BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Frank Arnesen topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 augustus 2022 - 16:22   quote  deeplink  
Feyenoord en Frank Arnesen gaan op korte termijn uit elkaar, zo meldt 1908.nl. De Rotterdammers zijn met de Deen in gesprek om de samenwerking op een nette manier af te sluiten, waarbij Arnesen uitgekocht gaat worden.

Feyenoord ziet naar verluidt geen rol meer weggelegd voor Arnesen, die daardoor na 2,5 jaar zou vertrekken bij de Rotterdammers. Wie de Deen gaat opvolgen is nog niet bekend.

De technisch directeur moest begin deze zomer noodgedwongen een stapje terug doen wegens gezondheidsredenen. Algemeen directeur Dennis te Kloese nam zijn werkzaamheden over en deed dat naar behoren.
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 augustus 2022 - 16:23   quote  deeplink  
Hij zag er slecht uit , de laatste keer dat ik hem tegenkwam ........vanuit het flat waar hij woont
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 augustus 2022 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2022 - 16:22 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord en Frank Arnesen gaan op korte termijn uit elkaar, zo meldt 1908.nl. De Rotterdammers zijn met de Deen in gesprek om de samenwerking op een nette manier af te sluiten, waarbij Arnesen uitgekocht gaat worden.

Feyenoord ziet naar verluidt geen rol meer weggelegd voor Arnesen, die daardoor na 2,5 jaar zou vertrekken bij de Rotterdammers. Wie de Deen gaat opvolgen is nog niet bekend.

De technisch directeur moest begin deze zomer noodgedwongen een stapje terug doen wegens gezondheidsredenen. Algemeen directeur Dennis te Kloese nam zijn werkzaamheden over en deed dat naar behoren.
Best wel vreemd dit dat Feyenoord van hem af wil.
Dit versterkt toch de geruchten van een aantal weken terug.
MMM
 MMM - zondag 28 augustus 2022 - 16:44   quote  deeplink  
https://twitter.com/kuiptalk/status/1563894733147086848?s=24&t=F3NqMMwT8T91xIRgw-YyXA

Draadje
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 augustus 2022 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Een hoop beschuldigingen alle kanten op.
Gezellig weer bij de club
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 28 augustus 2022 - 17:17   quote  deeplink  
Apart verhaal, als ze van hem af wilden, hadden ze ook niet hoeven verlengen, hij liep uit zijn contract deze zomer. Nog geen half jaar terug nieuw contract.

Sportief is er geen aanleiding zou je zeggen, dus er speelt wat achter de schermen. Maar laten we afwachten wat Feyenoord en Arnesen zelf er over te zeggen hebben.
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 augustus 2022 - 17:52   quote  deeplink  
Ik denk zijn gezondheid
kenny
 kenny - zondag 28 augustus 2022 - 17:54   quote  deeplink  
ze kunnen beter die sjaak troost eruit trappen , dat is de grootste luis in de pels
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 augustus 2022 - 17:59   quote  deeplink  
Vond te Kloese al opvallend actief in transfers. Zou je denken dat Arnesen op achtergrond geraadpleegd wordt.
Mogelijk is Frank zelf wel klaar. Gezondheid.
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 augustus 2022 - 18:03   quote  deeplink  
Speculaties.
Heb al vaker gezegd dat de bronnen ook een agenda hebben.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 augustus 2022 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2022 - 18:03 schreef Stylzz het volgende:
Speculaties.
Heb al vaker gezegd dat de bronnen ook een agenda hebben.
Is ook zo. Die Kuiptalk vind ik wel gekleurd posten. "Conservative, old boys Network"....
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 augustus 2022 - 18:32   quote  deeplink  
Yup. 1908 werkt samen met de Feyenoorder
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 augustus 2022 - 19:24   quote  deeplink  
Zo een besmetting is niet niets.
Door vele antibiotica wodt je lichaam gesloopt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 augustus 2022 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2022 - 17:54 schreef kenny het volgende:
ze kunnen beter die sjaak troost eruit trappen , dat is de grootste luis in de pels
Dat sowieso !
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 augustus 2022 - 19:31   quote  deeplink  
En v Bodegom is een fijne vent ?
Zit ook niet graag op het pluche?
VVout
 VVout - zondag 28 augustus 2022 - 19:36   quote  deeplink  
Frank bedankt voor je inzet en wijziging van koers. Dat de ingeslagen weg zijn vervolg mag vinden door competente bestuurders en beterschap met je gezondheid.

