BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bekerwinnaar 2019-2020: Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 april 2020 - 08:25   quote  deeplink  
Zal ook geen supporters revolutie prediken.
Lukt toch niet.
Tv rechten bestaan bij de gratie van supporters consumptie.
Maar soms...
VVout
 VVout - dinsdag 28 april 2020 - 08:53   quote  deeplink  
Dat zou dus hier in Duitsland onder de geldende restricties moeten, dus met mondkapjes en vermijding van direct contact en mogelijk 1 1/2 meter afstand. Naar school gaande kinderen onder deze restricties vind ik al vrij hypocriet maar dit slaat alles.

T’s niet te filmen zeg maar dat is de media.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 april 2020 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2020 - 06:59 schreef Stylzz het volgende:
Utrecht heeft helaas net zo veel recht als bijvoorbeeld Zwolle op een plek in Europa.
Die hebben namelijk ook geen beker gewonnen.
De beker is bij de verdeling volledig buiten beschouwing gelaten.
Eens hoor.
Zag dat in België nog wel gepoogd word om de finale te spelen,
maar daar is ook verder alle plekken vergeven via de stand in de competitie.
Wel is Club Brugge aangewezen als kampioen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 april 2020 - 09:10   quote  deeplink  
Maar wie van jullie heeft Foxsport opgezegd?
Ik heb er wat moeite mee ,maar waarom 20 euro betalen voor iets
dat je voorlopig toch niet krijgt.
VVout
 VVout - dinsdag 28 april 2020 - 09:15   quote  deeplink  
Club Brugge staat ook slechts 15 punten los van plaats 2, verder zal er weinig te feesten zijn in België. Je mag net aan een frietkot bezoeken om je eerste levensbehoefte af te halen, maar goed we zitten nu toch in Duitsland dus houden we het bij bratwurst.
MMM
 MMM - dinsdag 28 april 2020 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2020 - 09:10 schreef Leon FR1908 het volgende:
Maar wie van jullie heeft Foxsport opgezegd?
Ik heb er wat moeite mee ,maar waarom 20 euro betalen voor iets
dat je voorlopig toch niet krijgt.
Heb 'm vandaag opgezegd.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 april 2020 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2020 - 09:10 schreef Leon FR1908 het volgende:
Maar wie van jullie heeft Foxsport opgezegd?
Ik heb er wat moeite mee ,maar waarom 20 euro betalen voor iets
dat je voorlopig toch niet krijgt.
Nee, heb t nog. Hoeft ook niet voor mij, want in de zomer- of winterstop zeg ik t ook niet op.
Ligt misschien ook aan je portemonnee.
VVout
 VVout - dinsdag 28 april 2020 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2020 - 09:10 schreef Leon FR1908 het volgende:
Maar wie van jullie heeft Foxsport opgezegd?
Ik heb er wat moeite mee ,maar waarom 20 euro betalen voor iets
dat je voorlopig toch niet krijgt.
Zolang ik me nog kan behelpen met internetstreams is het voor mij geen optie dus heb ik het niet. Het is sowieso een gekloot met die Europese uitzendrechten in één Europa.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 28 april 2020 - 10:57   quote  deeplink  
Stel je voor fc huilebalk wint een rechtzaak wat zijn dan de opties ?
Zijn dat:
Het blijft zo
Strafschoppen
Utrecht wint de beker, wat is er dan voor Feyennord over als nummer 3 in de competitie
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 april 2020 - 11:33   quote  deeplink  
Voorronde UEFA.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 28 april 2020 - 11:34   quote  deeplink  
Tja, ik geloof niet dat de Eufa een knieval gaat doen voor FC Huilebalk.
VVout
 VVout - dinsdag 28 april 2020 - 12:27   quote  deeplink  
Een jaar geen Europees voetbal spelen, treft in hoofdzaak de clubs met veel te hoge lonen en is een bijzaak. Voetbal op amateurniveau ondersteunen vanuit de staat en lokale competities pas opstarten als het verantwoord is.

