BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jeugdopleiding van Feyenoord!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - woensdag 23 september 2020 - 21:50   quote  deeplink  
En dat is een prima zet.
kenny
 kenny - woensdag 23 september 2020 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2020 - 21:50 schreef van geil het volgende:
En dat is een prima zet.
zeker een prima zet , bij dat 020 doen ze dit al een paar jaartjes alleen winnen ze er daar nog bij ook ,
ben wel blij met de beweging op varkenoord was hard nodig de lat moet gewoon omhoog daar , ik vertrouw wel dat arnesen het voor elkaar krijgt
kenny
 kenny - woensdag 23 september 2020 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2020 - 21:50 schreef van geil het volgende:
En dat is een prima zet.
zeker een prima zet , bij dat 020 doen ze dit al een paar jaartjes alleen winnen ze er daar nog bij ook ,
ben wel blij met de beweging op varkenoord was hard nodig de lat moet gewoon omhoog daar , ik vertrouw wel dat arnesen het voor elkaar krijgt
van geil
 van geil - woensdag 23 september 2020 - 22:07   quote  deeplink  
Ja, uiteraard gaan daar wat jaartjes over heen , het spul moet groeien zeg maar.
Wat wel jammer is dat O21 niet goed gaat , maar dat is Arnesen niet aan te rekenen , maar zijn voorganger.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 23 september 2020 - 23:31   quote  deeplink  
Klinkt best uitdagend ,verlies voorlopig voor lief nemen en kijken
gelang het seizoen of t beter word.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 september 2020 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2020 - 23:31 schreef Leon FR1908 het volgende:
Klinkt best uitdagend ,verlies voorlopig voor lief nemen en kijken
gelang het seizoen of t beter word.
Echt hè
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 23 september 2020 - 23:45   quote  deeplink  
Tis een visie ,afwachten of het werkt.
Best logisch dat als iedereen een niveau hoger speelt ze
niet zomaar even alles winnen.
De weerstand daarentegen is groter en kan dus wellicht beter
zijn voor hun ontwikkeling .
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 september 2020 - 07:11   quote  deeplink  
Dat bedoel ik.
VVout
 VVout - donderdag 24 september 2020 - 07:34   quote  deeplink  
Op zich hoort het goed aan, maar waar is de menselijke grens en wat zijn de effecten voor de latere volwassen speler hiervan.

https://www.fit.nl/krachttraining/pubertijd-lengtegroei

Het is allemaal op de limit en je kiest er voor pro te worden, of kiezen andere voor ze. Ik vind het aan de grens eigenlijk en beleef je er nu ook gewoon plezier aan. Een stapje hoger is prestigieus maar dan moet je het wel aan kunnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 september 2020 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 september 2020 - 07:46   quote  deeplink  
Daarom gaat t ook om de besten die hoger spelen. Niet allemaal
VVout
 VVout - donderdag 24 september 2020 - 08:29   quote  deeplink  
Snap ik, maar waar is de grens dat het over de top is en je spelers op het veld omvallen.
VVout
 VVout - donderdag 24 september 2020 - 08:31   quote  deeplink  
Wil ik dus niet gelijk zeggen dat het ook bij Feyenoord nu te ver gaat, maar ben bedacht positief hierover.
Bowie
 Bowie - donderdag 24 september 2020 - 12:08   quote  deeplink  
We gaan 't zien de komende periode.
kenny
 kenny - vrijdag 04 december 2020 - 12:54   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/956603/scheuring-bij-feyenoord-toptalenten-dreigen-over-te-stappen-naar-ajax-of-psv.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=feyenoord

blijven maar slechte geluiden komen vanaf varkenoord , vorig jaar een hoop onrust bij 019 van kuyt en nu weer dit , tel daarbij op dat er al in voorgaande jaren grote talenten overstapten naar 020 , vind het zorgelijk
een goede jeugdopleiding is je levensader van je club , ze moeten eens goed in de spiegel kijken en het vaste vrienden kliekje jeugdtrainers dat daar al jaren zit voorop , we leveren al jaar en dag geen toptalenten en zijn duidelijk voorbij gestreefd door bijvoorbeeld AZ (als je die gisteren tegen napoli weer fris en strak zat spelen met grotendeels eigen jeugd ) dan is er werk aan de winkel en zullen er goedschiks veranderingen doorgevoerd moeten worden voordat er weer een lading talenten overstappen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 december 2020 door kenny --
MMM
 MMM - vrijdag 04 december 2020 - 13:44   quote  deeplink  
Apart stuk. Zeker omdat de grootste talenten Milambo en Kleijn onlangs een contract hebben getekend.
VVout
 VVout - vrijdag 04 december 2020 - 15:28   quote  deeplink  
Wishful thinking van Feyenoordhaters en die pikken dan geluiden op van spelers bij Feyenoord die zich gepasseerd voelen. Lekker laten lullen die flapdrollen.
R()b
 R()b - vrijdag 04 december 2020 - 15:44   quote  deeplink  
Talenten tekenen inderdaad bij wat MMM zegt.
En dan erbij volgens mij is de jeugd van 020 de afgelopen jaren flink vermorzeld in onderlinge wedstrijden.
Vandaar dat ik vind dat een aantal talenten prima mee zouden kunnen bij Feyenoord 1.
Niet als basisspelers direct, maar wel klaar stomen voor...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 december 2020 - 15:48   quote  deeplink  
De jeugd watchers herkennen dit verhaal ook totaal niet
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 04 december 2020 - 16:47   quote  deeplink  
Bron van mij werkzaam in jeugd. Er is niets aan de hand maar er zit niet heel veel grote talenten ( nog) in de jeugd.
Je kan van deze leeftijdsgroep nog niets zeggen. Wel zijn de aankopen voor onder 21 hoopvol
kenny
 kenny - dinsdag 08 december 2020 - 09:39   quote  deeplink  
AD schrijft dat Arnesen ook wil doorpakken op varkenoord , prima zaak dat onze jeugdopleiding op de schop gaat vernieuwingen en veranderingen zijn hard nodig , het vaste vriendenkliekje wil hier niet aan en willen het vooral zo houden en lekker gezellig doorgaan , het heeft Grootscholten ook al zijn kop gekost omdat hij zijn veranderingen niet erdoor kreeg , hoop nu echt dat het arnesen wel gaat lukken al zal dit nog al wat voeten in de aarde krijgen