Laat ze maar lullen, van mij het allerbeste en succes.
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 augustus 2022 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2022 - 19:31 schreef piet de paler het volgende:
En v Bodegom is een fijne vent ?
Zit ook niet graag op het pluche?
Wat is er mis met hem?
Bowie
 Bowie - zondag 28 augustus 2022 - 19:46   quote  deeplink  
Enige tijd op hoogte in Zwitserland geweest maar alles, incl de wedstrijden, wel gevolgd.
En dat maakte best vrolijk.
Prima transferwindow tot nu, en tovenaar Slot gaat met best wel goeie resultaten tot nu, hier weer een meer dan lekker elftal van maken.
Dit nieuws is zwarte rook, en daarom niet lekker. Voor mij bevestiging van eerdere berichten over dubbelrol met zoon als zaakwaarnemer van Gnonto.
Gezondheid zal gebruikt worden om netjes uit elkaar te gaan.
Verder blijf ik van Bodegom steunen, hij is toch dé man op de achtergrond en de lijn van de club gaat sinds zijn intrede flink omhoog.
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 augustus 2022 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2022 - 19:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wat is er mis met hem?
Als ik vergader verslagen lees , is hij erg aanwezig.
Volgens wat ik lees wat daar van waar is natuurlijk, heeft hij hem op non actief gezet.
Voor wat het waar is
van geil
 van geil - zondag 28 augustus 2022 - 20:23   quote  deeplink  
Heb geen idee wat ze daar doen, goed of slecht?
Maar Frank, veel sterkte.
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 augustus 2022 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2022 - 20:09 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Als ik vergader verslagen lees , is hij erg aanwezig.
Volgens wat ik lees wat daar van waar is natuurlijk, heeft hij hem op non actief gezet.
Voor wat het waar is
Maar waarom moet ie dan weg?
VVout
 VVout - zondag 28 augustus 2022 - 20:54   quote  deeplink  
Schijnt dat ie spelers heeft beïnvloed zijn zoon Sebastian als zaakwaarnemer te raadplegen. Spelers die dat niet zo zagen zitten zoals een Bjorkan zouden zijn afgeserveerd. Dat vonden bepaalde investeerders minder en zouden hierdoor in eerste instantie zijn afgehaakt. Hoe meer ik graaf hoe listiger ik de achterliggende verbanden vind.
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 augustus 2022 - 20:59   quote  deeplink  
Tja. Zullen we ook weer voordeel van gehad hebben.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 augustus 2022 - 21:05   quote  deeplink  
Maar Stylzz heeft een belangwekkend punt in deze. Wie is de bron? En dus op welke feiten gebaseerd?
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 28 augustus 2022 - 21:16   quote  deeplink  
Er zijn geen feiten buiten het feit dat hij thuis zit.
MightyAce
 MightyAce - zondag 28 augustus 2022 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2022 - 21:16 schreef Gerard_FR het volgende:
Er zijn geen feiten buiten het feit dat hij thuis zit.
Dat is ook geen feit. Misschien ligt ie wel.
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 augustus 2022 - 06:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2022 - 21:05 schreef FR-Henk het volgende:
Maar Stylzz heeft een belangwekkend punt in deze. Wie is de bron? En dus op welke feiten gebaseerd?
T stuk op 1908 is ook best tendentieus.
Schrijven m ook nul aankopen van deze zomer toe en dat is natuurlijk gelul als er zelfs spelers zijn waar Feyenoord al maanden mee bezig was en zelfs aangegeven hebben met Arnesen gesproken te hebben.

Ik vind 1908 een mooi platform, maar de mannen erachter zijn ook gewoon supporter met een mening en hun alliantie met de Feyenoorder plaatst voor mij hen in een bepaalde hoek qua visie richting bepaalde mensen op bepaalde functies.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 augustus 2022 - 21:02   quote  deeplink  
Feyenoord hoopt deze week tot een akkoord te komen met Frank Arnesen over het beëindigen van zijn contract, zo meldt Voetbal International. De Deen bevestigt in gesprek met VI dat hij hoopt dat er deze week meer duidelijkheid komt. Arnesen zal dan per direct stoppen.

Martijn Krabbendam legt uit hoe de keuze om uit elkaar te gaan tot stand kwam. ''De beslissing is ingegeven door andere ambities én zorg over de fysieke toestand van de technisch directeur, melden ingewijden bij de club. Het heeft niets te maken met gesjoemel bij transfers, zoals de geruchten gingen nadat de deal van Tyrell Malacia met Olympique Lyonnais was afgeketst en de linksback koos voor Manchester United.''

