BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Willem II - Ajax, zaterdag 6 april, 18.30 uur: 1-4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 07 april 2019 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 01:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Roep dat laatste nou niet te hard. Morgen een wedstrijd die ze al 20 jaar niet verliezen. Dan 2 hele makkelijke thuiswedstrijden.
En Pasveer op goal bij vitesse die heeft voorkeur voor psv, heeft daar ook nog gespeeld....
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2019 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 10:35 schreef remco k het volgende:
Mocht Ajax dan alles winnen zou het ook wel lekker zijn richting Eindhoven om op doelsaldo kampioen te worden.

Zeker gezien de uitspraken van een aantal daar dat het doelsaldo niet belangrijk is.
Dat zou me nog een zorg zijn. Herinner me nog een moment dat wij op 1 goal na geen kampioen werden. Mooiste zou de titel op 1 goal zijn
Enigma
 Enigma - zondag 07 april 2019 - 12:15   quote  deeplink  
Ik had zeker niet deze overwinning verwacht. Gelijkspel zat eerder in mijn hoofd gezien de, soms flegmatieke dan wel nonchalante, houding van meerdere spelers. Maar dat neemt niet weg dat Ajax het uitstekend heeft gespeeld. Beter dan tegen Emmen vd week.

Ik zie echter PSV niets meer verspelen. Tegen pec toch ook weer zo een lelijke pot die ze winnen. Ik had nog een beetje hoop maar dat vervluchtigt steeds snel als ik naar het programma kijk en zie welke spelers dan wel gehuurd zijn van PSV of overgenomen van hun.
Voorts gunnen veel teams Ajax niks, hoe belachelijk ook, maar dat speelt zeker nu mee in deze fase.

Het iets hopen, echt heel erg te hopen dat Feijenoord vanaf nu alles dik wint om az onder druk te zetten en tevens dat Utrecht niets meer verkiest. AZ graag nog vijf a zes punten verliezen voor de laatste speelronde zodat az alles moet geven tegen PSV voor de EL plaatsing. Dan is er nog hoop dat PSV punten laat liggen anders is het gewoon al gespeeld, ben ik bang.

De punten tegen Heracles, Heerenveen gaan heel duur worden. Had 1 van die wedstrijden gewoon gewonnen, zeker thuis, dan was de wereld heel anders nu. En dat blijf ik ten Hag aanrekenen. En ja, ook een aantal spelers, maar ten Hag had het kunnen en moeten voorkomen.

PSV zal vanmiddag wel weer gematst worden door de scheids/var of Vitesse zelf. Wie weet kan odegaard iets doen. Maar zal wel weer een waardeloze 0-1, 0-2 of 1-2 worden of zo. Word nou al chagerijnig.
nummer10
 nummer10 - zondag 07 april 2019 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 11:40 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

En Pasveer op goal bij vitesse die heeft voorkeur voor psv, heeft daar ook nog gespeeld....
en was totaal niet blij bij psv.. anyway ik reken nergens op vanmiddag.. linsen matavz zien psv liever kampioen worden.. dan houd het al snel op.. enige die dan wat zou willen en kunnen is odegaard
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 07 april 2019 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 13:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en was totaal niet blij bij psv.. anyway ik reken nergens op vanmiddag.. linsen matavz zien psv liever kampioen worden.. dan houd het al snel op.. enige die dan wat zou willen en kunnen is odegaard
laat Odegaard dan maar de winnende maken in de blessuretijd ;-)
remco k
 remco k - zondag 07 april 2019 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 12:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat zou me nog een zorg zijn. Herinner me nog een moment dat wij op 1 goal na geen kampioen werden. Mooiste zou de titel op 1 goal zijn
Dat bedoel ik dus.
remco k
 remco k - zondag 07 april 2019 - 16:22   quote  deeplink  
Vitesse heeft zelf nog zat om voor te spelen en die hebben gewoon punten nodig voor Europees voetbal.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 april 2019 - 16:32   quote  deeplink  
Gewoon denken dat psv gaat winnen. Scheelt je een hoop frustratie tijdens de wedstrijd en ook zo'n doelpunt in de laatste minuten!
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2019 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 16:32 schreef Ajax Warrior het volgende:
Gewoon denken dat psv gaat winnen. Scheelt je een hoop frustratie tijdens de wedstrijd en ook zo'n doelpunt in de laatste minuten!
En toch hoop je altijd weer...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 07 april 2019 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 16:22 schreef remco k het volgende:
Vitesse heeft zelf nog zat om voor te spelen en die hebben gewoon punten nodig voor Europees voetbal.
Dat is dan wel weer heel prettig idd..
Maar hebben wij een paar jaar geleden ook niet dik verloren van vitesse? Toen speelden wij zelfs thuis......
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 april 2019 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 16:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

En toch hoop je altijd weer...
Ach ja, als ze op dood punt zitten zal de KNVB ze wel helpen ouwe! Daarom kijk ik dit niet, alles wordt geregisseerd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Willem II - Ajax, zaterdag 6 april, 18.30 uur: 1-4









0.0064041