BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Bryan Linssen///held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - vrijdag 09 juli 2021 - 09:00   quote  deeplink  
Nou, vul het zelf maar verder in dan.
van geil
 van geil - vrijdag 09 juli 2021 - 18:49   quote  deeplink  
Bagger
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 09 juli 2021 - 18:57   quote  deeplink  
Middelmaat, maar we zullen het ermee moeten doen helaas.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 juli 2021 - 18:52   quote  deeplink  
Feyenoord wist vandaag de tweede oefenwedstrijd van de dag wel te winnen. Het Duitse Werder Bremen werd met 2-1 verslagen. Volgende week donderdagavond wacht de eerste officiële wedstrijd van het seizoen, wanneer Feyenoord naar Kosovo gaat om het tegen FC Drita op te nemen.

Bryan Linssen, die vandaag in de basis stond, kijkt tevreden terug op de wedstrijd van vandaag. ''De manier van spelen is belangrijk tijdens een voorbereiding, maar het is wel lekker als je de wedstrijd wint. Als je iets wil, en je dan verliest, dan krijgt niemand vertrouwen in datgeen waar ja naartoe werkt. Als je wint dan geeft dat wel een bevestiging. Heel veel dingen moeten nog wel beter, maar de intentie is er wel. Er moet wel nog veel gebeuren'', zegt de spits in gesprek met ESPN.

''Als je de bal op hun helft hebt veroverd met hoog druk zetten, dan moet je niet terugdraaien als je in balbezit komt. Dan is de kans meteen voorbij.'' Kees Kwakman vraagt of Linssen daarmee het moment met Bozenik bedoelt. ''Dat is één voorbeeld. Als hij me in een keer aanspeelt, sta ik alleen voor de keeper. Zo zijn daarin wel meer mogelijkheden geweest. De manier van spelen bevalt goed. Van alles is wel iets te zeggen. Soms is het ook prima om even achter de bal te staan om even op adem te komen. Als dit voetbal straks resultaat gaat opleveren, dan is dat wel mooi. Ook leuk om naar te kijken.''

Linssen speelt in de voorbereiding vooral op rechts. ''De laatste keer dat ik rechtsbuiten speelde was misschien in de tijd dat ik nog bij VVV speelde. Ik zal er ook niet lang meer spelen. Zolang ik op die plek nodig ben zal ik er spelen. Of ik Jahanbakhsh uit de basis speel? Die hebben ze volgens mij gekocht…'', lacht Linssen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 juli 2021 - 07:44   quote  deeplink  
Eens hoor.
van geil
 van geil - donderdag 29 juli 2021 - 22:19   quote  deeplink  
Wegwezen
MightyAce
 MightyAce - donderdag 29 juli 2021 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2021 - 22:19 schreef van geil het volgende:
Wegwezen
Of met gewichten aan z'n beentjes aan één van de masten.
kenny
 kenny - donderdag 29 juli 2021 - 22:26   quote  deeplink  
exit met die gozer , heeft niks te zoeken op dit niveau , leuke speler voor de middenmoot
MMM
 MMM - donderdag 05 augustus 2021 - 22:16   quote  deeplink  
Zinloos. Stop ermee.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 augustus 2021 - 22:17   quote  deeplink  
Onzin.
van geil
 van geil - donderdag 05 augustus 2021 - 22:17   quote  deeplink  
Een dikke 0
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 augustus 2021 - 22:18   quote  deeplink  
Hahahaha!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 augustus 2021 - 22:18   quote  deeplink  
Laat Bozenik/Bannis maar bewijzen een beter alternatief te zijn. Ik kan er wel inkomen dat Slot kiest voor Linssen. Die brengt zonder bal een hoop. Aan de bal niets. Maar zolang die andere 2 niet nadrukkelijk meer laten zien dan ze recent hebben laten zien...
MMM
 MMM - donderdag 05 augustus 2021 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 22:17 schreef FR-Henk het volgende:
Onzin.
Voegt echt niets toe. Moet een spits bij.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 augustus 2021 - 22:19   quote  deeplink  
Laat gaan Henk. Linssen is waardevol in t spel zonder bal. Druk zetten. Gaten dichtlopen en trekken.
Maar t is geen spits.
MMM
 MMM - donderdag 05 augustus 2021 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 22:19 schreef Stylzz het volgende:
Laat gaan Henk. Linssen is waardevol in t spel zonder bal. Druk zetten. Gaten dichtlopen en trekken.
Maar t is geen spits.
Tijd voor een spits dus. Hier red je het niet mee.
ar
 ar - donderdag 05 augustus 2021 - 22:24   quote  deeplink  
Eens met M.
Doelpunten hebben we nodig.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 augustus 2021 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 22:20 schreef MMM het volgende:

[..]