''De leiding maakt zich nog steeds grote zorgen om zijn gezondheid en wat dit betekent voor de toekomst'', vervolgt Krabbendam. ''Deze transferwindow heeft Arnesen weinig kunnen doen, de bedrijfsvoering lag bij Te Kloese. De volgende window, in de winter, wordt een rustige, zo verwacht men bij de club en daarna loopt het contract van Arnesen af. Hij is dan 66 jaar. Het is niet voor niets dat de club hem vorige winter maar een eenjarig contract gaf.''

Arnesen is wellicht de laatste technisch directeur geweest van Feyenoord, zo stelt Krabbendam. De Rotterdammers denken al langer na over een andere invulling van de organisatie. ''Met Te Kloese is er een algemeen directeur die breed georiënteerd is en ook voetbalinhoudelijk verstand van zaken heeft. Feyenoord zou kunnen besluiten te kiezen voor twee managers (algemeen en technisch) onder de CEO. Dat zou betekenen dat Arnesen voorlopig de laatste technisch directeur is geweest, maar wel een die grote impact heeft gehad op de totale transitie van Feyenoord.''

Vrienden van Feyenoord

De Feyenoord-watcher meldt ook dat Dennis te Kloese en Arne Slot vorige week een presentatie hebben gegeven aan de Vrienden van Feyenoord. ''De rustige toon van Te Kloese beviel de aandeelhouders. Zonder opsmuk legde hij uit wat de visie is van Feyenoord op de toekomst en hoe de club op termijn via verstandig beleid de aansluiting wil vinden bij – in ieder geval – PSV.''
''De conclusie: het voetbal is leidend in De Kuip. Dat Te Kloese er geen show van maakte werd hem vergeven. Hij is meer doener dan prater. Ook Slot kreeg de handen op elkaar met een even duidelijke als gelikte PowerPoint-presentatie. De trainer krijgt de tijd om van alle nieuwe spelers en nationaliteiten een team te maken. Hij wordt in de rug gedekt door Te Kloese, die het contract van de trainer met een jaar verlengde'', sluit Krabbendam af.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 augustus 2022 - 23:12   quote  deeplink  
Sneu voor de man.
Arnesen///held!!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 augustus 2022 - 09:38   quote  deeplink  
T verhaal is: Herstel duurt lang en is nog herstellende. Feyenoord wil verder. Zijn werk van het reorganiseren zit er meer dan op. Feyenoord wil nu verder op een andere route. Zie t plan wat in het seizoenstopic staat.

Daarnaast is de man natuurlijk 66.
kenny
 kenny - dinsdag 30 augustus 2022 - 12:06   quote  deeplink  
ik begrijp aan ene kant wel dat ze met een technisch hart verder willen , het aankoopbeleid van Arnesen vind ik niet erg geslaagd , heeft voor de aanstelling van Slot alleen maar troep binnengehaald
met Slot is er waarschijnlijk al gewerkt met meer inspraak van Slot en scouting om verdere misperen te gaan voorkomen

verder heeft Arnesen goed werk verricht , de jeugdopleiding was heel hard nodig om te veranderen en de lat hoger te leggen evenals de scouting wat jaar en dag een drama was is nu top
evenals de aanstelling van Slot is een gouden zet geweest , je moet er toch niet aan denken dat sintersjaak Troost zijn zin had doorgedreven om die kut Dirk Kuyt aan te stellen
begrijp ook nog steeds niet waarom die Troost nog rond loopt in het maasgebouw , functioneert in geen enkele functie maar ipv weg te sturen verzinnen ze elke x weer een nieuwe functie voor hem onbegrijpelijk
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 augustus 2022 - 12:11   quote  deeplink  
Troost zit er namens de VvF. Dus is niet aangesteld door Feyenoord als commissaris
Meer zeg ik niet
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 30 augustus 2022 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2022 - 17:54 schreef kenny het volgende:
ze kunnen beter die sjaak troost eruit trappen , dat is de grootste luis in de pels
Gek jij krijgt niet de vraag, die ik kreeg
Omdat ik v Bodegom de luis vindt
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 augustus 2022 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2022 - 12:15 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Gek jij krijgt niet de vraag, die ik kreeg
Omdat ik v Bodegom de luis vindt
Heb je overigens nog steeds niet toegelicht.

Troost zit er namens de VvF, dus die belangen zijn duidelijk
kenny
 kenny - dinsdag 30 augustus 2022 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2022 - 12:11 schreef Stylzz het volgende:
Troost zit er namens de VvF. Dus is niet aangesteld door Feyenoord als commissaris
Meer zeg ik niet
ja lul maar raak , die Troost is gewoon een blok aan je been , die loopt alleen maar in het maasgebouw omdat hij een glad vriendje is van die v Bodegem wat ook een grote engert is , ik zie deze 2 liever vertrekken dan Arnesen
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 augustus 2022 - 12:27   quote  deeplink  
Lul maar raak. De agenda van Troost is dus duidelijk, daar moet je net als de VvF zsm van af.

