BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Groningen (zaterdag 28 september, 19.45) Eredivisie 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 september 2019 - 20:45   quote  deeplink  
Eerste 20 minuten niets, kansen erna en de beste 2 voor Groningen
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 september 2019 - 20:58   quote  deeplink  
Wat is Neres dit seizoen toch niveau Keukenkampioendivisie
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 september 2019 - 21:01   quote  deeplink  
Tijd dat ze eens de deksel gaan krijgen. Alles is zo vertekend
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 september 2019 - 21:02   quote  deeplink  
Dat je Mazraoui überhaupt opstelt
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 september 2019 - 21:03   quote  deeplink  
Alleen maar de verkeerde mensen op de verkeerde plekken aan de bal
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 28 september 2019 - 21:04   quote  deeplink  
Hopen dat KJH meer druk kan uitoefenen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 september 2019 - 21:04   quote  deeplink  
Schele Blind als altijd.

Ik meen het trouwens echt, sommige moesten gewoon nooit mogen schieten
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 september 2019 - 21:07   quote  deeplink  
Wel opvallend dat hun tegen PSV zo op de aanval gaan.

Padt wel echt altijd goed tegen ons
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 september 2019 - 21:07   quote  deeplink  
Wat een drama die Tadic
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 september 2019 - 21:08   quote  deeplink  
Is godverdomme 1 goede voorzet nog te veel gevraagd? Godverdomme net een Gteam dit voorin man...
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 september 2019 - 21:13   quote  deeplink  
Er zit nog steeds helemaal niets in
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 september 2019 - 21:13   quote  deeplink  
En ook die moest een verbod krijgen om te schieten
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 september 2019 - 21:18   quote  deeplink  
Zo ontiegelijk klaar met deze overhypte ploeg. Gewoon om je kapot voor te schamen. Misplaatste arrogantie
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 september 2019 - 21:21   quote  deeplink  
EINDELIJK! Zat er niet eens aan te komen
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 28 september 2019 - 21:21   quote  deeplink  
En daar is ie dan. Mooi schot
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 28 september 2019 - 21:22   quote  deeplink  
Nu dan toch de ban gebroken ?
Maar deze 1 -0 is wel meegenomen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 28 september 2019 - 21:24   quote  deeplink  
Huntelaar!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 september 2019 - 21:24   quote  deeplink  
Prachtige goal. Kwestie van een keer uit de doppen kijken
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 28 september 2019 - 21:25   quote  deeplink  
Lekker hoor, de 2 -0
Maar gemakkelijk was deze wedstrijd niet.
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 september 2019 - 21:29   quote  deeplink  
Siem de Jong, wat kun je jezelf met hem toch compleet voor lul zetten
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 september 2019 - 21:32   quote  deeplink  
Even de opmerkingen van de commentator ter discussie stellen met jullie.

Teeling vind 2e gele kaart voor tijdrekken raar....

Maar een 1e geel voor tijdrekken is normaal? Kortom, erna mag je alles zonder er geel voor te krijgen?
ed pouwelse
 ed pouwelse - zaterdag 28 september 2019 - 21:34   quote  deeplink  
Bedankt scheidsrechter
nummer10
 nummer10 - zaterdag 28 september 2019 - 21:35   quote  deeplink  
lekker de jeugd de kans geven, talenten fabriek.. en wat doe je ? siem de jong ! hahaha tenhag ajb zeg haal gvd geen eigen jeugd naar ajax1 vanuit jong.. dwaas
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 september 2019 - 21:38   quote  deeplink  
Smerige schoppertjes daar joh.

