BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Naoufal Bannis topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 november 2020 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 12:39 schreef SCF Leiden het volgende:

[..]

Lekker met linssen en narshing blijven spelen..... ging top hahahahaa
Daar gaat t niet om, omdat 1 niet goed ging betekent niet dat het andere mindere alternatief wel goed is.

Ik zou echt gewoon zonder echte spits gaan spelen, maar dat heb ik al vaker gezegd.
piet de paler
 piet de paler - maandag 02 november 2020 - 13:02   quote  deeplink  
Dat doen we nu toch
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 november 2020 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 13:02 schreef piet de paler het volgende:
Dat doen we nu toch
Ja, alleen staat hij er wel als spits.
SCF Leiden
 SCF Leiden - maandag 02 november 2020 - 13:21   quote  deeplink  
Gewoon Bannis in de spits of Azarkan
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 november 2020 - 13:34   quote  deeplink  
Welja, kunnen we hen tot t bot afbranden omdat ze in een team spelen die niet weten hoe je met een pure spits moet spelen. En kunnen we lekker lopen miepen dat ze elke bal verliezen omdat ze dertig meter van t doel met twee beren van verdedigers in hun nek ballen op zakhoogte aan moeten nemen en verwerken, omdat onze middenvelders en Spajic de slome niet kunnen voetballen.
En kunnen we lekker van ze genieten hoe ze hoog de lucht in kijken omdat elke bal gegeven door onze backs ongeveer aan een zelfstandige mars reis begint. En zal de enige toegevoegde waarde zijn de zoveelste bal achter t doel weghalen en teruggeven aan Kökcü omdat de vierentwintigste corner ook weer op scheenbeenhoogte de zestien in kwam./

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 november 2020 door Stylzz --
piet de paler
 piet de paler - maandag 02 november 2020 - 13:37   quote  deeplink  
Geen verwachtingen scheppen, maar wel een spits op die plek.
Hij kan het nooit slechter doen dan al die namaak spitsen. Je hebt wel een aanspeel punt
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 november 2020 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 13:37 schreef piet de paler het volgende:
Geen verwachtingen scheppen, maar wel een spits op die plek.
Hij kan het nooit slechter doen dan al die namaak spitsen. Je hebt wel een aanspeel punt
Nee die heb je dan juist niet.
Echt, zo'n beul als die Brobbey, die zou je makkelijk in de spits kunnen zetten bij ons. Dat is een aanspeelpunt, die kan een bal aannemen en het spel verleggen. Jorgensen kan dat. Bozenik kon dat ook niet.

Mannetjes zoals Bozenik, Bannis en ook Vente zijn spitsen die ruimte nodig hebben om een kans af te maken. Die komen in beweging voor de goal na een snelle aanval.

De snelste aanval bij ons duurt drie minuut dertig.
piet de paler
 piet de paler - maandag 02 november 2020 - 14:01   quote  deeplink  
Ja Die neus. Is veeeeel beter ............. heeft een wesdtrijd goed gespeeld .....geweldig ......ik denk NL 11 tal ...........
Schei toch uit wacht af en geef mensen een kans

