BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Aan de Stamtafel. Helicopterview

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 22 juli 2019 - 14:54   quote  deeplink  
Winst of verlies de hoofdtrainer, coach en gepassioneerd visser Jaap schuift aan bij Sportdwaas

J=Jaap S=Sportdwaas

S: Mooie dagen gehad Jaap?
J: Zeg ik in de VI dat een back niet hoeft te scoren als een spits, schiet Haps de winnende binnen tegen Karlsruhe. Hahahaha
S: Lachen man maar is het geen ondermijning van je gezag Jaap?
J: Meer een boos toeval. Verder zagen we natuurlijk weer veel goede dingen maar afwerking blijft een probleem.
S: Dat idee van oefenen tegen Duitsers is zeker om ervoor te zorgen dat je bij de eerste eredivisiewedstrijd denkt gut wat gaat het makkelijk vandaag.
J: Jij zegt het maar Sparta zal niet meewerken in de ouverture.
S: Klopt het dat je fotoos in de kleedkamer hebt opgehangen van Rapinoe en Trump?
J: Ja, wie heeft dat gelekt?
S: Sint Juste.
J: Dat is ook de enige die de boodschap heeft begrepen tot nu toe.
S: Wat is die boodschap?
J: Laat ik duidelijk zijn ik kan hier pas bij mijn vertrek hier iets over zeggen. Overigens vind ik het best een lekker ding die Rapinoe want is uiteindelijk niet elke vent 'a lesbian in a man's body?'
S: Het heeft natuurlijk te maken met die nieuwe investeerders Jaap.
J: Jij zegt het
S: Tapia's situatie
J: Ik begrijp zowel de positie van de club als Tapia. Voor mij is het winwin. Er komt of geld binnen voor de club of ik heb een bruikbare speler erbij zijnde Tapia of een ander. Maar ik moet me op de vlakte houden. Troost is meer een donderprediker waar van Geel meer de zalvende dorpspastoor was. Mutatis mutandis geldt hetzelfde voor de kwestie Berghuis.
S: Mooi gesproken Jaap
J: Het is onderdeel van de boegbeeldfunctie Sporty. Ik was wel teleurgesteld te horen dat een nieuwe coach niet mee mag vliegen in de helikopter. Gaat veranderen maar dan moet ik ooit terugkeren het mee te maken.
S: Wie ben ik je tegen te spreken.
J: Mag ik via deze weg Erik ten Hag en Bommel veel succes wensen in de voorrondes van de CL?
S: Uiteraard, het siert je en ze zullen het nodig hebben.
J: Win win voor ons.
S: Deze inzichten zonder dat je met de helikopter de kuip bent ingevlogen. Ik ben diep onder de indruk.
J: Mooi gesproken Sporty.
S: Het is mijn werk Jaap. In de Europaleague voorronde richting de zuidflanken van de Kaukasus.
J: Het zal niet meevalen maar Tiblisi is een mooie stad. Waren ze daar niet met wie is de Mol?
S: Kan zijn.
J: Hoe kom je het snelst op de Coolsingel vanaf IJsselmonde?
S: Tram 23
J: Het is warm, code Raket. Ik trakteer.
S: Rij je nou nog steeds in die Audi?

Sportdwaas is linksbenig, gescheiden, steunde Feyenoord als kameraadje. En we gaan met Jaap Stam, Tapia, Samba Sam, het hondstrouwe legioen en onder de zegen van de Apostel Jacobus de Meerdere voor de triple. Het wordt weer een mooi seizoen.

www.sportdwaas.blogspot.com
@sportdwaas

©sportdwaas
Niets uit deze uitgave mag op welke wijze dan ook geheel of gedeeltelijk worden verveelvoudigd of openbaar gemaakt zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Sportdwaas

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Aan de Stamtafel. Helicopterview









0.0087330