt nog geen goede ruiter. Er zijn er wel meer die als voetballer geweldig waren of in ieder geval hun waarde hadden, maar bij wie de transitie naar trainer toch niet goed gegaan is. Dat is niet per se affikken. Dat is (hopelijk) realisme.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 mei 2020 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2020 - 14:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat kan en zal altijd een onderdeel van het Feyenoord dna zijn. Dat wil ik ook weghebben. Maar alles met mate. Als je op een gegeven moment bij Immers uitkmomt, dan weet dat je bent doorgeslagen!

Lol
van geil
 van geil - dinsdag 26 mei 2020 - 18:03   quote  deeplink  
Ik heb alleen bedenkingen over de bepaling van de samenstelling.

Alle 4 uit de hand van Rob Jansen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 mei 2020 - 18:45   quote  deeplink  
Gejank.
MMM
 MMM - dinsdag 26 mei 2020 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2020 - 11:07 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind het altijd mooi dat we mensen die veel betekent hebben voor de club, hun hoofd boven het maaiveld uit durven te steken voor de club, gewoon keihard volledig affikken.\

Mooi man.
Kuyt blijft voor mij een held hoor, fik hem zeker niet af.

Alleen de keuze voor hoofdcoach snap ik niet.

En ik vind Groenendijk een vreselijke engnek.
MMM
 MMM - dinsdag 26 mei 2020 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2020 - 12:54 schreef Stylzz het volgende:
Wat is er mis met Groenendijk?
Ik vind die altijd wel zinnige dingen zeggen.
Een jankerd, een kwal en wat heeft hij gepresteerd?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 mei 2020 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2020 - 14:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Met de komst van Stam, of juist na het vertrek van Stam? Toen Van Gastel, Makaay en Landzaat vertrokken?

[..]

Dat kan en zal altijd een onderdeel van het Feyenoord dna zijn. Dat wil ik ook niet helemaal weghebben. Maar alles met mate. Als je op een gegeven moment bij Immers uitkmomt, dan weet dat je bent doorgeslagen!

[..]

Er zijn inderdaad de nodige signalen dat het niet gaat werken. Maar ik zie het echt niet alleen maar negatief rondom Kuyt. Ik gun hem best de kans zich te bewijzen. Maar om hem blind hoofdtrainer te maken en een carte blanche te geven gaat mij erg ver. Laat hij maar hetzelfde traject doorlopen als bijvoorbeeld een Gio gedaan heeft. Ervaring opdoen als assistent trainer. Bij ons. Bij Oranje. Of misschien een tijdje bij Excelsior of wat dan ook. En dan kijken we verder of hij hoofdtrainer bij Feyenoord 1 kan worden. Dan kan hij alsnog in de voetsporen van Gio treden. En anderen maken nooit die laatste stap. Zoals Van Gastel.
Stam en Bakatti nieuw, Stam weg en compleet nieuwe staf inderdaad. Aardig wat nieuwe mensen toch.
Immers is wel weer van erg lang terug.
Over het getrapt brengen van Kuijt zijn we het eens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 mei 2020 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2020 - 18:03 schreef van geil het volgende:
Ik heb alleen bedenkingen over de bepaling van de samenstelling.

Alle 4 uit de hand van Rob Jansen.
De man die zegt dat het wel wat minder mag met transfer gelden.
Kan hij nu makkelijk zeggen nu hij zijn zakken propvol heeft gevuld .
van geil
 van geil - dinsdag 26 mei 2020 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2020 - 22:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De man die zegt dat het wel wat minder mag met transfer gelden.
Kan hij nu makkelijk zeggen nu hij zijn zakken propvol heeft gevuld .
Jawel, maar doet en zegt het tenminste.
De meesten willen blijven graaien, zonder enige schaamte.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 mei 2020 door van geil --
MMM
 MMM - woensdag 27 mei 2020 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2020 - 18:03 schreef van geil het volgende:
Ik heb alleen bedenkingen over de bepaling van de samenstelling.

Alle 4 uit de hand van Rob Jansen.
Het is weer ouderwets vriendjespolitiek.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 mei 2020 - 08:16   quote  deeplink  
Maar er is wel nuance.

