BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Bryan Linssen///held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de bluffer
 de bluffer - maandag 06 juli 2020 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2020 - 21:19 schreef Leon FR1908 het volgende:
Word nog druk aan de linkerkant
En op de BANK
de bluffer
 de bluffer - maandag 06 juli 2020 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2020 - 11:13 schreef Robert Voskuijl het volgende:
Zo langzamerhand krijgt Feyenoord wel een tikje oude selectie, Linssen 29, Narsing 29, Toornstra 31, Fer 30, de nieuwste aanwinste voor het middenveld Diemers ook alweer 26. Wie zijn dan wel jong en talentvol? Bijlow, Conteh, Kokcu, Sinisterra, Senesi, Malacia, Geertruida, gelukkig, ik schrok al..... hopen dat de jonkies ook dit seizoen speeltijd krijgen. Dat weet je bij Dick maar nooit. Was ooit mijn buurman, kon goed driftig worden.... zei wel altijd heel vriendelijk gedag.
je vergeet nog dat we ook nog Marsman wordt dit jaar 30, Berghuis 28, Haps 27, en Van Beek
bezitten met een hoge leeftijd.
de bluffer
 de bluffer - maandag 06 juli 2020 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2020 - 11:13 schreef Robert Voskuijl het volgende:
Zo langzamerhand krijgt Feyenoord wel een tikje oude selectie, Linssen 29, Narsing 29, Toornstra 31, Fer 30, de nieuwste aanwinste voor het middenveld Diemers ook alweer 26. Wie zijn dan wel jong en talentvol? Bijlow, Conteh, Kokcu, Sinisterra, Senesi, Malacia, Geertruida, gelukkig, ik schrok al..... hopen dat de jonkies ook dit seizoen speeltijd krijgen. Dat weet je bij Dick maar nooit. Was ooit mijn buurman, kon goed driftig worden.... zei wel altijd heel vriendelijk gedag.
je vergeet nog dat we ook nog Marsman wordt dit jaar 30, Berghuis 28, Haps 27, en Van Beek
bezitten met een hoge leeftijd.
de bluffer
 de bluffer - maandag 06 juli 2020 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2020 - 11:23 schreef Robert Voskuijl het volgende:
Hoe kan een hagenees Summerville nou vergeten.
Ik wel
MMM
 MMM - maandag 06 juli 2020 - 17:51   quote  deeplink  
Welkom en succes.

Vind 3 jaar wel lang moet ik zeggen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juli 2020 - 17:53   quote  deeplink  
Dan is ie 32? Na 2 jaar verkopen voor een beetje
de bluffer
 de bluffer - maandag 06 juli 2020 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2020 - 16:10 schreef Stylzz het volgende:
Definitief
Drie jaar
Levert daarna niks meer op, dus zonder voor die 3 jaar denk ik.
En Dick blijft geen 3 jaar meer. En hij heeft hem toch gehaald.
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juli 2020 - 18:05   quote  deeplink  
Je doet m na 2 jaar weg. Of laat m drie jaar vol maken.
32 is niet bejaard hè
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 06 juli 2020 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2020 - 17:58 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Levert daarna niks meer op, dus zonder voor die 3 jaar denk ik.
En Dick blijft geen 3 jaar meer. En hij heeft hem toch gehaald.
Als hij drie jaar presteert is hij het geld ook dik waard geweest. Je kunt niet ALLEEN maar jonge talenten halen, moet ervaring bij.
Prima dus.
pat
 pat - maandag 06 juli 2020 - 18:55   quote  deeplink  
kut joh, heb ik weer een speler waar ik die haat liefde verhouding mee ga hebben joh... 1 is genoeg taap is net weg.... juichen en huilen ga ik voor je denk ik brain maar in ieder geval welkom jonguh
van geil
 van geil - maandag 06 juli 2020 - 18:57   quote  deeplink  
Bwian
Bowie
 Bowie - maandag 06 juli 2020 - 19:02   quote  deeplink  
Die Linssen is lui van karakter, dat zie je aan hem af en dat zie je aan zijn manier van bewegen over 't veld.

Een soort danser, met bizar gevoel voor op het juiste moment op de juiste plek te zijn.

Behalve lui, is hij ook tactisch niet goed onderlegd, zo zegt zijn grootste fan de broer.

Deze Linssen, die laten we zeggen tot nu op 80% heeft gepresteerd, die gaat dus zeker nog 3 jaar mee, en waarschijnlijk is ie dan nog fit genoeg, ook weinig blessures tot nu toe.

