BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: UEFA Champions League loting topic (AJAX loot Chelsea, Valencia en Lille)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - donderdag 29 augustus 2019 - 19:22   quote  deeplink  
Ook een prettige poule qua reisafstanden trouwens. Valencia is het verst vliegen. Lille is 3,5 uur met dus bus (of trein).
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 19:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Is ook zeker terecht.

Maar als Messi hem had gewonnen was dat ook prima geweest. De magi die hij laat zien is niet normaal.

Maar goed. Als Messi vanaf dag 1 alle prijzen had gewonnen had ik dat ook terecht gevonden. Ben wat dat betreft misschien niet helemaal objectief.
Hij is een fenomeen. Maar gezien wat het opgeleverd heeft, de CL draait het toch om. Dus vond Van Dijk ook net iets beter (qua positie niet te vergelijken uiteraard). Messi een terechte 2e. Henderson of De Jong hadden van mij 3e mogen worden.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 19:24   quote  deeplink  
Maar ben ook fan van Messi hoor en de laatste 2 jaar ook langzaam iets meer van Ronaldo. Wordt wat sympathieker en dat slaat altijd wel over bij mij.
benjamin25
 benjamin25 - donderdag 29 augustus 2019 - 19:25   quote  deeplink  
Kan plek 10 op de coenfientielijst behaald worden? Zoja wat houd dat dan in?
Eide
 Eide - donderdag 29 augustus 2019 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 19:25 schreef benjamin25 het volgende:
Kan plek 10 op de coenfientielijst behaald worden? Zoja wat houd dat dan in?
Theoretisch ja. Effectief wordt alleen de buffer naar plek 12 groter.
benjamin25
 benjamin25 - donderdag 29 augustus 2019 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 19:27 schreef Eide het volgende:

[..]

Theoretisch ja. Effectief wordt alleen de buffer naar plek 12 groter.
En dan gaat de kampioen naar cl tweede laatste voorronde cl en derde gelijk gpfase eu leage
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2019 - 19:34   quote  deeplink  
Lees net dat psg en barca rond zijn over Neymar.

Een fantastische aanval hoor. Maar bij barca zijn ze echt de weg kwijt.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 19:34 schreef remco k het volgende:
Lees net dat psg en barca rond zijn over Neymar.

Een fantastische aanval hoor. Maar bij barca zijn ze echt de weg kwijt.
Laatste met je eens. En dan, Griezmann op 10, Suarez spits? Of Luis banken? Daar mag Ajax van mij wel een poging voor wagen en misschien zelfs wel realistischer dan ooit.
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2019 - 19:36   quote  deeplink  
Ik vind het overigens een verschrikkelijke kutloting.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 19:36 schreef remco k het volgende:
Ik vind het overigens een verschrikkelijke kutloting.
Ben ik dus niet de enige... Ik vind dat hier belachelijk makkelijk over gedaan wordt.

Lille is een kloteploeg, Valencia defensiever als de laatste 15 jaar en sinds vorig jaar in opkomst. Serieuze subtopper uit Spanje. En Chelsea speelt tot op heden beter als de laatste 5 jaar bij elkaar.
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2019 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 19:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Laatste met je eens. En dan, Griezmann op 10, Suarez spits? Of Luis banken? Daar mag Ajax van mij wel een poging voor wagen en misschien zelfs wel realistischer dan ooit.
Dembele is er ook nog gewoon hè Ook maar 100 miljoen gekost. Maar die zou ik niet eens bij Ajax willen zien.

Het verhaal bij barca gaat al een tijdje dat Messi op het middenveld zou moeten gaan spelen. Dat zou ik een slecht idee vinden.

Ik denk dat van die spelers alleen neymar echt op tien zou kunnen nu. Messi gaat dat allemaal niet kunnen belopen verwacht ik.

Maar goed. Cruijff zou ze allemaal opstellen.
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2019 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 19:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ben ik dus niet de enige... Ik vind dat hier belachelijk makkelijk over gedaan wordt.

Lille is een kloteploeg, Valencia defensiever als de laatste 15 jaar en sinds vorig jaar in opkomst. Serieuze subtopper uit Spanje. En Chelsea speelt tot op heden beter als de laatste 5 jaar bij elkaar.
En er zit geen enkele leuke ploeg bij.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 19:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Dembele is er ook nog gewoon hè Ook maar 100 miljoen gekost. Maar die zou ik niet eens bij Ajax willen zien.

Het verhaal bij barca gaat al een tijdje dat Messi op het middenveld zou moeten gaan spelen. Dat zou ik een slecht idee vinden.

Ik denk dat van die spelers alleen neymar echt op tien zou kunnen nu. Messi gaat dat allemaal niet kunnen belopen verwacht ik.

