BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Christian Conteh//HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 maart 2021 - 18:43   quote  deeplink  
Dit was bekend mannen.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 05 maart 2021 - 20:38   quote  deeplink  
Kijk, een TD kun je pas beoordelen over langere tijd, maar qua transfers is het een dikke NUL komma NUL bij Frankie
van geil
 van geil - zaterdag 06 maart 2021 - 10:06   quote  deeplink  
Uitkijken met landen
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 06 maart 2021 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 maart 2021 - 20:38 schreef Cruzcontrol het volgende:
Kijk, een TD kun je pas beoordelen over langere tijd, maar qua transfers is het een dikke NUL komma NUL bij Frankie
Welke transfer dan ?
kenny
 kenny - zaterdag 06 maart 2021 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 maart 2021 - 20:38 schreef Cruzcontrol het volgende:
Kijk, een TD kun je pas beoordelen over langere tijd, maar qua transfers is het een dikke NUL komma NUL bij Frankie
zijn aankopen zijn inderdaad waardeloos , aantrekken van Slot en zo als het lijkt reorganiseren van de jeugdopleiding gewoon goed
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 06 maart 2021 - 15:45   quote  deeplink  
Jullie geloven mij niet, in die jeugd en vooral onder 21 zitten wat mogelijke toppers.
MMM
 MMM - zaterdag 06 maart 2021 - 16:33   quote  deeplink  
Wie van de O21 vind jij toppers dan Piet?

In de jeugd lopen wel wat leuke spelers ja.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 maart 2021 - 16:34   quote  deeplink  
De eerste drie jaar komt er wel wat maar geen absolute top
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 maart 2021 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 maart 2021 - 16:33 schreef MMM het volgende:
Wie van de O21 vind jij toppers dan Piet?

In de jeugd lopen wel wat leuke spelers ja.
Hendriks en die Noorse jongen
En zeker Antonucci gaf gisteren een paar heerlijke passes

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 maart 2021 door piet de paler --
MMM
 MMM - vrijdag 21 mei 2021 - 14:04   quote  deeplink  
Weer stuk
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 21 mei 2021 - 14:24   quote  deeplink  
Dacht dat ie snel was. Blijkt vooral snel stuk.
ar
 ar - vrijdag 21 mei 2021 - 18:12   quote  deeplink  
Het went.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 21 mei 2021 - 23:45   quote  deeplink  
Conteh, Pratto, Teixeira, Bozenik, Diemers.

Arnesen heeft ook z'n missers alvast binnen.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 22 mei 2021 - 10:19   quote  deeplink  
Henk je moet kopen of huren zonder geld.
Ik vond Perez het goed zeggen, Feyenoord zal spelers kopen die een gok zijn , of beschadigd
Ja het kan beter, Maar wie zou het beter doen v Geel, of noem maar op.
Ik hoop dat Texeira , en Bozenik, alsmede Conteh nog gaan renderen.
ar
 ar - zaterdag 22 mei 2021 - 10:21   quote  deeplink  
Ik hoop op een zak geld voor de club.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 22 mei 2021 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2021 - 10:19 schreef piet de paler het volgende:
Henk je moet kopen of huren zonder geld.
Ik vond Perez het goed zeggen, Feyenoord zal spelers kopen die een gok zijn , of beschadigd
Ja het kan beter, Maar wie zou het beter doen v Geel, of noem maar op.
Ik hoop dat Texeira , en Bozenik, alsmede Conteh nog gaan renderen.
Snap ik piet, maar Frank heeft intussen wel een aantal zwaar tegenvallende gokjes ondernomen.
kenny
 kenny - zaterdag 22 mei 2021 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2021 - 10:30 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Snap ik piet, maar Frank heeft intussen wel een aantal zwaar tegenvallende gokjes ondernomen.
inderdaad , hij heeft iets teveel gokjes gehaald , en wat heeft het opgelevert ? hadden ze na v Geel nog niet geleerd dat deze weg ons totaal niet verder helpt
kenny
 kenny - zaterdag 22 mei 2021 - 11:01   quote  deeplink  
geef de jeugd een kans , dat deed koeman ook en met succes het leverde ons een paar mooie transfers op
kenny
 kenny - zaterdag 22 mei 2021 - 11:01   quote  deeplink  
geef de jeugd een kans , dat deed koeman ook en met succes het leverde ons een paar mooie transfers op
pat
 pat - zaterdag 22 mei 2021 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2021 - 10:30 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Snap ik piet, maar Frank heeft intussen wel een aantal zwaar tegenvallende gokjes ondernomen.
eigenlijk kan je dat natuurlijk pas zeggen als ze spelen. teixeira vind ik niet slecht hoor, die is naar mijn mening geen miskoop. bozenik ook niet. over conteh kan je niks zeggen maar diemers is wel een blunder
kenny
 kenny - zaterdag 22 mei 2021 - 11:47   quote  deeplink  
teixeira voegt 0,0 toe en is El Bouchataoui nou zoveel minder ?? al spelen ze niet op dezelfde positie , zonde van het geld