Van Bodegom heeft nog niemand hier helder gemaakt waarom die zou moeten wieberen, doe eens?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2022 door Stylzz --
kenny
 kenny - dinsdag 30 augustus 2022 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2022 - 12:27 schreef Stylzz het volgende:
Lul maar raak. De agenda van Troost is dus duidelijk, daar moet je net als de VvF zsm van af.

Van Bodegom heeft nog niemand hier helder gemaakt waarom die zou moeten wieberen, doe eens?
over Troost en VvF zijn we het gelukkig eens , de macht strijdjes in het maasgeboouw zijn bij ieder bekent en daar is die v Bodegem heel goed in , de manier waarop hij zich omhoog gewerkt heeft met holmaat Troost zegt genoeg

ik denk dat we het er hetzelfde over denken dat mensen bepaalde functies invullen op basis van capabel en bewezen kwaliteit

v Bodegem en Troost gunnen elkaar baantjes om zelf maar te kunnen overleven
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 augustus 2022 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2022 - 12:44 schreef kenny het volgende:

[..]

over Troost en VvF zijn we het gelukkig eens , de macht strijdjes in het maasgeboouw zijn bij ieder bekent en daar is die v Bodegem heel goed in , de manier waarop hij zich omhoog gewerkt heeft met holmaat Troost zegt genoeg

ik denk dat we het er hetzelfde over denken dat mensen bepaalde functies invullen op basis van capabel en bewezen kwaliteit

v Bodegem en Troost gunnen elkaar baantjes om zelf maar te kunnen overleven
Eens alleen is van Bodegom een toezichthouder. Waarvan nog wel eens gezegd wordt dat ie eigenlijk niets te vertellen heeft. Wat inderdaad wel zo is dat blijkbaar bij Feyenoord de RvC meer macht heeft/had dan normaliter gewoon is. Was ook bij gebrek aan een kundige directie.

De directie bepaalt normaal het beleid. RvC controleert de uitvoering van dit beleid. T lijkt erop dat dit bij Te Kloese nu wel gaat gebeuren. Maar misschien juist wel omdat hij aangesteld is door deze RvC.

Luister dit eens: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/podcast-de-rvc-van-feyenoord-hijgt-in-de-nek-van-de-directie~a22547af/

De directie lijkt nu dus ook daadwerkelijk beter ingevuld, Arnesen valt weg. Dan gaan ze straks ogenschijnlijk werken met een technisch hart voor de besluiten met betrekking tot de selectie/de opleiding en te Kloese, Smorenburg en van Dijk als directie. Of daar dan nog een Technisch Directeur bijkomt die dat technisch hart aanstuurt en vanuit die hoedanigheid zitting neemt in de directie is wat ik lees nog onduidelijk.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 30 augustus 2022 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2022 - 12:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Heb je overigens nog steeds niet toegelicht.

Troost zit er namens de VvF, dus die belangen zijn duidelijk
Wat ik hoor , is dat hij meestal dwars ligt. En ze hem niet vertrouwen aangaande lekken naar de pers
Maar geef toe het is een aanname van wat ik hoor
kenny
 kenny - dinsdag 30 augustus 2022 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2022 - 13:45 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Wat ik hoor , is dat hij meestal dwars ligt. En ze hem niet vertrouwen aangaande lekken naar de pers
Maar geef toe het is een aanname van wat ik hoor
je hebt gelijk hoor piet , hoe het precies zit kunnen wij als buitenstanders moeilijk zien , het aantal geruchten en het aantal functies die hij al heeft gedaan en in geen enkele heeft voldaan zegt eigenlijk al genoeg , lozen die luis in de pels
kenny
 kenny - dinsdag 30 augustus 2022 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2022 - 12:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Eens alleen is van Bodegom een toezichthouder. Waarvan nog wel eens gezegd wordt dat ie eigenlijk niets te vertellen heeft. Wat inderdaad wel zo is dat blijkbaar bij Feyenoord de RvC meer macht heeft/had dan normaliter gewoon is. Was ook bij gebrek aan een kundige directie.

De directie bepaalt normaal het beleid. RvC controleert de uitvoering van dit beleid. T lijkt erop dat dit bij Te Kloese nu wel gaat gebeuren. Maar misschien juist wel omdat hij aangesteld is door deze RvC.