alleen een injectie van 100milj is niet genoeg er moet gewoon structureel dingen in het maasgebouw en jeugdopleiding gaan veranderen , anders verdampen die miljoenen en ga je structureel een subtopper worden en blijven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 december 2020 door kenny --
R()b
 R()b - dinsdag 08 december 2020 - 12:44   quote  deeplink  
Een talent wat niet goed genoeg is, daar kan je 2 dingen mee doen.
Af en toe toch speeltijd geven voor de transferwaarde, of transfervrij laten gaan zoals meestal het geval is.
Beter verkopen voor een paar ton met een uitschieter naar boven, dan gratis weg laten wandelen uit je jeugdopleiding.
pat
 pat - dinsdag 08 december 2020 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2020 - 12:44 schreef R()b het volgende:
Een talent wat niet goed genoeg is, daar kan je 2 dingen mee doen.
Af en toe toch speeltijd geven voor de transferwaarde, of transfervrij laten gaan zoals meestal het geval is.
Beter verkopen voor een paar ton met een uitschieter naar boven, dan gratis weg laten wandelen uit je jeugdopleiding.
r()b jongen ik begrijp het maar ik snap het niet.
waarom zou je een jeugdspeler voor een paar ton laten gaan, daar moeten we in investeren.
laten debuteren en ervan genieten.

als je geld gaat zoeken in de jeugdopleiding ben je verkeerd bezig joh. Ik heb het ook over een talent dat niet goed genoeg is, die is namelijk in mijn optiek NOG niet goed genoeg en dat komt met een goede begeleiding wel goed.

komt wel goed met arnesen en ff hoor,
wat intresseert nou of jansen of raiola de spelers brengt? het gaat erom wat ik zie op het veld.
als ik arnesen was zou ik de knvb achter ze reet aanzitten dat we gewoon naar de kkd kunnen gaan.
wij zijn feyenoord toch? gewoon fixen
R()b
 R()b - dinsdag 08 december 2020 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2020 - 13:09 schreef pat het volgende:

[..]

r()b jongen ik begrijp het maar ik snap het niet.
waarom zou je een jeugdspeler voor een paar ton laten gaan, daar moeten we in investeren.
laten debuteren en ervan genieten.

als je geld gaat zoeken in de jeugdopleiding ben je verkeerd bezig joh. Ik heb het ook over een talent dat niet goed genoeg is, die is namelijk in mijn optiek NOG niet goed genoeg en dat komt met een goede begeleiding wel goed.

komt wel goed met arnesen en ff hoor,
wat intresseert nou of jansen of raiola de spelers brengt? het gaat erom wat ik zie op het veld.
als ik arnesen was zou ik de knvb achter ze reet aanzitten dat we gewoon naar de kkd kunnen gaan.
wij zijn feyenoord toch? gewoon fixen
Dat komt omdat ik jou niet als quote refereer.
Maw ik had het niet speciefiek tegen jou :)

Maar ik wil wel antwoord geven op je vraag.
Punt is bijvoorbeeld Vente, speelminuten gehad en uitleenbeurten.
Was eerst 50.000 waard, had die gozer een paar goaltjes gemaakt bij zijn verhuur.
Dan verkoop je zo'n speler weer voor 500.000, of je laat hem gratis gaan.
Hopelijk is het zo duidelijk voor je.
Het had ook weer meer te maken met wat ik in een ander topic had gezegd over jeugd en waarde creeeren.

Edit: en had het ook nergens over Jansen of Raiola :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 december 2020 door R()b --
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 december 2020 - 07:10   quote  deeplink  
https://livefootballontv.net/football/it-certainly-helps-if-you-have-feyenoord-on-your-cv-i-have-noticed-that-now/
VVout
 VVout - maandag 14 december 2020 - 09:02   quote  deeplink  
Heel mooi voor de opleiding natuurlijk, maar als je het op het veld gewoon laat zien is nog altijd het beste.
NickyTee
 NickyTee - woensdag 06 januari 2021 - 10:47   quote  deeplink  
Welke spelers van onder 21 of waar de trainer nog niet volledig het vertrouwen in heeft???
Kunnen vlieguren gaan maken bij een goede Eerste divisie club of een club in de Eredivisie?
#Talentontwikkeling in de 'echte' wereld (misschien meer bij 1 club zonder geld? Denk aan Top Oss). Of Bij NAC en Volendam voor de betere spelers..

De buitenlandse jongens uit -21 (kosten geld zonder rendement)
Mikael Torset Johnsen
Bernardo Silva
Sondre Skogen

eventueel:
Marouan Azarkan
Naoufal Bannis
Abdel Belarbi
Quilindschy Hartman
Toshio Lake
Keyennu Lont
Splinter de Mooij
Noah Naujoks
Ian Smeulers

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jeugdopleiding van Feyenoord!!!!!









0.0092790