BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Aan de Stamtafel. Halfvol of Halfleeg?

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 30 juli 2019 - 08:36   quote  deeplink  
Winst of verlies de hoofdtrainer, coach en gepassioneerd visser Jaap schuift aan bij Sportdwaas

J=Jaap S=Sportdwaas

S: Goedenavond Jaap, reserves goed gespeeld vandaag.
J: Operatie zand in de ogen strooien werkt goed. Niemand heeft een idee hoe mijn opstelling er tegen Sparta uit zal zien.
S: Henk F. een van de betere tegenpolen dit jaar?
J: Jan Arie en Renato kunnen dat wat Kelly kan ook.
S: Welk verdedigingsduo kan Veldwijk afstoppen?
J: Sporty ik ben met de training van morgen bezig. Uitlopen, zwemmen en dan een bezoek aan de Euromast. Die gasten moeten wennen aan hoog niveau.
S: Vermeer, Juste, Fer en Verdonk zullen wel weer eindigen in de Baja Beach Club.
J: De skihut vinden ze leuker.
S: Die Kaapverdiaan op doel lijkt me een goede optie.
J: Hij weet veel van vissen. Je hebt daar Marlijn, Wahoo, zeilvissen enfin noem het maar op. Een basisplaats voor die jongen is gegarandeerd.
S: Jaap, Tapia in de basis bij Peru, finale gehaald in Zuid-Amerika, waarom niet geschikt voor Feyenoord1?
J: Goeie jongen, heeft 10 kilo aardappelen voor me meegenomen. Allemaal verschillende soorten. Hebben gisteravond tortilla bij hem gegeten mijn vrouw en ik. Bakt eerst wat aardappeltjes in hete olie, spekjes erbij, daarna ei gemengd met tomaat en paprika erdoor. Met een Thais bier weggespoeld, Peruviaans bier had hij laten staan in Lima. Voor die aardappelen had ie fiks moeten bijbetalen bij de KLM vanuit Lima. Daar zat ie wel wat lang over te emmeren vond ik. In Peru maken ze het sowieso anders klaar zei Andrea zijn vrouw. Een lief gezinnetje die Tapia's.
S: Fernandel zegt dat je nog iets Jaap.
J: Weer zo'n lullige woordspeling inzake Leroy zeker.
S: Frans komiek Jaap
J: Vaag zegt het me iets, ken op dat gebied alleen Louis de Funes, die agent op de Franse naaktstranden.
S: Allebei inmiddels in een betere wereld Jaap
J: Misschien moeten we met de selectie kijken naar zo'n ouwe film na ons bezoek aan de Euromast.
S: Extra slaap kunnen ze goed gebruiken dunkt mij
J: Of dat videootje van P. Paay? Dat is kort genoeg om de concentratie vast te houden van de boys. Haaahaahaa
S: Ja lekker hoor. We houden hoop op een seizoen niet zijnde een overgangsjaar
J: Het glas is halfvol en gifbeker staat niet in mijn vocabulaire. Kom Sporty we gaan een haring happen aan de Oudedijk.
S: Is dat niet provocerend?
J: We pakken de metro naar de Gerdesiaweg en lopen het laatste stukje.
S: Nou ja, mij herkennen ze niet.

Sportdwaas is linksbenig, gescheiden, steunde Feyenoord als kameraadje. En we gaan met Jaap Stam, Tapia, Samba Sam, het hondstrouwe legioen en onder de zegen van de Apostel Jacobus de Meerdere voor de triple. Het wordt weer een mooi seizoen.

www.sportdwaas.blogspot.com
@sportdwaas

©sportdwaas
Niets uit deze uitgave mag op welke wijze dan ook geheel of gedeeltelijk worden verveelvoudigd of openbaar gemaakt zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Sportdwaas

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Aan de Stamtafel. Halfvol of Halfleeg?









0.0116198