Hier moet gewoon in Europa gehandeld en een wet opgesteld worden dat niet essentiële zaken gewoon niets verloren hebben in deze tijd. Paal en perk stellen voor deze maffia praktijken.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 28 april 2020 - 12:29   quote  deeplink  
Italie, en Spanje alsmede UK weer met beide ( voetbal beentjes ) op de grond
Kromme
 Kromme - dinsdag 28 april 2020 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2020 - 23:12 schreef van geil het volgende:
Ik vind echt dat als er een sector niet geholpen moet worden, dat voetbal op 1 staat.
Is een belachelijke opmerking. Voetbal is net zo goed een bedrijfstak als bijvoorbeeld de tandartsen. Allen ga ik wel liever naar de Kuip dan naar mijn locale kiezenboer.....

Effe serieus, er werken bij een gemiddelde BVO ook zo'n tien man op de administratie, er werken trainers (ook bij de jeugd), mensen in de catering, kaart-verkoop, terreinknechten, bewaking, schoonmaak, etc, etc. Die mensen verdienen echt geen godsvermogens. Om nog maar te zwijgen van hoeveel mensen er rondom zo'n club aan het werk zijn, die ook allemaal geen baan meer hebben als die club failliet zou gaan.

Ik ben met je eens dat we geen medelijden hoeven te hebben met de Berghuisjes, Advokaatjes en Koevermannetjes van deze wereld. En ik ben ook met je eens dat bijvoorbeeld Feyenoord alle mogelijke moeite moet doen om zonder overheidssteun deze crisis te overleven. En het zou de heren voetballers sieren als ze iets terug zouden doen voor de maatschappij die hun top-salarissen mogelijk maakt. Maar dit hele verhaal gaat natuurlijk niet op voor clubs als RKC, Excelsior en Telstar, en feitelijk alle clubs onder de top zes/zeven. Voor deze clubs is het van levensbelang dat het personeel niet hoeft te worden ontslagen vanwege een tekort aan inkomsten, zeker nu ze daar niet heel veel aan kunnen doen.

Wel vind ik dat heel goed moet worden bekeken welke clubs hun eigen huishouding goed op orde hebben. Er zijn helaas ook veel clubs die een begroting hebben die volledig op hoop en toevalstreffers is gebaseerd. Als je je voortbestaan één-op-één koppelt aan goede resultaten op het veld, zonder een goede basis onder je financien te leggen, dan mag je daar nu ook best op gewezen worden. Prima om nu hulp te krijgen, maar dan ook je begroting corona-proof maken.
Kromme
 Kromme - dinsdag 28 april 2020 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2020 - 10:57 schreef piet de paler het volgende:
Stel je voor fc huilebalk wint een rechtzaak wat zijn dan de opties ?
Zijn dat:
Het blijft zo
Strafschoppen
Utrecht wint de beker, wat is er dan voor Feyennord over als nummer 3 in de competitie
Als het ons was overkomen dan hadden we ook Joris van Benthem erop af gestuurd. Ga nou niet zitten zeiken als iemand anders ook zijn gelijk wil halen. En ik begrijp het ook nog. En het gaat niet om Feyenoord, het gaat om het feit dat Utrecht zich genaaid voelt. En dat snap ik wel.

Waarom doen we het niet zo: 4 wedstrijden zonder publiek spelen, namelijk AZ-Feyenoord en Utrecht-Ajax. Als AZ en Ajax nog gelijk staan in punten, een beslissingswedstrijd in de Kuip tussen AZ en Ajax. Winnar is kampioen. Bekerfinale zonder publiek in de Arena. Winnaar naar poulfase EL, verliezer krijgt niks (als het Utrecht is) of voorronde EL (Feyenoord als derde in de competitie). Wedstrijden worden gespeeld eind augustus. Spelers nu op vakantie sturen, midden juli weer trainen. Zonder publiek spelen is in mijn ogen geen evenement, zoals Rutte dat bedoeld. Dus moet kunnen. Dan ben je op tijd klaar voor UEFA wedstrijden. Je moet alleen bij UEFA vragen om de namen van de in te schrijven ploegen zo laat mogelijk bekend te mogen maken.

Je maakt mij trouwens niet wijs dat de UEFA alweer eind juli, zoals dat normaal gesproken gebeurt, kan en wil beginnen met de eerste voorrondews van de EL en de CL. Alles gaat opschuiven. Dus volgens mij kan de KNVB dseze vier wedstrijden gewoon inplannen zoals ik bedoel, omdat de Europese competities toch later van start zullen gaan.

