BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Crycensio Summerville topic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
pat
 pat - maandag 06 juli 2020 - 10:44   quote  deeplink  
Nog meer goed nieuws, wat gebeurt er tog allemaal.
Dit lijkt echt ergens op
de bluffer
 de bluffer - maandag 06 juli 2020 - 12:14   quote  deeplink  
Nou uitstekend gedaan dat vind ik zeer overdreven, af en toe viel hij wel op bij ADO Den Haag.
Ik zou hem niet lange laten tekenen. Gewoon nu verkopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2020 door de bluffer --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 06 juli 2020 - 20:20   quote  deeplink  
Kan hem nog steeds niet goed beoordelen. Dat hij talent heeft, zie ik wel, maar zal hij sterk genoeg zijn om de top te halen? Of is het een lichtgewicht, die nooit het niveau van een jeugdspeler zal ontgroeid op dit vlak (zoals good old Nicky Hofs)?
Frstu
 Frstu - maandag 06 juli 2020 - 21:27   quote  deeplink  
Nicky Hofs was in zijn tijd niet de slechtste speler van Feyenoord. Wellicht zei dat veel over de rest.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 07 juli 2020 - 08:04   quote  deeplink  
Summerville?
Geen peil op te trekken. Soms onbesuisd en retelicht, maar ook weer razend snel en slim.
VVout
 VVout - dinsdag 07 juli 2020 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2020 - 08:04 schreef FR-Henk het volgende:
Summerville?
Geen peil op te trekken. Soms onbesuisd en retelicht, maar ook weer razend snel en slim.
Dat zijn kwaliteiten op zich, hoop dat ze zich positief uiten.

Geen enkel negatief aspect als je de balans er in kan vinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juli 2020 door VVout --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 07 juli 2020 - 09:00   quote  deeplink  
Plaats in deze selectie is ie wel waard, komend seizoen zal het moeten aantonen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juli 2020 - 09:09   quote  deeplink  
In mijn optiek zijn summerville en sinisterra van hetzelfde niveau.

Mag je zelf uitmaken wat ik er dan van vind.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 juli 2020 - 09:24   quote  deeplink  
Toppertje
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 07 juli 2020 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2020 - 09:09 schreef Stylzz het volgende:
In mijn optiek zijn summerville en sinisterra van hetzelfde niveau.

Mag je zelf uitmaken wat ik er dan van vind.
Gekleurde bril ?
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 07 juli 2020 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2020 - 09:09 schreef Stylzz het volgende:
In mijn optiek zijn summerville en sinisterra van hetzelfde niveau.

Mag je zelf uitmaken wat ik er dan van vind.
Sinisterra is veel verder, Summerville hoort in de K K D
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 07 juli 2020 - 10:32   quote  deeplink  
Raar vergelijking, jongens kijk nu eens naar de wedstijden van ADO.
Hij maakt van de 100 acties er 2 af en is balverliefd, en geeft bijna geen eindpass.
Ik hoop echt dat ik geen gelijk heb, maar kijk nu eens
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juli 2020 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2020 - 10:13 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Sinisterra is veel verder, Summerville hoort in de K K D
Sinisterra is ook een domme draver. Echt, die heeft 1,5 wedstrijd aardig gespeeld. Zo hebben we er al tig gehad, ik hoop dat t verder komt dan dit, want zo is t nogal weinig.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 07 juli 2020 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2020 - 10:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Sinisterra is ook een domme draver. Echt, die heeft 1,5 wedstrijd aardig gespeeld. Zo hebben we er al tig gehad, ik hoop dat t verder komt dan dit, want zo is t nogal weinig.
Dus weg doen
pat
 pat - dinsdag 07 juli 2020 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2020 - 09:09 schreef Stylzz het volgende:
In mijn optiek zijn summerville en sinisterra van hetzelfde niveau.

Mag je zelf uitmaken wat ik er dan van vind.
ja zo zie ik het eigenlijk ook wel. mag ik eraan toevoegen dat summerville op het niveau zit van sini voor zijn doorbraak?

edit ff: ik denk wel dat deze beide het gaan maken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juli 2020 door pat --
ar
 ar - dinsdag 07 juli 2020 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2020 - 10:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Sinisterra is ook een domme draver. Echt, die heeft 1,5 wedstrijd aardig gespeeld. Zo hebben we er al tig gehad, ik hoop dat t verder komt dan dit, want zo is t nogal weinig.
Voor z'n blessure maakte die toch wel verfijnde goals.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juli 2020 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2020 - 12:58 schreef ar het volgende:

[..]

