BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - ADO Den Haag (zondag 12 mei 2019, 14:30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - zondag 12 mei 2019 - 20:39   quote  deeplink  
Schandalige zaadpartij
MightyAce
 MightyAce - zondag 12 mei 2019 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2019 - 20:39 schreef ar het volgende:
Schandalige zaadpartij
Je zag alles terug van dit seizoen. Geen samenhang, geen team geen mentaliteit. Spijt me Gio maar je bent te lang gebleven.
SCF Leiden
 SCF Leiden - zondag 12 mei 2019 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2019 - 20:43 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Je zag alles terug van dit seizoen. Geen samenhang, geen team geen mentaliteit. Spijt me Gio maar je bent te lang gebleven.
Spelers hadden gvd het gras op moeten vreten voor RvP en Gio...!!!!!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 mei 2019 - 20:54   quote  deeplink  
Tekenend dat ze dat niet doen!!!!!!!
van geil
 van geil - zondag 12 mei 2019 - 20:59   quote  deeplink  
Als dat allemaal aan Gio ligt , is het wel een trainer met een bizar overwicht!!!!!!!!!!
ar
 ar - zondag 12 mei 2019 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2019 - 20:43 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Je zag alles terug van dit seizoen. Geen samenhang, geen team geen mentaliteit. Spijt me Gio maar je bent te lang gebleven.
Eens.
Tijden zullen veranderen. Hopelijk ten goede.
ar
 ar - zondag 12 mei 2019 - 21:03   quote  deeplink  
De klad is er allang uit.
Daarbij nog eens slecht voetbal,ga je alleen maar neerwaarts.
MightyAce
 MightyAce - zondag 12 mei 2019 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2019 - 20:59 schreef van geil het volgende:
Als dat allemaal aan Gio ligt , is het wel een trainer met een bizar overwicht!!!!!!!!!!
De groep is niet in balans. Niet meer sinds de schaal omhoog ging.
VVout
 VVout - zondag 12 mei 2019 - 21:32   quote  deeplink  
Beter gewoon ff helemaal niet over nadenken en volgend jaar weer verder zien, pfff...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 12 mei 2019 - 22:01   quote  deeplink  
Na 4 jaar matig voetbal liggen er weer andere mogelijkheden.
Kom op Jaap, geef de Gio-glibbers weer vaste voet in het hoofd.
ras
 ras - zondag 12 mei 2019 - 23:05   quote  deeplink  
Gio en Robin van Persie hadden wel een beter afscheid verdient. Dat feyenoord van ADO verliest
dat kan en mag gewoon nooit gebeuren vandaag, maar goed het tekent dit seizoen waar zo veel punten makkelijk zijn verspeeld. Nu moet heel snel de bezem door de selectie heen en ik hoop toch dat er nieuwe spelers bij feyenoord komen die de selectie van een kwaliteitsimpuls kunnen voorzien, want dat is echt hard nodig. Succes Jaap Stam.
ar
 ar - zondag 12 mei 2019 - 23:06   quote  deeplink  
Ik heb er vertrouwen in dat die er komen.
Linksom of rechtsom
Dirk1
 Dirk1 - maandag 13 mei 2019 - 07:18   quote  deeplink  
schandalig dat ze het in een afscheidswedstrijd niet op kunnen brengen om gewoon alles te geven om te winnen ,ik zeg je er is veel meer aan de hand dan dat wij weten onderlijng zit het niet goed .
degenen die dit mede veroorzaken moeten eruit of het nu je beste speler is of wie dan ook ingrijpen we hebben niet de beste selectie maar het ergste is we hebben geen TEAM en dat hadden we wel in het kampioens jaar daar zit het hem het is geen TEAM.
Dirk1
 Dirk1 - maandag 13 mei 2019 - 07:18   quote  deeplink  
schandalig dat ze het in een afscheidswedstrijd niet op kunnen brengen om gewoon alles te geven om te winnen ,ik zeg je er is veel meer aan de hand dan dat wij weten onderlijng zit het niet goed .
degenen die dit mede veroorzaken moeten eruit of het nu je beste speler is of wie dan ook ingrijpen we hebben niet de beste selectie maar het ergste is we hebben geen TEAM en dat hadden we wel in het kampioens jaar daar zit het hem het is geen TEAM.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 mei 2019 - 07:28   quote  deeplink  
Dat schreef Van Hanegem ook idd.
MMM
 MMM - maandag 13 mei 2019 - 09:11   quote  deeplink  
Blij dat het seizoen er bijna op zit. Heerlijk even niet naar een stel amateurs kijken. Even niets op zondag.

Genieten.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 mei 2019 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 09:11 schreef MMM het volgende:
Blij dat het seizoen er bijna op zit. Heerlijk even niet naar een stel amateurs kijken. Even niets op zondag.

