BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Ramon Hendriks topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - vrijdag 05 juli 2019 - 17:18   quote  deeplink  
Onze hoop voor de toekomst, welkom Ramon Hendriks namens het Legioen.


https://www.youtube.com/watch?v=4gWpiRW9ecE

Spelersprofiel Transfermarkt.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juli 2019 door VVout --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 05 juli 2019 - 18:32   quote  deeplink  
Ik vind hem echt zo'n heerlijke voetballer..
Zo fanatiek in zijn spel,ook al is hij nog zo jong.
VVout mooie topic !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juli 2019 door Leon FR1908 --
VVout
 VVout - vrijdag 05 juli 2019 - 19:17   quote  deeplink  
Ben benieuwd, vond het positief wat ie allemaal zo vertelde en wat ie wil bereiken in het filmpje. Niet te snel Europa in willen gaan natuurlijk, liefst gewoon met Feyenoord.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 05 juli 2019 - 19:25   quote  deeplink  
Ja leuk filmpje ,prima gezin ook zo te zien.
Goede basis.
van geil
 van geil - vrijdag 05 juli 2019 - 21:01   quote  deeplink  
Cashen
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 05 juli 2019 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juli 2019 - 21:01 schreef van geil het volgende:
Cashen
Haha
van geil
 van geil - vrijdag 05 juli 2019 - 22:33   quote  deeplink  
:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 06 juli 2019 - 21:40   quote  deeplink  
Stam zet m in de volgende wedstrijd eens op z'n plekkie !!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 29 maart 2020 - 14:36   quote  deeplink  
Ramon Hendriks geldt als een groot talent uit de jeugdopleiding van Feyenoord. De jonge verdediger zag zijn ontwikkeling in de winterstop beloond worden en mocht met het eerste elftal mee op trainingskamp.

"Natuurlijk was ik erg blij, maar bij mij ging direct de knop om dat ik mezelf opnieuw moest neerzetten en bewijzen. De trainingsintensiteit was vanzelfsprekend hoger en Advocaat was duidelijk in wat hij wilde. Dat viel meteen op", begint Hendriks in Hand in Hand Magazine. "Ik kon het niveau goed bijbenen. Ik heb complimenten gekregen van verschillende ploeggenoten en van de trainer."

Hendriks droomt van een profloopbaan om uiteindelijk te slagen bij Liverpool. "Ik wil in de voetsporen treden van Virgil van Dijk. Dat zou echt fantastisch zijn. Maar voordat het zover is, wil ik me goed ontwikkelen als aanvoerder om zo hopelijk de stap naar Feyenoord 1 te maken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 maart 2020 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 augustus 2020 - 16:57   quote  deeplink  
Vond Ramon het enige lichtpuntje ,goed gespeeld .
ar
 ar - zondag 16 augustus 2020 - 18:55   quote  deeplink  
Viel me niet op eigenlijk
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 augustus 2020 - 19:23   quote  deeplink  
Was ook niet spectaculair maar voerde wel verdedigend en opbouwend prima zijn taken uit.
kenny
 kenny - zondag 16 augustus 2020 - 20:34   quote  deeplink  
deed het goed hoor gezien zijn leeftijd , die johnston naast hem was 3x niks die speelde de bal continu naar hendriks bijna geen ballen vooruit , onbegrijpelijke aankoop van kuyt
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 mei 2021 - 16:46   quote  deeplink  
Ramon Hendriks speelde de afgelopen maanden op huurbasis voor NAC Breda. De Feyenoord-huurling heeft een goede indruk gemaakt en de club uit de Keuken Kampioen Divisie hoopt de verdediger dan ook vast te leggen voor volgend seizoen.

