BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Magallan echt niet best, deed alles wat je niet verwacht van Latijn-Amerikaan'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 30 juni 2019 - 10:53
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Magallan echt niet best, deed alles wat je niet verwacht van Latijn-Amerikaan' (VoetbalPrimeur)

bruijntje
 bruijntje - zondag 30 juni 2019 - 11:38   quote  deeplink  
Ik ben geen scout, maar heb ruim voldoende voetbal inzicht om te zien dat Magellan het nooit en te nimmer zal worden.
benjamin25
 benjamin25 - zondag 30 juni 2019 - 12:32   quote  deeplink  
Miss straks met blind ernaast en de verdediging compleetdat hij meer zelfvertrouwen krijgt en dat het dan wel loopt. Maar goed als de basis in zijn spel er al niet is wat ik me haast niet kan voorstellen dan gaat het niet goed komen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 30 juni 2019 - 17:16   quote  deeplink  
De fans van zijn oude club waren toen al blij dat hij ging. Toen werd er gezegd dat ze dat uit emotie deden. Nou daar twijfel ik na zijn optredens tot nu toe sterk aan.
remco k
 remco k - zondag 30 juni 2019 - 17:35   quote  deeplink  
Ach. Neres zou het ook absoluut niet gaan redden. Die is nu 50 miljoen plus waard.
Eide
 Eide - zondag 30 juni 2019 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juni 2019 - 17:35 schreef remco k het volgende:
Ach. Neres zou het ook absoluut niet gaan redden. Die is nu 50 miljoen plus waard.
Daar zat ik ook al aan te denken. Dat gezegd hebbende, Magallan heeft inderdaad tot dusver bepaald geen goede indruk achter gelaten. Martinez bevalt mij trouwens wel tot zover.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 30 juni 2019 - 19:12   quote  deeplink  
Ach ja, Milik werd afgeserveerd, net als Ibrahimovic, Chivu en nog veel andere buitenlandse onbekende spelers die naar Ajax kwamen. In veel gevallen bleek het juist het omgekeerde. We hebben net een weekje getraind en pas 2 oefenwedstrijden gespeeld. Alsof het überhaupt echt serieus is tijdens deze wedstrijden.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 juli 2019 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juni 2019 - 17:35 schreef remco k het volgende:
Ach. Neres zou het ook absoluut niet gaan redden. Die is nu 50 miljoen plus waard.
Klopt maar Dolberg was dat ook waard. Gewoon waan van de dag. We hebben hem nog niet serieus aan het werk gezien en de wedstrijden dat hij tegenviel kwam hij in zonder ritme.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 juli 2019 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juni 2019 - 19:12 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ach ja, Milik werd afgeserveerd, net als Ibrahimovic, Chivu en nog veel andere buitenlandse onbekende spelers die naar Ajax kwamen. In veel gevallen bleek het juist het omgekeerde. We hebben net een weekje getraind en pas 2 oefenwedstrijden gespeeld. Alsof het überhaupt echt serieus is tijdens deze wedstrijden.
Zelfs Erikssen en Ziyech ;)
p111
 p111 - maandag 01 juli 2019 - 08:38   quote  deeplink  
We gaan het zien,alleen tot op heden heb ik nog weinig van hem gezien en ja toen hij gekocht werd waren ze nogal verbaasd in Argentinië dat Ajax hem kocht.En hij is ook geen international.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2019 door p111 --
JOOD
 JOOD - maandag 01 juli 2019 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 08:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt maar Dolberg was dat ook waard. Gewoon waan van de dag. We hebben hem nog niet serieus aan het werk gezien en de wedstrijden dat hij tegenviel kwam hij in zonder ritme.
Wat te denken van Bergwijn, Promes en/of Neres op de flanken? Dan schiet Dolberg er zo 25 in hoor. Maar alles valt of staat met vertrouwen bij die jongen ben ik bang. Laten we hopen dat we onze koude killer spits van een aantal jaren geleden weer gaan zien dit seizoen!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 01 juli 2019 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juni 2019 - 18:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Daar zat ik ook al aan te denken. Dat gezegd hebbende, Magallan heeft inderdaad tot dusver bepaald geen goede indruk achter gelaten. Martinez bevalt mij trouwens wel tot zover.
Er waren al geruchten dat veel scouts niet begrepen dat Maghallan door Ajax werd gekocht voor zoveel geld. Volgens velen was het een standaard doorsnee verdediger. Ik heb het ook al eerder aangegeven in een post. Was blij dat Blind kwam ipv hem, maarja toch hebben ze hem later alsnog opgehaald en na zo'n soap had ik hem nooit gehaald.

Aan de andere kant moeten veel spelers wennen, kijk naar Neres. We zullen het zien...
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 juli 2019 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 08:49 schreef JOOD het volgende:

[..]

Wat te denken van Bergwijn, Promes en/of Neres op de flanken? Dan schiet Dolberg er zo 25 in hoor. Maar alles valt of staat met vertrouwen bij die jongen ben ik bang. Laten we hopen dat we onze koude killer spits van een aantal jaren geleden weer gaan zien dit seizoen!
Dat klopt wel hij kan echt wel ballen alleen alles moet dit jaar wel goed vallen.
nummer10
 nummer10 - maandag 01 juli 2019 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 08:49 schreef JOOD het volgende:

[..]

Wat te denken van Bergwijn, Promes en/of Neres op de flanken? Dan schiet Dolberg er zo 25 in hoor. Maar alles valt of staat met vertrouwen bij die jongen ben ik bang. Laten we hopen dat we onze koude killer spits van een aantal jaren geleden weer gaan zien dit seizoen!
ziyech neres tadic zorgden voor genoeg assists op huntelaar of op tadic als die spits stonden.. en nee die gaan we niet meer zien, boven zijn kunnen gespeelt.. 2de seizoens helft was die al een stuk minder overigens toen het tempo omhoog ging onder bosz
p111
 p111 - dinsdag 09 juli 2019 - 21:03   quote  deeplink  
Magallan gaat het niet redden !!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Magallan echt niet best, deed alles wat je niet verwacht van Latijn-Amerikaan'









0.0080959