BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord Premie Effect

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
RUDY67
 RUDY67 - zondag 02 augustus 2020 - 12:25   quote  deeplink  
Wat ik me afvraag, nu komt er in de media dat de supporters wellicht aandelen kunnen kopen in het nieuwe Feyenoord City......., maar hoe zit het nu eigenlijk met dat Feyenoord Premie Effect, ik heb destijds twee van deze effecten gekocht, volgens mij Fl. 500 per stuk........., buiten de EUR. 1,- rente die je per jaar krijg bijgeschreven......je hoort er nooit meer wat van, .............wat is hier nu de status van
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 augustus 2020 - 12:32   quote  deeplink  
Je moet het zo zien Rudy,Feyenoord is een beetje als een Roemeense Roma bedelaar.
En de gemeente Rotterdam gaat nu ook mee bedelen.
ar
 ar - zondag 02 augustus 2020 - 12:37   quote  deeplink  
Heb ook zo'n ding haha.
Staat leuk aan de muur..
Nibke 7
 Nibke 7 - zondag 02 augustus 2020 - 12:46   quote  deeplink  
Ach kom op mensen, niet zeuren.
20 miljoen aandelen a 20 Euro en klaar is het stadion.
Wordt er wat verdient krijgen we een paar procent van de winst.
Zo niet, dan niks!
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 augustus 2020 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2020 - 12:46 schreef Nibke 7 het volgende:
Ach kom op mensen, niet zeuren.
20 miljoen aandelen a 20 Euro en klaar is het stadion.
Wordt er wat verdient krijgen we een paar procent van de winst.
Zo niet, dan niks!
Echt een verdien model, je kan beter vrienden van Feyenoord worden, ik dacht 14% rente
Nibke 7
 Nibke 7 - zondag 02 augustus 2020 - 12:50   quote  deeplink  
Hoef niet aan Feyenoord te verdienen, in de spelersgroep er mee!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 augustus 2020 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2020 - 12:37 schreef ar het volgende:
Heb ook zo'n ding haha.
Staat leuk aan de muur..
Hahaha :-)
pat
 pat - zondag 02 augustus 2020 - 15:33   quote  deeplink  
sorry maar als je betaald hebt voor zoeits zou je toendestijds toch een stuk papier hebben ontvangen. daar kan je toch heel simpel even kijken wat ermee gebeurt is en of het iets waard is?

rente VvF is totaal op jaarbasic 6% piet

ik denk dat ik wel wat aandelen ga kopen, leuk dat ik dan ook een beetje eigenaar bent.
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 augustus 2020 - 15:36   quote  deeplink  
Dingen lopen toch 2024 af?
pat
 pat - zondag 02 augustus 2020 - 15:46   quote  deeplink  
geen idee, ik heb er geen
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 04 augustus 2020 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2020 - 15:33 schreef pat het volgende:
sorry maar als je betaald hebt voor zoeits zou je toendestijds toch een stuk papier hebben ontvangen. daar kan je toch heel simpel even kijken wat ermee gebeurt is en of het iets waard is?

rente VvF is totaal op jaarbasic 6% piet

ik denk dat ik wel wat aandelen ga kopen, leuk dat ik dan ook een beetje eigenaar bent.
Ach van mijn extra centjes ( camping beveiliging) zou ik dat ook kunnen doen. Ik heb al eerder gememoreerd dat ik wel graag een normaal iemand, wel bespraakt en niet van een extreme aanhamg mee kan praten over beslissingen op gelijkwaardige basis. Om de zaken te behartigen van de kopers
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 04 augustus 2020 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2020 - 10:07 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ach van mijn extra centjes ( camping beveiliging) zou ik dat ook kunnen doen. Ik heb al eerder gememoreerd dat ik wel graag een normaal iemand, wel bespraakt en niet van een extreme aanhamg mee kan praten over beslissingen op gelijkwaardige basis. Om de zaken te behartigen van de kopers
Een soort leden verkiezing, zoals bij Spaanse clubs, een voorzitter die ook het nodige cash meebrengt...

Ik mis nog de tijd van de GKL, dan was het duidelijk wie de baas was.

500.000 Feijenoord supporters, die lid zijn, a 100 euro per jaar...

Zou toch 50 miljoen euro in het laadje brengen ook, en die voorzitter nog een schep er bovenop, en we zouden weer baas boven baas zijn.
pat
 pat - dinsdag 04 augustus 2020 - 16:13   quote  deeplink  
als het allemaal zo makkelijk zou zijn geweest waarom is het dan nog niet gebeurt?

Ik denk dat alles is dichtgetimmerd voor jou idee cruz, wel een goed idee natuurlijk
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 04 augustus 2020 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2020 - 16:13 schreef pat het volgende:
als het allemaal zo makkelijk zou zijn geweest waarom is het dan nog niet gebeurt?

Ik denk dat alles is dichtgetimmerd voor jou idee cruz, wel een goed idee natuurlijk
Ja maat.... Teveel belangen, verschillende stromingen... Konden we die maar samenbrengen maat....

