BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: KNVB Beker: Vitesse - Ajax (woensdag 12 februari 2020, 20:45); 0 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - woensdag 12 februari 2020 - 22:20   quote  deeplink  
Tja. Prima goal maar wat een matige pot.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 12 februari 2020 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 februari 2020 - 22:14 schreef Hasjkoph het volgende:
Wissel Gravenberch maar voor Blind en gooi Martinez op het middenveld.
En dan scoort hij haha
pth
 pth - woensdag 12 februari 2020 - 22:20   quote  deeplink  
Lekker bezig onze kale kut muppet. Loopt voor geen centimeter, maar iets veranderen ho maar. Stuk onbenul ... Gelukkig nu wel de 0-2’en normaal gesproken klaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 februari 2020 door pth --
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 12 februari 2020 - 22:20   quote  deeplink  
Goeie actie Tagliafico - Babel
Loetje
 Loetje - woensdag 12 februari 2020 - 22:22   quote  deeplink  
Vroeger hadden wij het hier over het begrip vleugellam... Zonder Neres en Promes heeft dat woord momenteel weer enige chemie met Ajax.
Loetje
 Loetje - woensdag 12 februari 2020 - 22:23   quote  deeplink  
Hoogtepunt nu al de rentree van Daley
Eide
 Eide - woensdag 12 februari 2020 - 22:24   quote  deeplink  
Twee wissels waar de ploeg zo veel sterker van wordt. Fijn hoor.
Eide
 Eide - woensdag 12 februari 2020 - 22:26   quote  deeplink  
Tjongejonge zeg.
Eide
 Eide - woensdag 12 februari 2020 - 22:27   quote  deeplink  
Nijhuis toch. Hoe krijg je het voor elkaar om zo'n tamme pot toch te verneuken met een opeenstapeling aan fouten.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 12 februari 2020 - 22:29   quote  deeplink  
Vreemd dit allemaal, maar he, 0-3 is niet verkeerd.
Loetje
 Loetje - woensdag 12 februari 2020 - 22:30   quote  deeplink  
Nijhuis die ons eej pingel geeft.... Die lijst ik in
Loetje
 Loetje - woensdag 12 februari 2020 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 februari 2020 - 22:24 schreef Eide het volgende:
Twee wissels waar de ploeg zo veel sterker van wordt. Fijn hoor.
Wat een verademing en rust he ineens.

Nu Neres nog en je hebt diepgang terug en we kunnen weer vlammen. En dan een keer fit blijven.

Iemand enig idee wanneer Neres terug is?
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 12 februari 2020 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 februari 2020 - 22:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Iemand enig idee wanneer Neres terug is?
Gaat wat stroever dan verwacht. Heeft nog niet de groepstraining hervat dacht ik. Zal nog wel een paar weken duren dan.
Eide
 Eide - woensdag 12 februari 2020 - 22:33   quote  deeplink  
Neres heeft een terugslag in z'n revalidatie gehad. Er is geen termijn genoemd maar voorlopig traint hij nog niet met de groep, dus zeker merr dan twee weken nog.
Loetje
 Loetje - woensdag 12 februari 2020 - 22:34   quote  deeplink  
Huntelaar, hoe mis je die dan?
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 12 februari 2020 - 22:34   quote  deeplink  
Nu maar hopen dat we een veel beter tweede helft gaan spelen, gezien de 70 procent balbezit die we hadden in de eerste helft wat geen garantie bied voor goed voetbal.

Wat ik had gehoopt werd niet zichtbaar daar de tweede helft hetzelfde begon zoals het verloop van de eerste helft. Toch dat Traore gelukkig weer gaat beginnen.

De eerste vijf minuten begon weer erg rommelig van beide clubs wat geen goede dingen doet beloven, terwijl Vitesse en zeer grote kans had om te scoren.

Weer was de rommelige verdediging bij ons aanwezig op dat moment, terwijl misschien de irritatie ook begint in te sluipen bij ons. We moeten de boel echt doen herpakken.

Verder was te zien, dat als Vitesse balverlies deed lijden, dat wij de kans om goed uit te spelen om te scoren niet goed werd nagekomen.
Lijkt mij gewoon concentratiegebrek.

Daarna tot de 70e minuut werd er niet veel gedaan door beide clubs waardoor de wedstrijd tot die tijd minder leuk werd, terwijl de stadionsfeer veel beter was dan de wedstrijd zelf.
Teveel overtredingen i.c.m. met slecht voetbal bleef dan ook aan de orde.

Daar ik de eerste helft met een matige rapportcijfer 6- geef, is dat ook het geval met de tweede helft wat over de hele wedstrijd een juiste beeld weergeeft.
De rest van de wedstrijd zal denkelijk niet veel beter worden.

Veel te veel fouten en wankelheid bij ons.
Dit komt alleen door groot gebrek van concentratie en motivatie, daar niets anders.

Ook de 0 - 2 zorgde ervoor dat we niet beter of goed speelde, daar ik wel blij was om te zien dat Deleay Blind en Ziyech weer speelden in de laatste kwartier.