Genieten.
Enjoy vriend, van de zomer weer naar Kos of andere plannen?
MMM
 MMM - maandag 13 mei 2019 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 09:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Enjoy vriend, van de zomer weer naar Kos of andere plannen?
Kreta maatje! We blijven Griekenland trouw.

Jij nog lekker weg?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 mei 2019 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 10:16 schreef MMM het volgende:

[..]

Kreta maatje! We blijven Griekenland trouw.

Jij nog lekker weg?
Ik zit nu op Samos..heb nog Karpathos geboekt later dit jaar.
Kreta vind ik persoonlijk het minste eiland van allemaal. Vind het er 1 grote vuilnisbelt zo ontiegelijk veel zwerfvuil daar. Genoeg te doen daar hoor daar ligt het niet aan en ook zat te zien maar vind het een goor eiland. In ieder geval genoeg vermaak.
Onderstaande link is wat we geboekt hebben op Karpathos das spiksplinter nieuw en nu nog te betalen..
https://www.elizawashere.nl/griekenland/karpathos/damatria_karpathos/theros_luxury_villas.htm
Moet je eens op die pijltjes klikken en door de foto’s bladeren die lijkt me echt vet..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 mei 2019 door RenatoBos --
MMM
 MMM - maandag 13 mei 2019 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 11:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik zit nu op Samos..heb nog Karpathos geboekt later dit jaar.
Kreta vind ik persoonlijk het minste eiland van allemaal. Vind het er 1 grote vuilnisbelt zo ontiegelijk veel zwerfvuil daar. Genoeg te doen daar hoor daar ligt het niet aan en ook zat te zien maar vind het een goor eiland. In ieder geval genoeg vermaak.
Onderstaande link is wat we geboekt hebben op Karpathos das spiksplinter nieuw en nu nog te betalen..
https://www.elizawashere.nl/griekenland/karpathos/damatria_karpathos/theros_luxury_villas.htm
Moet je eens op die pijltjes klikken en door de foto’s bladeren die lijkt me echt vet..
Lekker man!!! Dus je zit nu al aan de Mythos zeker hahaha. Hoelang mag je nog genieten op Samos?

Wow dat ziet er zeker schitterend uit en qua prijs! Ga je daar in het najaar heen?

Ben benieuwd naar Kreta. Vorig jaar naar Zakynthos geweest, daar kan helemaal niets aan tippen vrees ik. Wat een geweldig eiland is dat.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 mei 2019 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 11:52 schreef MMM het volgende:

[..]

Lekker man!!! Dus je zit nu al aan de Mythos zeker hahaha. Hoelang mag je nog genieten op Samos?

Wow dat ziet er zeker schitterend uit en qua prijs! Ga je daar in het najaar heen?

Ben benieuwd naar Kreta. Vorig jaar naar Zakynthos geweest, daar kan helemaal niets aan tippen vrees ik. Wat een geweldig eiland is dat.
Yep aan de mythos rasper yamasssss..
We komen donderdag weer terug..
Ja die is echt super he ik meen onder de 2000€ maar dat zal wel snel oplopen is voor dit jaar al uitverkocht meen ik.
Zakynthos ja das echt top he, al diverse keren geweest zat in agios sostis net onder laganas..ik vind sowieso de eilanden aan de Italiaanse kant een stuk mooier als die aan de Turkse kant qua natuur en omgeving. Lefkas is ook zeker een aanrader dan..
MMM
 MMM - maandag 13 mei 2019 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 12:01 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Yep aan de mythos rasper yamasssss..
We komen donderdag weer terug..
Ja die is echt super he ik meen onder de 2000€ maar dat zal wel snel oplopen is voor dit jaar al uitverkocht meen ik.
Zakynthos ja das echt top he, al diverse keren geweest zat in agios sostis net onder laganas..ik vind sowieso de eilanden aan de Italiaanse kant een stuk mooier als die aan de Turkse kant qua natuur en omgeving. Lefkas is ook zeker een aanrader dan..
Klopt, veel groener ook aan die kant. Ik zat vorig jaar in Tsilivi, klein stukje lopen en je zit in een gezellige lange straat met winkels, terrasjes etc. Zou ik nog weleens terug willen, schitterend eiland.

Geniet er nog ff van maatje! :)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 mei 2019 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 13:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Klopt, veel groener ook aan die kant. Ik zat vorig jaar in Tsilivi, klein stukje lopen en je zit in een gezellige lange straat met winkels, terrasjes etc. Zou ik nog weleens terug willen, schitterend eiland.