Punt, komma, ik heb gezegd.
Kromme
 Kromme - dinsdag 28 april 2020 - 13:26   quote  deeplink  
En nog een laatste duit in het zakje: Die pleuris KNVB roept nou wel dat de clubs die Europees spelen geld moeten storten in een solidariteits-fonds, maar ik hoor ze zelf niks toezeggen. Volgens mij heeft Gudde en co een hele bak geld in het laatje zitten, omdat Nederland de finale van de Nations League gehaald heeft en ook al in een eerder stadium veel geld binnen had gekregen voor de goede resultaten van het Nederlands XI. Een paar jaar geleden zat er dusdanig veel geld in kas dat ze van gekkigheid niet wisten aan wie ze het allemaal moesten uitgeven (Blangé, van Breukelen, etc. )

Dokken! Daar ben je toch voor, voor de belangen van de bedrijfstak? Salaris inleveren en handen uit de mouwen.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 28 april 2020 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2020 - 13:20 schreef Kromme het volgende:

[..]

Als het ons was overkomen dan hadden we ook Joris van Benthem erop af gestuurd. Ga nou niet zitten zeiken als iemand anders ook zijn gelijk wil halen. En ik begrijp het ook nog. En het gaat niet om Feyenoord, het gaat om het feit dat Utrecht zich genaaid voelt. En dat snap ik wel.

Waarom doen we het niet zo: 4 wedstrijden zonder publiek spelen, namelijk AZ-Feyenoord en Utrecht-Ajax. Als AZ en Ajax nog gelijk staan in punten, een beslissingswedstrijd in de Kuip tussen AZ en Ajax. Winnar is kampioen. Bekerfinale zonder publiek in de Arena. Winnaar naar poulfase EL, verliezer krijgt niks (als het Utrecht is) of voorronde EL (Feyenoord als derde in de competitie). Wedstrijden worden gespeeld eind augustus. Spelers nu op vakantie sturen, midden juli weer trainen. Zonder publiek spelen is in mijn ogen geen evenement, zoals Rutte dat bedoeld. Dus moet kunnen. Dan ben je op tijd klaar voor UEFA wedstrijden. Je moet alleen bij UEFA vragen om de namen van de in te schrijven ploegen zo laat mogelijk bekend te mogen maken.

Je maakt mij trouwens niet wijs dat de UEFA alweer eind juli, zoals dat normaal gesproken gebeurt, kan en wil beginnen met de eerste voorrondews van de EL en de CL. Alles gaat opschuiven. Dus volgens mij kan de KNVB dseze vier wedstrijden gewoon inplannen zoals ik bedoel, omdat de Europese competities toch later van start zullen gaan.

Punt, komma, ik heb gezegd.
Mooi betoog... Kleine opmerking, die dit hele verhaal teniet doet...

Rutte heeft namelijk duidelijk gezegd tot 1 september geen voetbal, ook niet zonder publiek....

Tja...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 april 2020 - 13:51   quote  deeplink  
Ja, t is gelul in de ruimte en Utrecht heeft gewoon nergens recht op.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 28 april 2020 - 14:20   quote  deeplink  
Kijk korte mening, ik denk hetzelfde
tomson
 tomson - dinsdag 28 april 2020 - 16:22   quote  deeplink  
Gewoon geld van winnaar en verliezer in 1 pot, en samen delen.
Samen uit samen thuis in deze ellende. Rechtzaken hierover zouden echt belachelijk zijn.
Allemaal verspilde tijd en moeite. Dit moet gewoon als kerels opgelost worden.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 april 2020 - 19:04   quote  deeplink  
Ach, van Seumeren cs. kunnen moeilijk als bange hondjes akkoord gaan.
Pikken die supporters niet.
Allemaal voor de bühne.
van geil
 van geil - dinsdag 28 april 2020 - 19:06   quote  deeplink  
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/366614/voetbaladvocaat-geeft-rechtsgang-fc-utrecht-kans/
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 april 2020 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2020 - 09:18 schreef MMM het volgende:

[..]

