|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jorgensen kan in ieder geval nog redelijk soepel lopen, zo lijkt het. Misschien valt het een keer mee. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die voorzet van Rick is heerlijk |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: haha ja dat zal het zijn Ik vind het geen gezicht na zo'n wedstrijd tegen Fortuna |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Bewust, en met gevoel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Jij krijgt ook geen premies |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat veld slaat ook nergens op. Zelfs op tv ziet het er niet uit. Kan je nagaan hoe slecht het van dichtbij is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als je dan zo'n houthakker Als Geert ziet stuntelen... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We hebben tegenwoordig eens wissels die de boel opfleuren . Das ook winst. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik verta geen fuck van die nabeschouwing |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vandaag zeker ja. En met die twee nieuwe jongens erbij, valt er misschien eindelijk ook weer wat te kiezen voor Dickie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 januari 2020 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Narsingh deed alles, maar dan ook alles verkeerd. Zelfs het intikkertje ging nog bijna naast. Blij dat zijn contract afloopt in de zomer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 - 21:13 schreef MightyAce het volgende:[..] Narsingh deed alles, maar dan ook alles verkeerd. Zelfs het intikkertje ging nog bijna naast. Blij dat zijn contract afloopt in de zomer. Ging veel mis inderdaad, al moet ik ter verdediging van hem wel zeggen dat ie ook nauwelijks behoorlijk bediend werd. Alles werd lang naar voren geschoten in de verlenging. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De verantwoordelijke van die grasmat hoort in een schandpaal op het lokale dorpsplein. Zorgt voor blessures. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ja .. ik ga de hond ff uitlaten. FF de spanning dr af lopen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 - 21:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ging veel mis inderdaad, al moet ik ter verdediging van hem wel zeggen dat ie ook nauwelijks behoorlijk bediend werd. Alles werd lang naar voren geschoten in de verlenging. Ook waar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja, vooral die van Kökcü |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Allebei onderling is de sfeer prima |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Fer trad zeer goed op tegen zeer matige Geertruida |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: inderaad zag hem al aan zijn hamstring voelen , die kan je als je pech hebt ff kwijt zijn , misschien toch nog een middenvelder huren/kopen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De kritiek van Advocaat was niet op de vrienden van Feyenoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Klopt journalisten hekelt ie |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als die van Nico te hard meevalt raakt ie daar weer geblesseerd van... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Blessures van Kokcu (hamstring) en Jorgensen (lies) vallen mee volgens Dickie. Bozenik zit overigens waarschijnlijk nog niet bij de selectie tegen Emmen. Zelfs al zou Jorgensen geblesseerd zijn. Hij heeft nog wat tijd nodig. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 - 21:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Blessures van Kokcu (hamstring) en Jorgensen (lies) vallen mee volgens Dickie. Bozenik zit overigens waarschijnlijk nog niet bij de selectie tegen Emmen. Zelfs al zou Jorgensen geblesseerd zijn. Hij heeft nog wat tijd nodig. Nog wat tijd nodig? Is zijn hamster dood ofzo? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rustig brengen...Alsof ie niet wakker mag worden. Hij spreekt in ieder geval Engels...althans lijkt er op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout