BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële 'time to say goodbeye' topic

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Loetje
 Loetje - donderdag 13 februari 2020 - 17:28   quote  deeplink  
48tohz7y.jpg

Vanaf nu een topic over alle definitieve uitgaande transfers. De laatste jaren verkocht Ajax veel spelers voor veel geld. Vorig jaar betrokken De Ligt en De Jong voor 85 miljoen, eerder Milik voor 32 en Sanchez voor 40. Nu Ziyech voor 44 miljoen. Laten we nog even van hem en sommige anderen genieten. Want dit lijkt wel het signaal voor een aardige leegloop.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 14 februari 2020 - 21:00   quote  deeplink  
Jaren hier zitten zeuren dat Ajax Ziyech moest halen. Heeft me niet teleurgesteld! Ziyech het gaat je goed!
remco k
 remco k - vrijdag 14 februari 2020 - 22:23   quote  deeplink  
Mooi dat hij de laatste twee seizoenen is gebleven ondanks de interesse van niet de minste clubs.

En dan te bedenken dat er mensen zijn geweest die hem liever zouden zien vertrekken.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 14 februari 2020 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2020 - 22:23 schreef remco k het volgende:
Mooi dat hij de laatste twee seizoenen is gebleven ondanks de interesse van niet de minste clubs.

En dan te bedenken dat er mensen zijn geweest die hem liever zouden zien vertrekken.
die heb ik nooit begrepen, je ziet zins zijn blessure wat je miste..
Loetje
 Loetje - vrijdag 14 februari 2020 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2020 - 22:23 schreef remco k het volgende:
Mooi dat hij de laatste twee seizoenen is gebleven ondanks de interesse van niet de minste clubs.

En dan te bedenken dat er mensen zijn geweest die hem liever zouden zien vertrekken.
Ik heb in alle eerlijkheid 2 jaar lang niet kunnen wennen aan de speler Hakim Ziyech. De laatste 2 jaar ben ik echt van hem gaan genieten. De arbeid, de kansen creëren etc.

Uiteindelijk ga ik hem alsnog enorm missen. Iets wat ik 2 jaar geleden nooit gezegd zou hebben
remco k
 remco k - zaterdag 15 februari 2020 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2020 - 23:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb in alle eerlijkheid 2 jaar lang niet kunnen wennen aan de speler Hakim Ziyech. De laatste 2 jaar ben ik echt van hem gaan genieten. De arbeid, de kansen creëren etc.

Uiteindelijk ga ik hem alsnog enorm missen. Iets wat ik 2 jaar geleden nooit gezegd zou hebben
Meningen kunnen veranderen toch.
remco k
 remco k - zaterdag 15 februari 2020 - 14:06   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 februari 2020 door remco k --
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 februari 2020 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2020 - 14:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Meningen kunnen veranderen toch.
Zeker en daar voel ik me ook echt niet te groot voor. Heb het ook nooit onder stoelen of banken geschoven destijds, maar ook niet hoe goed ik hem nu vind.
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 februari 2020 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2020 - 14:06 schreef remco k het volgende:
.
Heb jij ook zo vaak dat je 1 post per ongeluk 2x plaatst?
remco k
 remco k - zaterdag 15 februari 2020 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2020 - 15:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb jij ook zo vaak dat je 1 post per ongeluk 2x plaatst?
Eigen schuld. Pagina was nog aan het laden als je dan nogmaals op plaatsen klikt gaat ie dubbel
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 februari 2020 - 16:53   quote  deeplink  
Heb dat soms niet eens door
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 15 februari 2020 - 18:45   quote  deeplink  
Gezien zijn individuele ontwikkeling naar verdere verbeteringen in de afgelopen twee a drie jaar, is hij beter en beter geworden daar dit terug te zien is in deze transfer naar Chelsea.

Verder weten we, dat iedere voetballer op het punt komt om naar elders te vertrekken.
Zodra de grote clubs met zakken met geld komen dan weet iedereen dat het dan een verloren zaak is. Hoe jammer dan ook.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 16 februari 2020 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2020 - 15:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeker en daar voel ik me ook echt niet te groot voor. Heb het ook nooit onder stoelen of banken geschoven destijds, maar ook niet hoe goed ik hem nu vind.
Dat siert je en meningen kunnen altijd bijgesteld worden toch? Vond hem de eerste seizoenen ook niet top hoor ondanks dat ik altijd al fan van hem was. Qua rendement werklust ect. heeft hij zichzelf enorm verbeterd. Goede mentaliteit een topper binnen en buiten het veld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële 'time to say goodbeye' topic









0.0099508