BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax (zaterdag 03 augustus 2019, 18:30); 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
pth
 pth - zaterdag 03 augustus 2019 - 20:23   quote  deeplink  
Vanavond nog ontslaan die kale kut kabouter. Helemaal klaar met dat stuk onbenul.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 augustus 2019 - 20:24   quote  deeplink  
Schöne huilt zowat bij het uitvak. Zo mooi om dat te zien!
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 augustus 2019 - 20:25   quote  deeplink  
Echt zo klaar met dit overhypte Ajax
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 augustus 2019 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:24 schreef Ajax Warrior het volgende:
Schöne huilt zowat bij het uitvak. Zo mooi om dat te zien!
Had hem in moeten laten vallen voor Marin. Zeker voor dode spelsituaties
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 augustus 2019 - 20:26   quote  deeplink  
Je kan wel merken dat het middenveld echt enorm werd overlopen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 augustus 2019 - 20:27   quote  deeplink  
En we beginnen gewoon weer met een achterstand in punten!
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 augustus 2019 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:26 schreef Ajax Warrior het volgende:
Je kan wel merken dat het middenveld echt enorm werd overlopen!
Ik zou überhaupt beginnen daar een duel aan te gaan. Dit is pure inzet man
pth
 pth - zaterdag 03 augustus 2019 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:26 schreef Ajax Warrior het volgende:
Je kan wel merken dat het middenveld echt enorm werd overlopen!
Niet vreemd als je Blind op het middenveld zet ... Wat een onbenul die klootzak van een ten Hag.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 augustus 2019 - 20:30   quote  deeplink  
Blind kan daar spelen, maar niet zoals nu. Blind moet de kar trekken en die mag qua inzet nooit door het ijs zakken en dat gebeurde wel
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 augustus 2019 - 20:33   quote  deeplink  
Ik stel voor dat we een inzamlingsactie doen en Dolberg een enkele reis geven?
pth
 pth - zaterdag 03 augustus 2019 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:30 schreef Loetje het volgende:
Blind kan daar spelen, maar niet zoals nu. Blind moet de kar trekken en die mag qua inzet nooit door het ijs zakken en dat gebeurde wel
Blind is veel te traag voor het middenveld en gaat daar constant overlopen worden. Speelde vorig seizoen uitstekend als linker CV. If it ain’t broken don’t fix it, maar dat is al te moeilijk voor onbenul ten Hag.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 augustus 2019 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:37 schreef pth het volgende:

[..]

Blind is veel te traag voor het middenveld en gaat daar constant overlopen worden. Speelde vorig seizoen uitstekend als linker CV. If it ain’t broken don’t fix it, maar dat is al te moeilijk voor onbenul ten Hag.
Daarom moet Blind zoals in 2014 voor de verdediging blijven en niet als een halve 10 gaan spelen
p111
 p111 - zaterdag 03 augustus 2019 - 20:42   quote  deeplink  
I vond Dolberg de beste en ten Hag
Enigma
 Enigma - zaterdag 03 augustus 2019 - 20:46   quote  deeplink  
Problemen zijn vrij duidelijk, ook al in voorbereiding.

Veldman is ongeschikt voor dit Ajax, te traag en mist te vaak op cruciale momenten zijn man plus overzicht. (Zie 1000% mogelijkheid niet afgeven waar meerderen klaar stonden)
Dolberg is gewoon niet geschikt, het is geen killer. Hij vecht niet, Huntelaar had dit beter gedaan.
Promes... die snap ik niet. Dat geld met wat erbij en je hebt Malen. Vele malen beter en zoveel meer dreiging plus techniek.
Zyech blijft belangrijk maar effectiviteit blijft puntje.

Het gebrek aan killersmentaliteit, mentale hardheid breekt nu al op. Als je dan zulke domme ballen speelt als Ajax vandaag deed tegen een compact team ga je de bietenbrug op.

Dolberg verkopen, Veldman verkopen. Bergwijn/Pavon en Malen halen.
Neres weg, ziet er ongemotiveerd uit. Ten Hag waarom geen Huntelaar???

Het is de eerste wedstrijd maar je ziet toch hetzelfde als vorig jaar. En het verschil is dat ze nu echt moeten. Wil je het gat houden en vergroten moet je nu durven investeren en dan vooral op gebied van killersmentaliteit. PSV haalt zeker nog wat op.

Dinsdag wordt mega belangrijk. Zie dat op deze manier fout lopen.
pth
 pth - zaterdag 03 augustus 2019 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daarom moet Blind zoals in 2014 voor de verdediging blijven en niet als een halve 10 gaan spelen
Ieder zijn mening. De mijne is dat Blind een uitstekende LCV was (en is) en daar had moeten blijven staan. Met het vertrek van de Ligt en de Jong is er al genoeg verstoring van de balans ontstaan.
pth
 pth - zaterdag 03 augustus 2019 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:46 schreef Enigma het volgende:
Problemen zijn vrij duidelijk, ook al in voorbereiding.

Veldman is ongeschikt voor dit Ajax, te traag en mist te vaak op cruciale momenten zijn man plus overzicht. (Zie 1000% mogelijkheid niet afgeven waar meerderen klaar stonden)
Dolberg is gewoon niet geschikt, het is geen killer. Hij vecht niet, Huntelaar had dit beter gedaan.
Promes... die snap ik niet. Dat geld met wat erbij en je hebt Malen. Vele malen beter en zoveel meer dreiging plus techniek.
Zyech blijft belangrijk maar effectiviteit blijft puntje.

Het gebrek aan killersmentaliteit, mentale hardheid breekt nu al op. Als je dan zulke domme ballen speelt als Ajax vandaag deed tegen een compact team ga je de bietenbrug op.

Dolberg verkopen, Veldman verkopen. Bergwijn/Pavon en Malen halen.
Neres weg, ziet er ongemotiveerd uit. Ten Hag waarom geen Huntelaar???

Het is de eerste wedstrijd maar je ziet toch hetzelfde als vorig jaar. En het verschil is dat ze nu echt moeten. Wil je het gat houden en vergroten moet je nu durven investeren en dan vooral op gebied van killersmentaliteit. PSV haalt zeker nog wat op.

Dinsdag wordt mega belangrijk. Zie dat op deze manier fout lopen.
En bovenal ten Hagje retour naar de boerderij waar ze die onbenul gevonden hebben.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 03 augustus 2019 - 21:03   quote  deeplink  
Allemaal logisch dit. Begin van het seizoen is altijd puzzelen. Veel opties voor de trainer en tot aan 1 september allerlei wisselingen. Ook de voorrondes CL er tussendoor en nog geen vastigheden. Vorig jaar begon het ook matig. Laten we na zo'n fantastisch seizoen vooral de trainer de tijd geven om weer een mooi team te smeden. Na het vertrek van Frenkie en Mathijs is er nogal wat weggevallen he. Kom op boys!!! Komt goed!!!!
p111
 p111 - zaterdag 03 augustus 2019 - 21:11   quote  deeplink  
Als we gewoon de kansen benut hadden dan hadden we dik gewonnen,dat kan je Dolberg verwijten en uiteraard de trainer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2019 door p111 --
Eide
 Eide - zaterdag 03 augustus 2019 - 21:30   quote  deeplink  
Ajax was vooral heel erg slordig. Dat was eigenlijk het grootste probleem vandaag. Heel veel simpele ballen die volkomen onnodig werden ingeleverd. Op die momenten dat Ajax even gas gaf speelde het eigenlijk vrij goed. Helaas speelde Ajax misschien 15 minuten goed voetbal.

Beide goals vallen door fouten op het middenveld. Bij de eerste goal komen achtereenvolgens Tagliafico en Veltman tekort om het te herstellen. Bij de tweede goal gaat er heel erg veel fout. Eerst balverlies, daarna een matig duel van Marin en vervolgens staat er geen enkele rugdekking.

Voorin was Dolberg 90 minuten lang volledig onzichtbaar. Ziyech werkte hard. Probeerde veel, leed veel balverlies maar gaf ook een puntgave assist. Tadic maakte een goede goal maar deed verder weinig. Overigens was het volgens mij buitenspel, maar de VAR zal het wel goed gezien hebben... Mazraoui viel goed in. Neres had weinig kansen iets te laten zien maar deed meer dan Promes die tot dusver schitterend door onvermogen.

Vooral op het middenveld moet het beter, zeker nu De Jong daar niet heel veel fouten goed maakt en het spel verdeeld.
remco k
 remco k - zaterdag 03 augustus 2019 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:46 schreef Enigma het volgende:
Problemen zijn vrij duidelijk, ook al in voorbereiding.