Luister dit eens: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/podcast-de-rvc-van-feyenoord-hijgt-in-de-nek-van-de-directie~a22547af/

De directie lijkt nu dus ook daadwerkelijk beter ingevuld, Arnesen valt weg. Dan gaan ze straks ogenschijnlijk werken met een technisch hart voor de besluiten met betrekking tot de selectie/de opleiding en te Kloese, Smorenburg en van Dijk als directie. Of daar dan nog een Technisch Directeur bijkomt die dat technisch hart aanstuurt en vanuit die hoedanigheid zitting neemt in de directie is wat ik lees nog onduidelijk.
goed en duidelijk stuk die podcast , geeft maar weer aan hoe discutabel het is in dat maasgebouw
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 02 september 2022 - 09:03   quote  deeplink  
Feyenoord en Arnesen akkoord over ontbinden contract

Frank Arnesen en Feyenoord gaan definitief uit elkaar. Beide partijen hebben een overeenstemming bereikt over het beëindigen van het contract van de 65-jarige Deen. Dat melden ingewijden aan 1908.nl.

Zoals eerder vermeld ziet Feyenoord geen rol voor Arnesen in de nabije toekomst. Wie zijn opvolger wordt of hoe functie in de nabije toekomst ingevuld wordt, is vooralsnog niet duidelijk. Er wordt momenteel gesproken over het realiseren van een 'technisch hart' bij Feyenoord.

Frank Arnesen was deze zomer nauwelijks betrokken bij de technische gang van zaken, nadat zijn gezondheid te slecht bleek voor een actieve rol in deze transferzomer: Eén van de meest hectische uit de clubhistorie.

Huidig algemeen directeur Dennis te Kloese nam deze zomer het grootste deel van de transfer- en contractzaken voor zijn rekening. Te Kloese zei eerder over de afwezigheid van Arnesen: ‘Het afgelopen anderhalf jaar heeft Frank met behulp van het scoutingsteam een stevig fundament gelegd op basis waarvan we verder kunnen en willen bouwen.’

Arnesen stond bij Feyenoord sinds januari 2020 aan de basis van een complete clubrenovatie, met onder meer een sterk vernieuwde jeugdopleiding en nieuw scoutingsteam. Zijn grootste klapper maakte hij misschien wel met de aanstelling van Arne Slot, de trainer die in zijn eerste seizoen Feyenoord naar de finale van de UEFA Conference League leidde.
kenny
 kenny - vrijdag 02 september 2022 - 11:50   quote  deeplink  
dat ze Arnesen ontslaan heeft niks te maken dat ze zich zo zorgen maken om zijn gezondheid , beetje broodje aap verhaal , de ware reden zal ongetwijfeld de komende tijd boven water komen

in ieder geval bedankt voor het reorganiseren op het technisch vlak en het invoeren van visie en beleid van onze mooie club
laten we hopen dat ze op deze ingeslagen weg verder gaan
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 02 september 2022 - 11:57   quote  deeplink  
De man is 66 en moet de komende tijd nog herstellen.
Contract tot 2023.
T is misschien een gekke gedachte maar er kan zo maar ook wel eens een keer niets anders achter zitten.
VVout
 VVout - vrijdag 02 september 2022 - 12:57   quote  deeplink  
Gaat gewoon achter de schermen welkom zijn bij de club en verder zonder druk aan zijn herstel werken. Sommige mensen moet je tegen zich zelf beschermen in z'n situatie, er zit geen rem op.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 02 september 2022 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2022 - 12:57 schreef VVout het volgende:
Gaat gewoon achter de schermen welkom zijn bij de club
Zou leuk zijn,we hebben veel te danken aan deze man.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 september 2022 door Leon FR1908 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 september 2022 - 11:40   quote  deeplink  
Definitief vertrokken. Fijne TD, zowel als persoon als wat hij heeft neergezet. Het vertrek is in goede harmonie en door de voordeur en blijft beschikbaar voor adviezen indien nodig.

Frank///held.
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 september 2022 - 11:50   quote  deeplink  
Vijftien jaar te laat gekomen. Of eigenlijk misschien maar 2. Had hem na t kampioenschap gehad, wat dan…. Helaas. Maar goed werk geleverd. Dank!
Nibke 7
 Nibke 7 - maandag 05 september 2022 - 12:13   quote  deeplink  
Volgens mij prima werk geleverd en ja helaas veel te laat bij ons begonnen. Jong Feyenoord had dan allang in de KKD gespeeld.
Maar ja, had en...........
Leuv
 Leuv - maandag 05 september 2022 - 13:09   quote  deeplink  
Meer dan terecht want hij heeft er werkelijk niets van gebakken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Frank Arnesen topic









0.0221548