teixeira linssen diemers zijn miskopen , conteh lijkt ook door zijn blessures een miskoop ( hij zal toch wel een x fit worden ? ) bozenik kan wel erg goed afmaken in de zestien voetballend moet hij wel stappen gaan zetten
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 22 mei 2021 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2021 - 11:27 schreef pat het volgende:

[..]

eigenlijk kan je dat natuurlijk pas zeggen als ze spelen. teixeira vind ik niet slecht hoor, die is naar mijn mening geen miskoop. bozenik ook niet. over conteh kan je niks zeggen maar diemers is wel een blunder
Tis natuurlijk hoe je er NU naar kijkt. Teixeira heeft wel wat voetballend vermogen maar is toch doorgaans onzichtbaar. Maar okee, het kan nog.
Bozeniks, moet komend seizoen echt 1000 keer beter. Mogelijk helpt een aanvallender concept.
Conteh met al die blessures is gewoon een misser.
Diemers kan deze stap hoger niet presteren. Najaar leek het beter te worden, maar nee. In een aanvallend concept kan hij zeker niet meekomen. Niet snel, niet balvaardig en voldoende overzicht in hoger baltempo.
Leuv
 Leuv - zaterdag 22 mei 2021 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2021 - 11:47 schreef kenny het volgende:
teixeira voegt 0,0 toe en is El Bouchataoui nou zoveel minder ?? al spelen ze niet op dezelfde positie , zonde van het geld

teixeira linssen diemers zijn miskopen , conteh lijkt ook door zijn blessures een miskoop ( hij zal toch wel een x fit worden ? ) bozenik kan wel erg goed afmaken in de zestien voetballend moet hij wel stappen gaan zetten
Alles heeft te maken met visie en beleid. Dat is er bij ons niet en ik heb het bij Arnesen ook nog niet opgemerkt. Maar we wachten af. Iets dat we al decennia doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 mei 2021 door Leuv --
pat
 pat - zaterdag 22 mei 2021 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2021 - 11:47 schreef kenny het volgende:
teixeira voegt 0,0 toe en is El Bouchataoui nou zoveel minder ?? al spelen ze niet op dezelfde positie , zonde van het geld

teixeira linssen diemers zijn miskopen , conteh lijkt ook door zijn blessures een miskoop ( hij zal toch wel een x fit worden ? ) bozenik kan wel erg goed afmaken in de zestien voetballend moet hij wel stappen gaan zetten
eigenlijk zeg je het zelf al. je kan teixeira niet vergelijken met bouchata... (naampje haha) dus moeten we dat ook niet doen.

linssen is geen miskoop, 9 goals 2 assists in 30 wedstrijden op diverse plaatsen gespeeld en nooit echt waar die hoort en nooit in een vast team.

conteh lijkt... ik zeg net dat je dat moet afwachten omdat je hem gewoon niet kan beoordelen...
bozenik gaat die stappen maken en heeft trouwens al heel wat gepsresteerd. dat wordt vergeten: 4 goals en 2 assist met die treurige invalbeurten vind ik het geen slecht iets. zeker als je bijna elke keer afgekraakt wordt door je eigen trainer en je krijgt de ballen niet die je hoort te krijgen. (de laatste 2 wedstrijden zag ik wel dat ze hem zochten en dan is hij bloedgevaarlijk)

diemers heeft wel het inzicht alleen niet de handelingssnelheid maar goed hij kosste, netals de rest die zogenaamd miskopen zijn, dan ook niks.

als je dus iemand als miskoop noemt doe je dat uit gevoel en niet vanuit de prestaties zelf.

en even hoor, el boucha... heeft 1 wedstrijdje goed gespeelt. dus ook niet netals conteh, balde, teixeira, azarkan, burger... wacht nou eerst eens af en houd er rekening mee dat het spelen in een wisselvallig elftal, dat je dat niet verder helpt. met slot wordt het allemaal anders en komt dit waarschijnlijk beter uit de verf. met dickie is het wachten en hangen, met slot gaat dat gewoon anders worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 mei 2021 door pat --
pat
 pat - zaterdag 22 mei 2021 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2021 - 12:20 schreef Leuv het volgende:

[..]