Voor z'n blessure maakte die toch wel verfijnde goals.
Ja, deed Achahbar ook wel s.
VVout
 VVout - dinsdag 07 juli 2020 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2020 - 09:09 schreef Stylzz het volgende:
In mijn optiek zijn summerville en sinisterra van hetzelfde niveau.

Mag je zelf uitmaken wat ik er dan van vind.
Laat ze er maar voor knokken, de beste staat in de basis.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 07 juli 2020 - 15:57   quote  deeplink  
Ja laten ze dat doen .........Summerville is een rechtsbuiten ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 juli 2020 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2020 - 12:58 schreef ar het volgende:

[..]

Voor z'n blessure maakte die toch wel verfijnde goals.
Dat niet alleen ,hij had ook fenomenale passeerbewegingen
Frstu
 Frstu - dinsdag 07 juli 2020 - 21:37   quote  deeplink  
Als iemand hem leert om zijn acties rendabel te maken dan kan het best wat worden. De jongen is achttien en heeft al 18 wedstrijden bij FC Dordrecht weg. En daarna 21 bij ADO.

Schrijf hem niet af. Hij zal alleen maar sterker worden en kan uit het niets zo twee man passeren. Dat kunnen er niet veel!
pat
 pat - dinsdag 07 juli 2020 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2020 - 21:37 schreef Frstu het volgende:
Als iemand hem leert om zijn acties rendabel te maken dan kan het best wat worden. De jongen is achttien en heeft al 18 wedstrijden bij FC Dordrecht weg. En daarna 21 bij ADO.

Schrijf hem niet af. Hij zal alleen maar sterker worden en kan uit het niets zo twee man passeren. Dat kunnen er niet veel!
ik zie het ook, dat jeugdige moet eraf maar die gast is wel zo snel.
technisch ja die gaat met de juiste begeleiding ver komen.
VVout
 VVout - dinsdag 07 juli 2020 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2020 - 15:57 schreef piet de paler het volgende:
Ja laten ze dat doen .........Summerville is een rechtsbuiten ?
Tsja, dat legt er aan of je hem naar binnen wilt laten trekken of de voorzet vanaf de zijkanten wilt laten geven.

Zijn sterkste punt is de bewegelijkheid naar het doel toe dus dan zet je hem beter als rechtspoot op links.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 08 juli 2020 - 10:42   quote  deeplink  
Ik wacht af zet mijn geld op Linssen als revelatie dit seizoen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 09 juli 2020 - 15:54   quote  deeplink  
Feyenoord gaat er alles aan doen om Crysencio Summerville langer aan de club te binden. De Rotterdammers hebben veel vertrouwen in de 18-jarige aanvaller. Afgelopen seizoen weigerde de stadionclub al een miljoenenbod van Wolverhampton Wanderer.

Dit meldt Voetbal International. Ook Anderlecht, Rangers FC en Red Bull Salzburg willen de talentvolle aanvaller graag overnemen van Feyenoord. Summerville heeft een contract dat medio 2021 afloopt. Technisch directeur Frank Arnesen doet er alles aan om hem langer aan Feyenoord te binden
de bluffer
 de bluffer - donderdag 09 juli 2020 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2020 - 15:54 schreef Leon FR1908 het volgende:
Feyenoord gaat er alles aan doen om Crysencio Summerville langer aan de club te binden. De Rotterdammers hebben veel vertrouwen in de 18-jarige aanvaller. Afgelopen seizoen weigerde de stadionclub al een miljoenenbod van Wolverhampton Wanderer.

