BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Róbert Boženík topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 06 april 2021 - 14:02   quote  deeplink  
Wij hebben eerder een revalatie gekocht van ik dacht Fortuna...hoe heet die ook alweer.
U weet wel met die teen, stelde heeeeeeeeeeeeeel erg teleur
Ben zijn naams kwijt
MMM
 MMM - dinsdag 06 april 2021 - 14:15   quote  deeplink  
Diemers
MMM
 MMM - dinsdag 06 april 2021 - 14:15   quote  deeplink  
Maar je bedoelde Cissé van Roda JC.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 06 april 2021 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2021 - 14:15 schreef MMM het volgende:
Maar je bedoelde Cissé van Roda JC.
Idd ook Limburg hahaha was ook de revelatie
Maar Diemers is hetzelfde laken een pak toch

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 april 2021 door piet de paler --
MMM
 MMM - dinsdag 06 april 2021 - 14:20   quote  deeplink  
Ja die moet komende zomer direct geloosd worden.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 april 2021 - 09:23   quote  deeplink  
Róbert Bozeník is gehaald door Feyenoord voor de toekomst, maar inmiddels nemen de twijfels toe of de Slowaak wel het niveau aan kan. Diverse analisten zijn kritisch op zijn spel. Het Algemeen Dagblad analyseert zijn eerste maanden in Rotterdam.

Bozeník werd één jaar geleden voor vier miljoen euro overgenomen van MSK Zilina en de transfer is nog geen succes geweest. ''Ik vind Bozeník geen Feyenoord-spits, deze jongen komt kwaliteit tekort om ook maar in de buurt te komen van een vaste waarde voor Feyenoord'', is de harde conclusie van Mario Been in de krant.

''Geef de bal af aan spelers die wel kunnen voetballen'', reageert Kenneth Perez na het zien van veel knullig balverlies. De analist neemt het ook op voor de spits, die de afgelopen maanden niet heeft gespeeld. ''Het is oneerlijk om te zeggen 'hij kan er helemaal niks van', want als je bij Feyenoord geen basisplaats hebt, speel je nergens. Je traint dan alleen.''

Slot
De nieuwe trainer van Feyenoord heeft een duidelijke wens voor aankomend seizoen. Het is de vraag of Bozeník die rol kan invullen. Arne Slot wil bij de Rotterdammers werken met een spits die een bal kan vasthouden voorin. Een slimme en voortdurend diep lopende schaduwspits kan daar dan handig omheen voetballen. Vandaar dat de naam van Guus Til dan ook is gevallen in De Kuip.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 april 2021 door RenatoBos --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 08 april 2021 - 19:56   quote  deeplink  
Tsja...
R()b
 R()b - donderdag 08 april 2021 - 20:54   quote  deeplink  
Misschien is de inzet een verbloeming van zijn techniek.
Al vind ik dat best wel meevallen.
Misschien meer een aanspeelpunt, als hij wat sterker wordt in duels en bij balbezit.
Speelt als international al zegt dat niet veel bij Slowakije, maar goed het zijn weer speelminuten.
Makkelijk verkoopbaar in de toekomst, maar dan moet hij wel zijn goals/assists mee gaan pikken.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 08 april 2021 - 22:51   quote  deeplink  
Laat em gewoon eens 6 wedstrijden starten, dan kunnen we eens een oordeel vellen.

Senesi werd ook afgebrand na zijn halve debuut op kunstgras..

Zeker een spits heeft vertrouwen nodig.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 09 april 2021 - 12:49   quote  deeplink  
Er wordt in de media en ook hier geroepen, Bozenik niet balvast, niet technisch.
Maar dan roepen we Bij Jorgensen weer iets anders.
Blijf ik over bij Pratto en die vinden we ook niets
Dan maar een tuinkabouter opstellen............
Maar dat is ook niets....maar we hebben niets anders meer.

Ik denk dan stel ik toch een Pratto op, en ga hem klaarstomen voor de play offs
Hij is wel balvast en iet technischer dan Bozenik, groter dan Linssen, en meer gemotiveerd dan Jorgensen.Een zeer ervaren jongen, zonder stress
Of niet?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 april 2021 door piet de paler --
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 09 april 2021 - 16:26   quote  deeplink  
Jorgensen heeft een mentaal probleem maar kan wel voetballen. Maar hij is geschiedenis.
Pratto komt te veel bij de Febo en gaat weer terug naar Argentinië
Bozenik kan niet voetballen