Alles heeft te maken met visie en beleid. Dat is er bij ons niet en ik heb het mij Arnessen ook nog niet opgemerkt. Maar we wachten af. Iets dat we al decennia doen.
nou sorry maar zeggen dat er nu geen beleid is is wat mij betreft een teken dat je de club helemaal niet volgt.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 22 mei 2021 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2021 - 12:20 schreef Leuv het volgende:

[..]

Alles heeft te maken met visie en beleid. Dat is er bij ons niet en ik heb het mij Arnessen ook nog niet opgemerkt. Maar we wachten af. Iets dat we al decennia doen.
Arnesen heeft een koers ingezet. Of dat een vastgelegde visie met bijbehorend beleid is, is onduidelijk.
Mogelijk heeft ie het tijdperk Advocaat laten gaan en gebruikt om een koers voor de komende jaren te ontwikkelen.
En let wel: Advocaat presteerde het coronaseizoen onverwacht goed.

Maar wacht maar lekker af. Na decennia ben je het gewend. Het klagen ook.
VVout
 VVout - zaterdag 22 mei 2021 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 mei 2021 - 14:04 schreef MMM het volgende:
Weer stuk
Lekker dan, heb je dus ook geen klote aan zo.
Leuv
 Leuv - zaterdag 22 mei 2021 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2021 - 13:28 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Arnesen heeft een koers ingezet. Of dat een vastgelegde visie met bijbehorend beleid is, is onduidelijk.
Mogelijk heeft ie het tijdperk Advocaat laten gaan en gebruikt om een koers voor de komende jaren te ontwikkelen.
En let wel: Advocaat presteerde het coronaseizoen onverwacht goed.

Maar wacht maar lekker af. Na decennia ben je het gewend. Het klagen ook.
Ik kan er nog geen koers in ontdekken. Hij heeft wat poppetjes vervangen, door veelal vriendjes, en veel poppetjes vooralsnog laten zitten. We spelen nog altijd met veel spelers die niet op hun eigen positie spelen en als je naar de samenstelling van het eerste kijkt is de balans ver te zoeken. En nu gaan we een lopende aanvallende middenvelder aantrekken terwijl we 6 aanvallande middenvelders hebben die in de bal komen. Variatie of kapitaalsvernietiging, het is maar met welke bril je er naar kijkt. Ik verwacht van een TD een idee en een beleid en niet de trainer die het aankoopbeleid bepaalt. Ik heb ons werkelijk in de afgelopen 50 jaar niet zo slecht gezien als we momenteel spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 mei 2021 door Leuv --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 22 mei 2021 - 14:31   quote  deeplink  
Dan heb je niet goed gekeken al die jaren, noem even het HCS tijdperk.
En net als doorselecteren van spelers moeten we ook eens denken aan doorselecteren van supporters......

Laatste is grapje ....het is maar voetbal
Leuv
 Leuv - zaterdag 22 mei 2021 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2021 - 14:31 schreef piet de paler het volgende:
Dan heb je niet goed gekeken al die jaren, noem even het HCS tijdperk.
En net als doorselecteren van spelers moeten we ook eens denken aan doorselecteren van supporters......

Laatste is grapje ....het is maar voetbal
Inderdaad het HCS tijdperk heb ik verbannen uit mijn geheugen, waarschijnlijk zal ik over 30 jaar hetzelfde zeggen over het van Geel en Arnesen tijdperk.
En by the way ik kan alles hebben zolang het om de inhoud gaat. We hebben, waar ik vanuit ga, allemaal hetzelfde doel.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 juli 2021 - 07:46   quote  deeplink  
Viel me niks tegen
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 juli 2021 - 11:22   quote  deeplink  
Ik denk dat dit dé verrassing gaat worden dit jaar
MMM
 MMM - dinsdag 20 juli 2021 - 11:27   quote  deeplink  
Altijd bang dat hij weer geblesseerd is als ik een geel bolletje voor dit topic zie.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 20 juli 2021 - 11:28   quote  deeplink  
Hopelijk blijft hij eens een tijd fit.
Frstu
 Frstu - dinsdag 20 juli 2021 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2021 - 10:19 schreef piet de paler het volgende:
Henk je moet kopen of huren zonder geld.
Ik vond Perez het goed zeggen, Feyenoord zal spelers kopen die een gok zijn , of beschadigd
Ja het kan beter, Maar wie zou het beter doen v Geel, of noem maar op.
Ik hoop dat Texeira , en Bozenik, alsmede Conteh nog gaan renderen.
Texeira kan wel voetballen. Bij Conteh is de kans groter dat hij geblesseerd raakt dan dat hij een goal maakt. Bozenik is alleen een eindstation (soort Filippo Inzaghi).