Deze goudhaan, niet alleen bij Vitesse, maar ook daarvoor oa bij Heracles, komt nu pas in handen van een topclub en topcoach.

Die gaat dus, met alle aandacht die Advocaat 'm zal geven, nog beduidend beter presteren dan bv afgelopen seizoen. Nou als je dan zijn cijfers nu al ziet, dan gaan we lachen met deze gekke Limbo.

Dit is nou een speler, die in Amsterdam, Ajakkes zó vreselijk pijn gaat doen.
tomson
 tomson - maandag 06 juli 2020 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2020 - 19:02 schreef Bowie het volgende:
Die Linssen is lui van karakter, dat zie je aan hem af en dat zie je aan zijn manier van bewegen over 't veld.

Een soort danser, met bizar gevoel voor op het juiste moment op de juiste plek te zijn.

Behalve lui, is hij ook tactisch niet goed onderlegd, zo zegt zijn grootste fan de broer.

Deze Linssen, die laten we zeggen tot nu op 80% heeft gepresteerd, die gaat dus zeker nog 3 jaar mee, en waarschijnlijk is ie dan nog fit genoeg, ook weinig blessures tot nu toe.

Deze goudhaan, niet alleen bij Vitesse, maar ook daarvoor oa bij Heracles, komt nu pas in handen van een topclub en topcoach.

Die gaat dus, met alle aandacht die Advocaat 'm zal geven, nog beduidend beter presteren dan bv afgelopen seizoen. Nou als je dan zijn cijfers nu al ziet, dan gaan we lachen met deze gekke Limbo.

Dit is nou een speler, die in Amsterdam, Ajakkes zó vreselijk pijn gaat doen.
Hahaha
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 06 juli 2020 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2020 - 17:49 schreef de bluffer het volgende:

[..]

je vergeet nog dat we ook nog Marsman wordt dit jaar 30, Berghuis 28, Haps 27, en Van Beek
bezitten met een hoge leeftijd.
Haha, 27 hoge leeftijd. Jij weet niet dat een voetballer op zijn top is op zijn 28ste?

En restwaarde is onzin. Als je een speler van dertig voor bijvoorbeeld 8 ton kunt ophalen, maar dan heb je geen restwaarde of je hebt een spelertje die even goed is, maar een restwaarde van twee ton heeft, zijn ze toch evenveel waard als je voor hem 1M moet betalen? Kortom, je hoeft geen restwaarde in acht te nemen want het ontbreken van een restwaarde is reeds ingecalculeerd. Hij is goedkoper omdat hij geen restwaarde heeft. Linssen was transfervrij.

En ik snap niet goed dat mensen aan hem twijfelen. Is gewoon een goede speler. Laat hem maar de concurrentiestrijd aan gaan. Ik zou wel blij zijn met hem en Berghuis op de flanken en Jörgensen in de punt. Ja, Nico is een van de beste spitsen in Nederland, misschien wel de beste. Van Geel heeft een logische gok genomen door erop te speculeren dat hij een goed wk zou draaien want dan hadden we het dubbele voor hem gehad. Helaas is dit niet gelukt, maar hij is daarom nog steeds heel goed voor ons. Wel te veel geblesseerd en veel tijd om te herstellen nodig, maar nog steeds goed. Wie dat niet inziet, snapt er niets van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2020 door Arie.Klooster --
van geil
 van geil - maandag 06 juli 2020 - 19:44   quote  deeplink  
Ik snap er niets van.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 06 juli 2020 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2020 - 21:29 schreef MMM het volgende:
Waarom? Hij kon elders toch zoveel meer verdienen?

Had van mij niet hoeven komen.
Van mij wel. Ik vond hem er bij VVV destijds al uitspringen dat ik hem er naar wat graag bij zou hebben. K omdat hij een no-nonsense jongen, die met beide Benthe's op de grond staat. Gewoon gezonde realiteit. Aanvoerder op termijn. Leider die die jonkies wat kan bijbrengen. Kon zomaar heel populair kunnen worden.....

