BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ilyas el Moussaoui topic

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 januari 2020 - 16:17   quote  deeplink  
xmts5m4ot.jpeg

ilyas el Moussaoui heeft zijn eerste profcontract getekend bij Feyenoord. De aanvaller heeft zich vandaag verbonden aan de Rotterdammers tot 2023. De stadionclub heeft de talentvolle voetballer in de zomer van 2018 overgenomen van NAC Breda voor 14.000 euro en maakt een goede ontwikkeling door.

Dit meldt Voetbal International. Het contract van de nu nog vijftienjarige aanvaller gaat komende zomer in. ''We zijn heel blij dat we de komende jaren van het talent van Ilyas kunnen blijven genieten. Het feit dat hij pas vijftien jaar is maar al wel basisspeler is in Onder-17 zegt natuurlijk al iets, evenals zijn statistieken. Dit contract is een eerste, belangrijke stap en een signaal dat we geloven dat Ilyas zich de komende jaren bij ons door kan blijven ontwikkelen,'' vertelt Stanley Brard trots.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 januari 2020 door RenatoBos --
Positivo
 Positivo - woensdag 22 januari 2020 - 17:21   quote  deeplink  
Goed bezig dat er vele mogen volgen
MightyAce
 MightyAce - woensdag 22 januari 2020 - 17:51   quote  deeplink  
Cashen
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 januari 2020 - 18:41   quote  deeplink  
''Ik hou van strijd, dat past denk ik bij Feyenoord''

Nee, dat past bij Feyenoord wanneer het voetballend niet wil lukken.
Strijd is iets wat er OOK moet zijn, maar t begint bij voetballen
Dirk1
 Dirk1 - woensdag 22 januari 2020 - 18:59   quote  deeplink  
mag toch pas met 16 jaar een contract tekenen?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 januari 2020 - 18:59   quote  deeplink  
Ilyas el Moussaoui van Feyenoord Onder 17 heeft woensdagmiddag in De Kuip zijn eerste profcontract getekend, dat zal ingaan op 1 juli 2020. De overeenkomst verbindt hem tot juli 2023 aan de club.

El Moussaoui maakte op veertienjarige leeftijd de overstap van NAC Breda naar Feyenoord. De centrumspits startte bij Feyenoord in Onder 15 en speelde vorig seizoen zijn wedstrijden ook al regelmatig in Onder 16. Vanaf het huidige seizoen maakt El Moussaoui onderdeel uit van Onder 17, waar hij met dertien doelpunten en één assist in veertien wedstrijden van grote waarde is. El Moussaoui werd ook al opgeroepen voor de nationale jeugdelftallen Oranje Onder 15 en 16 jaar.

Hoofd Feyenoord Academy Stanley Brard schoof woensdagmiddag aan in de Boardroom van De Kuip om het principeakkoord te ondertekenen. ‘We zijn heel blij dat we de komende jaren van het talent van Ilyas kunnen blijven genieten. Dit contract is een eerste, belangrijke stap en een signaal dat we geloven dat Ilyas zich de komende jaren bij ons door kan blijven ontwikkelen.’

El Moussaoui zelf glunderde van oor tot oor nadat hij tussen Brard en technisch directeur Frank Arnesen in zijn handtekening op papier had gezet. ‘Dit is prachtig. Nu ik in het stadion sta, besef ik dat ik hier ooit op het veld kan staan als ik hard blijf werken. Ik ben een spits die veel scoort, maar ook assists kan geven. Ik hou van strijd, dat past denk ik bij Feyenoord.’
van geil
 van geil - woensdag 22 januari 2020 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2020 - 17:51 schreef MightyAce het volgende:
Cashen
+1
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 22 januari 2020 - 20:12   quote  deeplink  
Hup Ilyas!!!
Frstu
 Frstu - woensdag 22 januari 2020 - 21:02   quote  deeplink  
Goede spits, maar ik moet er wel bij zeggen dat hij in een team speelt dat fantastisch draait. En als eindstation pluk je daar de vruchten van. Hij wordt door spelers als Dos Santos en 't Zand op zijn wenken bediend. Die spelers maken veel loopacties waardoor er voor El Moussaoui veel ruimte ontstaat.

Volgend jaar hoop ik voor hem op de onder 19. Kijken hoe hij daar standhoudt.
ar
 ar - donderdag 23 januari 2020 - 17:21   quote  deeplink  
Hoor je niks meer van.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 23 januari 2020 - 20:32   quote  deeplink  
Gewoon tweede spits achter Jorgensen zetten dan, punt!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 februari 2020 - 17:04   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 februari 2020 - 17:04   quote  deeplink  
Daar moe wel vechtersmentaliteit zitten dus..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ilyas el Moussaoui topic









0.0129351