Veldman is ongeschikt voor dit Ajax, te traag en mist te vaak op cruciale momenten zijn man plus overzicht. (Zie 1000% mogelijkheid niet afgeven waar meerderen klaar stonden)
Dolberg is gewoon niet geschikt, het is geen killer. Hij vecht niet, Huntelaar had dit beter gedaan.
Promes... die snap ik niet. Dat geld met wat erbij en je hebt Malen. Vele malen beter en zoveel meer dreiging plus techniek.
Zyech blijft belangrijk maar effectiviteit blijft puntje.

Het gebrek aan killersmentaliteit, mentale hardheid breekt nu al op. Als je dan zulke domme ballen speelt als Ajax vandaag deed tegen een compact team ga je de bietenbrug op.

Dolberg verkopen, Veldman verkopen. Bergwijn/Pavon en Malen halen.
Neres weg, ziet er ongemotiveerd uit. Ten Hag waarom geen Huntelaar???

Het is de eerste wedstrijd maar je ziet toch hetzelfde als vorig jaar. En het verschil is dat ze nu echt moeten. Wil je het gat houden en vergroten moet je nu durven investeren en dan vooral op gebied van killersmentaliteit. PSV haalt zeker nog wat op.

Dinsdag wordt mega belangrijk. Zie dat op deze manier fout lopen.
Net zoals vorig jaar?
remco k
 remco k - zaterdag 03 augustus 2019 - 22:50   quote  deeplink  
Volgens mij verwachten te veel mensen een seizoen wat qua voetbal gelijkwaardig is aan afgelopen jaar.

Man man wat worden hier spelers die ons het afgelopen jaar fantastisch voetbal hebben gegeven met de grond gelijk gemaakt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 augustus 2019 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2019 - 22:50 schreef remco k het volgende:
Volgens mij verwachten te veel mensen een seizoen wat qua voetbal gelijkwaardig is aan afgelopen jaar.

Man man wat worden hier spelers die ons het afgelopen jaar fantastisch voetbal hebben gegeven met de grond gelijk gemaakt.
Hoezo? Mag je niet benoemen als spelers dramatisch spelen? Omdat ze vorig jaar fantastisch speelden hoeft het nu ineens niet???
Enigma
 Enigma - zaterdag 03 augustus 2019 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2019 - 22:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Net zoals vorig jaar?
Nee hoor. Toen speelde er een betere spits, geen dolberg. Was er een betere RB.

Gelukkig hoef ik mijn gelijk niet te halen, ik hoef je alleen maar te wijzen op wat Tadic na de wedstrijd zei. Maar uiteraard weet jij het beter en zit Tadic er volledig naast. Net als vorig jaar.
Enigma
 Enigma - zaterdag 03 augustus 2019 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2019 - 22:50 schreef remco k het volgende:
Volgens mij verwachten te veel mensen een seizoen wat qua voetbal gelijkwaardig is aan afgelopen jaar.

Man man wat worden hier spelers die ons het afgelopen jaar fantastisch voetbal hebben gegeven met de grond gelijk gemaakt.
Welke spelers dan?

Voorts moet de lat nog hoger wil Ajax de voorsprong op PSV behouden of uitbouwen. Let even ook op wat er rond 2024 gaat gebeuren in Europa.
Ajax mag de slag niet missen, klaar. En daar killersmentaliteit voor nodig.

En anders een surplus aan techniek en inzicht. Dat mis je nu Frenkie weg is. En dus moet men compenseren.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 03 augustus 2019 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:33 schreef Loetje het volgende:
Ik stel voor dat we een inzamlingsactie doen en Dolberg een enkele reis geven?
dat roep ik al heeeeeeel lang dus ik zou instemmen..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 03 augustus 2019 - 23:25   quote  deeplink  
en gelijk weer tenhag afbranden.. en bepaalde spelers... (bij dolberg terecht overigens) speelronde 1 jongens !! godkolere
p111
 p111 - zaterdag 03 augustus 2019 - 23:27   quote  deeplink  
Ik geef Ajax het voordeel van de twijfel,te veel mensen waren niet op tijd terug te veel nw mensen in de basis niet nog moeten wennen,je zag echt toen Ajax gas ging geven hoe sterk ze waren.Ik hoop alleen dat Donny niet gaat want wie moet hem vervangen pffff
nummer10
 nummer10 - zondag 04 augustus 2019 - 01:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2019 - 23:27 schreef p111 het volgende:
Ik geef Ajax het voordeel van de twijfel,te veel mensen waren niet op tijd terug te veel nw mensen in de basis niet nog moeten wennen,je zag echt toen Ajax gas ging geven hoe sterk ze waren.Ik hoop alleen dat Donny niet gaat want wie moet hem vervangen pffff
en heel rap die blonde dollie eruit.. voorin gewoon of aanspeelpunt hunter of meevoetballer tadic..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 augustus 2019 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2019 - 23:25 schreef nummer10 het volgende:
en gelijk weer tenhag afbranden.. en bepaalde spelers... (bij dolberg terecht overigens) speelronde 1 jongens !! godkolere
Dus als het Dolberg betreft vind je het goed, maar anderen mogen niet afgekraakt worden over hoe ze gisteren presteerden? Hmmmmm lekker hypocriet!