Welkom Brian, ben blij dat je er bent. Heel wat jaren wachten wordt beloond haha.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 06 juli 2020 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2020 - 19:44 schreef van geil het volgende:
Ik snap er niets van.
Logisch, stikte van de voospellingsfouten. Heb het aangepast maat. Lees nog eens haha.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2020 door Arie.Klooster --
Frstu
 Frstu - maandag 06 juli 2020 - 23:13   quote  deeplink  
__________________Bijlow
__________________(Marsman)
Geertruida___?????_________Senesi_____Haps
(Nieuwkoop)__(Van Beek)__(Johnston)__(Malacia)
________________Toornstra______Fer
________________(Burger)
________________________Kökcü
________________________(Diemers)
Berghuis________________Jörgensen_________Linssen
(Narsingh_______________(Bozenik)_________(Conteh)

Denk dat we nog wel een centrale verdediger nodig hebben.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 07 juli 2020 - 00:04   quote  deeplink  
Dat vindt Advocaat ook, en hij wil nog een middenvelder.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 07 juli 2020 - 07:56   quote  deeplink  
Welkom Bryan.
Mannetje met meningen, over zaakwaarnemers bv, zijn wat mij betreft nog meer welkom.
MMM
 MMM - dinsdag 07 juli 2020 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2020 - 19:46 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Van mij wel. Ik vond hem er bij VVV destijds al uitspringen dat ik hem er naar wat graag bij zou hebben. K omdat hij een no-nonsense jongen, die met beide Benthe's op de grond staat. Gewoon gezonde realiteit. Aanvoerder op termijn. Leider die die jonkies wat kan bijbrengen. Kon zomaar heel populair kunnen worden.....

Welkom Brian, ben blij dat je er bent. Heel wat jaren wachten wordt beloond haha.
Jij vond Nelom ook goed
VVout
 VVout - dinsdag 07 juli 2020 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2020 - 18:05 schreef Stylzz het volgende:
Je doet m na 2 jaar weg. Of laat m drie jaar vol maken.
32 is niet bejaard hè
Misschien na 1 jaartje wel wat voor die kale hofnar in de states.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juli 2020 - 09:07   quote  deeplink  
Is toch ook prima.

Ik weet t niet hoor, maar volgens mij zijn we nooit zo vroeg al bijna op oorlogsterkte.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 07 juli 2020 - 10:11   quote  deeplink  
Dit soort spelers horen bij Feyenoord, wordt een publiekslieveling
Nibke 7
 Nibke 7 - dinsdag 07 juli 2020 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2020 - 09:07 schreef Stylzz het volgende:
Is toch ook prima.

Ik weet t niet hoor, maar volgens mij zijn we nooit zo vroeg al bijna op oorlogsterkte.
Idd. eens een keer mooi op tijd. Nu maar afwachten of en wanneer onze sterkhouders (Bijlow, Senesi en Berghuis) weggekocht worden. Laten we hopen dat Arnesen z'n lijstjes klaar heeft liggen.
pat
 pat - dinsdag 07 juli 2020 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2020 - 19:33 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Haha, 27 hoge leeftijd. Jij weet niet dat een voetballer op zijn top is op zijn 28ste?

En restwaarde is onzin. Als je een speler van dertig voor bijvoorbeeld 8 ton kunt ophalen, maar dan heb je geen restwaarde of je hebt een spelertje die even goed is, maar een restwaarde van twee ton heeft, zijn ze toch evenveel waard als je voor hem 1M moet betalen? Kortom, je hoeft geen restwaarde in acht te nemen want het ontbreken van een restwaarde is reeds ingecalculeerd. Hij is goedkoper omdat hij geen restwaarde heeft. Linssen was transfervrij.

