BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het manco bij Feyenoord. Het publiek??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 08 oktober 2019 - 12:13   quote  deeplink  
Feyenoord is zo lang ik leef een club met pieken en dalen.
Met financiële en sportieve winsten en verliezen.
Maar ook een club met het meest trouwe publiek, schouders eronder als het tegenzit, in grote aantallen de spelers blijven steunen.

Dit laatste is in mijn ogen zo belangrijk, omdat dit de spelers boven hun kunnen laat spelen, een rede voor hun om wel je stinkende best te doen voor het publiek.
Zo veerde we vaak weer op en maakte van Feyenoord een geliefde werkgever.

Nu is dit aan het verdwijnen. Krediet is kort 3 wedstrijden speelt of coached iemand niet voldoende, of de resultaten vallen tegen en er Moeten koppen rollen.
Een striemende fluit concert en werken voor je kk geld zijn aan de orde van de dag
Dit word sterk aangewakkerd door sentiment op het internet.

Mensen eisen topsport.
Maar dit kun je niet eisen.
Ja ze zijn dikbetaald,maar blijven mensen met gevoel.

Dit zette na t kampioenschap in en iedereen die dat jaar speelde, zal hebben gedacht, stank voor dank, toen de eerste punten werden verspeeld.

Kortom dit kritische gedoe maakt meer kapot dan je goed wilt schelden.
- spelers en coach voelen geen vertrouwen
-spelers hebben minder motivatie.
- fans verliezen hun geroemde status. Beste publiek
-resultaten worden juist minder
- td,s, coaches en spelers kiezen andere clubs. Kijken wel uit om bij deze financieel karige en zwaarbeladen negatieve supporters voor te gaan werken.
-supporters zelf worden er ook niet beter van
-club word meer en meer stuurloos, mensen worden uit angst voor t publiek ontslagen waar een hoop geld mee is gemoeid.
- waardoor er veel geld verloren gaat. Nu ook wil men geen 6 miljoen verlengen omdat ene cavia in t middelpunt van agressie staat. Steun je je club laat je je club cashen, hij kan gewoon Bankzitten tot die tijd. Maar nee hij moet weg, miljoenen moeten verloren gaan.en zo tal van voorbeelden van koppen die moeten rollen waarin geld of soms kwaliteit schuilt.
- het legioen was DE reden om van Feyenoord te gaan houden.
Dat zijn we rap aan het kwijtraken.
Support verval is gigantisch, zeer schadelijk en nu al een groot aandeelhouder voor de sportieve puinzooi waar we nu in belanden.

Berghuis,Kuyt, Karsdorp, allemaal heb ik ze naar de tribune zien kijken met tranen in de ogen of met afgunst van verdriet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2019 door igor korneev --
MMM
 MMM - dinsdag 08 oktober 2019 - 12:36   quote  deeplink  
Met andere woorden, precies zoals ze het willen in het Maasgebouw:

Bek houden, 0 kritiek, ja knikken en blijven klappen ondanks wanprestatie na wanprestatie.

Dat zal het topsportklimaat aanwakkeren.
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 08 oktober 2019 - 12:52   quote  deeplink  
Er zijn al 40 jaar geen alternatieven.
Het draait of t valt, met als grootaandeelhouder het legioen.
Topsport klimaat komen we 200 miljoen voor te kort
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 08 oktober 2019 - 12:58   quote  deeplink  
Tijd voor onvoorwaardelijke steun
Positivo
 Positivo - dinsdag 08 oktober 2019 - 13:01   quote  deeplink  
De huidige generatie is verwend.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 08 oktober 2019 - 13:17   quote  deeplink  
"Dit word sterk aangewakkerd door sentiment op het internet"

Waar is dit op gebaseerd? Heb je hier statistieken voor? Zo niet komt het vooral over als een gemaakt argument om jouw mening kracht bij te zetten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 oktober 2019 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2019 - 13:01 schreef Positivo het volgende:
De huidige generatie is verwend.
Huidige generatie ?