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 november 2020 door piet de paler --
MMM
 MMM - maandag 02 november 2020 - 14:56   quote  deeplink  
Bannis een aanspeelpunt noemen. Man man man.
VVout
 VVout - maandag 02 november 2020 - 15:10   quote  deeplink  
Speel met de punt naar voren en zet daarin Toornstra, rechts midden Nieuwkoop en op links Kokcu. Kan je Bannis met zijn behendigheid in de kleine ruimte voor het doel inspelen.Narsing en Berghuis op de vleugel.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 november 2020 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 14:56 schreef MMM het volgende:
Bannis een aanspeelpunt noemen. Man man man.
Ja. Hij begrijpt niet eens wat t is
R()b
 R()b - maandag 02 november 2020 - 17:04   quote  deeplink  
Contract verlengd prima, eens kijken hoe zijn ontwikkeling gaat.
Ik ben benieuwd!
piet de paler
 piet de paler - maandag 02 november 2020 - 17:41   quote  deeplink  
Kijk nu even naar de samenvatting ..........dokter j Vijfje
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 november 2020 - 18:24   quote  deeplink  
Dat gegroepeerd aanvallen strookt niet met de kwaliteiten van deze spelers. 1 speler heeft de bal, andere 5 wachten gedekt af wie de bal gaat krijgen.
Met Malacia zag ik voor het eerst interessante 1-2's op snelheid. En acceptabele voorzetten.
van geil
 van geil - maandag 02 november 2020 - 22:13   quote  deeplink  
Het grootste voordeel is en was, dat vrijwel iedereen op zijn normale plek kwam te staan.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 03 november 2020 - 09:03   quote  deeplink  
Wat werd hij afgebrand bij VI
Dirk1
 Dirk1 - dinsdag 03 november 2020 - 09:14   quote  deeplink  
maar natuurlijk is Bannis nog niet de verlosser maar het is wel een spits beter dan die noodoplossingen zoals linsen in de spits de anderen 2 zijn geblesseerd dus dan gewoon de 3de spits erin het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn zijn duidelijkheid is zeker zo belangrijk zeker nu als het niet loopt zoals het moet.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 november 2020 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2020 - 09:03 schreef piet de paler het volgende:
Wat werd hij afgebrand bij VI
Ja, maar dat vinden wij nu onzin omdat hij die winnende goal maakt.
Maar voetballend was t gewoon pover.
SCF Leiden
 SCF Leiden - dinsdag 03 november 2020 - 10:24   quote  deeplink  
Hij moet invallen in een team dat niet in vorm is en nog eens heel slecht speelt ook.......
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 november 2020 - 10:49   quote  deeplink  
Prima hoor. Maar laten we gewoon doen. Hij viel in. Hij maakt de winnende. Mooi.
Vaker invallen. Maar basis, nee.
kenny
 kenny - dinsdag 03 november 2020 - 10:59   quote  deeplink  
zou mooi zijn als deze jongen veel aan het spelen komt , misschien een goed idee om hem 1 a 2 jaar te verhuren aan een 1e div club
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 november 2020 - 11:10   quote  deeplink  
Ik zou lekker met hem beginnen ,dat kan omdat de alternatieven of geblesseerd zijn,of
niet aanzienlijk beter .
Bannis heeft restwaarde en zou gewoon minuten moeten kunnen maken.
Dirk1
 Dirk1 - dinsdag 03 november 2020 - 11:49   quote  deeplink  
donderdag mee beginnen en kijk maar hoe lang hij het volhoud zelfde met linssen op links laten beginnen en als hij het niet laat zien Azarkan in laten vallen is gewoon ook een linksbuiten door te spelen leren ze van op de bank leren ze niets en zeker nu onder 21 niets speeltlaat ze even spelen al is het maar een kwartiertje.
Dirk1
 Dirk1 - dinsdag 03 november 2020 - 11:49   quote  deeplink  
donderdag mee beginnen en kijk maar hoe lang hij het volhoud zelfde met linssen op links laten beginnen en als hij het niet laat zien Azarkan in laten vallen is gewoon ook een linksbuiten door te spelen leren ze van op de bank leren ze niets en zeker nu onder 21 niets speeltlaat ze even spelen al is het maar een kwartiertje.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 november 2020 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2020 - 11:10 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik zou lekker met hem beginnen ,dat kan omdat de alternatieven of geblesseerd zijn,of
niet aanzienlijk beter .
Bannis heeft restwaarde en zou gewoon minuten moeten kunnen maken.
Op dit moment is zijn restwaarde nul.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 03 november 2020 - 12:33   quote  deeplink  
We verwachten een wonder is het niet Bannis, dan wel Azarkan. Dit allemaal tegen beter weten in.
Met Bannis in de spits ( even oppassen dat ik geen aanspeelpunt roep ) heb je tenminste iemand die op die positie loopt.
En kan per ongeluk tegen een bal aan lopen.
Was volgens snorrie zo. ( echter hij vertelde niet dat hij bij het eerste doelpunt ook betrokken was )
Frstu
 Frstu - dinsdag 03 november 2020 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2020 - 09:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja, maar dat vinden wij nu onzin omdat hij die winnende goal maakt.
Maar voetballend was t gewoon pover.
Het mannetje is achttien. Die gaat echt beter worden. Linssen alleen maar slechter.
van geil
 van geil - dinsdag 03 november 2020 - 21:06   quote  deeplink  
Altijd mee beginnen in deze situatie, al is t maar dat de rest dat op z'n plek staat.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 november 2020 - 21:08   quote  deeplink  
Is ie niet aan toe. Dan maak je m kapot
van geil
 van geil - dinsdag 03 november 2020 - 21:11   quote  deeplink  
Dat was Kluivert ook niet in de CL finale.
Maar ze deden t wel.
En ...............................................................
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 november 2020 - 21:12   quote  deeplink  
Nee. Joh die was toen al verder hoor. En volgens mij viel hij toen in?
Frstu
 Frstu - dinsdag 03 november 2020 - 21:13   quote  deeplink  
Bij ajax stellen ze ook gewoon Gravenberch en Ekkelenkamp op.

