|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Van harte mannen Dit hebben we ff nodig. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Yes, het begin is er! Heel belangrijk te beginnen met een mooie (qua resultaat) overwinning... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Organisatorisch stond het wel beter. Vond met name ook een aantal van onze ervaren spelers een stuk beter uit de verf komen. Niet zozeer het middenveld, maar wel Jorgensen en Berghuis. Van der Heijden deed het ook naar behoren, maar die is nauwelijks getest natuurlijk. Geldt helemaal voor Vermeer die geen bal gehad heeft. Vond het opkomen van onze backs ook een stuk gedoseerder, ipv dat blinde gedraaf naar voren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar er is over de gehele linie nog veel te winnen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Veder is het wel zonde dat Kokcu en Sinisterra de minste waren bij ons. En Senesi niet speelde. Dat zijn wel spelers waarvan je hoopt dat die je verder gaan brengen en op termijn een leuke transfer maken, voor zowel hunzelf als voor de club. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ondanks een dramatisch seizoensbegin, toch maar 7 punten achter op PSV nu... Met nog 66 punten te gaan valt dat nog te overzien |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2019 - 16:42 schreef Cruzcontrol het volgende:Ondanks een dramatisch seizoensbegin, toch maar 7 punten achter op PSV nu... Met nog 66 punten te gaan valt dat nog te overzien Zag het ook net, apart toch dat het verschil eigenlijk nog vrij klein is. Niet dat we nu naar die club moeten kijken. Maar het zit niet ver van mekaar vandaan. Clubs als Utrecht en Vitesse staan 'maar' 6 punten op je voor, das de 4de plaats en denk ik directe plaatsing voor Europa? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Had er echt moeite mee....was ff een paar keer weg.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Helaas vechtende "supporters" van ons buiten 't stadion |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Al,die zeikerds , weet je wat we doen jullie halen weer in na YB en RKC. Man man had je gedacht dat er ineens een wereld team stond dan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2019 - 17:20 schreef piet de paler het volgende:Al,die zeikerds , weet je wat we doen jullie haken weer in na YB en RKC. Man man had je gedacht dat er ineens een wereld team stond dan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2019 - 16:42 schreef Cruzcontrol het volgende:Ondanks een dramatisch seizoensbegin, toch maar 7 punten achter op PSV nu... Met nog 66 punten te gaan valt dat nog te overzien Op fox2 nu julio Ricardo Cruz.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wie zijn de zeikers Piet? Anders bloed jou bericht dood |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Laat maar doodbloeden dan .... Ben blij met 3 punten |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Je ziet dat als je een normale spits hebt ook een zeer matige wedstrijd kan winnen. het feit dat wij geen goed alternatief hadden qua spits heeft ons minimaal 9 punten gekost... Echt een blunder van het management. 7M uitgeven voor een verdediger die niet wordt opgesteld, maar geen geld voor een spits... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2019 - 17:29 schreef CobusIII het volgende:Je ziet dat als je een normale spits hebt ook een zeer matige wedstrijd kan winnen. het feit dat wij geen goed alternatief hadden qua spits heeft ons minimaal 9 punten gekost... Echt een blunder van het management. 7M uitgeven voor een verdediger die niet wordt opgesteld, maar geen geld voor een spits... Volkomen mee eens. Dat is gewoon niet uit te leggen. En let op: Jorgensen straks weer pijntjes. Dat gebrek aan een aanspeelpunt & scorend vermogen doet iets met een team.
In winterstop extra spits een must. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2019 - 17:20 schreef piet de paler het volgende:Al,die zeikerds , weet je wat we doen jullie halen weer in na YB en RKC. Man man had je gedacht dat er ineens een wereld team stond dan Zeikerds. We concluderen gewoon dat t nog ruk is |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Verwacht jij dan magic ? In1 wedstrijd dan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 november 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee. Maar ik zeg wat ik observeer |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou mooi dan ik zie 3 punten en kijk uit naar de volgende 3 punten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Aant kijken. Geweldig |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Psssssssst weet je nog hoe deze speler afgezeken werd toen hij kwam .....ook vergeten? Beetje het Senesi verhaal toch ? Is wel heen spits maar ik zie overeenkomsten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 november 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2019 - 17:43 schreef piet de paler het volgende:[..] Psssssssst weet je nog hoe deze speler afgezeken werd toen hij kwam .....ook vergeten? Beetje het Senesi verhaal toch ? Is wel heen spits maar ik zie overeenkomsten Wat zit je toch op iedereen af te geven dat ze zitten te zeiken, heb je het ook vaak zien doen hoor.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zeik best wel vaak ,dat komt door mijn zwakke blaas. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2019 - 17:20 schreef piet de paler het volgende:Al,die zeikerds , weet je wat we doen jullie halen weer in na YB en RKC. Man man had je gedacht dat er ineens een wereld team stond dan Ik vind het mooi dat we weer een paar ballen voor de goal goed geraakt hebben. Maar het combinatievoetbal was net zo dramatisch als tegen FC Emmen en Fortuna Sittard. Het lukt ons maar zelden om echt "goed voetbal" te spelen.
