BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Twente (Zondag 20 september 2020, 14:30 uur) 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 september 2020 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2020 - 08:16 schreef Nibke 7 het volgende:

[..]

Dickie dan maar inruilen voor Stam?
Ik denk dat t vooral te maken heeft dat als je met Botte blijft spelen dat t niet anders kan. Zonder een beetje rappe verdedigers kun je niet met ruimte in je rug spelen.
CobusIII
 CobusIII - maandag 21 september 2020 - 10:34   quote  deeplink  
Waarom stelt hij botteghin dan op en Geertruida op rechts? Waarom geertruida niet centraal? Hij bakt er op rechts niet veel van...
CobusIII
 CobusIII - maandag 21 september 2020 - 10:35   quote  deeplink  
Hij moet het hele elftal 20-30m meer naar voren laten spelen...
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 september 2020 - 11:00   quote  deeplink  
Omdat hij blijkbaar meer waarde hecht aan de andere capaciteiten van Botte dan aan de RB kwaliteiten van Nieuwkoop.

ik zie echt hier veel meer in:
HvZV0IU.png
de bluffer
 de bluffer - maandag 21 september 2020 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2020 - 11:00 schreef Stylzz het volgende:
Omdat hij blijkbaar meer waarde hecht aan de andere capaciteiten van Botte dan aan de RB kwaliteiten van Nieuwkoop.

ik zie echt hier veel meer in:
[ afbeelding ]
Ben ik helemaal niet mee eens
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 september 2020 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2020 - 11:03 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ben ik helemaal niet mee eens
Dan moeten we t meteen doen.
CobusIII
 CobusIII - maandag 21 september 2020 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2020 - 11:00 schreef Stylzz het volgende:
Omdat hij blijkbaar meer waarde hecht aan de andere capaciteiten van Botte dan aan de RB kwaliteiten van Nieuwkoop.

ik zie echt hier veel meer in:
[ afbeelding ]
Spajic ken ik niet, maar botje is voor mij echt geen optie meer...geertruida op rechts vind ik minder dan Nieuwkoop (ook geen licht). Texiera als valse spits is een beetje barcelona stijl. Wie weet. Zoals je het schetst lijkt het op een counterploeg. Op zich niks mis mee. Dynamo Kiev is er wereld beroemd mee geworden, met oogstrelend countervoetbal. Ik denk dat we voor jouw opstelling snelheid te kort komen, zowel fysiek als omschakeling...
CobusIII
 CobusIII - maandag 21 september 2020 - 11:21   quote  deeplink  
Is Spajic een beetje snel?
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 september 2020 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2020 - 11:21 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Spajic ken ik niet, maar botje is voor mij echt geen optie meer...geertruida op rechts vind ik minder dan Nieuwkoop (ook geen licht). Texiera als valse spits is een beetje barcelona stijl. Wie weet. Zoals je het schetst lijkt het op een counterploeg. Op zich niks mis mee. Dynamo Kiev is er wereld beroemd mee geworden, met oogstrelend countervoetbal. Ik denk dat we voor jouw opstelling snelheid te kort komen, zowel fysiek als omschakeling...
T is juist geen countervoetbal, t is hoe Barcelona inderdaad ook speelde.
Dus probeer meer op te bouwen door het middenveld en geef de backs ruimte om op te komen door naar binnenkomende buitenspelers. Dit kan ook meer van t doel af. Je kunt met die voorste linie en t middenveld al eerder druk zetten.

Wat er bij ons nu gebeurt is dat de verdedigers moeten opbouwen en t middenveld is niet aanspeelbaar, met een valse 9 heb je een extra middenvelder in opbouw waardoor je tussen de linies zou kunnen spelen.

maar ja, zou kunnen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 september 2020 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2020 - 11:21 schreef CobusIII het volgende:
Is Spajic een beetje snel?
Vast niet trager dan Bot.
VVout
 VVout - maandag 21 september 2020 - 11:32   quote  deeplink  
Is ook belangrijker dat je goed staat met minimale inspanning en de bal snel rond gaat.
CobusIII
 CobusIII - maandag 21 september 2020 - 11:35   quote  deeplink  
Zit net ff te kijken naar hem. Hij is redelijk snel, ook op de eerste meters, kopsterk, duelsterk, neemt wel veel risico met uitverdedigen...geen afstandspass zo te zien...Ben benieuwd, wellicht dat je met hem wel wat verder van het doel kan spelen.
Botje is geweest.
MMM
 MMM - maandag 21 september 2020 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2020 - 09:12 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Dat zal wel moeten, met domme supporters die zich niet stil kunnen houden en afstand.
Zeeeeeeeeeeer jammer
Niet stil kunnen houden begrijp ik nog wel. Voetbal is emotie en je kan nooit volledig stil blijven.

Echter, dat mensen zich niet aan de afgesproken plek kunnen houden (lees: welke je zelf gekozen hebt in de online ticketshop) vind ik wel kwalijk. Dat ik dan een woordenwisseling moet hebben met iemand die 1 stoel naast mijn gekozen stoel zit, en daar dus niet hoort te zitten, vind ik asociaal gedrag.

Ik kijk wel thuis dan..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 september 2020 door MMM --
kenny
 kenny - maandag 21 september 2020 - 13:54   quote  deeplink  
hopen dat sinestera weer vlug wedstrijd fit wordt en die conteh met zijn snelheid , dan kan je ook eens ballen diep spelen , nu heb je alleen maar spelers die in de bal komen en geen diepgang hebben , simpel voor elke tegenstander zich om hierop in te stellen
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 september 2020 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2020 - 08:53 schreef MMM het volgende:
Gisteren in de Kuip, voorlopig kijk ik lekker thuis..
Precies niet te handhaven..ben al sinds februari niet meer geweest en zal voorlopig ook nog wel niet gaan..
MMM
 MMM - maandag 21 september 2020 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2020 - 14:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Precies niet te handhaven..ben al sinds februari niet meer geweest en zal voorlopig ook nog wel niet gaan..
Blijkt helaas. Hoe moeilijk kan het zijn hé. Je koopt een kaartje voor rij x stoel x, ga daar dan lekker zitten.

Dat men wel schreeuwt, tsja dat is gewoon emotie. Daar kan ik me wel in verplaatsen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 september 2020 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2020 - 14:15 schreef MMM het volgende:

[..]

Blijkt helaas. Hoe moeilijk kan het zijn hé. Je koopt een kaartje voor rij x stoel x, ga daar dan lekker zitten.

Dat men wel schreeuwt, tsja dat is gewoon emotie. Daar kan ik me wel in verplaatsen.
Is zo en dat kun je niet verbieden dat mensen hun emotie uiten maar om nou ruzie te gaan krijgen omdat mensen de afstand niet willen houden heb ik ook geen trek in..
Zoals je zegt maar ook ik zit dan liever thuis..
MMM
 MMM - maandag 21 september 2020 - 14:23   quote  deeplink  
Ja helaas maatje.. Zulke mensen verzieken het voor de rest.
VVout
 VVout - maandag 21 september 2020 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2020 - 14:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Is zo en dat kun je niet verbieden dat mensen hun emotie uiten maar om nou ruzie te gaan krijgen omdat mensen de afstand niet willen houden heb ik ook geen trek in..
Zoals je zegt maar ook ik zit dan liever thuis..
T's niet ideaal nu om met mensenmassa's te maken te hebben. Je kan het maar beter vermijden ja, moeilijk om hier soms rustig onder te blijven.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 september 2020 - 15:42   quote  deeplink  
Beter zonder publiek. Anders is t niet te doen
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 september 2020 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2020 - 15:42 schreef Stylzz het volgende:
Beter zonder publiek. Anders is t niet te doen
Mja inkomsten hè..economie moet blijven draaien..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 september 2020 - 15:51   quote  deeplink  
Maar eens beter zonder publiek
Frstu
 Frstu - maandag 21 september 2020 - 20:09   quote  deeplink  
Hopen tegen beter weten in.

Berghuis is goed. Die speelt altijd om een goal te maken. En is de enige die geen balletjes risicoloos terugspeelt.

De rest is zulke middelmaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 september 2020 door Frstu --
van geil
 van geil - maandag 21 september 2020 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2020 - 20:09 schreef Frstu het volgende:
Hopen tegen beter weten in.

Berghuis is goed. Die speelt altijd om een goal te maken. En is de enige die geen balletjes risicoloos terugspeelt.

De rest is zulke middelmaat.
De Kuip maakte het vaak veel beter als de werkelijkheid.
Frstu
 Frstu - maandag 21 september 2020 - 20:38   quote  deeplink  
Ja, waarschijnlijk als die supporters niet -tegen het advies van de RIVM - waren gaan schreeuwen. Dan hadden ze niet eens die eindsprint voor elkaar gekregen. Dan waren ze waarschijnlijk geen stap harder gaan lopen. En hadden ze elkaar wat aan lopen gapen.

1-1 tegen FC Twente in je tweede wedstrijd van het seizoen kan echt niet. Dan moet je gewoon nog scherp zijn.

Als dat na een Europese wedstrijd gebeurt dan kan ik het me nog enigszins voorstellen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 22 september 2020 - 06:14   quote  deeplink  
Aboutaleb volstaat met waarschuwing vooraf. Betekent dat supporters nu eens te meer direct verantwoordelijk zijn voor in acht nemen veiligheidsregels. Meer stewards vanuit de club erbij en daders op beeld vastleggen.
Evt. Inkomstenderving op die overtreders verhalen.
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 22 september 2020 - 08:11   quote  deeplink  
We mogen van geluk spreken dat de toppers pas later dit seizoen gespeeld worden. We hebben nog wel wat matige tegenstanders nodig voor we weer een beetje fatsoenlijk spelen.

Volgende pot: Jörgensen eraf, probeer het eens met Bozenik 90 minuten, als dat niet werkt kan je altijd nog 4-4-2 spelen. Geert centraal en Nieuwkoop rechtsback. Teixeira voor Diemers. Brengt creativiteit. Zodra Sini fit is, hij weer voor Linssen.
pat
 pat - woensdag 23 september 2020 - 15:56   quote  deeplink  
ik heb het al vaker gezegd maar er wordt niet veel mee gedaan. met deze manier kan je gewoon praten dan wel zingen en versterk je dat met een speaker aangesloten op je telefoon.

elke telefoon heeft tegenwoordig een headset dus sluit een bluetooth speaker aan op je telefoon en zing/praat rustig via de headset. volume omhoog en je hebt die steun binnen de regels van de corona... zon speakertje kost geen drol

ik heb een iphone dus:
https://apps.apple.com/nl/app/megaphone-voice-amplifier/id304955183

kijk ff voor 15 euries bij de action voor een bluetooth speakertje en gaan met die banaan in je mondkapje zingen en versterken maar. dat wordt waarschijnlijk NOG luider dan nu het geval en het is een creatiefe manier om toch binnen de regels je te laten horen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 september 2020 door pat --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Twente (Zondag 20 september 2020, 14:30 uur) 1-1









0.0093250