Dit meldt Voetbal International. Ook Anderlecht, Rangers FC en Red Bull Salzburg willen de talentvolle aanvaller graag overnemen van Feyenoord. Summerville heeft een contract dat medio 2021 afloopt. Technisch directeur Frank Arnesen doet er alles aan om hem langer aan Feyenoord te binden
Had Feyenoord dat maar gedaan, dan hadden ze een paar miljoen gebeurd.
Nu krijgen ze een bankzitter er bij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juli 2020 door de bluffer --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 09 juli 2020 - 17:01   quote  deeplink  
????
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 juli 2020 - 17:06   quote  deeplink  
Ja bluf heeft t ff niet
pat
 pat - donderdag 09 juli 2020 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2020 - 17:06 schreef Stylzz het volgende:
Ja bluf heeft t ff niet
daar zijn de meningen over verdeelt maar er staat "een miljoenenbod".
2 miljoen is een miljoenenbod, naast of hij het volgens jou of mij nou wel of niet heeft vind ik dat we hier toch wel een gokje mogen wagen door hem langer te binden en dus niet te verkopen. Wat denk jij?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 09 juli 2020 - 17:58   quote  deeplink  
Summerville is toch die ........zanger van de comnuyards hahahahaahahaahaj
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 juli 2020 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2020 - 17:35 schreef pat het volgende:

[..]

daar zijn de meningen over verdeelt maar er staat "een miljoenenbod".
2 miljoen is een miljoenenbod, naast of hij het volgens jou of mij nou wel of niet heeft vind ik dat we hier toch wel een gokje mogen wagen door hem langer te binden en dus niet te verkopen. Wat denk jij?
Ik vind t niet veel. Maar hopelijk heb ik t mis
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 09 juli 2020 - 20:39   quote  deeplink  
Ik vind hem echt een super talent ,echt super super zeg maar .
En hopelijk heb ik het dan weer niet mis haha
van geil
 van geil - donderdag 09 juli 2020 - 20:50   quote  deeplink  
Een agressieve Cabral
Frstu
 Frstu - donderdag 09 juli 2020 - 21:19   quote  deeplink  
Contract aanbieden. Verhuren als hij niet aan spelen toekomt.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 10 juli 2020 - 09:05   quote  deeplink  
Ik heb niets tegen het ventje,en hoop dat hij het heel goed gaat doen!
Maar veel mensen zetten het ventje nu al op een voetstuk, dit is het type speler dat in de luwte moet groeien, en dat kan niet als de druk en de verafgoding er nu al is.
Bij ADO deed hij leuke dingen,maar nogmaals hij is balverliefd en mist de eindpass,of koel scorend vermogen( zien jullie dat niet)
Ik denk ook dat het op verhuren gaat uitdraaien.

Life is good
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 juli 2020 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2020 - 20:50 schreef van geil het volgende:
Een agressieve Cabral
Bluf blij, komt ie bij de Tukkerts.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 10 juli 2020 - 09:22   quote  deeplink  
Hahaha
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 juli 2020 - 09:24   quote  deeplink  
Anderlecht schijnt ook interesse te hebben.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 10 juli 2020 - 09:39   quote  deeplink  
Als dat dit zou zijn.............hup hup hup iets met een strik, en laat zijn broer meegaan
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 10 juli 2020 - 16:24   quote  deeplink  
Had nog niet de indruk dat hij al klaar is voor Feyenoord 1. Maar goed hij is pas 18. Dus het ligt in de lijn der verwachting dat hij nog wat stappen gaat maken.

Vraag me af hoe hoog dat miljoenenbod lag. Lijkt me eerlijk gezegd niet heel hoog, daarvoor hij heeft hij nog te weinig laten zien en spat het talent te weinig van hem af.

Maar als het een miljoen of 1-2 was dan kan ik me voorstellen dat Feyenoord het niet zo interessant vindt. Ook omdat je jonge talenten zelf wil laten doorbreken. Ze eerst sterkhouder te laten worden bij Feyenoord (of ze in ieder geval de kans te geven) en ze dan pas laten vertrekken. Het is belangrijk consequent te zijn met dat soort dingen, want anders krijg je toch scheve gezichten.

Maar goed, meest voor de hand liggend, lijkt me een jaartje of 1-2 verlengen en nogmaals verhuren. Of hij kan in de voorbereiding laten zien klaar te zijn voor Feyenoord 1, dat kan ook. Maar zelfs dan heeft hij altijd nog Berghuis voor zich. Dus het maken van veel minuten op zijn, op het oog ,favoriete positie ligt niet in de lijn der verwachting. Ook gezien de komst van Linssen en Conteh. En Sinisterra komt tzt weer terug. En je hebt ook nog anderen zoals Haps en Toornstra die op de buitenposities kunnen spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juli 2020 door T-FeYeN00rD --
pat
 pat - vrijdag 10 juli 2020 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2020 - 16:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Had nog niet de indruk dat hij al klaar is voor Feyenoord 1. Maar goed hij is pas 18. Dus het ligt in de lijn der verwachting dat hij nog wat stappen gaat maken.