Het was gewoon net als andere jaren niet goed. Ten Hag die maar vast blijft houden aan Dolberg. Ziyech die vooral met zichzelf, en overigens niet voor het eerst, aan het stoeien was. Een middenveld wat totaal werd overlopen en waar niet werd ingegrepen. Waarom is de seizoensopener bij Ajax toch elk jaar zo'n groot probleem. Is het niet doordat die gasten al helemaal de hemel zijn ingeprezen en eigenlijk door velen, waaronder de media, nu al de schaal omhoog zouden moeten houden. Heeft het te maken met de voorrondes van de CL? Dat Ajax zich eerst richt op plaatsing en daarna pas op de competitie?
AkaS
 AkaS - zondag 04 augustus 2019 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:11 schreef benjamin25 het volgende:

[..]

Omdat het bij veltman vaak is en het gaat je irriteren. Ik ben iig geen fan van hem zie liever mazroui.
Met je eens. In een swingend team dat in een flow zit wordt iedereen naar een hoger niveau getild. Hij dus ook vorig jaar.

Snap niet dat ze Mazraoui daar niet laten staan, zoveel meer dynamiek.
AkaS
 AkaS - zondag 04 augustus 2019 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:22 schreef pth het volgende:

[..]

+1 oprotten met die kale tering dwerg
Zeg ik géén nee tegen. Is weer bedroevend in zijn interviews n.a.v. de besproken resultaten en vertoonde spel...

Wat had je dan verwacht.....

Voorronde CL dan ook meteen vergeten kale kneus?
AkaS
 AkaS - zondag 04 augustus 2019 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:30 schreef Loetje het volgende:
Blind kan daar spelen, maar niet zoals nu. Blind moet de kar trekken en die mag qua inzet nooit door het ijs zakken en dat gebeurde wel
Ben benieuwd hoe hij zich staande houdt nu Frenkie en de Ligt er niet meer zijn om zijn shit te compenseren en repareren?
AkaS
 AkaS - zondag 04 augustus 2019 - 10:56   quote  deeplink  
Én nú maar hopen dat we van de Beek ook niet gaan kwijtraken... En er een goed bod voor Ziyech komt...En Neres....

Een lastminute leegloop dreigt toch mogelijk te worden..?
p111
 p111 - zondag 04 augustus 2019 - 11:43   quote  deeplink  
Het worden spannende weken pfff
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 augustus 2019 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 10:56 schreef AkaS het volgende:
Én nú maar hopen dat we van de Beek ook niet gaan kwijtraken... En er een goed bod voor Ziyech komt...En Neres....

Een lastminute leegloop dreigt toch mogelijk te worden..?
Let maar op, eind van de avond is v.d. Beek ook weg!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 augustus 2019 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 10:39 schreef AkaS het volgende:

[..]

Met je eens. In een swingend team dat in een flow zit wordt iedereen naar een hoger niveau getild. Hij dus ook vorig jaar.

Snap niet dat ze Mazraoui daar niet laten staan, zoveel meer dynamiek.
Maar verdedigend is Mazraoui een drama. En dat is toch in eerste instantie wat een verdediger moet doen!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 04 augustus 2019 - 11:59   quote  deeplink  
Wed ik ook eens op die club. Hup weg winst.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 augustus 2019 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 11:59 schreef patrickpsv15 het volgende:
Wed ik ook eens op die club. Hup weg winst.
Lekker voor je! Tis je gegund!
remco k
 remco k - zondag 04 augustus 2019 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2019 - 22:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hoezo? Mag je niet benoemen als spelers dramatisch spelen? Omdat ze vorig jaar fantastisch speelden hoeft het nu ineens niet???
Benoemen is wat anders dan hier gebeurt.
remco k
 remco k - zondag 04 augustus 2019 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2019 - 23:03 schreef Enigma het volgende:

[..]

Nee hoor. Toen speelde er een betere spits, geen dolberg. Was er een betere RB.