Jij hoort de klokken luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Positivo
 Positivo - dinsdag 08 oktober 2019 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2019 - 13:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Huidige generatie ?

Jij hoort de klokken luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Ja niet de generatie van de jaren tachtig , maar die 20 jarige plus huliebalken van nu.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 oktober 2019 door Positivo --
Leuv
 Leuv - dinsdag 08 oktober 2019 - 14:15   quote  deeplink  
manomanoman
Wat een onzin weer.

Ik struikel alleen al over de taalfouten. Waarom zou ik deze onzin dan nog serieus nemen.

Kritisch zijn naar wat je voorgeschoteld krijgt is van alle tijden.
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 08 oktober 2019 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2019 - 13:17 schreef MightyAce het volgende:
"Dit word sterk aangewakkerd door sentiment op het internet"

Waar is dit op gebaseerd? Heb je hier statistieken voor? Zo niet komt het vooral over als een gemaakt argument om jouw mening kracht bij te zetten.
Op basis van laatste 10 jaar.
Vroeger hoorde je alleen wat als het echt niet ging.
Zoals 10e worden.
Ook situatie kazim snap ik.
De rest gebeurde niet en lijkt te worden aangewakkerd doordat iedereen
Kan meelullen op internet
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 08 oktober 2019 - 15:54   quote  deeplink  
Gaat mij erom vanuit perspectief van spelers en medewerkers.
De spanning is hoog en zware kritiek altijd op de loer.
Kan er bij horen.
Maar Feyenoord stond erom bekend dat het publiek dat zelden deed.
Door dit vertrouwen steeg het regelmatig boven zich uit. En daarmee was t legioen de gangmaker
Positivo
 Positivo - dinsdag 08 oktober 2019 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2019 - 15:50 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Op basis van laatste 10 jaar.
Vroeger hoorde je alleen wat als het echt niet ging.
Zoals 10e worden.
Ook situatie kazim snap ik.
De rest gebeurde niet en lijkt te worden aangewakkerd doordat iedereen
Kan meelullen op internet
Dat is tegenwoordig overal ook Zwarte Pieten discussies monden nog net niet uit in moord en doodslag.
MMM
 MMM - dinsdag 08 oktober 2019 - 16:06   quote  deeplink  
Peppi en Kokki

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 oktober 2019 door MMM --
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 08 oktober 2019 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2019 - 14:15 schreef Leuv het volgende:
manomanoman
Wat een onzin weer.

Ik struikel alleen al over de taalfouten. Waarom zou ik deze onzin dan nog serieus nemen.

Kritisch zijn naar wat je voorgeschoteld krijgt is van alle tijden.
Ach gut.. taal is zeg maar echt jou ding

Terzijde
Nee Feyenoords onderscheiden zich door hun grote emmer
Besef dat t Feyenoord is en blijft.
Is iets war zich de laatste 10 jaar ontwikkeld vooral.

Jaren 80 gebeurde t voor t eerst.
Zag t resultaat, geen hond meer in de kuip en werkelijk niemand meer die hart en ziel had.
Zowel op t veld als op de tribune.

Nee geef mij maar 2011, opklouteren uit een dal en juichen bij elke goede actie.
Mede daardoor kregen al die jonkies vertrouwen.
Die lichting was waarschijnlijk nooit zo succesvol geweest als die support er niet was.
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 08 oktober 2019 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2019 - 16:06 schreef MMM het volgende:
Peppi en Kokki
Alleen maar mee lullen met ja knikkers.
Forum is voor discussie.
Als je geen argumenten heb ga je kinderachtig doen.
MMM
 MMM - dinsdag 08 oktober 2019 - 16:10   quote  deeplink  
Beetje zoals jij doet en dan moeders beledigen als je geen argumenten meer hebt?