Tijd voor een spits dus. Hier red je het niet mee.
Dat is wat anders.
Linssen is niet veel, maar nog altijd vervelender voor een verdediging, juist ook zonder bal, dan die houten Klaas, die daarna in de spits kwam.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 augustus 2021 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 22:19 schreef Stylzz het volgende:
Laat gaan Henk. Linssen is waardevol in t spel zonder bal. Druk zetten. Gaten dichtlopen en trekken.
Maar t is geen spits.
Weet ik, Stylzz.
De Bozenikfans effe gek maken.
En mezelf ook, haha!
kenny
 kenny - donderdag 05 augustus 2021 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 22:19 schreef Stylzz het volgende:
Laat gaan Henk. Linssen is waardevol in t spel zonder bal. Druk zetten. Gaten dichtlopen en trekken.
Maar t is geen spits.
eens
kenny
 kenny - donderdag 05 augustus 2021 - 22:34   quote  deeplink  
als er echt geen geld komt zou ik gewoon voor pelle gaan , schijnt zeer fit te zijn volgens emile schelvis , kost je alleen salaris contractje voor een jaar en je bent uit de brand voor dit jaar
MMM
 MMM - donderdag 05 augustus 2021 - 22:36   quote  deeplink  
Pellè past niet in de manier van spelen van Slot
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 augustus 2021 - 22:36   quote  deeplink  
Een spits die een verdediging bezig houdt, wat scoort, ruimtes creëert voor z'n medespelers, en wat lengte heeft.
pat
 pat - donderdag 05 augustus 2021 - 22:36   quote  deeplink  
Pele kost ook flink geld, kan je beter die griek gokken. Je weet het niet met gezondheid tog?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 augustus 2021 door pat --
kenny
 kenny - donderdag 05 augustus 2021 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 22:36 schreef MMM het volgende:
Pellè past niet in de manier van spelen van Slot
daar heb je wel een punt , hij gaat niet de boel afjagen maar hij is wel zeer goed om een bal vast te houden wat een voor de middenvelders wel weer lekker is zeker voor til kan goed een doelpunt maken , kopsterk , een pelle is op 70% nog steeds een goede spits
kenny
 kenny - donderdag 05 augustus 2021 - 22:55   quote  deeplink  
maar laten we hopen dat er geld komt voor veerman en een goede spits
R()b
 R()b - donderdag 05 augustus 2021 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 22:55 schreef kenny het volgende:
maar laten we hopen dat er geld komt voor veerman en een goede spits
Wie weet, misschien als Orrie een transfer maakt.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 06 augustus 2021 - 08:19   quote  deeplink  
Als spits onvoldoende, maar dat is al bekend. Hij is wel belangrijk bij druk zetten op de bal.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 12 augustus 2021 - 22:06   quote  deeplink  
Wat een baggerwedstrijd van Bryan.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 12 augustus 2021 - 22:06   quote  deeplink  
Was niet best.
van geil
 van geil - donderdag 12 augustus 2021 - 22:09   quote  deeplink  
Een goed balcontact in 90 minuten waarbij 45 minuten in n sprankelend Feyenoord
Twee 100 procent kansen gereduceerd tot niets .niet eens op goal .
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 augustus 2021 - 22:11   quote  deeplink  
Alleen van waarde zonder bal. Dat was t verschil met de andere spits, die was dat ook niet.
Beiden veel tekort
Frstu
 Frstu - donderdag 12 augustus 2021 - 22:13   quote  deeplink  
Sinisterra is beter. Wellicht kun je hem op tien gebruiken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 12 augustus 2021 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 augustus 2021 - 22:11 schreef Stylzz het volgende:
Alleen van waarde zonder bal. Dat was t verschil met de andere spits, die was dat ook niet.
Beiden veel tekort
Maar weet je dat ik daar nu winst in ziet.
Kijk die gozer die vertrokken is die aan de rechterkant liep die scoorde wel veel,maar
ze liepen 80 minuten met maar 9 man te voetballen wat extra druk gaf aan t hele elftal.
Je heb zo met dit elftal misschien een stukje individuele kwaliteit ingeleverd ,maar je heb
er een sterkere team voor terug gekregen .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 augustus 2021 door Leon FR1908 --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 13 augustus 2021 - 10:47   quote  deeplink  
Weer genoten van je Bryan..
Voor een verdediger moet het een nachtmerrie zijn om tegen Bryan Linssen te spelen. Hij weet van geen ophouden, loopt overal op en dwingt verdedigers tot fouten. Dat rendement in het Feyenoord-shirt blijft echter wel een dingetje.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 augustus 2021 - 17:05   quote  deeplink  
Held..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 augustus 2021 - 17:17   quote  deeplink  
Is lekker bezig.
CobusIII
 CobusIII - zondag 15 augustus 2021 - 19:00   quote  deeplink  
Speelde verdienstelijk, veel inzet, zal zijn doelpuntjes maken, maar er is wel een spits nodig.
kenny
 kenny - zondag 15 augustus 2021 - 19:18   quote  deeplink  
was man of the match , vond sini eigenlijk de man
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 15 augustus 2021 - 19:20   quote  deeplink  
Hij komt dit seizoen volledig in zijn kracht en dan lijkt het nog ergens op. Tuurlijk moet er wat bij en tuurlijk zal hij dan niet alles moeten spelen (want Sini en Alireza speelt hij er normaal gesproken niet uit), maar ik vind hem wel een waardevolle spelert. Staat wat mij betreft niet meer ter discussie binnen de eerste 18.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 augustus 2021 door T-FeYeN00rD --
kenny
 kenny - zondag 15 augustus 2021 - 19:20   quote  deeplink  
toch kan ik wel genieten van het druk zetten van hem , hij loopt zich de pleuris en kleunt erin , hij maakt die verdedigers helemaal gek en eerlijk gezegd pikt hij keurig zijn doelpuntje weer mee , er moet gewoon wel een goede spits bijkomen
kenny
 kenny - zondag 15 augustus 2021 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 19:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Hij komt dit seizoen volledig in zijn kracht en dan lijkt het nog ergens op. Tuurlijk moet er wat bij en tuurlijk zal hij dan niet alles moeten spelen (want Sini en Alireza speelt hij er normaal gesproken niet uit), maar ik vind hem wel een waardevolle spelert. Staat wat mij betreft niet meer ter discussie binnen de eerste 18.
ben ik met je eens
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 augustus 2021 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 19:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Hij komt dit seizoen volledig in zijn kracht en dan lijkt het nog ergens op. Tuurlijk moet er wat bij en tuurlijk zal hij dan niet alles moeten spelen (want Sini en Alireza speelt hij er normaal gesproken niet uit), maar ik vind hem wel een waardevolle spelert. Staat wat mij betreft niet meer ter discussie binnen de eerste 18.
Aight..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 augustus 2021 - 19:36   quote  deeplink  
Bryan Linssen speelde in het duel tegen Willem II opnieuw als spits en kon in die rol weer belangrijk zijn. Na zo'n kwartier spelen opende de Limburger de score namens Feyenoord, waarna het vervolgens uit kon lopen tot 0-4. De aanvaller verscheen na afloop in een goed humeur voor de camera van ESPN.