Gelukkig hoef ik mijn gelijk niet te halen, ik hoef je alleen maar te wijzen op wat Tadic na de wedstrijd zei. Maar uiteraard weet jij het beter en zit Tadic er volledig naast. Net als vorig jaar.
Begin van het seizoen las ik vergelijkbare berichten van je. En volgens mij was ook toen Dolberg de beoogde eerste spits.

En een betere rb? Diezelfde was nu ook beschikbaar toch.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 augustus 2019 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 12:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Benoemen is wat anders dan hier gebeurt.
Haha ga JIJ dat serieus zeggen? Whahaha kappen hoor!
remco k
 remco k - zondag 04 augustus 2019 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 12:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Haha ga JIJ dat serieus zeggen? Whahaha kappen hoor!
Ja dat zeg ik ja.

Na de prestaties zoals afgelopen seizoen zou ik nooit diezelfde spelers gaan afbranden na de eerste echte wedstrijd in het nieuwe seizoen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 augustus 2019 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 13:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik ja.

Na de prestaties zoals afgelopen seizoen zou ik nooit diezelfde spelers gaan afbranden na de eerste echte wedstrijd in het nieuwe seizoen.
Hahaha jij maakt met je hilarische opmerkingen mijn dag weer goed!
AkaS
 AkaS - zondag 04 augustus 2019 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 11:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Let maar op, eind van de avond is v.d. Beek ook weg!
Bén er ook bang voor
AkaS
 AkaS - zondag 04 augustus 2019 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 11:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar verdedigend is Mazraoui een drama. En dat is toch in eerste instantie wat een verdediger moet doen!
Volgens mij deed hij het niet onaardig vorig jaar...
remco k
 remco k - zondag 04 augustus 2019 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 14:27 schreef AkaS het volgende:

[..]

Volgens mij deed hij het niet onaardig vorig jaar...
Inderdaad. Nu is het een drama geweest met hem.

Van de drie mogelijkheden is Veltman defensief sterker dan Mazraoui en aanvallend is dat andersom.
Loetje
 Loetje - zondag 04 augustus 2019 - 16:46   quote  deeplink  
Omhoog
benjamin25
 benjamin25 - zondag 04 augustus 2019 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 14:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad. Nu is het een drama geweest met hem.

Van de drie mogelijkheden is Veltman defensief sterker dan Mazraoui en aanvallend is dat andersom.
Ik denk dat je met Mazraoui makkelijker aan voetballen toekomt waardoor je ook minder hoeft te verdedigen en dus ook langer balbezit hebt. Vorig jaar had je natuurlijk de ligt nog die er altijd inkleunde als een beest en anders de jong die wat extra metertjes maakte.

Het team moet nog warm draaien en dat gaat ten hag denk ik wederom wel lukken. .
Loetje
 Loetje - zondag 04 augustus 2019 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 11:59 schreef patrickpsv15 het volgende:
Wed ik ook eens op die club. Hup weg winst.
Nooit voorspellen in de ED.
nummer10
 nummer10 - zondag 04 augustus 2019 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 08:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus als het Dolberg betreft vind je het goed, maar anderen mogen niet afgekraakt worden over hoe ze gisteren presteerden? Hmmmmm lekker hypocriet!

Het was gewoon net als andere jaren niet goed. Ten Hag die maar vast blijft houden aan Dolberg. Ziyech die vooral met zichzelf, en overigens niet voor het eerst, aan het stoeien was. Een middenveld wat totaal werd overlopen en waar niet werd ingegrepen. Waarom is de seizoensopener bij Ajax toch elk jaar zo'n groot probleem. Is het niet doordat die gasten al helemaal de hemel zijn ingeprezen en eigenlijk door velen, waaronder de media, nu al de schaal omhoog zouden moeten houden. Heeft het te maken met de voorrondes van de CL? Dat Ajax zich eerst richt op plaatsing en daarna pas op de competitie?
tenhag na vorig seizoen mag wel iets meer credits hebben, snap ik hem altijd ? nee absoluut niet ! maar dolberg had het bij mij vorig jaar al afgedaan.. middenveld is natuurlijk compleet anders dan vorig jaar dus dat moet wennen.. en ben er zeker van als dolberg eruit is dat je dus met 11 man speelt dat het prima kan.. ziyech naar 10 tadic naar de spits en neres en promes de zijkanten (misschien malen nog halen ? ) dat het prima gaat lopen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax (zaterdag 03 augustus 2019, 18:30); 2 - 2









0.0109570