BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2019

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - maandag 24 juni 2019 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 07:50 schreef Milo het volgende:
Narsingh een beetje het zelfde verhaal als Berghuis. Dus wie weet?
Totaal niet hetzelfde verhaal
MMM
 MMM - maandag 24 juni 2019 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 08:19 schreef moa het volgende:
Zou Narsingh wel een versterking vinden, 27 jaar dus kan nog wel even mee, nog mooier is als het met alireza zou lukken. Net even wat jonger en beter.
Versterking voor wat? Heb je hem bij PSV nooit gezien?

Heel snel maar kan niets aan de bal..

Aan dit soort spelers moet je toch niet willen beginnen.. Kom op. We gingen toch voor de jeugd? Dit soort gasten kosten nog kapitaal aan salaris ook.

Je hebt Berghuis en Sinisterra voor op rechts, zolang die 2e er ook nog zit zie ik niet in waarom je een rechtsbuiten moet halen. Of ze moeten Sinisterra niet goed genoeg vinden, maar dan moet je hem verhuren/verkopen.

De verdediging heeft meer prioriteit lijkt me.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 juni 2019 - 09:13   quote  deeplink  
Ja man vol voor een huur speler gaan

Hou op hoor
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 juni 2019 - 09:21   quote  deeplink  
Heb die nog bedenktijd nodig ook pffff
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 juni 2019 - 09:24   quote  deeplink  
Ajax gaat voor Promes, dat vind ik prima
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 juni 2019 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 09:24 schreef Stylzz het volgende:
Ajax gaat voor Promes, dat vind ik prima
Moet aardig voor neergelegd worden denk ik?
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 24 juni 2019 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 09:13 schreef Stylzz het volgende:
Ja man vol voor een huur speler gaan

Hou op hoor
Liever een huurspeler als Alireza die iets toevoegt en waar je misschien een optie tot koop kan bedingen dan een bejaarde halen die er geen klote van kan en waar je weer 3 jaar lang het maximale salaris voor neer legt.
Bowie
 Bowie - maandag 24 juni 2019 - 09:33   quote  deeplink  
Ja Stylzz, perfect scenario, geen nationaal getrek aan Berghuis is het gevolg.

Denk trouwens dat we op dit moment in een zeer bijzondere situatie zitten. Er wordt nog steeds niks verwacht van Feyenoord op transfergebied, zie bv ook bijdrage in Telegraaf over transfersom.

Maar tegelijk lees ik dat Kuyt mensen benaderd, hebben we Rob Jansen in actie gezien (en hij zegt in dat gesprek met jorgensen dat er aankopen gaan komen) en denk ik aan de woorden van Troost die zei dat er nu bij Feyenoord door het technisch hart een enorm netwerk aan het ontstaan is.

Krijg meer en meer het idee dat die namen die 2 weken geleden werden genoemd, bron AD bij monde van Rob Jansen, dus Elia, Fer, Janmaat en Vincent Janssen, het gaan worden.

Samen met de huidige selectie, inclusief Berghuis dus, is er dan toch voldoende potentie voor een fantastisch seizoen????!!!!.

Ik kan met ook niet anders voorstellen dat het een goed jaar gaat worden. Het is nu wel duidelijk dat de nwe Kuip er gaat komen, geldschieters zijn dus opgestaan, en daarin moet natuurlijk een topclub gevestigd worden. Dus komende jaren staan in teken van bouw, nieuw stadion en topclub (dus niet 1 keer in de 20 jaar, maar gewoon om de 2-4 jaar kampioen worden).
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 juni 2019 - 10:09   quote  deeplink  
Voetbalmakelaar Rob Jansen wil een club leiden. Daarom is hij met een aantal oud-spelers (onder wie Dirk Kuyt) bezig met de aankoop van een club in de Engelse League One. Jansen is er van overtuigd dat hij en de voormalig voetballers zoveel ervaring hebben opgedaan in het wereldje dat zij een voetbalbedrijf kunnen runnen op de manier zoals het zou moeten, maar in de praktijk zelden voorkomt.

door Ruud van Os

Op zich geen gekke gedachte. Het wekt sowieso de nieuwsgierigheid van  voetbalvolgers: gaat het ze lukken? Om wat meters te maken en warm te draaien voor het Engelse avontuur is Jansen alvast begonnen met het leiden van een club in Nederland: Feyenoord. De afgelopen weken is goed te merken dat Rob Jansen een heel belangrijke man is geworden in de Kuip.