Maar goed. Cruijff zou ze allemaal opstellen.
Haha, jep. Maar Dembélé verwacht ik niet meer in de basis als Neymar komt, af en toe in mindere potten. Vind het jammer dat Coutinho weg is. Die had ik wel op 10 willen zien.

Ik noem bewusr Griezmann, speelt er bij Frankrijk ook met Giroud voor hem.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 19:39 schreef remco k het volgende:

[..]

En er zit geen enkele leuke ploeg bij.
Chelsea speelt tot nu toe vol op de aanval, toch wel echt anders. Zowel tegen United, Leicester en Norwich vol gegaan. Tegen Liverpool de eerste helft ook.

Valencia wordt wel een prachtige pot. Heel benieuwd daarna.
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2019 - 19:45   quote  deeplink  
Lille gewoon tweede geworden en de minste tegengoals van de competitie.

Valencia maar drie punten achter real en alleen barca en atletico hadden minder tegengoals.

Chelsea ook gewoon goed en de el gewonnen. En alleen City en Liverpool kregen minder tegengoals.

Kortom wordt het een hels karwij om hier door te komen. Drie ploegen die heel compact spelen en weinig ruimte weg geven.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 19:45 schreef remco k het volgende:
Lille gewoon tweede geworden en de minste tegengoals van de competitie.

Valencia maar drie punten achter real en alleen barca en atletico hadden minder tegengoals.

Chelsea ook gewoon goed en de el gewonnen. En alleen City en Liverpool kregen minder tegengoals.

Kortom wordt het een hels karwij om hier door te komen. Drie ploegen die heel compact spelen en weinig ruimte weg geven.
Eerste 2 gelijk en zo spelen ze nog steeds. Lille speelde PSG zelfs weg.

Maar Chelsea is totaal veranderd. Jeugd krijgt de kans en aanvallender dan ooit nu.
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2019 - 19:55   quote  deeplink  
Zeker. Overigens nu ook een stuk meer tegengoals. Al was de pot tegen United wel een beetje vertekend.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 19:55 schreef remco k het volgende:
Zeker. Overigens nu ook een stuk meer tegengoals. Al was de pot tegen United wel een beetje vertekend.
Nou, sterker nog, de wedstrijden zijn stuk voor stuk identiek.

Chelsea walst keer op keer in de eerste helft qua voetbal over de tegenstander heen, maar scoren of niet, of te weinig dan. Meestal de eerste de beste tegenaanval een goal en dan stort het als een kaartenhuis in elkaar.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 20:55   quote  deeplink  
Verwacht ieder moment het speelschema
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 augustus 2019 - 21:36   quote  deeplink  
Bedankt voor al het werk Loetje!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 augustus 2019 - 21:37   quote  deeplink  
Gewoon tijdens het diner in een restaurant even rustig de loting bekeken. Mensen keken me raar aan, maar er gaat niet veel boven mijn club!
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 21:36 schreef Ajax Warrior het volgende:
Bedankt voor al het werk Loetje!
Graag gedaan gap.

Speelschema duurt weer zo lang.
AkaS
 AkaS - donderdag 29 augustus 2019 - 22:27   quote  deeplink  
Snap het optimisme me ook niet. Als je al doorglibbert tegen PAOK en Apoel... Waar is dan het optimisme gebaseerd tegen deze veel betere ploegen.

De kwaliteit hebben we in theorie wel, maar we hebben een trainer die zijn geld zet op spelers die mijn inziens ongeschikt zijn op dit niveau op de positie waar deze trainer ze graag ziet...

Komt straks even wat power, snelheid en lengte op bezoek... Chelsea en Lille zijn geen lullige ploegen wat dat betreft en dat ga je met de achterhoede
Dest, Veltman, Martinez en Nico echt niet redden. Net zo min als met het middenveld Blind, Marin en Donny...

Dit is niet negatief maar oprechte realiteit ten aanzien van mijn idee ...

Ik wil gvd eruit halen wat erin zit, zou toch zonde zijn als we dat niet zouden doen!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 augustus 2019 - 22:27   quote  deeplink  
We starten thuis tegen Lille, dan Valencia uit, Chelsea thuis en daarna uit. Vervolgens Lille uit en als laatste Valencia thuis!
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 23:59   quote  deeplink  
Nou, net als vorig jaar dus. Eerste wedstrijd meteen cruciaal. Niet winnen, kun je het meteen schudden.
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2019 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 22:27 schreef AkaS het volgende:
Snap het optimisme me ook niet. Als je al doorglibbert tegen PAOK en Apoel... Waar is dan het optimisme gebaseerd tegen deze veel betere ploegen.

De kwaliteit hebben we in theorie wel, maar we hebben een trainer die zijn geld zet op spelers die mijn inziens ongeschikt zijn op dit niveau op de positie waar deze trainer ze graag ziet...

Komt straks even wat power, snelheid en lengte op bezoek... Chelsea en Lille zijn geen lullige ploegen wat dat betreft en dat ga je met de achterhoede
Dest, Veltman, Martinez en Nico echt niet redden. Net zo min als met het middenveld Blind, Marin en Donny...