Als ik dan toch zou moeten gokken dan zou ik mijn geld op Baldé zetten.
MMM
 MMM - dinsdag 20 juli 2021 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2021 - 10:19 schreef piet de paler het volgende:
Henk je moet kopen of huren zonder geld.
Ik vond Perez het goed zeggen, Feyenoord zal spelers kopen die een gok zijn , of beschadigd
Ja het kan beter, Maar wie zou het beter doen v Geel, of noem maar op.
Ik hoop dat Texeira , en Bozenik, alsmede Conteh nog gaan renderen.
Door van Geel zitten we in deze teringzooi. Die eikel heeft er een bende van gemaakt.
Frstu
 Frstu - dinsdag 20 juli 2021 - 19:27   quote  deeplink  
Van Geel was niet best nee. Maar Troost heeft het nog slechter gedaan. En in Arnesen heb ik inmiddels ook geen vertrouwen meer. Hoeveel voltreffers heeft Arnesne nu werkelijk gehad? Van Geel in ieder geval nog een paar.

Waarom "moeten" we eigenlijk kopen? En waarom dan een halvegare Oostenrijker? Met Fer en Hendriks had je het ook wel gered.

Die Pedersen lijkt me wel aardig. Maar om nu geld uit te geven aan een rechtsback. Die leid je toch gewoon zelf op?
kenny
 kenny - dinsdag 20 juli 2021 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2021 - 13:45 schreef MMM het volgende:

[..]

Door van Geel zitten we in deze teringzooi. Die eikel heeft er een bende van gemaakt.
volledig mee eens , door jaren lang wanbeleid met die paardelul zitten we nog steeds in de ellende , al moet ik zeggen dat sjaak troost er ook een grote bende van heeft gemaakt + de corona ellende en zitten we weer diep in de shit en zonder geld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juli 2021 door kenny --
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 20 juli 2021 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2021 - 11:22 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk dat dit dé verrassing gaat worden dit jaar
Want rent hard
ar
 ar - zondag 01 augustus 2021 - 16:16   quote  deeplink  
Ook maar afscheid van nemen.
Weer es stuk
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 14 augustus 2021 - 08:06   quote  deeplink  
Fit en gaat met O21 spelen vandaag.
Ook nog geen 21 gewoon hè.
Ik denk als dit heel blijft t niet onderdoet voor een Sini.
kenny
 kenny - zaterdag 14 augustus 2021 - 12:16   quote  deeplink  
een speler met veel mogelijkheden maar door zijn blessures kan je hem wel afschrijven
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 14 augustus 2021 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2021 - 12:16 schreef kenny het volgende:
een speler met veel mogelijkheden maar door zijn blessures kan je hem wel afschrijven
Dat was bij z'n vorige club al zo meen ik me te herinneren
kenny
 kenny - zaterdag 14 augustus 2021 - 13:17   quote  deeplink  
het kan inderdaad een reden geweest zijn dat duitse clubs hem links lieten leggen
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 14 augustus 2021 - 14:18   quote  deeplink  
Klopt, hamstring zwak.
ar
 ar - zaterdag 14 augustus 2021 - 18:42   quote  deeplink  
Lekker dan.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 14 augustus 2021 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2021 - 18:42 schreef ar het volgende:
Lekker dan.
Was een heel goedkoop gokje
MMM
 MMM - maandag 16 augustus 2021 - 09:22   quote  deeplink  
Nog wel een contract t/m 2024, kan een duur geintje worden als het zo blijft met blessures.
Frstu
 Frstu - maandag 16 augustus 2021 - 09:36   quote  deeplink  
Benen opnieuw aan laten zetten.
kenny
 kenny - woensdag 18 augustus 2021 - 17:40   quote  deeplink  
conteh verhuurd aan duitse club , mogen we nu stellen dat hij mislukt is ? jammer had wel de hoop dat het een goede snelle buitenspeler kon worden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Christian Conteh//HELD-topic









0.0157079