Vraag me af hoe hoog dat miljoenenbod lag. Lijkt me eerlijk gezegd niet heel hoog, daarvoor hij heeft hij nog te weinig laten zien en spat het talent te weinig van hem af.

Maar als het een miljoen of 1-2 was dan kan ik me voorstellen dat Feyenoord het niet zo interessant vindt. Ook omdat je jonge talenten zelf wil laten doorbreken. Ze eerst sterkhouder te laten worden bij Feyenoord (of ze in ieder geval de kans te geven) en ze dan pas laten vertrekken. Het is belangrijk consequent te zijn met dat soort dingen, want anders krijg je toch scheve gezichten.

Maar goed, meest voor de hand liggend, lijkt me een jaartje of 1-2 verlengen en nogmaals verhuren. Of hij kan in de voorbereiding laten zien klaar te zijn voor Feyenoord 1, dat kan ook. Maar zelfs dan heeft hij altijd nog Berghuis voor zich. Dus het maken van veel minuten op zijn, op het oog ,favoriete positie ligt niet in de lijn der verwachting. Ook gezien de komst van Linssen en Conteh. En Sinisterra komt tzt weer terug. En je hebt ook nog anderen zoals Haps en Toornstra die op de buitenposities kunnen spelen.
in grote lijnen ben ik het met je eens. ik denk netzo over verkoop bij een bodje van een paar miljoen, wie weet hoe hij rendeert met die nieuwe, zeer jonge aanwinsten voor de toekomst.

naast berghuis heeft hij ook nog narsign voor zich en we moeten maar zien hoe conteh het gaat doen natuurlijk. netals linssen en diemers, alhoewel niet een bedreiging voor cry moeten we ze toch echt eerst zien functioneren alvorens erover te oordelen.

cry is jong, ontzettend jeugdig in ze acties en het lijkt soms wat te ver doorgegaan. dat zal hij houden als hij voor clubs als ado speelt, daar is hij de beste. verhuren nog 1 jaartje is een goede optie maar dan bij een middenmoter als heerenveen of utrecht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juli 2020 door pat --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 10 juli 2020 - 17:38   quote  deeplink  
Nogmaals zien jullie andere wedstrijden van ADO als ik.
Kijk nu objectief, leuke bewegingen, maar niet effectief, geen afmaker, balverliefd.........
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 10 juli 2020 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2020 - 17:20 schreef pat het volgende:

[..]

in grote lijnen ben ik het met je eens. ik denk netzo over verkoop bij een bodje van een paar miljoen, wie weet hoe hij rendeert met die nieuwe, zeer jonge aanwinsten voor de toekomst.

naast berghuis heeft hij ook nog narsign voor zich en we moeten maar zien hoe conteh het gaat doen natuurlijk. netals linssen en diemers, alhoewel niet een bedreiging voor cry moeten we ze toch echt eerst zien functioneren alvorens erover te oordelen.

cry is jong, ontzettend jeugdig in ze acties en het lijkt soms wat te ver doorgegaan. dat zal hij houden als hij voor clubs als ado speelt, daar is hij de beste. verhuren nog 1 jaartje is een goede optie maar dan bij een middenmoter als heerenveen of utrecht.
Was Narsingh nog vergeten inderdaad. En natuurlijk hebben sommige van die andere spelers even goed nog alles te bewijzen.

En vond hem bij Ado ok, maar zeker niet de beste. Misschien qua talent, maar hij heeft ook bij een club als Ado nog voldoende te winnen. Hij is daar nog geen sterkhouder. Zeker ook als je zijn statistieken erbij pakt. 2 goals en 3 assists in 21 wedstrijden. Zou het juist wel een goed idee vinden dat hij daar nog een jaartje heen gaat, ook omdat hij daar al gewend is. En heeft hij een basisplaats.