Met de 0 - 3 voorsprong over de hele wedstrijd, had ik toch veel liever een zeer goede wedstrijd willen zien met 'n 0 - 1 overwinning.

Tadic echt de slechtste speler vanavond na mijn mening door zijn afwezigheid in het spel.
Een rapportcijfer van een 4 vind ik dan ook zeer terecht.
Loetje
 Loetje - woensdag 12 februari 2020 - 22:35   quote  deeplink  
Komende weken dus nog deze voorhoede... Ik betwijfel of dat genoeg is tegen Getafe
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 12 februari 2020 - 22:37   quote  deeplink  
0-3 uit bij Vitesse is gewoon een prima resultaat. Blij dat Blind en Ziyech terug zijn. Verder was het niet bepaald goed.
Loetje
 Loetje - woensdag 12 februari 2020 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 februari 2020 - 22:37 schreef Hasjkoph het volgende:
0-3 uit bij Vitesse is gewoon een prima resultaat. Blij dat Blind en Ziyech terug zijn. Verder was het niet bepaald goed.
Daarom. Goede gevoel meenemen.

Maar wat een irritante wedstrijd vooral
nummer10
 nummer10 - woensdag 12 februari 2020 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 februari 2020 - 22:24 schreef Eide het volgende:
Twee wissels waar de ploeg zo veel sterker van wordt. Fijn hoor.
niks gezien, maar zegt dus wederom iets dat tenhag afhankelijk is van zijn materiaal..
uiteraad wel blij dat ze terug zijn !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 februari 2020 door nummer10 --
Eide
 Eide - woensdag 12 februari 2020 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 februari 2020 - 23:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

niks gezien, maar zegt dus wederom iets dat tenhag afhankelijk is van zijn materiaal..
Ik weet niet hoe ik dit nu moet inschatten. Elke trainer is afhankelijk van z'n spelers.... de spelers moeten het doen. Wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen?
p111
 p111 - woensdag 12 februari 2020 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 februari 2020 - 22:34 schreef Onze Ajax het volgende:
Nu maar hopen dat we een veel beter tweede helft gaan spelen, gezien de 70 procent balbezit die we hadden in de eerste helft wat geen garantie bied voor goed voetbal.

Wat ik had gehoopt werd niet zichtbaar daar de tweede helft hetzelfde begon zoals het verloop van de eerste helft. Toch dat Traore gelukkig weer gaat beginnen.

De eerste vijf minuten begon weer erg rommelig van beide clubs wat geen goede dingen doet beloven, terwijl Vitesse en zeer grote kans had om te scoren.

Weer was de rommelige verdediging bij ons aanwezig op dat moment, terwijl misschien de irritatie ook begint in te sluipen bij ons. We moeten de boel echt doen herpakken.

Verder was te zien, dat als Vitesse balverlies deed lijden, dat wij de kans om goed uit te spelen om te scoren niet goed werd nagekomen.
Lijkt mij gewoon concentratiegebrek.

Daarna tot de 70e minuut werd er niet veel gedaan door beide clubs waardoor de wedstrijd tot die tijd minder leuk werd, terwijl de stadionsfeer veel beter was dan de wedstrijd zelf.
Teveel overtredingen i.c.m. met slecht voetbal bleef dan ook aan de orde.

Daar ik de eerste helft met een matige rapportcijfer 6- geef, is dat ook het geval met de tweede helft wat over de hele wedstrijd een juiste beeld weergeeft.
De rest van de wedstrijd zal denkelijk niet veel beter worden.

Veel te veel fouten en wankelheid bij ons.
Dit komt alleen door groot gebrek van concentratie en motivatie, daar niets anders.

Ook de 0 - 2 zorgde ervoor dat we niet beter of goed speelde, daar ik wel blij was om te zien dat Deleay Blind en Ziyech weer speelden in de laatste kwartier.

Met de 0 - 3 voorsprong over de hele wedstrijd, had ik toch veel liever een zeer goede wedstrijd willen zien met 'n 0 - 1 overwinning.

Tadic echt de slechtste speler vanavond na mijn mening door zijn afwezigheid in het spel.
Een rapportcijfer van een 4 vind ik dan ook zeer terecht.
Misschien is wat beter kijken naar Tadic wat hij allemaal doet en zijn coaching zijn rust,het voetbal word niet alleen maar aan de bal gespeeld.
Eide
 Eide - woensdag 12 februari 2020 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 februari 2020 - 23:24 schreef p111 het volgende:

[..]