De pot verwijt de ketel.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 08 oktober 2019 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2019 - 15:50 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Op basis van laatste 10 jaar.
Vroeger hoorde je alleen wat als het echt niet ging.
Zoals 10e worden.
Ook situatie kazim snap ik.
De rest gebeurde niet en lijkt te worden aangewakkerd doordat iedereen
Kan meelullen op internet
Ah OK dus gebaseerd op wat jij denkt. Helder.
Marciano
 Marciano - dinsdag 08 oktober 2019 - 16:17   quote  deeplink  
Beste Feyenoord supporters,
Bedankt! Bedankt dat jullie er altijd zijn. Maarja zo zijn wij. Het is niet makkelijk maar wel normaal. Normaal attans voor ons. Dat we altijd maar terug blijven komen op de plek waar wij ons thuis voelen. Hoe slecht het ook gaat. De laatste jaren heb ik iets opgemerkt. De uitwedstrijden zijn niet te vergelijken met thuis. Hoe kan dat? Dat komt door ons. Wij kunnen de ploeg naar een hoger level brengen. Heel bizar wat er in de kuip allemaal kan gebeuren. Wij zijn zo meelevend en fanatiek dat de spelers daar vleugels van kunnen krijgen. Hun zelfvertrouwen stijgt boven zichzelf uit en kunnen opeens alle tegenstanders pijn doen. Helaas heeft ons fanatisme ook een keerzijde. Een keerzijde die ik de laatse jaren pas door ben gaan krijgen. We kunnen er op ze zachts gezegd flink de balen van hebben als het slecht gaat en laten dat goed merken ook. Wat heel logisch is als je zo fanatiek bent zoals wij zijn. Ik vind dat dit moet kunnen (tot een bepaalde hoogte) Op het moment dat spelers niet 100% geven zijn ze ons niet waard. Waarom? Omdat wij dat wel altijd doen. Elke keer maar weer. Van mij mogen ze dat flink horen ook want dat is Feyenoord omwaardig! Sterker door strijd! Meer verwachten wij niet. 90 minuten lang het gras opvreten. Maar op het moment dat je ziet dat de spelers er alles aan doen maar er zit niet meer in, verdienen ze onze 100% steun. De steun uit duizend kelen die ze geven wat ze op dat moment verdienen en nodig hebben.Want ze hebben ons nodig, en zeker in tijden zoals nu. Dat is waar Feyenoord voor staat! En dat gelul van; het is nog nooit zo slecht geweest' daar lach ik om. Ik heb vele male slechter meegemaakt en weet je, zo is het altijd geweest. Hoge pieken en lage dalen. Maar ik ben wel voor deze club geworden. En eerlijk gezegd ben ik daar trots op. Wat een heerlijk gevoel is dat, dat je geen prijzen nodig hebt om van je club te hoeven houden! Voor vele die de makkelijke weg hebben gekozen en niet weten hoe het is om met ze alle pijn te lijden een onbegrijpelijk gevoel. Ze zijn er alleen als het goed gaat. Tuurlijk voel je het liefst vreugde maar de pijn hoord ook bij de liefde. En door die met ze alle te dragen zijn we sterker geworden en kunnen we elkaar beter als menig ander supporter. Ik roep alle mede supporters op om onze prachtige club te steunen zoals alleen wij dat kunnen. Het vetrouwen te geven die ze nu missen. Wij laten ons niet klein maken. We zullen eens laten zien hoe groot wij zijn in dit kleine landje en dat wij na al die jaren onze handen niet omdraaien voor een paar tegenslagen! WE SUPPORT THE FEYENOORD BOYS! WE SHALL NOT BEMOVED!
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 08 oktober 2019 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2019 - 16:12 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ah OK dus gebaseerd op wat jij denkt. Helder.
Klopt is een gevoel.
Zoals iedereen zijn idee uit op een forum