misschien is er iets mis met de scouting?
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 09 april 2021 - 16:30   quote  deeplink  
Ik denk denk dat de tuinkabouter het meeste recht heeft op dit moment. Hij heeft er 8 in liggen. Stel dat hij ook de penalties mocht nemen, dan stond hij nu op 18. Zonder dat hij alle wedstrijden heeft gespeeld. Dan was het ineens een topper...
VVout
 VVout - vrijdag 09 april 2021 - 17:21   quote  deeplink  
MMM...?
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 09 april 2021 - 17:22   quote  deeplink  
Ik heb Pratto gezien, hoe kom je erbij dat hij te zwaar is? je moet nu jezelf voorbereiden op play offs voor het spelletje wat we NU spelen is te doorzichtig voor de tegenstander.
En nu kun je voorin wat veranderen , Sinistera een helft alles geven, afgelost door Linssen. En Pratto in de spits.
Kijk naar zijn filmpjes en je ziet hij heeft weinig ruimte nodig.. ik zeg niet dat dit geweldig gaat worden. Maar niet een van de tegenstanders kent Pratto. En het kan verfrissend werken.
van geil
 van geil - vrijdag 09 april 2021 - 18:01   quote  deeplink  
Er zitten maar 2 spitsen in de selectie ;
Pratto en Bozenik.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 09 april 2021 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 18:01 schreef van geil het volgende:
Er zitten maar 2 spitsen in de selectie ;
Pratto en Bozenik.
Pratto staat niet bekend als een goalgetter...we hebben er niks aan..
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 09 april 2021 - 20:31   quote  deeplink  
De Argentijnse competitie is redelijk sterk, en als je berichten over hem leest WAS hij een grote speler.
Maar ik heb er altijd moeite mee, dat we oordelen , we hebben de man even zien spelen.
En als hij tegen sparta dat doelpunt had gemaakt ..........hadden we hossama gezongen.
Ik zeg geef hem een kans

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 april 2021 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 09 april 2021 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 16:30 schreef CobusIII het volgende:
Ik denk denk dat de tuinkabouter het meeste recht heeft op dit moment. Hij heeft er 8 in liggen. Stel dat hij ook de penalties mocht nemen, dan stond hij nu op 18. Zonder dat hij alle wedstrijden heeft gespeeld. Dan was het ineens een topper...
En dat als linksbuiten.
En according to Dick als spits beter dan die twee revelaties.
En waarom stelt Dick ze dan toch niet op, he.
Tis me wat.
van geil
 van geil - vrijdag 09 april 2021 - 21:11   quote  deeplink  
Het rendement is ook lachwekkend geweest.
Zoveel puntverlies .
Leve de tuinkabouter in de spits .
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 09 april 2021 - 21:17   quote  deeplink  
Bij gebrek aan beter.
Want Dick wil de revelaties niet in de kijker zetten.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 10 april 2021 - 09:55   quote  deeplink  
Overigens is advocaat de hoofdschuldige voor het feit dat de spitsen niet aan de bak komen. je kunt je inderdaad afvragen of alle drie de spitsen er niks van kunnen. Met de spelstijl van Dick zullen we dat ook nooit te weten komen.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 10 april 2021 - 10:18   quote  deeplink  
Maar jullie zijn hopelijk wel met mij eens dat, er iets van verfrissing in het elftal moet.
Ik vindt het plichtmatig, met spelen van een echte spits, en misschien toch Haps op zijn favoriete positie.
Je weet het niet je kan nu bouwen voor de playoffs
Of zie ik dat verkeerd......
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 april 2021 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2021 - 09:55 schreef CobusIII het volgende:
Overigens is advocaat de hoofdschuldige voor het feit dat de spitsen niet aan de bak komen. je kunt je inderdaad afvragen of alle drie de spitsen er niks van kunnen. Met de spelstijl van Dick zullen we dat ook nooit te weten komen.
Die spitsen hebben allen hun kans gekregen en niemand heeft een bemoedigende indruk achter kunnen laten. Dat ligt niet hoofdzakelijk aan Dickie.
En wat je wel kunt zien is dat Pratto leuk voor in de groep is, jorgensen geen echte spits is en het niet meer heeft en Bozenik de balbehandeling van een parkiet heeft.

En een spits moet scoren ja, maar ook een beetje kunnen kaatsen en inzicht hebben. En van 4 miljoen mag je 4x meer verwachten na 14 maanden.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 10 april 2021 - 12:30   quote  deeplink  
Henk heeft Pratto een kans gekregen...wat heb ik gemist.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 april 2021 - 12:37   quote  deeplink  
Tweemaal basis, 3 x ingevallen, totaal 200 minuten.
Da's niet heel veel nee. Maar kom op, gaat Dickie deze revelatie voor z'n lol op de bank houden?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 10 april 2021 - 12:52   quote  deeplink  
Nee Dickie zou zijn spel aan moeten passen.
En dat doet hij niet , 2 spelers die niet meeverdedigen vindt hij teveel
( Pratto, Berghuis)
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 april 2021 - 13:01   quote  deeplink  
Is niet alleen aan Dickie's spelwijze op te hangen. Pratto heeft maar 1 moment van kunde laten zien. Voor de rest: niets, helemaal niets.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 april 2021 - 13:06   quote  deeplink  
Gelukkig speelden de overige spelers in die wedstrijden allemaal de pannen van t dak. Wanneer is de huldiging?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 10 april 2021 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2021 - 13:01 schreef FR-Henk het volgende:
Is niet alleen aan Dickie's spelwijze op te hangen. Pratto heeft maar 1 moment van kunde laten zien. Voor de rest: niets, helemaal niets.
Klopt kijk naar de speeltijd helemaal niets!