Praten met Feyenoord-pet op

Zo onderhandelde hij namens Feyenoord met FK Krasnodar over de transfer van Tonny Vilhena. En hij bezorgde Nick Marsman een contract als derde keeper ten koste van Joris Delle. Voor de volledigheid: Marsman wordt vertegenwoordigd door Wasserman Netherlands Management BV, waar Jansen directeur is. Verder was in het tv-programma ‘Jaïr in goed gezelschap’ te zien dat Jansen spits Nicolai Jørgensen dringend adviseerde bij Feyenoord te blijven. Dat zou je kunnen zien als ‘goed makelaarschap’, maar ook als ‘praten met een Feyenoord-pet op.’ Daarnaast is Jansen zeer goed bevriend met Dirk Kuyt, die tegenwoordig deel uitmaakt van een soort van technisch hart waarin wordt besproken welke spelers Feyenoord wel en niet moet halen.

Is het een slechte zaak dat een ervaren buitenstaander belangrijk werk verricht voor Feyenoord? Nee hoor. Met een directie bestaande uit twee mannen die niet uit de voetbalwereld komen (De Jong en Koevermans) en één zonder internationaal netwerk (Troost), kan de club van zuid iedere vakkundige hulp op voetbaltechnisch vlak goed gebruiken.

Kansen van Jansen

De vraag is alleen: hoe wenselijk is het dat een voetbalmakelaar met een zeer grote eigen ‘spelersstal’ direct en indirect betrokken is bij de samenstelling van de selectie van Feyenoord? Welke speler draagt hij voor en wiens kant kiest hij tijdens salarisonderhandelingen met een speler uit zijn stal? Een verstrengeling van belangen ligt op de loer. Er zijn natuurlijk ook kansen, want wellicht zijn voor het relatief arme Feyenoord nu spelers bereikbaar die dat zonder de hulp van Jansen niet waren. Een kritische kanttekening is daarbij dat Roy Makaay en Kevin Hofland in 2007 voor de Rotterdamse club ook Kansen Van Jansen waren. En we weten waar het vastleggen van die (en nog een aantal) veel te dure spelers destijds toe leidde: een torenhoge schuld. Daarbij moet wel worden aangetekend dat Jansen toen enkel de pet van spelersmakelaar droeg.

Dus stel je eens voor: op zondag 21 juli stappen tijdens de Open Dag van Feyenoord naast Nick Marsman ook de Wasserman-klanten Alirezah Jahanbakhsh en Bram Nuytinck uit de helikopter. Heffen we dan het vingertje of gaan in de Kuip 100.000 armen de lucht in?
moa
 moa - maandag 24 juni 2019 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 09:06 schreef MMM het volgende:

[..]

Versterking voor wat? Heb je hem bij PSV nooit gezien?

Heel snel maar kan niets aan de bal..

Aan dit soort spelers moet je toch niet willen beginnen.. Kom op. We gingen toch voor de jeugd? Dit soort gasten kosten nog kapitaal aan salaris ook.

Je hebt Berghuis en Sinisterra voor op rechts, zolang die 2e er ook nog zit zie ik niet in waarom je een rechtsbuiten moet halen. Of ze moeten Sinisterra niet goed genoeg vinden, maar dan moet je hem verhuren/verkopen.

De verdediging heeft meer prioriteit lijkt me.
Hij kan ook op links, denk dat hij zeker beter is dan Larsson. Moet die nog wel weg natuurlijk. Rechts back heeft idd. Prioriteit 1.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juni 2019 door moa --
moa
 moa - maandag 24 juni 2019 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 09:13 schreef Stylzz het volgende:
Ja man vol voor een huur speler gaan

Hou op hoor
Narsingh is transfervrij.
Alireza huren is prima maar dan wel koop optie.
MMM
 MMM - maandag 24 juni 2019 - 10:45   quote  deeplink  
Ik vind de rol van Jansen op zich geen kwalijke zaak als er kwalitatief goede spelers uit voortkomen maar er moeten niet allerlei shit spelers deze kant op komen.