Het nieuws lekte naar buiten en dus wil Jansen er niet over liegen. "Iemand heeft waarschijnlijk zijn mond voorbijgepraat en dus ligt dit zomaar allemaal op straat. Het is allemaal nog prematuur, er is echt helemaal niets in kannen en kruiken. Dus de presentatie van de volgende staf zou ik dit zeker niet willen noemen, maar dat er op die manier over wordt nagedacht, daar ga ik niet over liegen", aldus Jansen.
VVout
 VVout - woensdag 27 mei 2020 - 08:57   quote  deeplink  
Heb me eens wat meer in Groenendijk verdiept, toch best wel een karaktermannetje. Misschien bij nader inzien nog wel helemaal niet zo verkeerd voor Feyenoord.

https://www.omroepwest.nl/nieuws/3989769/Fons-Groenendijk-over-incidenten-met-China-Geld-om-te-investeren-hadden-wij-nooit-gekregen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 mei 2020 door VVout --
kenny
 kenny - woensdag 27 mei 2020 - 11:32   quote  deeplink  
het is Kuyt al belooft voor de aanstelling van Arnesen , weer een lekker staaltje onkunde en vriendjes politiek van onze sintsjaak , deze man heeft in de paar maanden meer ellende bezorgt dan goeds gedaan
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 mei 2020 - 11:58   quote  deeplink  
Of je zeurt gewoon niet zo veel.

“Hij is hard bezig het vak te leren en het is inderdaad de bedoeling dat hij op termijn trainer wordt. Die afspraken lagen er al voordat ik hier in januari begon. Maar ik sta daar ook achter. Ik heb zelf bij PSV meegemaakt dat Phillip Cocu zo werd klaargestoomd en bij Feyenoord hebben ze goede ervaringen met Giovanni van Bronckhorst”, laat Arnesen woensdag optekenen door RTV Rijnmond.

Jansen en Arnesen vinden het bovendien te voorbarig om Kuyt nu al aan te wijzen als hoofdtrainer voor over een jaar: “Ik ben blij dat Dick Advocaat heeft bijgetekend en volgend seizoen zullen we uiteraard gaan praten over de toekomst. Als Advocaat stopt, heeft Kuyt zeker een streepje voor, maar dan gaan we uiteraard samen met de rest van de directie kijken wat het beste is voor Feyenoord”, is de technisch directeur duidelijk.
kenny
 kenny - woensdag 27 mei 2020 - 13:22   quote  deeplink  
petrovic als vervanger van bakkati pffff , het wordt steeds gekker
kenny
 kenny - woensdag 27 mei 2020 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2020 - 11:58 schreef Stylzz het volgende:
Of je zeurt gewoon niet zo veel.

“Hij is hard bezig het vak te leren en het is inderdaad de bedoeling dat hij op termijn trainer wordt. Die afspraken lagen er al voordat ik hier in januari begon. Maar ik sta daar ook achter. Ik heb zelf bij PSV meegemaakt dat Phillip Cocu zo werd klaargestoomd en bij Feyenoord hebben ze goede ervaringen met Giovanni van Bronckhorst”, laat Arnesen woensdag optekenen door RTV Rijnmond.

Jansen en Arnesen vinden het bovendien te voorbarig om Kuyt nu al aan te wijzen als hoofdtrainer voor over een jaar: “Ik ben blij dat Dick Advocaat heeft bijgetekend en volgend seizoen zullen we uiteraard gaan praten over de toekomst. Als Advocaat stopt, heeft Kuyt zeker een streepje voor, maar dan gaan we uiteraard samen met de rest van de directie kijken wat het beste is voor Feyenoord”, is de technisch directeur duidelijk.
ik zeur niet , ik zie onze club amateuristisch geleid worden en ze maar rare keuzes zien maken op basis van vriendjes goodoldboys ipv van de beste mensen op de juiste plekken

ik vind het gewoon zeer jammer dat er geen topsport klimaat heerst waardoor je kan gaan groeien naar de weer topclub status

