BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuw seizoen nieuwe kansen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Positivo
 Positivo - maandag 13 mei 2019 - 22:16   quote  deeplink  
Vilhena naar een subtopper wat moet je daar? Geld nodig voor wat middelmaat kopen stadion de VVF aflossen. Feyenoord moet eens rekening houden met het grootste legioen van Nederland die willen voetbal zien. Ook de talenten zullen veel sneller groeien in een goed elftal. Wat krijg je voor Vilhena zes tot acht miljoen wat een vetpot
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 mei 2019 - 22:16   quote  deeplink  
Je hoeft maar 2 rotte appels te hebben die de sfeer verzieken.
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 mei 2019 - 22:18   quote  deeplink  
Wij hadden er minstens 11
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 mei 2019 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 22:18 schreef Stylzz het volgende:
Wij hadden er minstens 11
Gijp had net wel een goeie..
Iedere wedstrijd een halfjaar lang stond in het teken van het afscheid van van Persie.
Niet meer doen zegt hij
VVout
 VVout - maandag 13 mei 2019 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 21:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Heeft gelijk ook ,ontwikkeling staat bij iedereen stil of gaat achteruit.
Toch mooi dat ie daarvoor weer ruimte geeft.
CobusIII
 CobusIII - maandag 13 mei 2019 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 22:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Gijp had net wel een goeie..
Iedere wedstrijd een halfjaar lang stond in het teken van het afscheid van van Persie.
Niet meer doen zegt hij
Zelfs een kapotte klok geeft 2 keer per dag de goede tijd aan....kan me er wel in vinden...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 mei 2019 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 22:45 schreef CobusIII het volgende:

[..]

....kan me er wel in vinden...
Ik ook al verdient hij wel zo'n afscheid die hij gisteren gekregen heeft.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 mei 2019 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 22:37 schreef VVout het volgende:

[..]

Toch mooi dat ie daarvoor weer ruimte geeft.
Als hij wat opleverd zou het wel mooi zijn.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 14 mei 2019 - 06:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 22:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ook al verdient hij wel zo'n afscheid die hij gisteren gekregen heeft.
Wel veel te veel gepraat eromheen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 mei 2019 - 06:35   quote  deeplink  
Zeker als het gaat om de ontwikkeling van spelers
Positivo
 Positivo - dinsdag 14 mei 2019 - 06:52   quote  deeplink  
Waarom moet Vilhena weg voor die 6 tot 8 miljoen euro? Waar is dat geld voor nodig meer onderzoek naar het stadion het helen van midddelmaat. Feyenoord hoeft echt niet meer te verkopen. Ja als ze hun aandelen terug willen kopen, maar waarom zou dat moeten. Op het veld verdien je geld. Feyenoord moet eens denken aan het legioen het grootste van Nederland Clasie, van Persie gaan terug of stoppen. Er zijn vijf of vier dure spelers die niets toevoegen. Krijg je toch wel een miljoen of vier a vijf voor. Met de besparing op salarissen en die opbrengst kan je echt wel twee goede spelers huren of drie of miscchien wel 1 kopen. Een snelle centrale linker verdediger, een goede rechtsback en een middenvelder als wij ze niet in de jeugd hebben. Je speelt dan voor plaats twee vrees ik, maar ook daar zit het geld als je gunstig loot. Visieloos onze directie zet er voetbaldieren neer en geen archtitecten. Een stadion van weet ik veel 400.000.0000 is toch niet haalbaar. Die jongens van het stadion mogen ook weleens water bij de wijn doen en afzien van hun goed betaalde aandelen. De boel herfinancieren en de Kuip opknappen dat zou ik nou eens beleid vinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 mei 2019 door Positivo --
R()b
 R()b - dinsdag 14 mei 2019 - 07:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 06:52 schreef Positivo het volgende:
Waarom moet Vilhena weg voor die 6 tot 8 miljoen euro? Waar is dat geld voor nodig meer onderzoek naar het stadion
:) onderzoek

6 tot 8 miljoen snap ik ook niet, wat een'good riddance'gehalte.
Hij is internationaal 12 miljoen waard met zijn jaar contract.
Clubs kunnen 12 + betalen en anders lekker opdonderen.
Dan maar een extra van Geeltje die komen we ook wel te boven.
We zijn verdomme de Lidl niet.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 mei 2019 - 07:14   quote  deeplink  
Nou ja eigenlijk zijn we dat wel
R()b
 R()b - dinsdag 14 mei 2019 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 07:14 schreef Stylzz het volgende:
Nou ja eigenlijk zijn we dat wel
Precies en dat mag wel eens gaan veranderen.
Ik snap dat het samen komt met nog een aantal zaken, maar goed eens moet je de toon zetten.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 mei 2019 - 07:33   quote  deeplink  
We zijn helaas niet echt in die positie.
En dan krijg je anders een ontevreden postbode, die schijt zo je brievenbus vol
VVout
 VVout - dinsdag 14 mei 2019 - 07:36   quote  deeplink  
Dan kan Jaap beter een ander zoeken die de ballen wel weet te spelen ipv uit zijn broek rent met de bal.
Frstu
 Frstu - dinsdag 14 mei 2019 - 17:57   quote  deeplink  
Als Clasie volgend jaar komt dan is het seizoen voor mij alweer over. Een teken aan de wand dat het weer niets wordt.

Wanneer krijgen we nu eens een echte spelmaker die ook nog wel eens verder dan de middellijn komt en doelpunten maakt en assists geeft? De statistieken van Clasie zijn bijzonder treurig.

Of een middenvelder die echt oorlog maakt zoals El Ahmadi dat deed.
Positivo
 Positivo - dinsdag 14 mei 2019 - 19:37   quote  deeplink  
In Nederland zie ik voor ons geen haalbare of bruikbare spelers. Van Til of Strengs geen geld . Eboue Nabli of Vlap zijn twijfelaars. Toch hebben we een goede rechtsback, een centrale verdediger die naast St Juste met ruimte in zijn rug kan spelen en twee middenvelders nodig. Je kan Burger en Kokcu een kans geven maar daar moet wel een ervaren middenvelder naast. Tapia, Ayoub,Toornstra vind ik ongeschikt. Clasie is toch ook niet het niveau dat je wilt hebben al zal ik geen betere weten, die wil komen. Rechtsback geef Eboue een kans een snelle centrale linkerverdediger wil heel Europa hebben succes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 mei 2019 door Positivo --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 14 mei 2019 - 19:57   quote  deeplink  
Ik hoor overal geen geld , behalve van Feyenoord zelf. Als je een auto gaat kopen ga je toch ook niet zeggen , beste man ik heb 10000 euro wat kost die auto ...........er is niet veel geld maar er is wel wat ...denk...ik
van geil
 van geil - dinsdag 14 mei 2019 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 19:57 schreef piet de paler het volgende:
Ik hoor overal geen geld , behalve van Feyenoord zelf. Als je een auto gaat kopen ga je toch ook niet zeggen , beste man ik heb 10000 euro wat kost die auto ...........er is niet veel geld maar er is wel wat ...denk...ik
Nou de Jong heeft het pas 32 keer verteld , maar goed , blijf hopen.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 14 mei 2019 - 20:03   quote  deeplink  
Als dat zo is, steun ik het verhaal dat ze allemaal op moeten donderen. Waar is het geld gebleven?
Alles in 1908.... of hele dure aankopen ?
van geil
 van geil - dinsdag 14 mei 2019 - 20:06   quote  deeplink  
Ik zou zeggen , lees alle topics terug , en verdiep je er eens in.
van geil
 van geil - dinsdag 14 mei 2019 - 20:08   quote  deeplink  
We gaan dit seizoen ook een heel mager winstje qua jaarcijfers schrijven , ik denk maximaal 1,5 a 2 miljoen .
( ondanks de eenmalige boekwinst op Boetius die niet uitgeven is qua transfers)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 mei 2019 door van geil --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 14 mei 2019 - 20:09   quote  deeplink  
Tut tut ik zie liever de boeken van Feyenoord. En volgens mij waren die niet slecht.
van geil
 van geil - dinsdag 14 mei 2019 - 20:11   quote  deeplink  
We gaan het horen over een tijdje.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 14 mei 2019 - 20:12   quote  deeplink  
We wachten af ,
Positivo
 Positivo - dinsdag 14 mei 2019 - 20:43   quote  deeplink  
Jeugdcomplex was prima, je moet talenten wel iets bieden. Dat stadionnetje moet stoppen iedereen is het ertoch wel erover eens, dat het niet haalbaar is en gevaarlijk voor Feyenoord op termijn. Geen geld. Verkoop die spelers, die niets toevoegen en investeer 5 miljoen. Met Bijlow, St Juste, Haps, Clasie, Vilhena, Kokcu, Berghuis en Jorgensen op oude niveau staat er een aardige basis Larsson heb ik ook nog niet afgeschreven. Er kunnen makkelijk drie jeugdspelers worden doorgeschoven een gerichte aankoop en huurspelers op cruciale posities gehaald worden, dan ga je voor plek twee. Je kan de supporters niet een elftal zonder Clasie, Vilhena en RVP voorschotelen en vijfde worden met 28 punten achterstand, dan ben je niet goed bij je kersenpit.
kenny
 kenny - dinsdag 14 mei 2019 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 17:57 schreef Frstu het volgende:
Als Clasie volgend jaar komt dan is het seizoen voor mij alweer over. Een teken aan de wand dat het weer niets wordt.

Wanneer krijgen we nu eens een echte spelmaker die ook nog wel eens verder dan de middellijn komt en doelpunten maakt en assists geeft? De statistieken van Clasie zijn bijzonder treurig.