"Ik wil gewoon spelen", zei Linssen in dat gesprek over zijn rol. "In de spits, op rechts of op links, dat maakt niet uit. Als ik maar belangrijk kan zijn voor het team. Dat was vandaag zo." Dat deed hij met een goal van buiten de zestien, zoals hij ze niet vaak maakt. "Een geplaatst schot, dat was lekker. Ik was er blij mee. Het was een belangrijk doelpunt, want vanaf dat moment gingen wij zelf ook beter voetballen."

Linssen merkte dat zijn rol als spits past in de huidige speelstijl van Feyenoord. "Het is iets makkelijker voor een spits, omdat je vaak wat dichter bij de goal speelt en je wat meer druk kan zetten. Vandaag hadden we soms een beetje moeite om Willem II echt onder druk te zetten. Uiteindelijk komen we er wel vaak goed uit en zochten we de voetballende oplossing, waardoor we makkelijker bij de goal komen."

Nieuwkomers
Tegen Willem II stond Linssen voor het eerst op het veld met nieuwkomer Fredrik Aursnes, die volgens hem een goed debuut achter de rug heeft. "Hij heeft zich moeiteloos aangepast. Hij speelde echt een heel goede wedstrijd." Minstens zo tevreden was hij over een andere aanwinst van Feyenoord, Gernot Trauner. "Die vliegt overal in met die kop van hem, beukt alles weg. Voetballend is hij zo rustig. Het is een topverdediger, echt top."
ar
 ar - zondag 15 augustus 2021 - 20:09   quote  deeplink  
Speelde een goede wedstrijd.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 augustus 2021 - 21:46   quote  deeplink  
MightyAce
 MightyAce - maandag 16 augustus 2021 - 06:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 20:09 schreef ar het volgende:
Speelde een goede wedstrijd.
Momenteel de beste keuze voor de basis, dat is nu wel duidelijk.
Frstu
 Frstu - maandag 16 augustus 2021 - 09:38   quote  deeplink  
Als je kijkt naar de langere termijn niet. Maar hij houdt de bal in ieder geval "enigszins" vast of maakt nuttige loopacties.
ar
 ar - maandag 16 augustus 2021 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2021 - 06:49 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Momenteel de beste keuze voor de basis, dat is nu wel duidelijk.
Ja, eens.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 augustus 2021 - 23:35   quote  deeplink  
Bryan Linssen toonde zich na afloop van de wedstrijd een redelijk tevreden mens, maar had ook het gevoel dat er nog meer in had gezeten, iets waar hij gelijk in had. “Het was een mooie avond, maar hij had nog iets mooier kunnen zijn."

"Het is zonde dat we Justin volgende week moeten missen", aldus Linssen voor de camera van ESPN. Feyenoord liet de tegenstander bijna de gehele wedstrijd kansloos. “We wilden deze wedstrijd kapotmaken. Zorgen dat we het gelijk afmaken. Daarbij was het voor ons belangrijk om geen tegengoal te krijgen, daarom gingen we na de rust gelijk op zoek naar de 4-0."

"Daarna zie je dat er wat hakballetjes en balletjes achter het standbeen komen, van bijvoorbeeld Sinisterra. Dat krijg je als je lekker in je vel zit en een goede pot speelt", zo vervolgt Linssen. “We hebben plezier, we jutten elkaar op. Dit is hoe we graag willen voetballen.”

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Bryan Linssen///held topic









0.0153899