BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Denzel Hall topic

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 augustus 2020 - 15:11   quote  deeplink  
EftCJ0FXkAQ_8Ui.jpg

Denzel Hall (19) mag zich deze week bewijzen bij de selectie. Gezien de grote hoeveelheid afwezige verdedigers bestaat er een reële kans dat hij deze kans pakt.

Hall trad in 2008 als zesjarige verdediger toe tot Feyenoord Academy en doorliep alle jeugdelftallen tot en met Feyenoord Onder 19. Hall komt nu uit in de O21.
SCF Leiden
 SCF Leiden - dinsdag 18 augustus 2020 - 15:27   quote  deeplink  
Positief
ar
 ar - dinsdag 18 augustus 2020 - 15:37   quote  deeplink  
Zal moeten blijken
VVout
 VVout - dinsdag 18 augustus 2020 - 15:37   quote  deeplink  
Wederom benieuwd en hoop dat ie er klaar voor is.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 augustus 2020 - 18:45   quote  deeplink  
Heeft ie ook een grote broer?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2020 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2020 - 18:45 schreef FR-Henk het volgende:
Heeft ie ook een grote broer?
Ja Dennie Small
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 augustus 2020 - 19:03   quote  deeplink  
;)
kenny
 kenny - dinsdag 18 augustus 2020 - 19:32   quote  deeplink  
goede speler , gaat een goede back worden of hij al klaar is voor feyenoord 1 zal moeten blijken , hoop dat ie het goed doet en een plek verwerft veel slechter als nieuwkoop kan hij het nooit doen
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2020 - 20:55   quote  deeplink  
Jawel..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 augustus 2020 - 12:44   quote  deeplink  
Ondanks dat @FeyenoordTM meldde dat er een contractverlenging zou zijn, is deze nog niet rond.
Lijkt een zaakwaarnemer te zijn, die ook nu lekt naar de media om een betere deal te krijgen.

Gesprekken lopen nog.
kenny
 kenny - donderdag 20 augustus 2020 - 12:47   quote  deeplink  
die zaakwaarnemers maken die jongens helemaal gek , zou zonde zijn om deze jongen uit te moeten zwaaien
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 augustus 2020 - 13:03   quote  deeplink  
Zowel Hall als Owusu lijken ontevreden met hun positie.
Gek genoeg wil Feyenoord Hall opleiden tot CV en Owusu tot RB. Terwijl de een zich beter voelt als RB en de andere als CV :)

Maar in de wedstrijden blijkt precies andersom.
Frstu
 Frstu - donderdag 20 augustus 2020 - 20:39   quote  deeplink  
Hall lijkt me toch meer een vleugelverdediger. Hij heeft een "goede drive" naar voren.

Maar verdedigend vind ik hem af en toe zwak.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 17 september 2020 - 15:12   quote  deeplink  
Rest van t jaar eruit. Zware blessure.
VVout
 VVout - donderdag 17 september 2020 - 15:28   quote  deeplink  
Balen, voordat ie weer terug is maar weer afwachten hoe het dan gaat.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 juli 2021 - 10:44   quote  deeplink  
Denzel Hall is één van de talenten die zich in de voorbereiding wil laten zien aan Arne Slot. De rechtsback, die net terug is van een zware blessure, kijkt terug op een geslaagde wedstrijd voor hem persoonlijk.

''Dit is de derde wedstrijd inmiddels dat ik weer minuten mag maken'', begint Hall in gesprek met Feyenoord TV. ''Daar ben ik alleen maar tevreden mee. Het is aanpoten, zeker met het voetbal van de nieuwe trainer. Het gaat constant op en neer. Ik hou er wel van, het maakt me alleen maar sterker. Van mij en de andere jonge jongens wordt verwacht dat we hard werken en veel energie leveren. Hopelijk kunnen we een plekje bij de selectie veroveren.''

''Ik denk dat we genoeg energie hebben geleverd maar we konden wel meer kansen creëren'', gaat de rechtsback verder. Ook vandaag was de nieuwe speelwijze van Slot weer goed te zien, en dat pas enkele weken na zijn komst. Lange ballen achter de laatste linie is een belangrijk wapen in de tactiek van Slot. ''Na een lange bal moeten we gelijk doorjagen en de tweede bal proberen te veroveren. Vanuit daar willen we kansen creëren. Mijn individuele actie, waarmee ik de achterlijn haalde, is ook wat de trainer graag wil zien. Ik probeer elke dag zo hard mogelijk te werken.''
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 juli 2021 - 07:39   quote  deeplink  
Eens hoor.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 28 juli 2022 - 11:33   quote  deeplink  
Verhuurd aan Adeau.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 28 juli 2022 - 11:45   quote  deeplink  
Mooi, lekker bikkelen daar
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juli 2022 - 11:55   quote  deeplink  
Goed voor hem, Go Denzel Go..
kenny
 kenny - donderdag 28 juli 2022 - 12:19   quote  deeplink  
succes daar en kom weer terug op je niveau , en kom volgend jaar terug om bij ons de rechtsback te worden
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 juli 2023 - 17:45   quote  deeplink  
50-C9218-C-DBD8-4-F26-A7-AE-441-FF145-D171.jpg

Denzel Hall is speler van sc Heerenveen. De rechtsback komt over van Feyenoord en tekent in Friesland een contract voor vier seizoenen. De 22-jarige verdediger gaat spelen met rugnummer 2.

Hall maakte in januari 2022 zijn debuut in het profvoetbal namens Feyenoord. Afgelopen seizoen werd de verdediger verhuurd aan ADO Den Haag. Daar kwam de geboren Rotterdammer tot 32 competitieduels in de Keuken Kampioen Divisie.

"Na het vertrek van Milan (Van Ewijk red.) hebben we snel kunnen doorschakelen", vertelt algemeen directeur Ferry de Haan. "Denzel is een rechter vleugelverdediger maar kan ook op andere posities in de verdediging uit de voeten. Het is een speler met veel snelheid en drive. Bovendien wil hij graag in zichzelf investeren om hier een betere voetballer te worden. We denken dat hij zich hier de komende seizoenen uitstekend verder kan ontwikkelen."
MightyAce
 MightyAce - maandag 31 juli 2023 - 18:30   quote  deeplink  
Succes daar!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5112
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Denzel Hall topic









0.0074849