Weet nog in de tijd van Van den Herik, waren er verhalen van zogezegde Havenbaronnen die ik weet niet hoeveel geld er in zouden pompen als hij weg was...

Ja, nu zitten we met de VVF dus...

We hebben iemand nodig die al die stromingen samen kan brengen... Anders blijf je van de regen in de drup kromen...
VVout
 VVout - dinsdag 04 augustus 2020 - 16:31   quote  deeplink  
Gewoon een grote striptease organiseren op vrijdagavond in de Kuip, brengt ook cash, 2 Doelpalen heb je ook al aan beide kanten en dan nog chicks met z'n bier en popcornbak onder de tieten die op de vakken serveren.

Zie het al helemaal voor me.
pat
 pat - dinsdag 04 augustus 2020 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2020 - 16:31 schreef VVout het volgende:
Gewoon een grote striptease organiseren op vrijdagavond in de Kuip, brengt ook cash, 2 Doelpalen heb je ook al aan beide kanten en dan nog chicks met z'n bier en popcornbak onder de tieten die op de vakken serveren.

Zie het al helemaal voor me.
en dan ons mooie grasveld kapot trappen met die stiletto's hahaha

@cruz, ik voel je maar wie dan? ik zeg ook al ff dat de VvF nu meer geldgraaiers zijn en ook deze club houd die investeerders tegen maar ff he:

als dit eigenlijk al decennia zo is, zou het dan zo kunnen zijn dat de "investeerders" niet goed zijn voor de club? ik bedoel de situatie is volledig anders als je de GKL vergelijkt met de VvF en wederom worden die mensen tegengehouden... er zal meer achter zitten dat we niet weten. ik denk dat als we dat wel wisten we met 500 man naar het maasgebouw zouden gaan. of niet?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 04 augustus 2020 - 19:57   quote  deeplink  
Pat die tijd komt weer, al diverse bestormingen meegemaakt, mijn eerste was de veldbestorming tegen Fortuna.. Maar is toch jammer ergens... Waarom kunnen al die welgestelde zogenaamde Feijenoorders niet eens op één lijn gaan zitten... Als dat zoveel jaar geleden als eens was gebeurd, waren we nu onbetwist nummer één.. Nee, altijd veel gelul, maar weinig daden... Tegen ons club lied dan ook nog nog...

De volgende bestorming van mij zal trouwens denk ik tegen al het gespuis in Den Haag zijn...

Maar dat terzijde...
pat
 pat - woensdag 05 augustus 2020 - 13:40   quote  deeplink  
ik bedoel dus dat er in de hoek van "investeerders" niet dus die investeerders zitten die wij als club willen hebben.

(in de haven is het makkelijk scooren he, dat is niet zomaar. dat milieu haal je dan ook binnen want ze laten het daar toch ook toe)

kijk ergens voor staan is prima, te snel ergens voor staan is altijd verkeerd. Je haalt nooit het doel wat je voor ogen had. maat ik weet er alles van, het gekke is dat je houding bepaalt of je gelijk hebt of krijgt en niet de inhoud. dat zie ik nu pas maar goed je bent nooit te oud om te leren.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 05 augustus 2020 - 17:01   quote  deeplink  
Ach ja maat, tijden veranderen... Maar als het nodig is, ben ik op post om het gespuis buiten te jagen...

Nationaal en bij de club.

Maar ben minder impulsief geworden in de loop der jaren, lijkt me ook normaal. Maar als het moet, sta ik er!
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 05 augustus 2020 - 17:09   quote  deeplink  
En eigenlijk zou de club gewoon van 'ons' moeten zin. Iedereen die zich Feyenoorder noemt, zou gewoon 100 euro of zo per jaar betalen als lid. En zouden dan ook allen dan een stem mogen hebben. Als ik het moet geloven zijn er 1 miljoen Feyenoord supporters, nou, kom maar over de brug dan. Moet je kijken man...

Maar als het er op aankomt, veel bla bla, maar weinig actie. Ook in hogere kringen dus, de GKL, Jorien van den Herik voor de jeugdige kijkers, stond zogezegd ook veel investeerders in de weg. Maar hij wat het wel die ons uit de nood hielp in het HCS drama, toen de club echt failliet dreigde te gaan.... 2 kampioenschappen, een UEFA Cup en diverse KNVB bekers onder zijn leiding tot gevolg...

Maar nee, die moest wegjegaagd worden uit De Kuip...

Echt waar, van sommige grootbekken krijg ik het schijt van.. internet hooligans, Fuck em All!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2020 door Cruzcontrol --
pat
 pat - woensdag 05 augustus 2020 - 17:11   quote  deeplink  
ik geef je absoluut geen ongelijk
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 05 augustus 2020 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2020 - 17:11 schreef pat het volgende:
ik geef je absoluut geen ongelijk
Weet dat we grotendeels op dezelfde golflengte zitten.
pat
 pat - donderdag 06 augustus 2020 - 15:44   quote  deeplink  
appart he hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord Premie Effect









0.0093610