En ik snap niet goed dat mensen aan hem twijfelen. Is gewoon een goede speler. Laat hem maar de concurrentiestrijd aan gaan. Ik zou wel blij zijn met hem en Berghuis op de flanken en Jörgensen in de punt. Ja, Nico is een van de beste spitsen in Nederland, misschien wel de beste. Van Geel heeft een logische gok genomen door erop te speculeren dat hij een goed wk zou draaien want dan hadden we het dubbele voor hem gehad. Helaas is dit niet gelukt, maar hij is daarom nog steeds heel goed voor ons. Wel te veel geblesseerd en veel tijd om te herstellen nodig, maar nog steeds goed. Wie dat niet inziet, snapt er niets van.
zit wat in ja
MMM
 MMM - dinsdag 07 juli 2020 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2020 - 19:33 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik zou wel blij zijn met hem en Berghuis op de flanken en Jörgensen in de punt. Ja, Nico is een van de beste spitsen in Nederland, misschien wel de beste. Van Geel heeft een logische gok genomen door erop te speculeren dat hij een goed wk zou draaien want dan hadden we het dubbele voor hem gehad. Helaas is dit niet gelukt, maar hij is daarom nog steeds heel goed voor ons. Wel te veel geblesseerd en veel tijd om te herstellen nodig, maar nog steeds goed. Wie dat niet inziet, snapt er niets van.
Of jij snapt er niets van? Een spits die al 3 seizoenen werkelijk NIETS presteert is helemaal niet goed genoeg voor ons.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juli 2020 - 14:01   quote  deeplink  
Nou ja, hij voetbalde natuurlijk vaker niet dan wel.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 07 juli 2020 - 17:54   quote  deeplink  
En hij was zwanger.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 juli 2020 - 21:12   quote  deeplink  
Hahaha ja dat ook nog
VVout
 VVout - dinsdag 07 juli 2020 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2020 - 17:54 schreef Gerard_FR het volgende:
En hij was zwanger.
Kan ie Jorgensen gezelschap houden op de bank.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 07 juli 2020 - 23:01   quote  deeplink  
Ik vind Jörgensen en prima spits. Jij tekent heb af op periodes na blesdures. Leroy Fer had ik even nodig. Hij ook, timing zit hem tegen, maar hij is een van de negeren, zo niet de beste...
van geil
 van geil - dinsdag 07 juli 2020 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2020 - 23:01 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik vind Jörgensen en prima spits. Jij tekent heb af op periodes na blesdures. Leroy Fer had ik even nodig. Hij ook, timing zit hem tegen, maar hij is een van de negeren, zo niet de beste...
Begin jij nou over negers ?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 07 juli 2020 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2020 - 14:01 schreef Stylzz het volgende:
Nou ja, hij voetbalde natuurlijk vaker niet dan wel.
Drie seizoenen geleden alweer dat we kampioen werden? Wauw, en hoeverl tijd is hij daarvan geblesseerd geweest, inclusief dat hij daarvan terug moest komen? Eerste seizoen raakte hij na een paar poyjes al geblesseerd. Tweede seizoen kwam van persie, derde seizoen had hij weer een valse start. Toen kwam hij er net weer aan, kwam Corona om de hoek kijken.... Botte pech. Staat los van zijn kwaliteiten.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 07 juli 2020 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2020 - 23:08 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Drie seizoenen geleden alweer dat we kampioen werden? Wauw, en hoeverl tijd is hij daarvan geblesseerd geweest, inclusief dat hij daarvan terug moest komen? Eerste seizoen raakte hij na een paar poyjes al geblesseerd. Tweede seizoen kwam van persie, derde seizoen had hij weer een valse start. Toen kwam hij er net weer aan, kwam Corona om de hoek kijken.... Botte pech. Staat los van zijn kwaliteiten.
Idd, fitte Jorgensen, Berghuis, Linssen... Veelbelovend, al weet je nooit... Maakt voetbal ook zo leuk, en soms minder leuk natuurlijk
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 08 juli 2020 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2020 - 23:05 schreef van geil het volgende:

[..]

Begin jij nou over negers ?
Haha, maar niet zomaar eentje hè, de beste.
Leuv
 Leuv - woensdag 08 juli 2020 - 09:17   quote  deeplink  
3 jaar te laat.
Robert Voskuijl
 Robert Voskuijl - woensdag 08 juli 2020 - 11:25   quote  deeplink  
Een danser, Linssen? Hij ziet er meer uit als een postbode, van de PTT. Zo een die net iets te brutaal antwoord geeft, wanneer je vraagt waarom je brieven zo laat komen. Blij dat ie alsnog komt. Iemand met die cijfers kan geen slechte keuze zijn, al kan ie natuurlijk altijd nog teleurstellen. Wie zal die laatste plek achterin krijgen? Ie? van Beek? Dan liever Botteghin. We zien vast iemand over het hoofd. Anders ging er wel meer rond. Met die gemiddeld hoge leeftijd van de selectie zo zie ik wel graag een jonger iemand, zoals Heck.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juli 2020 door Robert Voskuijl --
pat
 pat - woensdag 08 juli 2020 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2020 - 19:41 schreef van geil het volgende:
Brian ?
een type foutje afstraffen? ohhh geile dat had ik niet van je verwacht hoor lol
pat
 pat - woensdag 08 juli 2020 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2020 - 23:05 schreef van geil het volgende:

[..]