Of een middenvelder die echt oorlog maakt zoals El Ahmadi dat deed.
helemaal mee eens
Positivo
 Positivo - dinsdag 14 mei 2019 - 21:56   quote  deeplink  
Clasie kan voor de verdediging spelen de balans bewaken een goede Clasie speelt de ballen goed en snel in en versneld het spel. Je moet voor hem wel twee creatieve scorende middenvelders hebben.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 14 mei 2019 - 22:03   quote  deeplink  
Positivo!
kenny
 kenny - dinsdag 14 mei 2019 - 22:39   quote  deeplink  
aan clasie heb je werkelijk niks , speelt ballen breed en terug versneld niks en verdedigend elke x te laat
Positivo
 Positivo - woensdag 15 mei 2019 - 01:21   quote  deeplink  
Clasie heeft hele goede wedstrijden gespeeld had nog last van twee jaar weinig voetballen , als hij constant is is het gewoon een goede speler onze oude aanvoerder.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 mei 2019 - 03:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 22:39 schreef kenny het volgende:
aan clasie heb je werkelijk niks , speelt ballen breed en terug versneld niks en verdedigend elke x te laat
Wie niet..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 mei 2019 - 03:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 20:43 schreef Positivo het volgende:
Je kan de supporters niet een elftal zonder Clasie, Vilhena en RVP voorschotelen en vijfde worden met 28 punten achterstand, dan ben je niet goed bij je kersenpit.
Dat kan wel want RVP stopt ermee, vilhena wilt weg en clasie moet je die wel willen hebben..
Positivo
 Positivo - woensdag 15 mei 2019 - 04:47   quote  deeplink  
Berghuis naar PSV als Bergwijn vertrekt. De Jong met de RVC lopen de polonaise en wij mogen wekelijks genieten van Ayoub, Tapia en hoogstwaarschijnlijk Linssen of godbetert Becker.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 mei 2019 - 07:11   quote  deeplink  
Is dit je wensenlijst?
MightyAce
 MightyAce - woensdag 15 mei 2019 - 07:36   quote  deeplink  
Becker is voor ons een prima buitenspeler, die zou ik wel een kans geven
Positivo
 Positivo - woensdag 15 mei 2019 - 07:54   quote  deeplink  
Nee dat zijn de spelers die Feyenoord scout. Becker nou die kan behalve rennen helemaal niks.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 mei 2019 - 07:55   quote  deeplink  
Kan wel heel hard rennen
Positivo
 Positivo - woensdag 15 mei 2019 - 08:04   quote  deeplink  
Atletiek mooie sport
MightyAce
 MightyAce - woensdag 15 mei 2019 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2019 - 07:54 schreef Positivo het volgende:
Nee dat zijn de spelers die Feyenoord scout. Becker nou die kan behalve rennen helemaal niks.
Lekker positivo
Positivo
 Positivo - woensdag 15 mei 2019 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2019 - 08:27 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Lekker positivo
Ben niet positief hoor met onze nieuwe directeur, scouting, RVC en stadion geile luchtfietsers. Wat heeft dat stadion nou al gekost 5 tot 20 miljoen?Nog geen steen ligt er
Milo
 Milo - woensdag 15 mei 2019 - 10:45   quote  deeplink  
Ik vrees met grote vrezen. Koeman en Gio waren top trainers voor het materiaal wat we hadden de afgelopen 6-8 jaar. Met stam zie ik dat niet gebeuren. Hoe wel ik verwacht dat de defensie beter zal draaien dan dit seizoen. Ik hoop werkelijk waar dat we meedraaien voor de play offs voor europees voetbal asnkomend seizoen.
kenny
 kenny - woensdag 15 mei 2019 - 14:54   quote  deeplink  
koeman is een toptrainer , gio nog niet , ik heb juist veel vertrouwen in stam , een trainer die van discipline houd evenals koeman , dit was heel ver te zoeken onder gio het leek wel een speeltuin
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 mei 2019 - 15:01   quote  deeplink  
Eens.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 mei 2019 - 15:32   quote  deeplink  
Moet het eerst allemaal nog zien. Ken hem amper als trainer om dat te kunnen beoordelen..
tomson
 tomson - woensdag 15 mei 2019 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2019 - 04:47 schreef Positivo het volgende:
Berghuis naar PSV als Bergwijn vertrekt. De Jong met de RVC lopen de polonaise en wij mogen wekelijks genieten van Ayoub, Tapia en hoogstwaarschijnlijk Linssen of godbetert Becker.
What's in a name.. was even afgeleid door je nickname :)
tomson
 tomson - woensdag 15 mei 2019 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 22:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ook al verdient hij wel zo'n afscheid die hij gisteren gekregen heeft.
Mwoah... de wedstrijd was een aanfluiting en het programma met de ziljoenste keer Lee Towers vond ik
nou ook niet bijster origineel. En die foto's die ze kregen waren volgens mij ook maar
gewoon van het internet geplukt. Deed me bijna denken aan dat petje van de KNVB
Positivo
 Positivo - woensdag 15 mei 2019 - 17:23   quote  deeplink  
Leuk een trainer, in de top bij onze club is het 1 grote teringzoou ,dat kan je Gio niet aanrekenen. Wie heeft Arnie de Jong directeur gemaakt? Wat een Pipo is dat zeg.
tomson
 tomson - woensdag 15 mei 2019 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 22:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Gijp had net wel een goeie..
Iedere wedstrijd een halfjaar lang stond in het teken van het afscheid van van Persie.
Niet meer doen zegt hij
Heeft die giechelende bakvis wel een puntje..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuw seizoen nieuwe kansen









0.0118520