Heb 'm vandaag opgezegd.
Zit er ook aan te denken ,het kan nog wel 6 maanden gaan duren .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 april 2020 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2020 - 09:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, heb t nog. Hoeft ook niet voor mij, want in de zomer- of winterstop zeg ik t ook niet op.
Ligt misschien ook aan je portemonnee.
Nu gaat het nog wel maar over een paar weken kan ik er misschien
beter brood voor kopen haha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 april 2020 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2020 - 16:22 schreef tomson het volgende:
Gewoon geld van winnaar en verliezer in 1 pot, en samen delen.
Samen uit samen thuis in deze ellende. Rechtzaken hierover zouden echt belachelijk zijn.
Allemaal verspilde tijd en moeite. Dit moet gewoon als kerels opgelost worden.
Dat is toch het mooiste ,maar dan krijg je nog de centen
van de EL ,daarnaast is de huishouding dan weer hoger dan die van Utrecht.
tomson
 tomson - dinsdag 28 april 2020 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2020 - 21:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat is toch het mooiste ,maar dan krijg je nog de centen
van de EL ,daarnaast is de huishouding dan weer hoger dan die van Utrecht.
Extra ticketje EL, gewoon coulance ofzo ;)
dacht dar een verliezer bij ranglijst kwalificatie van de winnaar die altijd al kreeg.
Maar toen ik dat even terug uitsprak kreeg ik dat om mn oren hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 april 2020 door tomson --
tomson
 tomson - dinsdag 28 april 2020 - 22:17   quote  deeplink  
Ok dit wordt elders ook al uitgebreid besproken zie ik ..
van geil
 van geil - woensdag 29 april 2020 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2020 - 10:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

In Tilburg gingen gisteren honderden W2 supporters de straat op
om te vieren dat zij weer europees gaan spelen na zoveel jaar.
Zijn die Tilburgers rare lui of niet.
Kunnen ze misschien vergeten.
van geil
 van geil - woensdag 29 april 2020 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2020 - 19:36 schreef van geil het volgende:

[..]

Kunnen ze misschien vergeten.
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=458592&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
Fart
 Fart - woensdag 29 april 2020 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2020 - 09:10 schreef Leon FR1908 het volgende:
Maar wie van jullie heeft Foxsport opgezegd?
Ik heb er wat moeite mee ,maar waarom 20 euro betalen voor iets
dat je voorlopig toch niet krijgt.
Ik heb hem opgezegd.
Kon mij eigenlijk niet herinneren dat er eerder ook een opzegtermijn opzat van 1 maand.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 april 2020 - 21:36   quote  deeplink  
Die gaan straks flink wat abonnees bijkrijgen denk ik als er voorlopig geen publiek bij mag..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 april 2020 door RenatoBos --
Fart
 Fart - woensdag 29 april 2020 - 21:43   quote  deeplink  
Ik zit er eerder aan te denken om blijvend lid-af te zijn.
Ga denk ik weer op zoek naar streams.
Niet omdat ik het geld nu mis, maar eerder omdat ik 18 euro gewoon te veel geld vind.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 april 2020 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2020 - 21:36 schreef RenatoBos het volgende:
Die gaan straks flink wat abonnees bijkrijgen denk ik als er voorlopig geen publiek bij mag..
Vraag ik me af.
Je zit naar een dood stadion zonder lawaai te kijken naar 22 mannetjes die het ook niet leuk vinden omdat ze de adrenaline missen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 april 2020 door FR-Henk --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 29 april 2020 - 23:19   quote  deeplink  
Dan luister ik wel naar Radio Rijnmond... Voetbal zonder publiek is een ramp om naar te kijken vind ik persoonlijk...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 april 2020 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2020 - 23:19 schreef Cruzcontrol het volgende:
Dan luister ik wel naar Radio Rijnmond... Voetbal zonder publiek is een ramp om naar te kijken vind ik persoonlijk...
Ha, ik doe met je mee. Radio Rijnmond maakt er tenminste nog iets van.
VVout
 VVout - donderdag 30 april 2020 - 00:32   quote  deeplink  
EA sports, it's in the game voor een goeie 20 euries.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 30 april 2020 - 12:00   quote  deeplink  
wel jammer dat de bekerfinale niet gespeeld wordt.
feyenoord en utrecht missen nu wel vele euro's van inkomen
van o.a. tv uitzending sponsors en deel van de kaartjes
piet de paler
 piet de paler - donderdag 30 april 2020 - 12:09   quote  deeplink  
Ik meen ooit gehoord te hebben. Dat de kaartverkoop van minder belang is. Bij de beker finale vooral veel inkomsten vanuit bussines boxen, en de kNJB claimt veel toegang bewijzen.
Ik zou zeggen boxen open voor de geldschieters. Dit is veiliger en heeft de ploeg wat inkomsten.
Ja het falderappes zoals wij mogen niet. Maar geld is geld .
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 30 april 2020 - 12:25   quote  deeplink  
Gewoon spelen ipv Supercup aan begin nieuwe seizoen
piet de paler
 piet de paler - donderdag 30 april 2020 - 12:27   quote  deeplink  
Dat zou kunnen echter de EL plaatsen moeten volgende maand bekend zijn.
Dan zou het alleen finamcieel voor FC Huilebalk interessant zijn
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 30 april 2020 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2020 - 23:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ha, ik doe met je mee. Radio Rijnmond maakt er tenminste nog iets van.
Ja, het commentaar op Rijnmond is soms leuker dan het voetbal zelf. Luister dat altijd bij uitwedstrijden.
SCF Leiden
 SCF Leiden - vrijdag 01 mei 2020 - 15:07   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/54009-uefa-eens-met-knvb-feyenoord-naar-groepsfase-el.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 01 mei 2020 - 15:57   quote  deeplink  
Nou, dat is dan ook weer duidelijk:

UEFA eens met KNVB: Feyenoord naar groepsfase EL vrijdag 1 mei 2020 14:13 24.105 keer bekeken 106 reacties FR12.nl
De UEFA staat aan de kant van de KNVB wat betreft het verdelen van de Europese tickets. Vorige week werd bekend dat de Eredivisie niet meer wordt afgemaakt en dat er geen ploegen promoveren of degraderen. In dat scenario greep FC Utrecht overal naast en dreigde daarom met juridische stappen.

Als het bekertoernooi om logische redenen niet kan worden uitgespeeld, dan kan er geen winnaar worden aangewezen. In zo’n situatie wordt het Europese ticket overgeheveld naar de competitie. Dat maakte de UEFA vandaag duidelijk in een verstuurde brief naar FC Utrecht en de KNVB.

"Over toelating tot de Europa League 2020/2021", zo begint de relevante passage in de brief, die in handen is van de NOS. "Indien een nationale bond om legitieme redenen een besluit neemt over het voortijdig beëindigen van de bekercompetitie, dan kan geen winnaar worden aangewezen op sportieve gronden."

De brief vanuit het hoofdkantoor van de UEFA in Nyon is een meevaller voor de KNVB. Intern wordt de brief beschouwd als een bijval in moeilijke tijden.

Door de brief die vandaag is verzonden blijkt dat er maar weinig spelingsruimte voor de nationale bonden is. Het meest aantrekkelijke Europese ticket van het bekertoernooi (directe plaatsing voor de groepsfase van de Europa League) moet naar de hoogst geklasseerde club achter de Champions League-tickets. Dat is nummer drie Feyenoord. Vervolgens wil de UEFA graag dat PSV, de nummer vier van de Eredivisie, het een-na-beste ticket krijgt. Het laatste ticket gaat naar Willem ll.
van geil
 van geil - zaterdag 02 mei 2020 - 10:33   quote  deeplink  
Optie ligt nog open,
https://nos.nl/l/2332486
VVout
 VVout - zaterdag 02 mei 2020 - 11:19   quote  deeplink  
T’s ook gewoon niet bevredigend dat je Utrecht er niet van langs hebt gegeven.
tomson
 tomson - zaterdag 02 mei 2020 - 11:20   quote  deeplink  
Er is wel meer niet bevredigend. "Het is maar een spelletje"
VVout
 VVout - zaterdag 02 mei 2020 - 11:33   quote  deeplink  
Je mag ook nadenken over hoe we in de toekomst gaan leven.
tomson
 tomson - zaterdag 02 mei 2020 - 11:39   quote  deeplink  
Ja
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 02 mei 2020 - 13:03   quote  deeplink  
Tja, die bekerfinale. Je zou kunnen zeggen voor de start van het nieuwe seizoen ipv de Super Cup... Maar als het dan zonder publiek is, wat stelt het dan nog voor eigenlijk? Een bekerfinale als dit hoort in een volle Kuip, anders gewoon zo laten, wat mij betreft.
VVout
 VVout - zaterdag 02 mei 2020 - 13:28   quote  deeplink  
Vul die Kuip nou maar gewoon van de zomer, alle omstandigheden zijn gunstig en je mag zelf beslissen wat je doet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bekerwinnaar 2019-2020: Feyenoord









0.0081648