Geniet er nog ff van maatje! :)
Tsilivi ben ik wel geweest dat ligt wat noordelijker meen ik zeg maar andere kant van zakynthos stad. Stappen al die mensen meen ik op de boot voor de blue caves en het wreckship. Is wat meer Engels. Laganas is ook weg engels. Als je meer Nederlanders wilt hebben moet je echt Korfiati eens boeken in agios sostis dat gaat via Neckermann..
Wij gaan er ook zeker nog wel een keer naar terug ook..
CobusIII
 CobusIII - maandag 13 mei 2019 - 17:58   quote  deeplink  
Vind het ronduit belachelijk dat een competitiewedstrijd zo wordt aangevlogen in het kader van het afscheid van v Persie. Alle ballen op van Persie, zodat hij kan scoren bij zijn afscheid. Wat is dat voor een vertoning? Natuurlijk gaat deze wedstrijd nergens over, maar het is voor mij een bewijs dat het topsportklimaat nog ver te zoeken is. Een competitiewedstrijd moet je willen winnen en als je van Persie wilt laten scoren in een afscheidswedstrijd, moet je die gewoon apart organiseren. Ook het feit dat hij er volgende week niet bij is, slaat nergens op. Ik neem het v Persie niet kwalijk, die heeft het prima gedaan, maar het zegt wel wat over de mentaliteit binnen Feijenoord.
van geil
 van geil - maandag 13 mei 2019 - 19:08   quote  deeplink  
Larsson en Clasie de grootste flops tegen ADO
ar
 ar - maandag 13 mei 2019 - 19:11   quote  deeplink  
Ha! Nou, wat dacht je van de rest.
MightyAce
 MightyAce - maandag 13 mei 2019 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 19:11 schreef ar het volgende:
Ha! Nou, wat dacht je van de rest.
Nul voldoendes
VVout
 VVout - maandag 13 mei 2019 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 19:08 schreef van geil het volgende:
Larsson en Clasie de grootste flops tegen ADO
Deden die niet mee met alle ballen op Robin?
ar
 ar - maandag 13 mei 2019 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 19:11 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Nul voldoendes
Exact
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 mei 2019 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 19:08 schreef van geil het volgende:
Larsson en Clasie de grootste flops tegen ADO
Voorspelbaar.
ar
 ar - maandag 13 mei 2019 - 19:18   quote  deeplink  
Gio deed ook weer niks.
Ik snap ook niet waarom er wisselspelers op de bank zaten
van geil
 van geil - maandag 13 mei 2019 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 19:11 schreef ar het volgende:
Ha! Nou, wat dacht je van de rest.
Staan in het flop elftal , vandaar.
van geil
 van geil - maandag 13 mei 2019 - 19:20   quote  deeplink  
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=423682&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
Frstu
 Frstu - maandag 13 mei 2019 - 22:11   quote  deeplink  
Aan de andere kant: als Feyenoord wel "een team was geweest" dan waren we nog steeds derde geworden. Het is gewoon een seizoen geweest dat ajax en psv echt heel veel punten pakten.

Dat had Feyenoord nooit gered met dit elftal te weinig mensen die een goal kunnen maken.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 mei 2019 - 06:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 22:11 schreef Frstu het volgende:
Aan de andere kant: als Feyenoord wel "een team was geweest" dan waren we nog steeds derde geworden. Het is gewoon een seizoen geweest dat ajax en psv echt heel veel punten pakten.

Dat had Feyenoord nooit gered met dit elftal te weinig mensen die een goal kunnen maken.
Klopt hoor..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 mei 2019 - 06:54   quote  deeplink  
Of goal mochten maken.
MMM
 MMM - dinsdag 14 mei 2019 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 14:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tsilivi ben ik wel geweest dat ligt wat noordelijker meen ik zeg maar andere kant van zakynthos stad. Stappen al die mensen meen ik op de boot voor de blue caves en het wreckship. Is wat meer Engels. Laganas is ook weg engels. Als je meer Nederlanders wilt hebben moet je echt Korfiati eens boeken in agios sostis dat gaat via Neckermann..
Wij gaan er ook zeker nog wel een keer naar terug ook..
Engels viel reuze mee in Tsilivi moet ik zeggen. Laganas was dat wat meer had ik het idee.

Zal die laatste ook eens bekijken! :)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 mei 2019 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 08:51 schreef MMM het volgende:

[..]

Engels viel reuze mee in Tsilivi moet ik zeggen. Laganas was dat wat meer had ik het idee.

Zal die laatste ook eens bekijken! :)
Klopt ja laganas is compleet Engels. Volmet discotheken en zo je kan zo over het strand naar agios sostis lopen en bij Korfiati hoef je van de voetbal niks te missen die hebben fox en Nederlands personeel..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - ADO Den Haag (zondag 12 mei 2019, 14:30 uur)









0.0092191