BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Aan de Stamtafel. Anger(s) management

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 26 juli 2019 - 13:06   quote  deeplink  
Winst of verlies de hoofdtrainer, coach en gepassioneerd visser Jaap schuift aan bij Sportdwaas

J=Jaap S=Sportdwaas

S: Hoi Jaap. Goed geslapen.
J: Het is buik omhoog voor de vissen.
S: Wat voor aas gebruik je Jaap?
J: Ik snoek met shad en softbaids.
S: Geen dood aas voor het beste resultaat?
J: Liever heb ik niet beet. Veel te veel gedoe zo'n gladde gevaarlijke gebekte roofvis aan de haak. Ik doe het voor de rust weet je.
S: Verloren zoon terug. Ben je tevreden Jaap?
J: Hij is nog te zwaar maar gezien het feit dat Liam nog teveel in de schoenen van Clasie lijkt te staan ben ik blij voor hem de club en de fans.
S: Het legioen.
J: Juist. Die Derksen daar zakt mijn broek toch vanaf zeg. Zit ie vorig jaar Clasie het hele seizoen af te zeiken en beweert ie nu opeens dat AZ verder is dan wij.
S: Nog dieper in de shit zeker.
J: Als Steven blijft gaat ie naar een cursus anger management want hij brengt zichzelf en de ploeg te vaak in de problemen. Had tegen die Fransen zo maar weer rood kunnen pakken.
S: Goede film man met Jack Nicholson.
J: The Shining is mijn favoriet met Jack.
S: Beter volgend jaar oefenen tegen amateurs om vertrouwen te tanken. Clough van Nottingham Forest deed dat.
J: Dat was de vorige eeuw Sporty, maar ik begrijp je punt. Het doel van deze campagne is de restverdediging op orde te krijgen en de irritatiegrens van onze spelers te testen. We hopen dat ze ervan leren.
S: Martin van G. heeft een goeie transfervrije libero op de kop getikt voor Willem II.
J: Ja ik mis hem ook.
S: Fer in het centrum van de verdediging met St. Juste?
J: Als Steven blijft is alles mogelijk. Rijden er ook bussen naar de Coolsingel?
S: De metro stopt daar toch.
J: We gaan snoeken Sporty en nemen een duik in de randmeren.
S: Wat staat er op het menu?
J: Een salade van rode bieten, met appel en ui. Aangemaakt met vinaigrette (niet teveel) en Franse mayonaise. Stokbrood met roomboter en ham erbij.
S: Maken we die fles rose van het bestuur van Angers ook maar soldaat.
J: Kijk wat het bureau van Sjaak Troost je biedt dat koop je niet. Hahahaa
S: Ik drink en zwijg.
J: Van niets doen krijg je dorst!

Sportdwaas is linksbenig, gescheiden, steunde Feyenoord als kameraadje. En we gaan met Jaap Stam, Tapia, Samba Sam, het hondstrouwe legioen en onder de zegen van de Apostel Jacobus de Meerdere voor de triple. Het wordt weer een mooi seizoen.

www.sportdwaas.blogspot.com
@sportdwaas

©sportdwaas
Niets uit deze uitgave mag op welke wijze dan ook geheel of gedeeltelijk worden verveelvoudigd of openbaar gemaakt zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Sportdwaas
VVout
 VVout - vrijdag 26 juli 2019 - 13:11   quote  deeplink  
J: Een salade van rode bieten, met appel en ui. Aangemaakt met vinaigrette (niet teveel) en Franse mayonaise. Stokbrood met roomboter en ham erbij.
S: Maken we die fles rose van het bestuur van Angers ook maar soldaat.

Strak plan, alleen nog ff iets voor de BBQ er bij halen en mijn middag is toppie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5112
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Aan de Stamtafel. Anger(s) management









0.0091018