Waarom kunnen wij dat dan niet? Bannis was in de jeugd altijd iemand die meekon op dat niveau. Hetzelfde geldt voor Azarkan.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 november 2020 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2020 - 21:13 schreef Frstu het volgende:
Bij ajax stellen ze ook gewoon Gravenberch en Ekkelenkamp op.

Waarom kunnen wij dat dan niet? Bannis was in de jeugd altijd iemand die meekon op dat niveau. Hetzelfde geldt voor Azarkan.
Omdat wat er omheen staat kwalitatief gewoon veel beter is
van geil
 van geil - dinsdag 03 november 2020 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2020 - 21:12 schreef Stylzz het volgende:
Nee. Joh die was toen al verder hoor. En volgens mij viel hij toen in?
Hij viel in ja juist , maar ik bedoel te zeggen daar doen ze het juist wel.
Bergkamp en vele anderen debuteerden juist Europees.
De visie van J. C. , die zijn lekker onbevangen , en met zulke wedstrijden in je benen, ben je voor niemand meer bang.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 november 2020 - 21:26   quote  deeplink  
Nee maar als invaller zeg ik doen. Maar basis in zo’n slecht draaiend team is dodelijk
van geil
 van geil - dinsdag 03 november 2020 - 21:28   quote  deeplink  
Corona is dodelijker dan voetbal ;)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 november 2020 - 21:32   quote  deeplink  
Eens met Stylzz.
Je ziet aan Bannis dat ie alleen maar overmoedig raakt, hij gelooft nu werkelijk dat hij zich bewezen heeft. Snap ik Advocaat's relativerende opmerking ("Redelijk") ook wel weer.
Was ook gewoon redelijk.
En nee, Linssen moet er ook niet staan.

Eigenlijk gewoon triest...Je hebt spelers die voorzetten zouden kunnen geven en je hebt niet eens een beetje goed koppende spits.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 november 2020 door FR-Henk --
Frstu
 Frstu - woensdag 04 november 2020 - 19:49   quote  deeplink  
Hij heeft wel wat last van jeugdige overmoed. Dat zag je ook toen hij een strafschop opeiste en miste. Dat was tegen Hapoel Beer Sheva.

Maar ik blijf hem een betere keuze vinden dan Linssen, Narsingh of Berghuis is in de spits.

Hij heeft de leeftijd om nog beter en sterker te kunnen worden. Hij kan ervaring opdoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 november 2020 door Frstu --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 november 2020 - 07:57   quote  deeplink  
Het contract van Bannis loopt na dit seizoen af en de technisch directeur van Feyenoord wil graag snel weten waar hij aan toe is. Feyenoord geeft Bannis tot aanstaande zaterdag de tijd om te beslissen of hij bij gaat tekenen in De Kuip, aldus het AD.

"We zijn ermee bezig", geeft technisch directeur Arnesen aan. Mocht Bannis niet toehappen, dan dreigt een 'Summerville-scenario'. Hij werd teruggezet naar het O21-elftal en vervolgens verkocht aan Leeds United.

Nou Piet, kom er maar in
MMM
 MMM - donderdag 05 november 2020 - 08:14   quote  deeplink  
Tsja, zou mij niet verbazen als hij niet verlengd. En natuurlijk volstrekt logisch.