Jij vind van niet?
Praat forum
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 08 oktober 2019 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2019 - 16:17 schreef Marciano het volgende:
Beste Feyenoord supporters,
Bedankt! Bedankt dat jullie er altijd zijn. Maarja zo zijn wij. Het is niet makkelijk maar wel normaal. Normaal attans voor ons. Dat we altijd maar terug blijven komen op de plek waar wij ons thuis voelen. Hoe slecht het ook gaat. De laatste jaren heb ik iets opgemerkt. De uitwedstrijden zijn niet te vergelijken met thuis. Hoe kan dat? Dat komt door ons. Wij kunnen de ploeg naar een hoger level brengen. Heel bizar wat er in de kuip allemaal kan gebeuren. Wij zijn zo meelevend en fanatiek dat de spelers daar vleugels van kunnen krijgen. Hun zelfvertrouwen stijgt boven zichzelf uit en kunnen opeens alle tegenstanders pijn doen. Helaas heeft ons fanatisme ook een keerzijde. Een keerzijde die ik de laatse jaren pas door ben gaan krijgen. We kunnen er op ze zachts gezegd flink de balen van hebben als het slecht gaat en laten dat goed merken ook. Wat heel logisch is als je zo fanatiek bent zoals wij zijn. Ik vind dat dit moet kunnen (tot een bepaalde hoogte) Op het moment dat spelers niet 100% geven zijn ze ons niet waard. Waarom? Omdat wij dat wel altijd doen. Elke keer maar weer. Van mij mogen ze dat flink horen ook want dat is Feyenoord omwaardig! Sterker door strijd! Meer verwachten wij niet. 90 minuten lang het gras opvreten. Maar op het moment dat je ziet dat de spelers er alles aan doen maar er zit niet meer in, verdienen ze onze 100% steun. De steun uit duizend kelen die ze geven wat ze op dat moment verdienen en nodig hebben.Want ze hebben ons nodig, en zeker in tijden zoals nu. Dat is waar Feyenoord voor staat! En dat gelul van; het is nog nooit zo slecht geweest' daar lach ik om. Ik heb vele male slechter meegemaakt en weet je, zo is het altijd geweest. Hoge pieken en lage dalen. Maar ik ben wel voor deze club geworden. En eerlijk gezegd ben ik daar trots op. Wat een heerlijk gevoel is dat, dat je geen prijzen nodig hebt om van je club te hoeven houden! Voor vele die de makkelijke weg hebben gekozen en niet weten hoe het is om met ze alle pijn te lijden een onbegrijpelijk gevoel. Ze zijn er alleen als het goed gaat. Tuurlijk voel je het liefst vreugde maar de pijn hoord ook bij de liefde. En door die met ze alle te dragen zijn we sterker geworden en kunnen we elkaar beter als menig ander supporter. Ik roep alle mede supporters op om onze prachtige club te steunen zoals alleen wij dat kunnen. Het vetrouwen te geven die ze nu missen. Wij laten ons niet klein maken. We zullen eens laten zien hoe groot wij zijn in dit kleine landje en dat wij na al die jaren onze handen niet omdraaien voor een paar tegenslagen! WE SUPPORT THE FEYENOORD BOYS! WE SHALL NOT BEMOVED!
Amen, thanks!

Dirk Kuyt?
Marciano
 Marciano - dinsdag 08 oktober 2019 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2019 - 16:20 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Amen, thanks!