Misschien is wat beter kijken naar Tadic wat hij allemaal doet en zijn coaching zijn rust,het voetbal word niet alleen maar aan de bal gespeeld.
En toch speelt Tadic niet sterk. Z'n statistieken zijn niet eens verkeerd, maar hij is lang niet zo bepalend als vorig jaar.
Loetje
 Loetje - woensdag 12 februari 2020 - 23:40   quote  deeplink  
Geweldige reactie van Blind. Even FOX op zijn plek zetten met doe belachelijke actie met die cardioloog
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 februari 2020 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 februari 2020 - 23:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe ik dit nu moet inschatten. Elke trainer is afhankelijk van z'n spelers.... de spelers moeten het doen. Wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen?
zogauw je afhankelijk bent van 1 basis speler (met name ziyech maakt het verschil) dat het hele team in elkaar flikkert en er totaal geen voetbal meer is.. en dat met toch best een brede selectie en een top jeugd..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 februari 2020 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 februari 2020 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 februari 2020 - 23:40 schreef Loetje het volgende:
Geweldige reactie van Blind. Even FOX op zijn plek zetten met doe belachelijke actie met die cardioloog
opzich niet de cardioloog zijn fout, word hem enkel gevraagt wat normaal is met zoon zoiets.. en daar geeft hij antwoord op omdat dit normaal ook het geval is, daarbij heeft diezelfde cardioloog ook erbij gezegt dat hij ook gewoon volledig kon genezen, afhankelijk van het littekenweefsel, dus nee niks de cardioloog. werd hem enkel gevraagt om informatie
Eide
 Eide - donderdag 13 februari 2020 - 05:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 februari 2020 - 00:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

opzich niet de cardioloog zijn fout, word hem enkel gevraagt wat normaal is met zoon zoiets.. en daar geeft hij antwoord op omdat dit normaal ook het geval is, daarbij heeft diezelfde cardioloog ook erbij gezegt dat hij ook gewoon volledig kon genezen, afhankelijk van het littekenweefsel, dus nee niks de cardioloog. werd hem enkel gevraagt om informatie
Dit vind ik een beetje makkelijk. Blind heeft echt wel een punt waar hij doelt op allerlei sensatiezuchtige verhalen die de ronde deden. Natuurlijk heeft bijvoorbeeld die cardioloog wel wat nuance ingebracht, maar er was wel weer een narratief geboren waarbij de werkelijkheid er niet zo heel erg toe deed.

Nu is Blind een ervaren rot die waarschijnlijk niet meer vertrekt, maar het zal een jongere kerel gebeuren. Er zal toch een verhaaltje over hartschade aan je kleven. Dat heeft gewoon invloed op je carrière. Ik vind dat kwalijk en vind dat Blind gewoon gelijk had in zijn reactie.
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 februari 2020 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 februari 2020 - 05:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit vind ik een beetje makkelijk. Blind heeft echt wel een punt waar hij doelt op allerlei sensatiezuchtige verhalen die de ronde deden. Natuurlijk heeft bijvoorbeeld die cardioloog wel wat nuance ingebracht, maar er was wel weer een narratief geboren waarbij de werkelijkheid er niet zo heel erg toe deed.

Nu is Blind een ervaren rot die waarschijnlijk niet meer vertrekt, maar het zal een jongere kerel gebeuren. Er zal toch een verhaaltje over hartschade aan je kleven. Dat heeft gewoon invloed op je carrière. Ik vind dat kwalijk en vind dat Blind gewoon gelijk had in zijn reactie.
dan verschillen we van mening hierin, maar dat kan/mag. ;)
p111
 p111 - donderdag 13 februari 2020 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 februari 2020 - 23:39 schreef Eide het volgende:

[..]

En toch speelt Tadic niet sterk. Z'n statistieken zijn niet eens verkeerd, maar hij is lang niet zo bepalend als vorig jaar.
Klopt,maar je kan deze speler beslist niet de slechtste speler noemen.
Loetje
 Loetje - donderdag 13 februari 2020 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 februari 2020 - 05:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit vind ik een beetje makkelijk. Blind heeft echt wel een punt waar hij doelt op allerlei sensatiezuchtige verhalen die de ronde deden. Natuurlijk heeft bijvoorbeeld die cardioloog wel wat nuance ingebracht, maar er was wel weer een narratief geboren waarbij de werkelijkheid er niet zo heel erg toe deed.

Nu is Blind een ervaren rot die waarschijnlijk niet meer vertrekt, maar het zal een jongere kerel gebeuren. Er zal toch een verhaaltje over hartschade aan je kleven. Dat heeft gewoon invloed op je carrière. Ik vind dat kwalijk en vind dat Blind gewoon gelijk had in zijn reactie.
Je hebt helemaal gelijk gap. Zoals Blind al zei, je kan niet gaan speculeren over dit soort dingen als je het hele dossier niet kent. Het kan mensen totaal breken.
AkaS
 AkaS - donderdag 13 februari 2020 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 februari 2020 - 08:59 schreef p111 het volgende:

[..]

Klopt,maar je kan deze speler beslist niet de slechtste speler noemen.
Ben het vaak met je eens, maar je kan niet anders dan gezien hebben dat de voortzettingen van Tadic niet meer zijn wat ze vorig seizoen waren.

Loopt te vaak dood bij hem in goede bedoelingen. Maakt niet dat hij geen goede speler meer is maar het loopt al veel te lang aanzienlijk minder bij hem.

Moet je tóch ook zien?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: KNVB Beker: Vitesse - Ajax (woensdag 12 februari 2020, 20:45); 0 - 3









0.0079309