BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Toon is een goede algemeen directeur

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Pieter08
 Pieter08 - zondag 26 januari 2020 - 17:59   quote  deeplink  
Sommige PSV supporters slaan momenteel door. Ze willen het vertrek van onze Toon. Jongens kom bij positieven. Ja, we zitten in een crisis. Ja, we winnen dit seizoen niets meer. Ja, er zijn grote fouten gemaakt bij het aantrekken van nieuwe spelers en de snelheid daarvan. En ja, zo kan ik nog wel even doorgaan. We moeten dankbaar zijn met deze algemeen directeur. Kijk maar eens wat hij de afgelopen jaren voor ons PSV heeft betekend. Rust, kampioenschappen en een gezonde financiƫle situatie. Dat zijn deze PSV supporters al blijkbaar weer vergeten. Volgend seizoen zal PSV er weer staan en daar zal Toon ook een belangrijke bijdrage aan leveren en dan zal de rust weer terugkomen. Jongens heb even geduld en vertrouwen in de toekomst ook al zitten we momenteel in de hoek waar de klappen vallen. Toon is en blijft een hele goede algemeen directeur voor ons PSV.
R.L. Persijn
 R.L. Persijn - donderdag 30 januari 2020 - 17:11   quote  deeplink  
Volledig eens met wat hier wordt aangehaald. Wanneer je alles nuchter op een rijtje zet hebben we met Toon zeker een uitmuntende algemeen directeur. Maar feit is ook dat een menselijke trek is om bij een minder goed moment de goede dingen, die geweest zijn, te vergeten. Van mij mag Toon zeker blijven!
Zack123
 Zack123 - zondag 06 juni 2021 - 16:35   quote  deeplink  
Helemaal met jouw eens 08353408

Sommige mensen reageren heel emotioneel maar inderdaad wat Toon al heeft gedaan zijn ze alweer vergeten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Toon is een goede algemeen directeur









0.0068979