BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - ADO Den Haag (zondag 22 december, 12.15 uur) Eredivisie 6-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 22 december 2019 - 14:24   quote  deeplink  
Ik snap wel waarop Ten Hag een aantal keer voor Siem heeft gekozen. Ik ben het er niet mee eens, maar ik snap het wel. Ik vind het vooral vreemd omdat Ajax de vleugelspelers niet heeft om iemand als Siem fatsoenlijk te bedienen. Kies dan voor een creatieve jongen.
nummer10
 nummer10 - zondag 22 december 2019 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2019 - 14:24 schreef Eide het volgende:
Ik snap wel waarop Ten Hag een aantal keer voor Siem heeft gekozen. Ik ben het er niet mee eens, maar ik snap het wel. Ik vind het vooral vreemd omdat Ajax de vleugelspelers niet heeft om iemand als Siem fatsoenlijk te bedienen. Kies dan voor een creatieve jongen.
ook al had je die wel komt deze jonge nog tekort voor DIT ajax... je ziet aan alles dat hij hrt niet bij kan benen...
Eide
 Eide - zondag 22 december 2019 - 15:11   quote  deeplink  
Hij werd ingebracht voor z'n kopkracht en vermogen in de 16 tot scoren te komen. Dat kan Siem de Jong gewoon. Ik vond en vind alleen dat Ajax geen moment scorend vermogen tekort is gekomen. Daarom ben ik het niet met de keuze voor Siem eens. Maar ik snap de achterliggende gedachte wel.

En verder, een pinchhitter hoeft geen fluwelen voetballer te zijn. Sterker nog, ze zitten niet zomaar op de bank voor dat ene moment. Ze zitten er juist omdat ze verder kansloos zijn op speelminuten.

Maar goed, Ajax kwam juist spelers tekort die kansen konden creëren. Dan is, in mijn optiek, Siem de verkeerde keuze.
remco k
 remco k - zondag 22 december 2019 - 15:32   quote  deeplink  
Vandaag een prima pot gezien tegen een ploeg die de amateurs nog onwaardig is momenteel.

Prima afsluiter. Hopelijk snel beter nieuws over Blind. Iedereen lekker bijkomen. Herstellen. En weer frisser richting de tweede helft.
Loetje
 Loetje - zondag 22 december 2019 - 15:50   quote  deeplink  
Hopelijk deze keer geen veel te zwaar trainingskamp zoals voorheen geregeld gebeurd is. Tevens zeer benieuwd hoe fit je met pakweg anderhalf/2 weken vakantie kunt zijn, of dat we maart/april dit weer gaan krijgen
nummer10
 nummer10 - zondag 22 december 2019 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2019 - 15:11 schreef Eide het volgende:
Hij werd ingebracht voor z'n kopkracht en vermogen in de 16 tot scoren te komen. Dat kan Siem de Jong gewoon. Ik vond en vind alleen dat Ajax geen moment scorend vermogen tekort is gekomen. Daarom ben ik het niet met de keuze voor Siem eens. Maar ik snap de achterliggende gedachte wel.

En verder, een pinchhitter hoeft geen fluwelen voetballer te zijn. Sterker nog, ze zitten niet zomaar op de bank voor dat ene moment. Ze zitten er juist omdat ze verder kansloos zijn op speelminuten.

Maar goed, Ajax kwam juist spelers tekort die kansen konden creëren. Dan is, in mijn optiek, Siem de verkeerde keuze.
siem is geen pinchhitter meer... anyway die zien we toch niet meer terug, was gewoon een foute inzicht van tenhag... maar mooi hoe we dit jaar alsnog zijn afgesloten... alleen met blind heb ik een slecht voor gevoel.. 3 tot 6 maand minimaal, en dan maar hopen dat hij terug komt..
nummer10
 nummer10 - zondag 22 december 2019 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2019 - 15:50 schreef Loetje het volgende:
Hopelijk deze keer geen veel te zwaar trainingskamp zoals voorheen geregeld gebeurd is. Tevens zeer benieuwd hoe fit je met pakweg anderhalf/2 weken vakantie kunt zijn, of dat we maart/april dit weer gaan krijgen
vorigjaar was indd ruk... hopen dat dat indd meevalt
remco k
 remco k - zondag 22 december 2019 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2019 - 16:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vorigjaar was indd ruk... hopen dat dat indd meevalt
Gezien de tweede seizoenshelft. Een prima winter voorbereiding gehad.
p111
 p111 - zondag 22 december 2019 - 21:16   quote  deeplink  
De Boer vindt Ekkelenkamp van de drie basisdebutanten van Ajax 'op dit moment nog de meest betrouwbare'. De middenvelder nam tegen ADO de 3-0 voor zijn rekening. "Hij laat het ook wekelijks in de Keuken Kampioen Divisie zien bij Jong Ajax. Ik vind dat hij echte een stabiele factor aan het worden is", aldus De Boer, die Ekkelenkamp reeds klaar acht voor het grote werk. "Als Donny van de Beek in de winter onverhoopt weg zou gaan naar Real Madrid, dat gerucht hangt nog altijd in de lucht, dan denk ik dat hij een goede opvolger is."
p111
 p111 - zondag 22 december 2019 - 21:16   quote  deeplink  
Volkomen mee eens
Eide
 Eide - vrijdag 27 december 2019 - 15:21   quote  deeplink  

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - ADO Den Haag (zondag 22 december, 12.15 uur) Eredivisie 6-1









0.0082340