Dirk Kuyt?
Hahah nee maar een mooier compliment dan dit kan ik niet krijgen! Dankje!;)
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 08 oktober 2019 - 16:26   quote  deeplink  
Snap ik, een puurdere gozer kun je bijna niet wensen.
Leuv
 Leuv - dinsdag 08 oktober 2019 - 16:30   quote  deeplink  
Wat een bullshit allemaal Igor. Is de film slecht dan ga ik niet naar de bioscoop.
Is het eten bedorven en niet te vreten dan eet ik het niet op. Dat zouden meerderen moeten doen. Misschien dat het dan eindelijk eens doordringt dat het zo niet langer kan.
Blijf lekker op jouw manier supporten Igor. Ik doe het lekker op mijn manier.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 oktober 2019 door Leuv --
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 08 oktober 2019 - 16:33   quote  deeplink  
Bij allerlei zaken kan ik daar bij inkomen, bij Feyenoord past een buffer als t minder gaat.
Zal mij inmiddels niet verbazen dat de spelers beter presteren in een lege kuip als dit zo doorgaat
Leuv
 Leuv - dinsdag 08 oktober 2019 - 16:35   quote  deeplink  
Misschien presteren ze nog wel veel beter wanneer het riante salaris niet overgemaakt wordt.
Leuv
 Leuv - dinsdag 08 oktober 2019 - 16:36   quote  deeplink  
Kunnen ze niet tegen deze druk dan zijn ze Feyenoord onwaardig. De Lurlingkjes en Karsdorpjes van deze wereld. Ga dan lekker ergens anders ballen.
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 08 oktober 2019 - 16:37   quote  deeplink  
Dat is wel iets wat ik zou willen, prestatie loon.
Volle buit bij winst.

Maar werkt helaas niet.
Geen speler die dan blijft

Maar ik heb nu ook niet het idee dat het aan onwil ligt
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 08 oktober 2019 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2019 - 16:36 schreef Leuv het volgende:
Kunnen ze niet tegen deze druk dan zijn ze Feyenoord onwaardig. De Lurlingkjes en Karsdorpjes van deze wereld. Ga dan lekker ergens anders ballen.
Herkenbaar.
Maar een club in onze situatie kan maar beter niet te veel spelers kopen en dumpen.
Beste geef je ze vertrouwen en buiten geld om een arbeidsovereenkomst Etos rede om vol overtuiging te spelen. Namelijk een positief fanatiek publiek, die je naam zingt
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 08 oktober 2019 - 16:41   quote  deeplink  
Einde seizoen evalueren en spelers beoordelen en verkopen.
Tijdens een seizoen is onvrede , spelers kapitaal omlaag praten
MMM
 MMM - dinsdag 08 oktober 2019 - 16:54   quote  deeplink  
Spelers spelen het kapitaal zelf wel omlaag.
Marciano
 Marciano - dinsdag 08 oktober 2019 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2019 - 16:36 schreef Leuv het volgende:
Kunnen ze niet tegen deze druk dan zijn ze Feyenoord onwaardig. De Lurlingkjes en Karsdorpjes van deze wereld. Ga dan lekker ergens anders ballen.
Ik snap wat je bedoelt maar zo makkelijl is het helaas niet. Vooral niet als je zoals Feyenoord niet onwijs veel geld hebt om te besteden. Ik denk dat de druk bij Feyenoord vele male hoger ligt dan bij de andere clubs in de eredivisie. Feyenoord supporters kunnen ook verlammend werken voor bepaalde spelers waardoor ze vaak niet meer in staat zijn te laten zien wat ze kunnen. Dan kan je al die spelers (die je voor miljoenen hebt gekocht) wel weg gaan doen maar daar wordt je club niet beter van. En van spelers bedreigen al helemaal niet niet (karsdorp)...
Positivo
 Positivo - dinsdag 08 oktober 2019 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2019 - 17:12 schreef Marciano het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt maar zo makkelijl is het helaas niet. Vooral niet als je zoals Feyenoord niet onwijs veel geld hebt om te besteden. Ik denk dat de druk bij Feyenoord vele male hoger ligt dan bij de andere clubs in de eredivisie. Feyenoord supporters kunnen ook verlammend werken voor bepaalde spelers waardoor ze vaak niet meer in staat zijn te laten zien wat ze kunnen. Dan kan je al die spelers (die je voor miljoenen hebt gekocht) wel weg gaan doen maar daar wordt je club niet beter van. En van spelers bedreigen al helemaal niet niet (karsdorp)...
Vroeger waren alleen van Loen en Lulring slachtoffers van spreekkoren en die Griek. Op een gegeven moment kwam het fysiek bedreigen erbij zelfs de GKL kon Rotterdam niet meer in. Generatie 0 de huidige “ harde kern”
van geil
 van geil - dinsdag 08 oktober 2019 - 17:27   quote  deeplink  
SLOT
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 08 oktober 2019 - 18:27   quote  deeplink  
Nootjes
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 08 oktober 2019 - 18:30   quote  deeplink  
Vind invloed publiek wat overtrokken, maar er zijn ook behoorlijk wat wedstrijden met het Legioen erachter over de streep getrokken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 oktober 2019 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2019 - 18:30 schreef FR-Henk het volgende:
Vind invloed publiek wat overtrokken, maar er zijn ook behoorlijk wat wedstrijden met het Legioen erachter over de streep getrokken.
Juistem.
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 08 oktober 2019 - 18:32   quote  deeplink  
Dat zijn de goede
MMM
 MMM - dinsdag 08 oktober 2019 - 18:36   quote  deeplink  
Wat is goed en wat is slecht?