Maar kan iemand mij uitleggen waarom iedereen tegen PSV de aanval kiest terwijl hun het spel laten maken iets is wat ze niet kunnen en tegen ons inzakken terwijl als je onze laatste linie onder druk zet, we nergens zijn?
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 28 september 2019 - 21:39   quote  deeplink  
Toch weer 3 punten erbij.
Nu eerst op naar Valencia en daarna naar ADO Den Haag.
remco k
 remco k - zaterdag 28 september 2019 - 21:50   quote  deeplink  
Ajax veel gecreeerd. Slecht in het afronden. En toch weer wat onnodige counters tegen waarbij het niet goed staat. Donny speelde wat te diep naar mijn idee.
benjamin25
 benjamin25 - zaterdag 28 september 2019 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 september 2019 - 21:50 schreef remco k het volgende:
Ajax veel gecreeerd. Slecht in het afronden. En toch weer wat onnodige counters tegen waarbij het niet goed staat. Donny speelde wat te diep naar mijn idee.
Prima analyse
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 september 2019 - 22:53   quote  deeplink  
Maar aangezien ik mezelf de laatste tijd nog meer dan ooit irriteer aan Ajax, ook maar even wat positiefs... Wat is die Martinez gewoon fenomenaal goed. Bijna absurd goed gewoon!
nummer10
 nummer10 - zondag 29 september 2019 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 september 2019 - 22:53 schreef Loetje het volgende:
Maar aangezien ik mezelf de laatste tijd nog meer dan ooit irriteer aan Ajax, ook maar even wat positiefs... Wat is die Martinez gewoon fenomenaal goed. Bijna absurd goed gewoon!
ik irriteer me nog niet eens zo erg aan ajax.. ik erger me werkelijk dood aan bepaalde dingen die tenhag doet en hoe hij zichzelf ophemeld.. in het begin dacht ik ach zal wel goede resultaten.. maar hoe hij onze jeugd en jeugd spelers naar de knoppen helpt.. het speelt weer enigzins als ajax zou moeten spelen.. maar er staat geen 1 jeugd speler in op dest en vd beek na.. en je maakt mij echt niet wijs dat we niks beters hebben dan siem de jong bijv.. en al helemaal als je ze geen kans geeft (schuurs deed het volgens mij prima in de voorbereiding toch?) rare knakker die tenhag

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 september 2019 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - zondag 29 september 2019 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 september 2019 - 21:50 schreef remco k het volgende:
Ajax veel gecreeerd. Slecht in het afronden. En toch weer wat onnodige counters tegen waarbij het niet goed staat. Donny speelde wat te diep naar mijn idee.
waar stond het niet goed dan ? heb een hele gevaarlijk counter gezien waarbij mazz laatste man stond.. onze rechtsback.. geen idee waar daley en veltman op dat moment waren.. heb niet alles gezien van de pot enkel stukjes..
p111
 p111 - zondag 29 september 2019 - 00:25   quote  deeplink  
Martinez terecht m/o/m !!! en in mijn ogen gefaald Ten Hag/ Mazraoui / Neres en Veltman.
Ten Hag opstelling met Hakim op rechts en Mazraoui opstellen, en de inval beurt van Siem.
nummer10
 nummer10 - zondag 29 september 2019 - 01:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2019 - 00:25 schreef p111 het volgende:
Martinez terecht m/o/m !!! en in mijn ogen gefaald Ten Hag/ Mazraoui / Neres en Veltman.
Ten Hag opstelling met Hakim op rechts en Mazraoui opstellen, en de inval beurt van Siem.
eens !
remco k
 remco k - zondag 29 september 2019 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2019 - 00:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik irriteer me nog niet eens zo erg aan ajax.. ik erger me werkelijk dood aan bepaalde dingen die tenhag doet en hoe hij zichzelf ophemeld.. in het begin dacht ik ach zal wel goede resultaten.. maar hoe hij onze jeugd en jeugd spelers naar de knoppen helpt.. het speelt weer enigzins als ajax zou moeten spelen.. maar er staat geen 1 jeugd speler in op dest en vd beek na.. en je maakt mij echt niet wijs dat we niks beters hebben dan siem de jong bijv.. en al helemaal als je ze geen kans geeft (schuurs deed het volgens mij prima in de voorbereiding toch?) rare knakker die tenhag
Schuurs wordt langzaam gebracht. Speelde afgelopen woensdag nog.

Veltman is ook eigen jeugd. Blind is dat ook alleen teruggekocht. Mazraoui is ook eigen jeugd. En ja. Ook Siem is dat.

Overigens is het verhaal van Siem het enige dat ik niet begrijp. Verder in mijn beleving een hoop logische keuzes.
remco k
 remco k - zondag 29 september 2019 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2019 - 00:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

waar stond het niet goed dan ? heb een hele gevaarlijk counter gezien waarbij mazz laatste man stond.. onze rechtsback.. geen idee waar daley en veltman op dat moment waren.. heb niet alles gezien van de pot enkel stukjes..
Hij speelde gewoon veel te hoog waardoor er op rechts in het midden diverse mogelijkheden tot counters ontstonden. Van de Beek speelde verder wel goed.

Die counter waar jij het over hebt instind uit een corner. Vrij logisch dat blind en beltman dus meevaren.
remco k
 remco k - zondag 29 september 2019 - 12:51   quote  deeplink  
Ik vind het zelfs logisch dat neres vanaf rechts starte en hakim vanaf links. Niet omdat halim vanaf links veter is. Maar om Neres te helpen zijn vorm te hervinden. En aangezien hij vanaf rechts echt beter is dan vanaf links vind ik dat logisch van ten Hag.