Marsman vind ik al een schande.
moa
 moa - maandag 24 juni 2019 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 10:45 schreef MMM het volgende:
Ik vind de rol van Jansen op zich geen kwalijke zaak als er kwalitatief goede spelers uit voortkomen maar er moeten niet allerlei shit spelers deze kant op komen.

Marsman vind ik al een schande.
Ja maar Marsman en Delle is weer lood om oud ijzer.

Je moet het elkaar ook wat gunnen natuurlijk, als zo'n Jansen er dan voor kan zorgen dat je volgend seizoen beschikking hebt over Janmaat en Alireza wordt je er niet minder van. Dan maar een marsmannetje er bij.
kenny
 kenny - maandag 24 juni 2019 - 11:03   quote  deeplink  
narsingh is geen versterking , was bij psv al geen hoogvlieger en is er de afgelopen jaren niet beter van geworden
wat wil feyenoord nou ?? blijven ze gaan voor afdankertjes en B keus spelers ??
kenny
 kenny - maandag 24 juni 2019 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 10:45 schreef MMM het volgende:
Ik vind de rol van Jansen op zich geen kwalijke zaak als er kwalitatief goede spelers uit voortkomen maar er moeten niet allerlei shit spelers deze kant op komen.

Marsman vind ik al een schande.
inderdaad zou het geen probleem kunnen zijn , als hij feyenoord gaat gebruiken om zijn mindere speler goed onder te brengen zeker wel
MMM
 MMM - maandag 24 juni 2019 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 11:02 schreef moa het volgende:

[..]

Ja maar Marsman en Delle is weer lood om oud ijzer.

Je moet het elkaar ook wat gunnen natuurlijk, als zo'n Jansen er dan voor kan zorgen dat je volgend seizoen beschikking hebt over Janmaat en Alireza wordt je er niet minder van. Dan maar een marsmannetje er bij.
Delle is beter dan Marsman en dat zegt veel..

Misschien zit er een kern van waarheid in het 2e stuk inderdaad, zou me niet verbazen.
Milo
 Milo - maandag 24 juni 2019 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 09:04 schreef MMM het volgende:

[..]

Totaal niet hetzelfde verhaal
Dacht het wel, Berghuis geflopt in Engeland en opgebloeit bij ons! Misschien met Narsingh het zelfde? Net als Pelle.
kenny
 kenny - maandag 24 juni 2019 - 11:18   quote  deeplink  
begrijp werkelijk de visie nog niet helemaal , we hebben die summerville waar ze veel van verwachten en die ze klaarstomen bij dordrecht en dan ga je narsingh proberen vast te leggen , lijkt mij meer logisch om zo'n jahanbaksh voor een jaar te huren en dan weer op te laten volgen door summerville
moa
 moa - maandag 24 juni 2019 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 11:06 schreef MMM het volgende:

[..]

Delle is beter dan Marsman en dat zegt veel..

Misschien zit er een kern van waarheid in het 2e stuk inderdaad, zou me niet verbazen.
Mja, het is je derde keeper, vind ze allebei vrij matig. En in principe spelen ze niet.
kenny
 kenny - maandag 24 juni 2019 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 11:19 schreef moa het volgende:

[..]