Begin jij nou over negers ?
hebbie de lolbroek an geile haha
pat
 pat - woensdag 08 juli 2020 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2020 - 11:25 schreef Robert Voskuijl het volgende:
Een danser, Linssen? Hij ziet er meer uit als een postbode, van de PTT. Zo een die net iets te brutaal antwoord geeft, wanneer je vraagt waarom je brieven zo laat komen. Blij dat ie alsnog komt. Iemand met die cijfers kan geen slechte keuze zijn, al kan ie natuurlijk altijd nog teleurstellen. Wie zal die laatste plek achterin krijgen? Ie? van Beek? Dan liever Botteghin. We zien vast iemand over het hoofd. Anders ging er wel meer rond. Met die gemiddeld hoge leeftijd van de selectie zo zie ik wel graag een jonger iemand, zoals Heck.
ik heb natuurlijk reeds gereageert dat de hoge leeftijd helemaal niet hoog is en daar komt u wederom met dit speerpunt. ook is het elke keer die van hecke...

luister die heck of hoe die heet staat er niet direct. das nu nodig.
Botje is weg dus daar hoeven we het toch niet meer over te hebben?
ie is er nog niet en ik moet eigenlijk eerlijk bekennen dat hij het niet is, ik denk dat vna beek veel beter is. misschien is het zelfs zo dat fer de plaats van botje overneemt ivm het feit dat er wordt gezoch naar een middenvelder...
en de leeftijd in de ploeg is volledig in balans, laten we dat nou gewoon vergeten joh.
MMM
 MMM - woensdag 08 juli 2020 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2020 - 23:08 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Drie seizoenen geleden alweer dat we kampioen werden? Wauw, en hoeverl tijd is hij daarvan geblesseerd geweest, inclusief dat hij daarvan terug moest komen? Eerste seizoen raakte hij na een paar poyjes al geblesseerd. Tweede seizoen kwam van persie, derde seizoen had hij weer een valse start. Toen kwam hij er net weer aan, kwam Corona om de hoek kijken.... Botte pech. Staat los van zijn kwaliteiten.
Zo kun je alles wel verdedigen.. 3 jaar NIETS gepresteerd, punt.
Milo
 Milo - woensdag 08 juli 2020 - 12:50   quote  deeplink  
Welkom. Hij is de meest scorende linksbuiten van NL
pat
 pat - woensdag 08 juli 2020 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2020 - 12:43 schreef MMM het volgende:

[..]

Zo kun je alles wel verdedigen.. 3 jaar NIETS gepresteerd, punt.
inderdaad, niet gaan bagataliseren
van geil
 van geil - woensdag 08 juli 2020 - 17:36   quote  deeplink  
Eens, en heel blijven is ook een kwaliteit
tomson
 tomson - woensdag 08 juli 2020 - 17:43   quote  deeplink  
Oh ging de fittie hier over Nico.. ik ging even in de war :)
Bowie
 Bowie - woensdag 08 juli 2020 - 18:09   quote  deeplink  
Hij ziet er misschien uit als een postbode, Robert.
Maar voor zijn postuur vind ik 'm verdomd lichtvoetig overkomen op het veld, vandaar ook denk ik die enorme sprongkracht.

Daarom is ie een danser, en blijf 't zeggen, typisch iemand die het beste laat zien als het het hardst nodig is, dus de topduels Eredivisie en EL.
Frstu
 Frstu - woensdag 08 juli 2020 - 18:12   quote  deeplink  
Fortuna uit doet er wellicht nog meer toe.
pat
 pat - woensdag 08 juli 2020 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2020 - 18:09 schreef Bowie het volgende:
Hij ziet er misschien uit als een postbode, Robert.
Maar voor zijn postuur vind ik 'm verdomd lichtvoetig overkomen op het veld, vandaar ook denk ik die enorme sprongkracht.

Daarom is ie een danser, en blijf 't zeggen, typisch iemand die het beste laat zien als het het hardst nodig is, dus de topduels Eredivisie en EL.
nou bowie je hebt gelijk in de periode totaan de zwangerschap en blessures want als die nu inviel dan leek het wel of die stroop tussen ze benen had want hij was werkelijk overal telaat, alsof die bang is ofzo...
VVout
 VVout - woensdag 08 juli 2020 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2020 - 17:43 schreef tomson het volgende:
Oh ging de fittie hier over Nico.. ik ging even in de war :)
En ik maar denken dat het over Linssen gaat hè ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Bryan Linssen///held topic









0.0089070