Ik zie liever kritische supporters dan alleen maar ja-knikkers. Ik ben zelf ook kritisch maar hou wel van mijn club.

Iedereen beleefd het op zijn of haar manier, dan ben je niet direct een goede of slechte supporter
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 08 oktober 2019 - 18:40   quote  deeplink  
Dat is zo MMM.

Tuurlijk mag er kritiek zijn, maar er zal net als vroeger weer meer besef moeten komen dat het om Feyenoord gaat.
Zit gewoon regelmatig tegenspoed bij.
Je kunt ontslaan, wegsturen en uitfluiten wat je wilt, maar daar word het sws niet beter van.
Tenzij er iets grondig mis is. Zoals 2010 of kazim Richards. Ook kroketje van Kramer hoeven we niet te pikken.
Spelen zonder inzet mag ook uitgefloten worden.
Maar word tegenwoordig ook gedaan als er wel inzet is.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 08 oktober 2019 - 18:41   quote  deeplink  
Dat zijn ook supporters.
Kijk, MMM is behoorlijk kritisch op van Geel. Prima, hij is daar direct en zuiver in. Een echte supporter.
Hij zuigt niet maar zegt waar het op staat.
Erken gewoon dat jullie er anders iñ staan.

Van Geel heeft de club mede op de rit geholpen., Laatste 2 jaar ongelukkig aankoopbeleid. En de piramide, tsja. Dat was achteraf fout.
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 08 oktober 2019 - 18:43   quote  deeplink  
Prima Henk

Maar dit staat even los daarvan
MMM
 MMM - dinsdag 08 oktober 2019 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2019 - 18:40 schreef igor korneev het volgende:
Dat is zo MMM.

Tuurlijk mag er kritiek zijn, maar er zal net als vroeger weer meer besef moeten komen dat het om Feyenoord gaat.
Zit gewoon regelmatig tegenspoed bij.
Je kunt ontslaan, wegsturen en uitfluiten wat je wilt, maar daar word het sws niet beter van.
Tenzij er iets grondig mis is. Zoals 2010 of kazim Richards. Ook kroketje van Kramer hoeven we niet te pikken.
Spelen zonder inzet mag ook uitgefloten worden.
Maar word tegenwoordig ook gedaan als er wel inzet is.
Ik denk dat het bij heel veel mensen, waaronder ikzelf, ontzettend veel pijn doet dat er na de titel zo ongelofelijk veel is mis gegaan. Dat was het moment voor Feyenoord om terug te keren in de top (lees: elk jaar meedoen om de titel, niet perse elk jaar kampioen worden).

En nu zijn we eigenlijk terug bij af toen Koeman instapte.. Ik vind de toekomst van Feyenoord echt zorgwekkend en dat doet echt pijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 oktober 2019 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 oktober 2019 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2019 - 18:41 schreef FR-Henk het volgende:
Dat zijn ook supporters.
Kijk, MMM is behoorlijk kritisch op van Geel. Prima, hij is daar direct en zuiver in. Een echte supporter.
Hij zuigt niet maar zegt waar het op staat.
Erken gewoon dat jullie er anders iñ staan.