Mja, het is je derde keeper, vind ze allebei vrij matig. En in principe spelen ze niet.
wel mee eens aan een derde keeper moet je weinig voor uitgeven , al blijft Marsman een zwakke keeper
Milo
 Milo - maandag 24 juni 2019 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 11:18 schreef kenny het volgende:
begrijp werkelijk de visie nog niet helemaal , we hebben die summerville waar ze veel van verwachten en die ze klaarstomen bij dordrecht en dan ga je narsingh proberen vast te leggen , lijkt mij meer logisch om zo'n jahanbaksh voor een jaar te huren en dan weer op te laten volgen door summerville
Maar je moet om je heen blijven kijken. Nooit alles op 1 paard zetten.
kenny
 kenny - maandag 24 juni 2019 - 11:29   quote  deeplink  
sepp v/d berg traint niet meer mee bij zwolle en is in gesprek met club uit de top 3 en buitenlandse club , zou jaap hem meenemen ?? 020 lijkt mij niet geinteresseerd zou het om ons of psv gaan ??
MMM
 MMM - maandag 24 juni 2019 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 11:17 schreef Milo het volgende:

[..]

Dacht het wel, Berghuis geflopt in Engeland en opgebloeit bij ons! Misschien met Narsingh het zelfde? Net als Pelle.
Berghuis liet in Nederland bij AZ al zien potentie te hebben.

Narsingh is bij PSV gewoon geflopt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juni 2019 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 juni 2019 - 11:55   quote  deeplink  
Eens MMM

Maar Seuntjes of Vincent Jansen?
moa
 moa - maandag 24 juni 2019 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 11:29 schreef kenny het volgende:
sepp v/d berg traint niet meer mee bij zwolle en is in gesprek met club uit de top 3 en buitenlandse club , zou jaap hem meenemen ?? 020 lijkt mij niet geinteresseerd zou het om ons of psv gaan ??
PSV hoopt zijn defensie te versterken met Sepp van den Berg. PEC Zwolle heeft het talent toestemming gegeven om met de Eindhovense club te onderhandelen, maar er ligt tenminste één buitenlandse kaper op de kust.

In afwachting van een vertrek uit Zwolle traint Van den Berg al niet meer mee in de Overijsselse hoofdstad. De zeventienjarige verdediger heeft nog een contract tot medio 2020 bij PEC.

Voor PSV zou Van den Berg een welkome aanvulling zijn voor de verdediging. PSV zag Aziz Behich naar Istanbul Basaksehir verkassen, Daniel Schwaab vertrekt transfervrij en Angeliño staat voor een transfer naar Manchester City. Armando Obisbo werd verhuurd aan Vitesse.

Van den Berg moet de eerste van een aantal verdedigende versterkingen worden voor de Brabanders, die na het Nederlandse talent zeker nog één centrale verdediger en een linksback willen aantrekken.
moa
 moa - maandag 24 juni 2019 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 11:55 schreef Leon FR1908 het volgende:
Eens MMM

Maar Seuntjes of Vincent Jansen?
Janssen natuurlijk
moa
 moa - maandag 24 juni 2019 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 11:48 schreef MMM het volgende:

[..]

Berghuis liet in Nederland bij AZ al zien potentie te hebben.

Narsingh is bij PSV gewoon geflopt..
Maar bij Twente liet hij het niet zien en werd hij zelfs verhuurd.
MMM
 MMM - maandag 24 juni 2019 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 11:55 schreef Leon FR1908 het volgende:
Eens MMM

Maar Seuntjes of Vincent Jansen?
Seuntjes niet goed genoeg en Jansen komt niet als 2e spits (die ik zelf ook wat overschat vind)
MMM
 MMM - maandag 24 juni 2019 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 12:19 schreef moa het volgende:

[..]

Maar bij Twente liet hij het niet zien en werd hij zelfs verhuurd.
Toen was hij nog 19/20.. Toen heeft AZ slim toegehapt.

Narsingh word in september 29 en heeft na Heerenveen nergens meer gepresteerd.. Totaal niet te vergelijken.
piet de paler
 piet de paler - maandag 24 juni 2019 - 12:55   quote  deeplink  
toch komt er iets, ik voel het gebaseerd op niets. Maar het gevoel blijft
kenny
 kenny - maandag 24 juni 2019 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 12:55 schreef piet de paler het volgende:
toch komt er iets, ik voel het gebaseerd op niets. Maar het gevoel blijft
is te hopen piet , maar van namen als seuntjes of narsingh wordt ik niet vrolijk
kenny
 kenny - maandag 24 juni 2019 - 13:18   quote  deeplink  
ben bang dat berghuis naar psv gaat , na promes wil 020 vol voor bergwijn gaan , feyenoord zelf is ook al op zoek naar nieuwe rechtsbuiten met narsingh en jahanbaksh
Milo
 Milo - maandag 24 juni 2019 - 13:43   quote  deeplink  
Maar jahanbaksh, wat heeft die gepresteerd.....Hahahaha
MMM
 MMM - maandag 24 juni 2019 - 14:07   quote  deeplink  
Bij het interview met Stam bij de NOS heb ik niet het idee dat Fer een optie is?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 juni 2019 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 12:39 schreef MMM het volgende:

[..]

Seuntjes niet goed genoeg en Jansen komt niet als 2e spits (die ik zelf ook wat overschat vind)
Ja mee eens ,al vind ik ze beide geen super slechte spelers.
piet de paler
 piet de paler - maandag 24 juni 2019 - 15:11   quote  deeplink  
Als we geen kwalteit binnehalen moet je strijd leveren daar is seuntjes wel geschikt vol.
Een nadeel aan strijd is dat je dit niet elke wedstrijd kan
van geil
 van geil - maandag 24 juni 2019 - 18:04   quote  deeplink  
Supporters hebben wat nieuwe gezichten nodig voor het elan .
Nieuwe trainer, prima!
Nieuwe TD , prima !
En nu wat vernieuwing.
Dat geeft moed , optimisme en meer steun lijkt me.
Frstu
 Frstu - maandag 24 juni 2019 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 14:07 schreef MMM het volgende:
Bij het interview met Stam bij de NOS heb ik niet het idee dat Fer een optie is?
Stam komt een beetje stug over. Ik denk dat hij Fer wel bij de selectie wil hebben, maar niet zijn kaarten op tafel wil leggen. Anders ontstaat er in de media allemaal weer negativiteit waarom het niet lukt. Dan wordt het allemaal een beetje sneu. Ik denk dat Fer voor het geld gaat kiezen en naar Italië o.i.d. zal gaan.

Fer is ook best oud.
van geil
 van geil - maandag 24 juni 2019 - 19:26   quote  deeplink  
Transfer speler naar Dordrecht,
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=252126&abbr=goalcomnl
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 juni 2019 - 19:28   quote  deeplink  
2 kop en een meijertje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juni 2019 door Leon FR1908 --
van geil
 van geil - maandag 24 juni 2019 - 19:30   quote  deeplink  
Toiletpapier voor de kleedkamers , ik schat voor 2 maanden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 juni 2019 - 19:38   quote  deeplink  
Misschien een doorverkoopclausule van 50%
van geil
 van geil - maandag 24 juni 2019 - 19:40   quote  deeplink  
Smullen :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 juni 2019 - 19:41   quote  deeplink  
Maar misschien niet haha
MightyAce
 MightyAce - maandag 24 juni 2019 - 19:59   quote  deeplink  
Idrissi gaat AZ waarschijnlijk rond de 7 miljoen opleveren. Is dit ook een Van Geeltje?
van geil
 van geil - maandag 24 juni 2019 - 20:02   quote  deeplink  
Lijkt me vrij weinig , heeft n lang contract
Frstu
 Frstu - maandag 24 juni 2019 - 20:16   quote  deeplink  
Ja, maar is ook niet echt een stabiele factor. Bij vlagen geniaal, maar vaak verstopt hij zich tussen de grassprieten.
CobusIII
 CobusIII - maandag 24 juni 2019 - 20:18   quote  deeplink  
Vlap lijkt mij wel haalbaar...voor 6,5M
van geil
 van geil - maandag 24 juni 2019 - 20:18   quote  deeplink  
Zou kunnen , ik heb m amper gezien.
@Frstu

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juni 2019 door van geil --
SCF Leiden
 SCF Leiden - maandag 24 juni 2019 - 21:12   quote  deeplink  
https://www.feyenoordinbeeld.nl/joel-zwarts-tekent-voor-drie-seizoenen-bij-excelsior/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Zonde hoor..... zou hem graag zien ipv Vente

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5956
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2019









0.0239720