Maar je moet wat of Bozenik, of Pratto
Je moet nu gokken
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 april 2021 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2021 - 13:12 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Klopt kijk naar de speeltijd helemaal niets!

Maar je moet wat of Bozenik, of Pratto
Je moet nu gokken
In 200 minuten moet je iets kunnen laten zien.
maar goed.
Wie er spits staat doet er niet zo toe. Investeer dan maar in die Bozeniks.
Kans dat het nog wat wordt.

Pratto niet meer doen, dan geef je wel een heel dodelijk signaal naar Bozenix.
Of samen met Bozeniks en Linssen op de bank.
Whatever.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 10 april 2021 - 14:40   quote  deeplink  
Het is dat. Bozenik kan nog toekomst hebben, Slowaaks international, stelt op zich niet zoveel voor, maar staat toch goed op het CV. Schiet ie er toevallig een paar in, schiet zo zijn marktwaarde weer omhoog.
R()b
 R()b - zaterdag 10 april 2021 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2021 - 14:40 schreef Cruzcontrol het volgende:
Het is dat. Bozenik kan nog toekomst hebben, Slowaaks international, stelt op zich niet zoveel voor, maar staat toch goed op het CV. Schiet ie er toevallig een paar in, schiet zo zijn marktwaarde weer omhoog.
Slowaaks international is wel speelminuten tegen redelijke tegenstanders.
Ik lach me kapot als Bozenik aan de lopende band gaat scoren.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 10 april 2021 - 16:05   quote  deeplink  
Vertrouwen geven, dan komt dat scoren wel verwacht ik.

Dan kan hij ook wat minder geforceerd spelen en wat meer doseren.

Nu was hij TE gretig, vanwege eindelijk die éne kans...
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 10 april 2021 - 16:10   quote  deeplink  
Steun voor Bozeník: ''Ik zie ook heel veel positieve dingen aan hem''

Róbert Bozeník kan bij Feyenoord niet rekenen op veel speelminuten. Er wordt al gesproken over een miskoop. Bij FC Rijnmond zijn ze het hier niet mee eens.

''Hij wordt nu al afgeschreven op één wedstrijd waarin hij begon met weinig ritme en weinig vertrouwen", begint Sinclair Bischop. "Als je Bozeník een half jaar laat staan pakt hij echt wel zijn doelpunten mee.''

Lees ook
'Transfer Senesi moet miljoenen in het laatje van Feyenoord brengen'
''Nu is er een beeld ontstaan rondom Bozeník dat hij er geen pepernoot van kan'', vervolgt de Feyenoord-watcher. ''Dit komt ook omdat Advocaat negatief over hem is geweest. Ik zie ook heel veel positieve dingen aan hem."

"Zijn werklust past heel erg bij Feyenoord. Hij is echt een killer in de zestien. Hij is heel doelgericht", gaat hij verder. "Ik vind het te makkelijk om te zeggen 'we gaan hem verhuren'. Ik wil hem wel langer aan het werk zien bij Feyenoord. Geef hem de komende vier weken de kans. Waarom krijgen andere spitsen wel langer de kans?''
----------------------------------------------------------------------------------------------

Precies mijn mening!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 april 2021 door Cruzcontrol --
R()b
 R()b - zaterdag 10 april 2021 - 16:15   quote  deeplink  
Precies en,
Bozenik heeft 4 miljoen gekost, het is aan Feyenoord om dat te verhogen en dan te verkopen.
Geduld hebben en opstellen is een schone zaak.
VVout
 VVout - zaterdag 10 april 2021 - 16:15   quote  deeplink  
Zij het ff terug ook al, als je geen speeltijd krijgt in een voor een spits renderend systeem wat kan je dan verwachten.

Loopt er in ieder geval erg gemotiveerd bij als je hem de kans geeft en dat moet je dan ook wel ff de tijd geven.

Wat zij Linsen ook al weer aan het begin van het seizoen, soms loopt het gewoon ff niet. Ik ga me er niet echt druk over maken, want in één keer vliegen ze er wel in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 april 2021 door VVout --
R()b
 R()b - zaterdag 10 april 2021 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2021 - 16:15 schreef VVout het volgende:
Zij het ff terug ook al, als je geen speeltijd krijgt in een voor een spits renderend systeem wat kan je dan verwachten.