Technisch directeur Ton Lokhoff heeft met Feyenoord gesproken, maar heeft te horen gekregen dat de Rotterdammers aan de slag gaan met Hendriks. ''Ik vind hem voor NAC heel goed. Hij heeft alles op zijn leeftijd als centrale verdediger. Hij speelt nu wel linksback. Snelheid, groot, goede voetballer. Maakt nog wel zijn foutjes, maar welke speler niet. Ik zou hem graag bij NAC willen houden. Ik ken Arne Slot en ik weet dat hij bij Feyenoord met hem aan de gang gaat'', sluit hij af in gesprek met ESPN.
R()b
 R()b - zondag 23 mei 2021 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2021 - 16:46 schreef RenatoBos het volgende:
Ramon Hendriks speelde de afgelopen maanden op huurbasis voor NAC Breda. De Feyenoord-huurling heeft een goede indruk gemaakt en de club uit de Keuken Kampioen Divisie hoopt de verdediger dan ook vast te leggen voor volgend seizoen.

Technisch directeur Ton Lokhoff heeft met Feyenoord gesproken, maar heeft te horen gekregen dat de Rotterdammers aan de slag gaan met Hendriks. ''Ik vind hem voor NAC heel goed. Hij heeft alles op zijn leeftijd als centrale verdediger. Hij speelt nu wel linksback. Snelheid, groot, goede voetballer. Maakt nog wel zijn foutjes, maar welke speler niet. Ik zou hem graag bij NAC willen houden. Ik ken Arne Slot en ik weet dat hij bij Feyenoord met hem aan de gang gaat'', sluit hij af in gesprek met ESPN.
Oke helder, erg benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen bij ons.
Vervanger voor Botteghin staat er dus al.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 mei 2021 - 21:07   quote  deeplink  
Zit ook een goede kop op wat ik afgelopen paar wedstrijden van hem zag. Aanwezig in coaching en rustgevende factor bij opstootjes.
van geil
 van geil - zondag 23 mei 2021 - 21:10   quote  deeplink  
Gooit net als de Wolf in , ballen vanaf de zijlijn worden n corner .
van geil
 van geil - zondag 23 mei 2021 - 21:11   quote  deeplink  
Dat is best een wapen .
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 mei 2021 - 21:11   quote  deeplink  
Verder behoorlijk veelzijdig, flink wat snelheid ook, comfortabel aan de bal. Ben benieuwd of hij kan aanhaken volgend seizoen. Het zou me niet verbazen als hij redelijk geruisloos een vaste waarde binnen de selectie gaat worden. En misschien wel meer dan dat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 mei 2021 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 mei 2021 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2021 - 21:10 schreef van geil het volgende:
Gooit net als de Wolf in , ballen vanaf de zijlijn worden n corner .
Ook dat ja.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 mei 2021 - 21:13   quote  deeplink  
Als er een linksback vertrekt, wordt hij sowieso al minstens eerste reserve op die positie lijkt me. Als Senesi vertrekt is het niet uitgesloten dat hij veel minuten gaat maken centraal.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 juli 2021 - 07:39   quote  deeplink  
Kan wel wat worden
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 augustus 2021 - 13:23   quote  deeplink  
Ramon Hendriks maakt deel uit van de selectie tijdens de voorbereiding. De talentvolle verdediger werd de afgelopen periode verhuurd aan NAC Breda en is een stuk sterker terugkomen. Ook Bryan Linssen merkte dat Hendriks stappen heeft gemaakt in Breda

"Het is leuk om te horen dat Bryan zoiets zegt", vertelt Hendriks in gesprek met VoetbalPrimeur. "Ik denk dat ik het ermee eens ben. Ik ben fysiek sterker geworden en heb stappen gemaakt in het echte verdedigen." Hendriks focust zich nu op Feyenoord. Een nieuwe verhuurperiode is nog niet aan de orde. "Ik ben daar nu niet mee bezig. Ik ben met mijn hoofd bij Feyenoord en de A-selectie. Daar wil ik mezelf laten zien en vechten voor een plek.''

Wat zijn de doelen van Hendriks voor het nieuwe seizoen? "Ik wil mezelf ontwikkelen en waar het kan zoveel mogelijk minuten maken in het eerste van Feyenoord. Dat zou ik heel mooi vinden. Ik ben nog steeds een jonge jongen, dus het is belangrijk om geduld te hebben. Dat heb ik. Iedere jonge speler wil natuurlijk in het eerste elftal van Feyenoord voetballen. Dat wil ik ook heel graag. Het is erg belangrijk om hard te werken en mijn kansen af te wachten."
ar
 ar - maandag 02 augustus 2021 - 19:12   quote  deeplink  
Zie het wel zitten
Frstu
 Frstu - woensdag 04 augustus 2021 - 22:26   quote  deeplink  
Over twee jaar met drie wedstrijden op de teller kan hij alsnog naar het dan gepromoveerde NAC.

Maar gelukkig hebben wij Trauner.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 augustus 2021 - 22:32   quote  deeplink  
Is voor de plek van Senesi.
kenny
 kenny - woensdag 04 augustus 2021 - 22:57   quote  deeplink  
laten we hopen op een verkoop van senesi wat geld in het laadje brengt , hendriks kan hem opvolgen
van geil
 van geil - zondag 08 augustus 2021 - 22:35   quote  deeplink  
Kan ook naast Senesi
ar
 ar - zondag 08 augustus 2021 - 22:42   quote  deeplink  
Denk ik ook.
kenny
 kenny - zondag 08 augustus 2021 - 22:48   quote  deeplink  
dat denk slot waarschijnlijk ook , het is niet voor niets dat slot hem 2x rechtback zet , misschien om hem met zijn linkerbeen meer te laten wennen aan spel situaties aan de rechterkant
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 augustus 2021 - 06:49   quote  deeplink  
Denk meer dat we daar anders niemand voor hadden
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 augustus 2021 - 17:37   quote  deeplink  
Volgens Feyenoord Transfermarkt gaat Ramon Hendriks in de basis starten bij Feyenoord. De 20-jarige verdediger krijgt in de return, waar een 5-0 voorsprong verdedigd moet worden, de voorkeur boven Wouter Burger.

Supporters hoeven er geen rekening mee te houden dat Arne Slot veel spelers gaat sparen. De trainer heeft in eerdere interviews al aangegeven dat hij zijn ploeg wil laten wennen aan het spelen van drie wedstrijden in zeven dagen. In overleg met de medische staf gaat Slot bepalen hoe lang iedereen maximaal inzetbaar is.

Feyenoord is inmiddels in Zweden om zich voor te bereiden op het duel. In het stadion van IF Elfsborg schuiven om 18:30 uur Arne Slot en Gernot Trauner aan voor een persconferentie. Aansluitend, rond 19:00 uur, staat de laatste training op het programma.
ar
 ar - woensdag 25 augustus 2021 - 17:39   quote  deeplink  
Mooi zo!
CobusIII
 CobusIII - woensdag 25 augustus 2021 - 18:59   quote  deeplink  
heel mooi
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 28 augustus 2021 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2021 - 17:37 schreef Stylzz het volgende:
Volgens Feyenoord Transfermarkt gaat Ramon Hendriks in de basis starten bij Feyenoord. De 20-jarige verdediger krijgt in de return, waar een 5-0 voorsprong verdedigd moet worden, de voorkeur boven Wouter Burger.

Supporters hoeven er geen rekening mee te houden dat Arne Slot veel spelers gaat sparen. De trainer heeft in eerdere interviews al aangegeven dat hij zijn ploeg wil laten wennen aan het spelen van drie wedstrijden in zeven dagen. In overleg met de medische staf gaat Slot bepalen hoe lang iedereen maximaal inzetbaar is.