Van Geel heeft de club mede op de rit geholpen., Laatste 2 jaar ongelukkig aankoopbeleid. En de piramide, tsja. Dat was achteraf fout.
En zo is het!
MMM
 MMM - dinsdag 08 oktober 2019 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2019 - 18:41 schreef FR-Henk het volgende:
Dat zijn ook supporters.
Kijk, MMM is behoorlijk kritisch op van Geel. Prima, hij is daar direct en zuiver in. Een echte supporter.
Hij zuigt niet maar zegt waar het op staat.
Erken gewoon dat jullie er anders iñ staan.

Van Geel heeft de club mede op de rit geholpen., Laatste 2 jaar ongelukkig aankoopbeleid. En de piramide, tsja. Dat was achteraf fout.
Thanks Henk!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 08 oktober 2019 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2019 - 18:43 schreef igor korneev het volgende:
Prima Henk

Maar dit staat even los daarvan
Is dat zo?
Je lijkt je te fixeren op de anti van Geel posts.
Heeft uiteindelijk geen zin.
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 08 oktober 2019 - 18:51   quote  deeplink  
Het ging hier over supporten over het algemeen.
Maar kan het ook uren over Martin hebben

Ben het wel eens met je post verder

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 oktober 2019 door igor korneev --
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 08 oktober 2019 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2019 - 18:43 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik denk dat het bij heel veel mensen, waaronder ikzelf, ontzettend veel pijn doet dat er na de titel zo ongelofelijk veel is mis gegaan. Dat was het moment voor Feyenoord om terug te keren in de top (lees: elk jaar meedoen om de titel, niet perse elk jaar kampioen worden).

En nu zijn we eigenlijk terug bij af toen Koeman instapte.. Ik vind de toekomst van Feyenoord echt zorgwekkend en dat doet echt pijn
Dat kan ik mij goed voorstellen.
Maar er zijn ook mensen die dat niet verwachten.
Ik vond het heel knap en wist dat dit boven verwachting is en daarna ook zou blijven.
Pas als je genoeg keer kampioen word, zouden we pas in de buurt komen van het kapitaal van Ajax en mindere mate PSV.
Denk dat iedereen had gewild dat het zo door zou gaan.2017
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 08 oktober 2019 - 19:05   quote  deeplink  
Kritiek is net liefde .

Geven en nemen

Voor op het tegeltje, naast jullie wc pot

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 oktober 2019 door igor korneev --
MMM
 MMM - dinsdag 08 oktober 2019 - 19:06   quote  deeplink  
Ik denk dat dat mogelijk was geweest met een goed gevoerd beleid plus aankopen. Niet elk jaar kampioen maar wel elk jaar lang meedoen
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 08 oktober 2019 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2019 - 19:06 schreef MMM het volgende:
Ik denk dat dat mogelijk was geweest met een goed gevoerd beleid plus aankopen. Niet elk jaar kampioen maar wel elk jaar lang meedoen
Dat kan.

Maar hoe groot is de kans, dat met een club als Feyenoord , over de hele breedte alles slaagt met weinig middelen.
Wie had verwacht dat Larsson en Ayoub van te voren het toch niet konden.
Of dat een Haps en jorgenson steeds geblesseerd zijn.

De kans die je schets is in mijn ogen niet groter dan een paar procent.
Nu hebben er ook wat gekochte en jeugd spelers gefaald. Maar als ik zo naar onze selectie kijk, ben ik nog steeds best tevreden.
Oude aankopen lijken alsnog wat te gaan worden.
Sommige hebben best wat waarde. Zoals we ook bij St juste hebben gezien.
Laten we gewoon accepteren wat t is en die gasten steunen.
Maar dat is dan mijn idee van t verhaal

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het manco bij Feyenoord. Het publiek??









0.0085921