Voetbal is voor een deel een gelukspelletje. En vandaag hadden we het geluk aan onze zijde. Voor het zelfde geld scoort VVV in de beginfase... En dit is de nummer 17 van de ranglijst!!
Tegen Young Boys zijn we ook weer niet kansloos. Ik vond dat team uiterst matig in de eerdere uitwedstrijd. Met een beetje geluk win je ook daar weer van. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2019 - 20:37 schreef Frstu het volgende:[..] Ik vind het mooi dat we weer een paar ballen voor de goal goed geraakt hebben. Maar het combinatievoetbal was net zo dramatisch als tegen FC Emmen en Fortuna Sittard. Het lukt ons maar zelden om echt "goed voetbal" te spelen. Voetbal is voor een deel een gelukspelletje. En vandaag hadden we het geluk aan onze zijde. Voor het zelfde geld scoort VVV in de beginfase... En dit is de nummer 17 van de ranglijst!! Tegen Young Boys zijn we ook weer niet kansloos. Ik vond dat team uiterst matig in de eerdere uitwedstrijd. Met een beetje geluk win je ook daar weer van. Feyenoord dat geluk nodig heeft om van VVV te winnen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: nou is het opeens, VAN HARTE MANNEN |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: En jij met je HOERA |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2019 - 16:42 schreef Cruzcontrol het volgende:Ondanks een dramatisch seizoensbegin, toch maar 7 punten achter op PSV nu... Met nog 66 punten te gaan valt dat nog te overzien Moeten ze buiten Steven, Nicolai en Jens wel beter gaan voetballen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Zal wel aan de drank liggen zijn geen echter supporters |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dat was een spits hadden we nog maar zo'n spits |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Eens, maar ze dragen wel onze shirts... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik verbaas me toch steeds dat we weten dat het slecht was en nog is ( wel 3 punten) maar we hebben niet het gduld, om het systeem even in te laten slijten. We willen geen Jan arie geen Botteghin, Ie is een handballer, en Senesi spreekt geen engels. dus er wordt gekozen voor de oude situatie om punten en resultaten te halen. Dit is nu gelukt.en nu Ik hoop ( en het kan) op een overwinning op YB. Het roer is om 3 andere traners. De staf gaat ook op de schop Wat willen we nu nog meer? Ja we zijn tenlaat begonnen met alles maar je moet nu door, ik vind het systeem en de logica wat Advocaat nu doet prima. De staf gaat veranderen. Sneller gaat het echt niet Of forum leden hebben we een plan wat 1,2 ,3 werkt ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Niet te positief Piet, eerst moet het bestuur oprotten.
Ah, wat voor bestuur? Doe dan Sjaak maar, die heeft 0% affiniteit met zijn functie. Wist ie zelf ook al en heeft het toch maar opgepakt omdat ze niet in de rij stonden.
RvB dan maar, die weten zich geen raad en laten we vooral niet vergeten eerst een oplossing te zoeken want voordat je het weet is er ook geen RvB meer te vinden, a la Loekie en Martin.
Nee ik ben blij dat we met Dickie een oplossing hebben en we hebben ook nog gewonnen. Natuurlijk is het beter om te verliezen met goed voetbal zoals VVV het al een tijdje doet, t's maar waar je voor kiest.
Nee kijk liever uit naar Donderdag hoe we in de Kuip YB nu wel goed gaan aanpakken met slecht voetbal maar een klinkend resultaat en ga ook eens achter Dickie en de groep staan, hij doet tot nu toe niets verkeerd mensen.
De positivo en sorry als ik het niet begrijp. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tot donderdag en hoop doet leven |
|
|