Feyenoord is inmiddels in Zweden om zich voor te bereiden op het duel. In het stadion van IF Elfsborg schuiven om 18:30 uur Arne Slot en Gernot Trauner aan voor een persconferentie. Aansluitend, rond 19:00 uur, staat de laatste training op het programma.
Niet gebeurd maar had wel gemogen.
Ik denk niet dat Hendriks zich weg laat zetten als een klein meisje
zoals Burger een aantal keren overkwam.
Dirk1
 Dirk1 - zondag 29 augustus 2021 - 11:01   quote  deeplink  
Hoop dat hij vanmiddag zich mag laten zien tegen Utrecht en anders die andere Noor maar met die moeilijke naam Aursnes of zoiets maar in ieder geval geen burger voorlopig meer op die positie
Maar hoe of wie daar ook winnen vanmiddag is het belangrijkste.
Stylzz
 Stylzz - zondag 29 augustus 2021 - 11:55   quote  deeplink  
Kom op!!
ar
 ar - zondag 29 augustus 2021 - 12:00   quote  deeplink  
Zorg dat je het beter doet dan Burger.
Succes!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 augustus 2021 - 12:01   quote  deeplink  
Zou me tegenvallen als ie niet beter dan burger zou zijn..
CobusIII
 CobusIII - zondag 29 augustus 2021 - 17:24   quote  deeplink  
begon onzeker en maakte foutjes, maar zolang Senesi er niet is zou ik hem gewoon laten staan...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 29 augustus 2021 - 17:34   quote  deeplink  
Wat schoonheidfoutjes, maar deed het niet onaardig. Prettig ook dat hij rap is, waardoor hij nog een en ander kan corrigeren, van hemzelf of anderen.

Bevalt een stuk beter dan Fer en Burger daar. Dus zou hem daar in principe altijd opstellen ipv die laatste.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 29 augustus 2021 - 17:36   quote  deeplink  
Bemoedigende start.
MightyAce
 MightyAce - zondag 29 augustus 2021 - 17:36   quote  deeplink  
Niet basiswaardig, hopelijk groeit ie onder de omstandigheden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 29 augustus 2021 - 17:41   quote  deeplink  
Eens ,maar komt wel goed.
Vind t ook vreemd dat hij juist nu in de basis stond .
Maar goed laten staan nu want hij heeft veel potentie voor zijn leeftijd.
Daarbij had Slot Haps moeten brengen de 2de helft wat jij ook al aangaf in de wedstrikd topic.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 29 augustus 2021 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 17:41 schreef Leon FR1908 het volgende:
Eens ,maar komt wel goed.
Vind t ook vreemd dat hij juist nu in de basis stond .
Maar goed laten staan nu want hij heeft veel potentie voor zijn leeftijd.
Daarbij had Slot Haps moeten brengen de 2de helft wat jij ook al aangaf in de wedstrikd topic.
Je zou denken dat je hem donderdag al laat spelen om hem te laten wennen in een wedstrijd die er bijna niet toe doet inderdaad.
MightyAce
 MightyAce - zondag 29 augustus 2021 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 17:41 schreef Leon FR1908 het volgende:
Eens ,maar komt wel goed.
Vind t ook vreemd dat hij juist nu in de basis stond .
Maar goed laten staan nu want hij heeft veel potentie voor zijn leeftijd.
Daarbij had Slot Haps moeten brengen de 2de helft wat jij ook al aangaf in de wedstrikd topic.
We hebben natuurlijk wel eerder jeugd snel moeten brengen, daar kwamen een aantal prima spelers uit voort. Hopelijk kan de rest wat rustiger gebracht worden.
CobusIII
 CobusIII - zondag 29 augustus 2021 - 18:33   quote  deeplink  
Vergeet niet dat hij een back naast zich had staan die vandaag vrij had genomen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 29 augustus 2021 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 17:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Je zou denken dat je hem donderdag al laat spelen om hem te laten wennen in een wedstrijd die er bijna niet toe doet inderdaad.
Ja zo denk ik er ook over.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 29 augustus 2021 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 18:33 schreef CobusIII het volgende:
Vergeet niet dat hij een back naast zich had staan die vandaag vrij had genomen...
Vind het een beetje dubbel ,want die back probeerde juist om het Hendriks
makkelijker te maken met veel ondersteuning .
Wat totaal niet werkte overigens.
MMM
 MMM - vrijdag 10 december 2021 - 11:37   quote  deeplink  
Mag best vaker spelen als Malacia z'n dag weer eens niet heeft.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Ramon Hendriks topic









0.0086588