je hoort ook tussen de regels van arnesen dat het nog te bezien valt maar dat er al afspraken met kuyt gemaakt zijn van voor zijn aanstelling , dan denk ik hoe is het mogelijk dat je zulke afspraken maakt ?? op basis waarvan ?? het is gewoon een grote gok die je neemt met een trainer met 0,0 ervaring
VVout
 VVout - woensdag 27 mei 2020 - 15:36   quote  deeplink  
Het was precies Kuyt die dit ook zij en waarom zou je het niet bekijken. Is niet zo dat Feyenoord boven in de voetbalpiramide staat in de wereld en het voor het uitkiezen heeft. Alleen met gevoel en extra inzet met behulp van clubliefde kan dat beetje extra bieden en dat wordt vooraleerst afgetast en bekeken. Ik vind dat niet slecht, vooraf kan je weinig zeggen.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 27 mei 2020 - 15:36   quote  deeplink  
Afspraak is dat dat het DE BEDOELING is dat hij op termijn trainer wordt, en klaargestoomd.
Dus niks definitief.

Persoonlijk vind ik het ook een grote gok om iemand zonder enige ervaring aan te stellen. Zeker na een ervaren coach als Advocaat. Bij Gio kwam het ook pas goed, nadat dezelfde Advocaat als adviseur erbij kwam.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 mei 2020 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2020 - 13:34 schreef kenny het volgende:

[..]

ik zeur niet , ik zie onze club amateuristisch geleid worden en ze maar rare keuzes zien maken op basis van vriendjes goodoldboys ipv van de beste mensen op de juiste plekken

ik vind het gewoon zeer jammer dat er geen topsport klimaat heerst waardoor je kan gaan groeien naar de weer topclub status

je hoort ook tussen de regels van arnesen dat het nog te bezien valt maar dat er al afspraken met kuyt gemaakt zijn van voor zijn aanstelling , dan denk ik hoe is het mogelijk dat je zulke afspraken maakt ?? op basis waarvan ?? het is gewoon een grote gok die je neemt met een trainer met 0,0 ervaring
Afspraken of het is de bedoeling zijn andere dingen. Er staat niks op papier.

Verder dus: gemiep
van geil
 van geil - woensdag 27 mei 2020 - 18:02   quote  deeplink  
Dat was onder van Geel al gemaakt dat plan.
En ja, gezeik om niets.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 mei 2020 - 18:14   quote  deeplink  
Petrovic de volgende???
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 mei 2020 - 18:24   quote  deeplink  
Vind ik leuk
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 mei 2020 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2020 - 18:24 schreef Stylzz het volgende:
Vind ik leuk
Zeker, grappig ventje en fanatiek..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 mei 2020 - 19:54   quote  deeplink  
Komt Gullit ook weer terug?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 mei 2020 - 19:55   quote  deeplink  
Estelle?
VVout
 VVout - woensdag 27 mei 2020 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2020 - 19:14 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zeker, grappig ventje en fanatiek..
Je hoeft er de kantjes niet af te lopen in ieder geval, dan ga je aan het spit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 27 mei 2020 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2020 - 08:16 schreef Stylzz het volgende:
Maar er is wel nuance.

Het nieuws lekte naar buiten en dus wil Jansen er niet over liegen. "Iemand heeft waarschijnlijk zijn mond voorbijgepraat en dus ligt dit zomaar allemaal op straat. Het is allemaal nog prematuur, er is echt helemaal niets in kannen en kruiken. Dus de presentatie van de volgende staf zou ik dit zeker niet willen noemen, maar dat er op die manier over wordt nagedacht, daar ga ik niet over liegen", aldus Jansen.
Wat is nieuw.
Er word daar zoveel gelekt ,dat zelfs een dak op een evt nieuw stadion zinloos is.
van geil
 van geil - donderdag 28 mei 2020 - 15:51   quote  deeplink  
:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 oktober 2020 - 18:54   quote  deeplink  
Zou deze man gemist worden?
MMM
 MMM - zondag 25 oktober 2020 - 18:56   quote  deeplink  
En dan halen ze Petrovic. Wie verzint het.

Ja, Dick.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Said Bakkati topic.









0.0125229