Loopt er in ieder geval erg gemotiveerd bij als je hem de kans geeft en dat moet je dan ook wel ff de tijd geven.

Wat zij Linsen ook al weer aan het begin van het seizoen, soms loopt het gewoon ff niet. Ik ga me er niet echt druk over maken, want in één keer vliegen ze er wel in.
Dat klopt ook wel.
Alleen Linssen is/was al een bewezen speler.
Als het dan niet loopt krijg je gegarandeerd gemor natuurlijk.

Maar zoals je zegt, voor iemand met veel negativiteit om hem (Bozenik) heen loopt hij vrij gemotiveerd en blij rond!
kenny
 kenny - zaterdag 10 april 2021 - 19:19   quote  deeplink  
dickie moet hem gewoon is een paar weken laten staan , daarna kan je beter bekijken of hij geschikt is of niet , deze jongen heeft van begin af aan 0,0 kansen gehad daarbij ook nog een trainer die doodleuk in de media roept dat het niks is , ga er dan maar aan staan als 20 jarige die nieuw is hier in nederland

daarbij vind ik linssen ook echt niks terwijl die wekelijks wel in de basis staat , een slimme goede trainer gaat met de 3 spitsen aan de gang en zorgt dat ze beter worden en goed in vorm komen
dickie is wel erg makkelijk om versterkingen te roepen ipv van zijn eigen spelers beter te maken, dat deed hij bij sparta en utrecht ook zonder veel succes

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 april 2021 door kenny --
van geil
 van geil - zaterdag 10 april 2021 - 19:20   quote  deeplink  
www.RealMadridindemarktvoorBozenik.nl
MMM
 MMM - zondag 11 april 2021 - 11:42   quote  deeplink  
Kapot gemaakt door Advocaat
R()b
 R()b - zondag 11 april 2021 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 11:42 schreef MMM het volgende:
Kapot gemaakt door Advocaat
Dat weet je met Advocaat, altijd zijn spelers afzeiken het liefst openlijk.
MMM
 MMM - zondag 11 april 2021 - 11:46   quote  deeplink  
Ja en z’n holmaatjes Diemers en Linssen maar blijven opstellen
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 11 april 2021 - 12:15   quote  deeplink  
Pfffff, erg dit...
van geil
 van geil - zondag 11 april 2021 - 12:16   quote  deeplink  
Juist dit was een wedstrijd voor hem
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 april 2021 - 12:16   quote  deeplink  
Kapot
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 12 april 2021 - 21:34   quote  deeplink  
Stevige kritiek op Advocaat: ''Hij blijft denigrerend doen over hem''

Stevige kritiek op Advocaat: ''Hij blijft denigrerend doen over hem''
Róbert Bozeník werd afgelopen week hard beoordeeld in de media. Dick Advocaat nam het niet op voor zijn pupil en dat schiet bij Kenneth Perez in het verkeerde keelgat.

''Ik zou daar echt gek van worden'', begint Kenneth Perez in het programma Voetbalpraat op ESPN. ''Dat is echt niet oké, want hij blijft denigrerend doen over hem. Het is slecht voor de speler op de korte termijn, maar hij sabelt hem ook neer voor de langere termijn."

"Advocaat kan het wel vinden, maar je hoeft het niet elke keer te ventileren. Daar zou ik als technisch directeur op reageren. Jij bent hier voor de korte termijn laten we iets rustiger zijn in het oordeel.''

Sjoerd Mossou denkt er hetzelfde over. ''Je kan het bijna niet maken ten opzichte van die jongen en de club. Advocaat zegt eigenlijk telkens 'ik heb geen fatsoenlijke spits, dus mij kan je hier niet op afrekenen'. Hij zegt dit vooral uit eigenbelang.''
CobusIII
 CobusIII - maandag 12 april 2021 - 22:54   quote  deeplink  
Ik ben geen fan Bozenik, maar zoals hij door Advocaat wordt neergezet is inderdaad niet OK...
R()b
 R()b - maandag 12 april 2021 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2021 - 21:34 schreef Cruzcontrol het volgende:
Stevige kritiek op Advocaat: ''Hij blijft denigrerend doen over hem''

En terecht eindelijk iemand die wat durft te zeggen!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 april 2021 - 08:37   quote  deeplink  
Is niet okee van Dickie.
Of is ie die jongen aan het prikkelen?
Dan is herhaling niet de manier.
VVout
 VVout - dinsdag 13 april 2021 - 09:12   quote  deeplink  
Misschien een jaartje in de schaduw houden, anders plukken ze hem weg?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Róbert Boženík topic









0.0126259