En aan de posities aanvallend was ook niets mis mee. Ze creëerden immers gewoon een stuk of 10 kansen.
nummer10
 nummer10 - zondag 29 september 2019 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2019 - 12:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Schuurs wordt langzaam gebracht. Speelde afgelopen woensdag nog.

Veltman is ook eigen jeugd. Blind is dat ook alleen teruggekocht. Mazraoui is ook eigen jeugd. En ja. Ook Siem is dat.

Overigens is het verhaal van Siem het enige dat ik niet begrijp. Verder in mijn beleving een hoop logische keuzes.
schuurs of alvarez behoord gewoon op de plek van veltman.. net zoals deligt die plek van hem innam.. dest in vorm moet gewoon rechtsback.. veltman nogmaals prima als invaller, geen basis meer wetende dat je zulke spelers achter de hand hebt.. en siem ga ik niet eens meer een woord aan vuil maken.. en met eigen jeugd doelde ik op de jongens die er nu aankomen.. die verdienen meer kansen
Loetje
 Loetje - zondag 29 september 2019 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2019 - 16:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

schuurs of alvarez behoord gewoon op de plek van veltman.. net zoals deligt die plek van hem innam.. dest in vorm moet gewoon rechtsback.. veltman nogmaals prima als invaller, geen basis meer wetende dat je zulke spelers achter de hand hebt.. en siem ga ik niet eens meer een woord aan vuil maken.. en met eigen jeugd doelde ik op de jongens die er nu aankomen.. die verdienen meer kansen
Ik zie Alvarez ook als nummer 4.

Maar 1 vraag, op basis van wat hebben die 2 bewezen beter te zijn daar, gezien dat nog nooit gebeurd is. Om zo stellig te zijn, mag er wel meer grond zijn
remco k
 remco k - zondag 29 september 2019 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2019 - 16:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zie Alvarez ook als nummer 4.

Maar 1 vraag, op basis van wat hebben die 2 bewezen beter te zijn daar, gezien dat nog nooit gebeurd is. Om zo stellig te zijn, mag er wel meer grond zijn
En misschien nog wel belangrijker. Wat laat Veltman momenteel zien wat een plek buiten de basis gerechtvaardigd?
Loetje
 Loetje - zondag 29 september 2019 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2019 - 16:43 schreef remco k het volgende:

[..]

En misschien nog wel belangrijker. Wat laat Veltman momenteel zien wat een plek buiten de basis gerechtvaardigd?
Ook, hoewel een stevige concurrentie dat best een keer kan.

Maar om feilloos aan te nemen dat Alvarez hoe dan ook beter is daar, kan je gewoon niet zeggen
nummer10
 nummer10 - zondag 29 september 2019 - 16:57   quote  deeplink  
schuurs zijn voorbereiding was prima, waaraan heeft hij te danken dat veltman weer mag ? en alvarez verdient gewoon ook een eerlijke kans, evenals schuurs gezien die nog kunnen groeien.. dit is de top van veltman.. domme gele kaarten, domme inspeelpasses geen opbouwend vermogen.. nogmaals ik neem aan dat je geen speler voor zoon bedrag haalt die slechter zou zijn dan veltman.. zoals vd week had je prima schuurs vlieguren kunnen laten maken tenkoste van veltman, maar wat doe je dan, ga je veltman rechtsback zetten tenkoste van dest.. dit klopt natuurlijk niet
remco k
 remco k - zondag 29 september 2019 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2019 - 16:57 schreef nummer10 het volgende:
schuurs zijn voorbereiding was prima, waaraan heeft hij te danken dat veltman weer mag ? en alvarez verdient gewoon ook een eerlijke kans, evenals schuurs gezien die nog kunnen groeien.. dit is de top van veltman.. domme gele kaarten, domme inspeelpasses geen opbouwend vermogen.. nogmaals ik neem aan dat je geen speler voor zoon bedrag haalt die slechter zou zijn dan veltman.. zoals vd week had je prima schuurs vlieguren kunnen laten maken tenkoste van veltman, maar wat doe je dan, ga je veltman rechtsback zetten tenkoste van dest.. dit klopt natuurlijk niet
Omdat schuurs gewoon matig begon die eerste echte wedstrijden. Of ben je zijn persoonlijke fouten die tot grote kansen en zelfs tot goals hebben geleid alweer vergeten?
remco k
 remco k - zondag 29 september 2019 - 17:10   quote  deeplink  
En overigens ben ik groot voorstander van het uitproberen van Alvarez op die plek.

Maar hier wordt gedaan alsof Veltman er niets van kan. Keihard feit is vanaf de dag dat hij en Blind daar gingen spelen Ajax veel minder weggeeft en minder tegengoals krijgt.

En daarmee zeg ik absoluut niet dat hij de man voor die plek is. Maar van de spelers die daar dit seizoen hebben gespeeld. Presteerde hij zover gewoon het beste.
nummer10
 nummer10 - maandag 30 september 2019 - 09:59   quote  deeplink  
liep beter toen blind naar achter werd gehaald, had schuurs wel graag naast blind willen zien met alvarez en martinez ervoor of vd beek.. die kans heeft schuurs nog niet gehad en moest het doen met blind en marin voor hem.. dus helemaal te vergelijken is het niet
p111
 p111 - maandag 30 september 2019 - 10:58   quote  deeplink  
Veltman blijft een irritatiebron voor vele fans,onnodige overtredingen dat irritante lachje als hij zg niks gedaan heeft als hij weer een vrije trap tegen krijgt,zijn super laffe instelling bij het opbouwen,hij staat constant driekwart gedraaid met gezicht terug naar eigen doel,hij loopt constant met de bal voordat hij een beslissling neemt en dat houd in van de 10 ballen speelt hij er nog steeds 8 a 9 terug (safe) of naar Blind/Martinez of naar Onana,een prima pas door naar onze voorwaartse wat Blind constant doet zie je bij hem zelden of nooit,ik ben zeer zeker een voorstander van het proberen van Alvares/Schuurs op zijn positie.
remco k
 remco k - maandag 30 september 2019 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 09:59 schreef nummer10 het volgende:
liep beter toen blind naar achter werd gehaald, had schuurs wel graag naast blind willen zien met alvarez en martinez ervoor of vd beek.. die kans heeft schuurs nog niet gehad en moest het doen met blind en marin voor hem.. dus helemaal te vergelijken is het niet
Volgens mij gingen ze er gelijktijdig spelen, en ging het toen beter lopen.

Maar goed, al voorkomt hij hoogstpersoonlijk 5 tegengoals in de CL finale, en maakt hij de winnende in de 93e minuut, dan nog steeds zal jij wel iets vinden waarom hij er niks van kan.
nummer10
 nummer10 - maandag 30 september 2019 - 13:25   quote  deeplink  
ja indd blind ging naar achter en toen kwam veltman erbij.. met marin en martinez, toen liep het nog niet super en kwam alvarez erbij.. het blok alvarez en martinez met schuurs en blind is nog nooit getest.. kortom dat het beter loopt vanwege veltman is onzin is puur omdat het middenveld minder weg gaf..
nummer10
 nummer10 - maandag 30 september 2019 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 11:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij gingen ze er gelijktijdig spelen, en ging het toen beter lopen.

Maar goed, al voorkomt hij hoogstpersoonlijk 5 tegengoals in de CL finale, en maakt hij de winnende in de 93e minuut, dan nog steeds zal jij wel iets vinden waarom hij er niks van kan.
dan zou ik juichen.. maar dat gaat niet gebeuren ;)
remco k
 remco k - maandag 30 september 2019 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 13:25 schreef nummer10 het volgende:
ja indd blind ging naar achter en toen kwam veltman erbij.. met marin en martinez, toen liep het nog niet super en kwam alvarez erbij.. het blok alvarez en martinez met schuurs en blind is nog nooit getest.. kortom dat het beter loopt vanwege veltman is onzin is puur omdat het middenveld minder weg gaf..
Het blok van 4 zorgde dat het beter ging lopen.
nummer10
 nummer10 - maandag 30 september 2019 - 18:22   quote  deeplink  
schuurs kwam in de problemen door marin en blind voorhem.. het blok martinez alvarez heeft hij nooit voorzich gehad, en blind en marin komen beiden tekort voor die positie.. ik weet 100 procent zeker dat schuurs met martinez en alvarez of vdbeek martinez niks onderdoet aan veltman
remco k
 remco k - maandag 30 september 2019 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 18:22 schreef nummer10 het volgende:
schuurs kwam in de problemen door marin en blind voorhem.. het blok martinez alvarez heeft hij nooit voorzich gehad, en blind en marin komen beiden tekort voor die positie.. ik weet 100 procent zeker dat schuurs met martinez en alvarez of vdbeek martinez niks onderdoet aan veltman
Als jij toch al die dingen zo zeker weet. Waarom ben je dan geen trainer bij Ajax man?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Groningen (zaterdag 28 september, 19.45) Eredivisie 2-0









0.0099501