Als spits 1 uitvalt, spits 2 uitvalt en je kiest voor een linksbuiten in de spits die er weinig van kan..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 november 2020 - 08:55   quote  deeplink  
Dan overschat hij zichzelf schromelijk
MMM
 MMM - donderdag 05 november 2020 - 09:24   quote  deeplink  
Hoezo? Als je geen kans krijgt, waarom dan bijtekenen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 november 2020 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2020 - 08:14 schreef MMM het volgende:
Tsja, zou mij niet verbazen als hij niet verlengd. En natuurlijk volstrekt logisch.

Als spits 1 uitvalt, spits 2 uitvalt en je kiest voor een linksbuiten in de spits die er weinig van kan..
Zo denk ik er ook over.
En dat dreigen om voor zaterdag te tekenen lijkt mij averechts te gaan werken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 november 2020 door Leon FR1908 --
kenny
 kenny - donderdag 05 november 2020 - 11:14   quote  deeplink  
ben het ook eens hoor met MMM , buiten dat hij geen kans krijgt als de 1e en 2e spits uitvallen , welke voorwaarden om te ontwikkelen heeft hij ?? o21 ligt stil door corona maatregelingen en speelt in de 3e div , zo'n jongen hoort wekelijks in de 1e div te spelen daar ontwikkelt hij zich nu staat hij een jaar stil , verhuur hem desnoods zodat hij een pat heeft om te volgen om te ontwikkelen
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 november 2020 - 11:26   quote  deeplink  
Zou ik nog wel eens 3 wedstrijden met hem willen zien.
En dan beoordelen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 november 2020 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2020 - 09:24 schreef MMM het volgende:
Hoezo? Als je geen kans krijgt, waarom dan bijtekenen?
omdat je
1. Net 18 bent
2. Eigenlijk de spits van O21 bent
3. Je als mens ook best genoeg zelfkennis mag hebben dat je in ieder geval fysiek nog lang niet ver genoeg bent om tussen de grote mannen te lopen.

En als ik binnen nu en drie maanden ongelijk heb, geef ik t ruiterlijk toe, maar deze jongen is fysiek echt nog veel te veel tiener om mee te kunnen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 november 2020 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2020 - 11:14 schreef kenny het volgende:
ben het ook eens hoor met MMM , buiten dat hij geen kans krijgt als de 1e en 2e spits uitvallen , welke voorwaarden om te ontwikkelen heeft hij ?? o21 ligt stil door corona maatregelingen en speelt in de 3e div , zo'n jongen hoort wekelijks in de 1e div te spelen daar ontwikkelt hij zich nu staat hij een jaar stil , verhuur hem desnoods zodat hij een pat heeft om te volgen om te ontwikkelen
En hoe zou jij m nu willen verhuren dan?
MMM
 MMM - donderdag 05 november 2020 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2020 - 12:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

omdat je
1. Net 18 bent
2. Eigenlijk de spits van O21 bent
3. Je als mens ook best genoeg zelfkennis mag hebben dat je in ieder geval fysiek nog lang niet ver genoeg bent om tussen de grote mannen te lopen.

En als ik binnen nu en drie maanden ongelijk heb, geef ik t ruiterlijk toe, maar deze jongen is fysiek echt nog veel te veel tiener om mee te kunnen.
Vind ik allemaal prima Stylzz en kan ik me in vinden (op punt 2 na, daar valt niets te ontwikkelen voor die gasten), fysiek moet hij zeker nog veel stappen maken.

Maar als spits 1 en 2 niet kunnen spelen is hij spits 3. Dan ga je geen linksbuiten in de spits zetten die voor zijn eigen plek al niet eens goed genoeg is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 november 2020 - 13:30   quote  deeplink  
Castaignos was ook te licht maar scoorde er toch 15 uit 37 in het vereelde jeugd eredivisie elftal
in die tijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 november 2020 door Leon FR1908 --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 november 2020 - 13:45   quote  deeplink  
Luc Castaignos. Moest toch weer even opzoeken.
Zat in Zuid-Korea. Contract ontbonden.
Kennelijk zonder club. Volgens zijn stats geen goalgetter...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5158
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Naoufal Bannis topic









0.0113680