Maar goed, als hij bij een betere club veel kan spelen, is dat alleen maar goed natuurlijk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 10 juli 2020 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2020 - 17:38 schreef piet de paler het volgende:
Nogmaals zien jullie andere wedstrijden van ADO als ik.
Kijk nu objectief, leuke bewegingen, maar niet effectief, geen afmaker, balverliefd.........
Op zich wel mee eens, maar vergeet niet dat hij nog jong is. Daar hebben wel meer spelers last van op die leeftijd en sommigen worden stukken beter. Maar tegelijkertijd is het inderdaad zo dat de echte grote talenten vaak beter zijn op die leeftijd. Ook iemand als Boëtius was al verder. En zelfs die heeft het uiteindelijk niet echt gemaakt bij ons.
pat
 pat - vrijdag 10 juli 2020 - 18:05   quote  deeplink  
eigenlijk is de hamvraag of die cry het in zich heeft of niet. ik zie er vele die dat een nee vinden.

als ik voor mezelf spreek WIL ik misschien wel te graag. ik hou bijvoorbeeld ook van die azarkan of el hamkouri, die krijgt de bal en draait direct naar het doel, niks geen tikkie terug. met cry zie ik snelheid en uiteindelijk, inderdaad Piet, blind. (niet goed genoeg)

stats zeggen niks, kokcu is meer dan 20m waard nu en daarnaast komt een cry minder vaak bij ado natuurlijk in zijn positie. daarom zeg ik ook een stapje hoger verhuren. dat jeugdige gaat niet benoemd worden bij ado, niet door een trainer omdat die veel te blij is met hem en ook niet door de spelers daar. bij utrecht zegt janssen na 2x zo debiel doordraven ook tegen cry dat ie er tog ff beter over moet nadenken. En dan doet brooertje ook niks hoor... ik denk dat hij dat nodig heeft om te groeien

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juli 2020 door pat --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 10 juli 2020 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2020 - 17:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Op zich wel mee eens, maar vergeet niet dat hij nog jong is. Daar hebben wel meer spelers last van op die leeftijd en sommigen worden stukken beter. Maar tegelijkertijd is het inderdaad zo dat de echte grote talenten vaak beter zijn op die leeftijd. Ook iemand als Boëtius was al verder. En zelfs die heeft het uiteindelijk niet echt gemaakt bij ons.
Totaal oneens ;)

Boëtius leerde pas mee terug verdedigen in zijn tweede termijn bij Feyenoord.
Summerville is veel en veel harder voor zichzelf .
Ik was larisch van Malacia vanaf het eerste uur ,en ben het ook van deze jongen.
Heeft niks met op een voetstuk zetten ,ik geniet gewoon van zijn spel inzicht techniek en doorzettingsvermogen.
Ik ben gewoon 100 % overtuigd dat hij een hele allround spelertje is.

van geil
 van geil - vrijdag 10 juli 2020 - 18:24   quote  deeplink  
Wat mij opvalt, hij ligt bij elk fysiek contact , en de bal is vaak te ver van zijn voet af.
Frstu
 Frstu - vrijdag 10 juli 2020 - 19:24   quote  deeplink  
Maar... 0:30, 1:14, 2:33, 3:05, 3:56. Hij draait makkelijk, passeert mensen vanuit stilstand, bedenkt dingen die ik andere spelers niet zie doen. Hij is achttien jaar oud. Dus hij gaat sterker worden. Zijn nadeel is inderdaad dat hij klein is. Maar dat zou je ook als een voordeel kunnen zien (wendbaar, niet makkelijk op te vangen).

Ik snap wel dat buitenlandse scouts wel een gokje willen nemen en adviseren hem te kopen. Het moet er nog uit komen. Maar het is wel een groeibriljantje.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 juli 2020 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2020 - 18:24 schreef van geil het volgende:
Wat mij opvalt, hij ligt bij elk fysiek contact , en de bal is vaak te ver van zijn voet af.
Eens maar er zit misschien wel meer in
van geil
 van geil - vrijdag 10 juli 2020 - 20:06   quote  deeplink  
Uiteraard, al is dat 2 de iets wat vrijwel niet bij te stellen is.
Hij zal dan overzichtelijker moeten worden en slimmer, om die handicap op te vangen.
Het eerste is training op fysiek(en ervaring), maar dat mag niet ten koste gaan van zijn snelheid.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Crycensio Summerville topic.









0.0092079