Dit is niet negatief maar oprechte realiteit ten aanzien van mijn idee ...

Ik wil gvd eruit halen wat erin zit, zou toch zonde zijn als we dat niet zouden doen!!!
Op basis waarvan veel betere ploegen. Je keek toch alleen maar Ajax?

En vorig jaar was het ook niet geweldig goed in de voorrondes.

Jouw berichten destijds waren zelfs nog erger dan dat ze nu zijn. En toen kwamen we ook door?
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2019 - 07:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 23:59 schreef Loetje het volgende:
Nou, net als vorig jaar dus. Eerste wedstrijd meteen cruciaal. Niet winnen, kun je het meteen schudden.
Ik had liever Chelsea meteen gehad. Die zijn nog zoekende. En ik heb het gevoel dat ze een ploeg hebben die tegen die tijd wel wat vaster is in hun speelwijze en dat kon weleens een maatje te groot zijn.
Loetje
 Loetje - vrijdag 30 augustus 2019 - 12:21   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 augustus 2019 door Loetje --
Loetje
 Loetje - vrijdag 30 augustus 2019 - 13:45   quote  deeplink  
AZ en Feyenoord sneuvelen. PSV zal ook nog aan de bak moeten. Feyenoord en AZ wel hele mooie poules.
Loetje
 Loetje - vrijdag 30 augustus 2019 - 15:18   quote  deeplink  
Speelschema toegevoegd
p111
 p111 - vrijdag 30 augustus 2019 - 15:20   quote  deeplink  
Klopt Feyenoord en AZ zitten in te zware poul.
Loetje
 Loetje - vrijdag 30 augustus 2019 - 15:52   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 augustus 2019 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 augustus 2019 - 17:13   quote  deeplink  
Wat heeft die klote EL-loting te maken met dit topic en de topicnaam? Het is toch Ajax? Kan mij die schijthoertjes uit Aidshoven, die kutkakkerlakken uit verrotterdam of die gesmolten kaasjes uit instorten maar nou schelen!!
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2019 - 18:03   quote  deeplink  
Misschien in het verkeerde topic geplaatst?
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 augustus 2019 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 14:50 schreef Loetje het volgende:
Wat hopen jullie en wat verwachten jullie en wat hopen jullie niet?

Ik hoop vooral geen Bayern of Juve, gewoon iets anders. Tevens zit ik niet te wachten op Salzburg.

Hoop zelf op Barca, Ajax, Leverkusen en Atalanta.

Mijn verwachting is Juve, Ajax, Valencia en Lille.
Dat ik ooit eens redelijk goed voorspelde...
benjamin25
 benjamin25 - zaterdag 31 augustus 2019 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 22:27 schreef AkaS het volgende:
Snap het optimisme me ook niet. Als je al doorglibbert tegen PAOK en Apoel... Waar is dan het optimisme gebaseerd tegen deze veel betere ploegen.

De kwaliteit hebben we in theorie wel, maar we hebben een trainer die zijn geld zet op spelers die mijn inziens ongeschikt zijn op dit niveau op de positie waar deze trainer ze graag ziet...

Komt straks even wat power, snelheid en lengte op bezoek... Chelsea en Lille zijn geen lullige ploegen wat dat betreft en dat ga je met de achterhoede
Dest, Veltman, Martinez en Nico echt niet redden. Net zo min als met het middenveld Blind, Marin en Donny...

Dit is niet negatief maar oprechte realiteit ten aanzien van mijn idee ...

Ik wil gvd eruit halen wat erin zit, zou toch zonde zijn als we dat niet zouden doen!!!
De realiteit is ook dat je met deze spelers cl behaald hebt en dat de laatste wedstrijd hoop bied betreft spelbeeld. Ook moet een team naar elkaar toe groeien en kan een team groeien in een toernooi. Je noemt alle gebreken op in het team maar vorig jaar dacht ook iedereen dat we in de gp fase eruit zouden liggen. Wanneer dit team daadwerkelijk vuile meters voor elkaar wil maken en iedereen zijn taak uitvoerd kan gewoon alles.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 augustus 2019 - 19:51   quote  deeplink  
ZUIPEN gekken!
Sjaakgroen
 Sjaakgroen - woensdag 04 september 2019 - 18:11   quote  deeplink  
Jammer dat unuvar niet in de cl spelerslijst is opgenomen... Stel je voor dat we na 5 wedstrijden al door zijn en 3-0 voor staan laatste wedstrijd, dan zou je hem nog kunnen laten spelen bij wijze van spreken. Ik acht hem nu al heel groot. Zie ook Barca die een 16 jarige durft te laten spelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: UEFA Champions League loting topic (AJAX loot Chelsea, Valencia en Lille)









0.0090250